SPOILER: Uitslag Halve Finale 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Uitslag Halve Finale 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter dan X-factorquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Treurig he, zitten we dan in de bloei van ons leven (oke, behalve Opa met zijn midlife crisis) op vrijdagavond een repetitie te kijken van iets dat we de volgende avond gaan kijken
Het was best leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee.
Dat vloekt bij je rode cabrioquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:06 schreef Opa_vertelt het volgende:
IK heb nu deze week al 3 keer naar het songfestival gekeken..
Als ik morgen ook nog moet kijken, kan ik net zo goed een roze bloesje kopen.
kleine moeitequote:
Vreselijk ja!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:03 schreef APK het volgende:
En dan nog die kutherrie van Georgië op het eind
Ik misschien nog niet eens dat, en misschien worden we er dan uitgegooid of krijgt hole1988 dan gezeik zoals er laatst iemand met de TROS had over een rehearsal van de 3Js die er toch écht af moest.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:04 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik zou idd alleen de openingsact uploaden.
Ik vind de hele compilazie leuk.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:08 schreef Greys het volgende:
Godver, ik ga Lipstick/Jedward echt leuk vinden
Nee, ik vond deze repetitie echt slechtquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:08 schreef Greys het volgende:
erg he... net een parasiet die je ongewenst binnendringtquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:08 schreef Greys het volgende:
Groot plezier though!quote:
Dat bedacht ik me ook netquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:08 schreef Greys het volgende:
Ik vind dat ook best leukquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:08 schreef Greys het volgende:
Ik ookquote:
Ik ook, wilde het net zeggenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:09 schreef Goodbye het volgende:
Ik vind die Rockefeller dinges steeds leuker
Dacht ik ook netquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:09 schreef Goodbye het volgende:
Ik vind die Rockefeller dinges steeds leuker
heeft de TROS wat te verliezen danquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:09 schreef APK het volgende:
[..]
Groot plezier though!![]()
Clipje van de compilatie zou ook wel leuk zijn, of denk je dat de TROS dan morgen voor de deur staat?
Na onderhand 10x gezien te hebben wel ja.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:10 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Dan heeft Jedward het dus wel goed gedaan als jullie het nu allemaal leuk vinden.
Nee!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:10 schreef Knutknuttsson het volgende:
Rockefeller street vind ik veruit het leukste nummer
Denk het wel jaquote:
Topquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:10 schreef hole1988 het volgende:
Opening + de Big5 + compilatie gooi ik wel online
Die gast die naast ons stond (nog te zien in het foto verslag) zal blij met je zijn!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:10 schreef Knutknuttsson het volgende:
Rockefeller street vind ik veruit het leukste nummer
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:10 schreef hole1988 het volgende:
Opening + de Big5 + compilatie gooi ik wel online
alles, ik weet alleen niet wat ze met de puntentelling doen.quote:
Alle finale actsquote:
Jurypunten al?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:11 schreef hole1988 het volgende:
[..]
alles, ik weet alleen niet wat ze met de puntentelling doen.
iCan.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:10 schreef Goodbye het volgende:
Blue staat niet eens in mijn top 10. Ben nu al vergeten hoe het nummer gaat!
Ik dacht dat die moelijk deden over die camerarepetitie van de J's?quote:
Slaan alle omroepen dit nu op om er in te stoppen mocht de verbinding wegvallen?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:12 schreef APK het volgende:
[..]
Ik dacht dat die moelijk deden over die camerarepetie van de J's?
Anyways, dit ging toch gewoon over de sateliet?
Boefjes!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
We zitten die hele generale repetitie live mee te gluren stiekem![]()
klopt zij beweerden dat het diskwalificatie kon betekenen voor de j'squote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:12 schreef APK het volgende:
[..]
Ik dacht dat die moelijk deden over die camerarepetie van de J's?
Anyways, dit ging toch gewoon over de sateliet?
De TROS lult toch vanalles?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:13 schreef hole1988 het volgende:
[..]
klopt zij beweerden dat het diskwalificatie kon betekenen voor de j's
Ah daar hebben ze/we nu geen last meer vanquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:13 schreef hole1988 het volgende:
[..]
klopt zij beweerden dat het diskwalificatie kon betekenen voor de j's
Als dat zo zou zijn!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:13 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Gaan ze nu zeggen wat de jurypunten zijn? Dan kunnen we het wel goed voorspellen. Maar dat mocht toch niet bekend gemaakt worden, de punten voor jury en televoting?
Denk het ook nietquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:14 schreef Greys het volgende:
Lijkt me stug dat ze de jurypunten bekend gaan maken hoor.
Deze zei dat ze de jurypunten bekend gingen maken. Maar wat was de uitslag donderdag dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, maar zegt niet alles, kijk maar naar donderdag.
Jurypunten.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:14 schreef Opa_vertelt het volgende:
Doen ze echt niet, zouden al die landen de lijnen ook open moeten hebben en zo
Ze zeggen de jurypunten altijd pas na de finale.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:15 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Deze zei dat ze de jurypunten bekend gingen maken. Maar wat was de uitslag donderdag dan?
Ik zei donderdag al: goed graphics kerels achter de knoppenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:14 schreef Pino112 het volgende:
De 3D-heid van het scherm is echt super![]()
.
De act niet echt eik.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:15 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Deze zei dat ze de jurypunten bekend gingen maken. Maar wat was de uitslag donderdag dan?
quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:07 schreef hole1988 het volgende:
Die presentatrice maakt er nu wel 1 grote grap van.
Resultaat die nu is gegeven
1. Estland
2. Roemenië
3. Letland
4. Bulgarije
5. Wit-Rusland
6. Ierland
7. Slovenië
8. Denemarken
9. Israël
10. Macedonië
LOLquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:16 schreef Goodbye het volgende:
Die mensen die daar boven bij het licht zitten moeten pissen in flesjes. Ik vertrouwde het voor geen meter gister
Nergens op tv, alleen de satteliet stream staat open.. met wat getweak kun je dat volgen. Net als journalisten die normaal in het journaal zijn, die stream kunje ook bekijken met schotel etc.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:15 schreef Cee het volgende:
Maarre...hoe wordt dit nu gedaan? Ik dacht dat dit zichtbaar was voor iedereen maar we zijn nu aan het stiekummen?
Alleen ook niet per land, alleen wat de totale uitslag met alleen jury zou zijn.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze zeggen de jurypunten altijd pas na de finale.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee.
Ja, vanmiddag nog gekekenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je ze wel eens in dat clipje van Peter Fox gezien?
Dit is de generale repetitie, alles doornemen en kijken of het loopt, opnemen voor de jury en deze tape kan dan gebruikt worden als er morgen iets misgaat.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:15 schreef Cee het volgende:
Maarre...hoe wordt dit nu gedaan? Ik dacht dat dit zichtbaar was voor iedereen maar we zijn nu aan het stiekummen?
En dan hadden ze het ook nog over poepen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:16 schreef Goodbye het volgende:
Die mensen die daar boven bij het licht zitten moeten pissen in flesjes. Ik vertrouwde het voor geen meter gister
Hoe is het met mijn kat?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dan hadden ze het ook nog over poepen.![]()
Ik was blij dat ik op de tribune zat.
Zouden alle omroepen dit dan nu ook tapen? Anders zouden ze het niet streamen via een dure satteliet.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dit is de generale repetitie, alles doornemen en kijken of het loopt, opnemen voor de jury en deze tape kan dan gebruikt worden als er morgen iets misgaat.
Ze wil weten hoe wij dit stiekem kunnen meekