SPOILER: Uitslag Halve Finale 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Uitslag Halve Finale 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter dan X-factorquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Treurig he, zitten we dan in de bloei van ons leven (oke, behalve Opa met zijn midlife crisis) op vrijdagavond een repetitie te kijken van iets dat we de volgende avond gaan kijken
Het was best leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee.
Dat vloekt bij je rode cabrioquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:06 schreef Opa_vertelt het volgende:
IK heb nu deze week al 3 keer naar het songfestival gekeken..
Als ik morgen ook nog moet kijken, kan ik net zo goed een roze bloesje kopen.
kleine moeitequote:
Vreselijk ja!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:03 schreef APK het volgende:
En dan nog die kutherrie van Georgië op het eind
Ik misschien nog niet eens dat, en misschien worden we er dan uitgegooid of krijgt hole1988 dan gezeik zoals er laatst iemand met de TROS had over een rehearsal van de 3Js die er toch écht af moest.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:04 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik zou idd alleen de openingsact uploaden.
Ik vind de hele compilazie leuk.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:08 schreef Greys het volgende:
Godver, ik ga Lipstick/Jedward echt leuk vinden
Nee, ik vond deze repetitie echt slechtquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:08 schreef Greys het volgende:
erg he... net een parasiet die je ongewenst binnendringtquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:08 schreef Greys het volgende:
Groot plezier though!quote:
Dat bedacht ik me ook netquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:08 schreef Greys het volgende:
Ik vind dat ook best leukquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:08 schreef Greys het volgende:
Ik ookquote:
Ik ook, wilde het net zeggenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:09 schreef Goodbye het volgende:
Ik vind die Rockefeller dinges steeds leuker
Dacht ik ook netquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:09 schreef Goodbye het volgende:
Ik vind die Rockefeller dinges steeds leuker
heeft de TROS wat te verliezen danquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:09 schreef APK het volgende:
[..]
Groot plezier though!![]()
Clipje van de compilatie zou ook wel leuk zijn, of denk je dat de TROS dan morgen voor de deur staat?
Na onderhand 10x gezien te hebben wel ja.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:10 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Dan heeft Jedward het dus wel goed gedaan als jullie het nu allemaal leuk vinden.
Nee!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:10 schreef Knutknuttsson het volgende:
Rockefeller street vind ik veruit het leukste nummer
Denk het wel jaquote:
Topquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:10 schreef hole1988 het volgende:
Opening + de Big5 + compilatie gooi ik wel online
Die gast die naast ons stond (nog te zien in het foto verslag) zal blij met je zijn!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:10 schreef Knutknuttsson het volgende:
Rockefeller street vind ik veruit het leukste nummer
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:10 schreef hole1988 het volgende:
Opening + de Big5 + compilatie gooi ik wel online
alles, ik weet alleen niet wat ze met de puntentelling doen.quote:
Alle finale actsquote:
Jurypunten al?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:11 schreef hole1988 het volgende:
[..]
alles, ik weet alleen niet wat ze met de puntentelling doen.
iCan.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:10 schreef Goodbye het volgende:
Blue staat niet eens in mijn top 10. Ben nu al vergeten hoe het nummer gaat!
Ik dacht dat die moelijk deden over die camerarepetitie van de J's?quote:
Slaan alle omroepen dit nu op om er in te stoppen mocht de verbinding wegvallen?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:12 schreef APK het volgende:
[..]
Ik dacht dat die moelijk deden over die camerarepetie van de J's?
Anyways, dit ging toch gewoon over de sateliet?
Boefjes!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
We zitten die hele generale repetitie live mee te gluren stiekem![]()
klopt zij beweerden dat het diskwalificatie kon betekenen voor de j'squote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:12 schreef APK het volgende:
[..]
Ik dacht dat die moelijk deden over die camerarepetie van de J's?
Anyways, dit ging toch gewoon over de sateliet?
De TROS lult toch vanalles?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:13 schreef hole1988 het volgende:
[..]
klopt zij beweerden dat het diskwalificatie kon betekenen voor de j's
Ah daar hebben ze/we nu geen last meer vanquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:13 schreef hole1988 het volgende:
[..]
klopt zij beweerden dat het diskwalificatie kon betekenen voor de j's
Als dat zo zou zijn!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:13 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Gaan ze nu zeggen wat de jurypunten zijn? Dan kunnen we het wel goed voorspellen. Maar dat mocht toch niet bekend gemaakt worden, de punten voor jury en televoting?
Denk het ook nietquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:14 schreef Greys het volgende:
Lijkt me stug dat ze de jurypunten bekend gaan maken hoor.
Deze zei dat ze de jurypunten bekend gingen maken. Maar wat was de uitslag donderdag dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, maar zegt niet alles, kijk maar naar donderdag.
Jurypunten.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:14 schreef Opa_vertelt het volgende:
Doen ze echt niet, zouden al die landen de lijnen ook open moeten hebben en zo
Ze zeggen de jurypunten altijd pas na de finale.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:15 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Deze zei dat ze de jurypunten bekend gingen maken. Maar wat was de uitslag donderdag dan?
Ik zei donderdag al: goed graphics kerels achter de knoppenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:14 schreef Pino112 het volgende:
De 3D-heid van het scherm is echt super![]()
.
De act niet echt eik.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:15 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Deze zei dat ze de jurypunten bekend gingen maken. Maar wat was de uitslag donderdag dan?
quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:07 schreef hole1988 het volgende:
Die presentatrice maakt er nu wel 1 grote grap van.
Resultaat die nu is gegeven
1. Estland
2. Roemenië
3. Letland
4. Bulgarije
5. Wit-Rusland
6. Ierland
7. Slovenië
8. Denemarken
9. Israël
10. Macedonië
LOLquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:16 schreef Goodbye het volgende:
Die mensen die daar boven bij het licht zitten moeten pissen in flesjes. Ik vertrouwde het voor geen meter gister
Nergens op tv, alleen de satteliet stream staat open.. met wat getweak kun je dat volgen. Net als journalisten die normaal in het journaal zijn, die stream kunje ook bekijken met schotel etc.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:15 schreef Cee het volgende:
Maarre...hoe wordt dit nu gedaan? Ik dacht dat dit zichtbaar was voor iedereen maar we zijn nu aan het stiekummen?
Alleen ook niet per land, alleen wat de totale uitslag met alleen jury zou zijn.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze zeggen de jurypunten altijd pas na de finale.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee.
Ja, vanmiddag nog gekekenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je ze wel eens in dat clipje van Peter Fox gezien?
Dit is de generale repetitie, alles doornemen en kijken of het loopt, opnemen voor de jury en deze tape kan dan gebruikt worden als er morgen iets misgaat.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:15 schreef Cee het volgende:
Maarre...hoe wordt dit nu gedaan? Ik dacht dat dit zichtbaar was voor iedereen maar we zijn nu aan het stiekummen?
En dan hadden ze het ook nog over poepen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:16 schreef Goodbye het volgende:
Die mensen die daar boven bij het licht zitten moeten pissen in flesjes. Ik vertrouwde het voor geen meter gister
Hoe is het met mijn kat?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dan hadden ze het ook nog over poepen.![]()
Ik was blij dat ik op de tribune zat.
Zouden alle omroepen dit dan nu ook tapen? Anders zouden ze het niet streamen via een dure satteliet.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dit is de generale repetitie, alles doornemen en kijken of het loopt, opnemen voor de jury en deze tape kan dan gebruikt worden als er morgen iets misgaat.
Ze wil weten hoe wij dit stiekem kunnen meekijken denk ikquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dit is de generale repetitie, alles doornemen en kijken of het loopt, opnemen voor de jury en deze tape kan dan gebruikt worden als er morgen iets misgaat.
Dat weet ik, maar ik bedoel meer het feit dat we dit mee zitten te kijken.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Prima.quote:
Vraag Hole even voor de technische detailsquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik bedoel meer het feit dat we dit mee zitten te kijken.Ik dacht dat dit gewoon zichtbaar was voor de massa maar we zitten op slinkse wijze mee te gluren dus?
Zoiets is het toch?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:16 schreef Peter het volgende:
[..]
Nergens op tv, alleen de satteliet stream staat open.. met wat getweak kun je dat volgen. Net als journalisten die normaal in het journaal zijn, die stream kunje ook bekijken met schotel etc.
whut?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:20 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Oh ja, ik moet je wat vertellen...
Ow, op die manier!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik bedoel meer het feit dat we dit mee zitten te kijken.Ik dacht dat dit gewoon zichtbaar was voor de massa maar we zitten op slinkse wijze mee te gluren dus?
nee johhhhhhhhh lekker meebewegenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:21 schreef Goodbye het volgende:
Dit is saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai
Ja, dit werkt gewoon.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
whut?![]()
![]()
Is er morgen ook stream btw? Weet nog niet of ik tv kan kijken
quote:
Misschien wel kijken, niet posten op laptop.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:22 schreef Cat22 het volgende:
Jullie kijken morgen dus allemaal niet meer?
Morgen moet je nu je eigen punten optellen en doorgeven aan de gastheer of dame voor het eigen scoreboardquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:21 schreef Goodbye het volgende:
Dit is saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai
Oh boy, ik heb hier geen ESF feestje helaasquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:23 schreef APK het volgende:
[..]
Morgen moet je nu je eigen punten optellen en doorgeven aan de gastheer of dame voor het eigen scoreboard![]()
de EBU zend het via satelliet uit voor de juryleden die gewoon in eigen land zijn gebleven. De EBU heeft ook een stream waarmee je dit kan volgen. De stream is eigenlijk bedoeld dat mensen buiten de EBU-zone ook kunnen kijken en in EBU landen die geen stream aanbieden.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:20 schreef Cee het volgende:
[..]
-edit ah, ik snap!
Freak!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:24 schreef Goodbye het volgende:
Oh boy, ik heb hier geen ESF feestje helaas
quote:
Dat!quote:
whahaha ja dat is lachenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:28 schreef Opa_vertelt het volgende:
Hole1988, die uitslag moet je uploaden man!
Bron?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:28 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Het is fake en heeft volgens mij niks met de juryvotes te maken.
Mandy Huijdts al?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:28 schreef Cat22 het volgende:
Wie gaat er eigenlijk babbelen voor Nederland?
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:28 schreef Opa_vertelt het volgende:
maar dit duurt zeker een uur.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:28 schreef Opa_vertelt het volgende:
Leuk voor de FP.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:28 schreef Opa_vertelt het volgende:
Lijkt mij wel!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:29 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Snap ik, maar worden de punten dan willekeurig uitgedeelt?
Ah, jij bent de bron.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:29 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ze gaan die juryvotes echt niet bekend maken.
o je bedoelt de einduitslag, dat komt ook goed. Ik zal NL ook doen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:30 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Dan doe je alleen de laatste 3 landen die punten geven, is misschien 10 minuten ofzo.
Puntentellingen zijn altijd leuk.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:33 schreef Luck het volgende:
Best kansloos dat we hier naar zitten te kijken.
Inderdaad.quote:
Niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:32 schreef Maarten-Pieter het volgende:
En dit is hartstikke willekeurig, ze geven de landen die onderaan staan de punten.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:33 schreef Luck het volgende:
Best kansloos dat we hier naar zitten te kijken.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:33 schreef Pino112 het volgende:
Dit is koning
Hole, upload dan ook meteen al die juichmomenten
bij Cyprus/Griekenland weet je dat pas zekerquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:36 schreef Maarten-Pieter het volgende:
En er is nauwelijks neighbour/diaspora voting. Of hooguit minder overdreven.
Nu.quote:
Wacht maar tot de balkan aan beurt komt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:36 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Nu ook totaal niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:36 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Dit is de helft van de score als het goed is.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:37 schreef Greys het volgende:
Heuj maar ff serieus, hoe zit dit nou?
Want het klinkt me allemaal veel te geloofwaardig
Geen punten van Bosnië naar Slovenië dat bovenaan stond. En overigens ook niks van Cyprus naar Griekenland.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:37 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Wacht maar tot de balkan aan beurt komt.
Daarom twijfelde ik ook al zo erg.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:37 schreef Greys het volgende:
Heuj maar ff serieus, hoe zit dit nou?
Want het klinkt me allemaal veel te geloofwaardig
Maar heel die zaal zit vol publiek joh, die kunnen nu toch allemaal geld gaan inzetten bij de wedkantoren?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit is de helft van de score als het goed is.
Ja, wtf.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:38 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Daarom twijfelde ik ook al zo erg.
Zoals bij dat vrouwtje welke niet meer wist welk land ze punten moest geven
gaf de presentatrice aan welk land het moest zijn. Dus niet echt willekeur ofzo..
Bitchslap.quote:
Dat snap ik dus ook nog niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar heel die zaal zit vol publiek joh, die kunnen nu toch allemaal geld gaan inzetten bij de wedkantoren?
En daarom geloof ik echt niet dat dit de echte punten zijn.quote:
Dat komt uit Zwedenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:39 schreef Opa_vertelt het volgende:
KURVA! 1 fucking punt! ik koop nooit geen knackebrot meer!
Dan zouden ze toch ook wel die lagere landen een keer noemen voor de fun?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En daarom geloof ik echt niet dat dit de echte punten zijn.
Tuurlijk niet, dat zou echt debiel zijnquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En daarom geloof ik echt niet dat dit de echte punten zijn.
Maar dan is het niet meer realistisch. Er moeten altijd losers zijn.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan zouden ze toch ook wel die lagere landen een keer noemen voor de fun?
Dat deden ze toch ook daarnet? Maar je moet het ook niet te erg maken. En ook van de jury krijgt Griekenland van Cyprus wel punten, anders krijgen ze ook geen 12 punten in totaal.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan zouden ze toch ook wel die lagere landen een keer noemen voor de fun?
Voiciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, maintenaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaantquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:43 schreef Peter het volgende:
De fransen zij altijd langdradig.. proberen ze er nog wat meer frans in te pompen
Wat jij wilt om het spannend te houdenquote:
Spanje staat anders ver onderaanquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:43 schreef Cat22 het volgende:
De big five staan wel knusjes bovenaan nu. *kijkt wantrouwig*
Met de echte punten weten ze dat ook al. Want die zijn nu bekend en komen vast in een scriptje onder strikte geheimhouding voor de cameramensen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:43 schreef Greys het volgende:
Ze weten dus al precies op welk moment ze op welk landenhokje ze gaan inzoomen?
Ik doe ook eens alsof ik iets ervan weet.quote:
de regisseur roept 20 sec vantevoren gewoon waar de cameramensen moeten gaan staan..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Met de echte punten weten ze dat ook al. Want die zijn nu bekend en komen vast in een scriptje onder strikte geheimhouding voor de cameramensen.
Spanje niet hoor.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:43 schreef Cat22 het volgende:
De big five staan wel knusjes bovenaan nu. *kijkt wantrouwig*
Ja, dat seinen ze vlak van tevoren de cameraploeg in. Ook in het echt. Dat heb je toch van Sietse gehoord?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:43 schreef Greys het volgende:
Ze weten dus al precies op welk moment ze op welk landenhokje ze gaan inzoomen?
Nee, daarvoor heb je evenveel landen die stemmen als deelnemers voor nodig. Of twee, vier, acht, ... keer zo veel of zo weinig.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:43 schreef tombolafan het volgende:
Mmmmm, het zou me niets verbazen als alle landen met evenveel punten eindigen nu
Dat is straf omdat ze vorig jaar de semi met vertraging hebben uitgezondenquote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:46 schreef Opa_vertelt het volgende:
Flikker op met je "hello europe" greek broke-ass biatch!
Waarom?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:46 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Nee, daarvoor heb je evenveel landen die stemmen als deelnemers voor nodig. Of twee, vier, acht, ... keer zo veel of zo weinig.
Hoe kunnen de echte punten al bekend zijn als iedereen morgenavond nog moet smsen dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Met de echte punten weten ze dat ook al. Want die zijn nu bekend en komen vast in een scriptje onder strikte geheimhouding voor de cameramensen.
Of de mensen moeten rennenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:46 schreef Skeletor het volgende:
sommige van die greenroom hokjes zijn ook leeg dus niet iedereen krijgt 12 punten en de camerazoom
NWO jeweetsquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe kunnen de echte punten al bekend zijn als iedereen morgenavond nog moet smsen dan?
Ow gawd, volgens mij had ik een kwartier geleden naar bed moeten gaan. Alweer.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe kunnen de echte punten al bekend zijn als iedereen morgenavond nog moet smsen dan?
Dus iedereen stemt voor de kat zijn kut morgen per sms?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:46 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Spanje niet hoor.
[..]
Ja, dat seinen ze vlak van tevoren de cameraploeg in. Ook in het echt. Dat heb je toch van Sietse gehoord?
Dit zijn de juryvotes, de publieks-votes moeten hier morgen nog bij op.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:48 schreef Greys het volgende:
[..]
De regisseur weet aan het begin van de stemronde alle stemmen al... tuurlijk!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus iedereen stemt voor de kat zijn kut morgen per sms?
Lijkt me niet, toch?
Want hoe weten zij nou op welk moment welk land 12 punten gaat krijgen en dus dan moeten inzoomen.
Neem dan een screenshotquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:49 schreef Greys het volgende:
Ik heb ff alle punten opgeschreven die Griekenland gaf net.
Om te kijken of het morgen het zelfde is![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:49 schreef Greys het volgende:
Griekenland geeft toch standaard 12 punten aan Cyprus dus dat klopt al nietquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:49 schreef Greys het volgende:
Van het publiek ja?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:50 schreef Peter het volgende:
[..]
De regisseur weet aan het begin van de stemronde alle stemmen al... tuurlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |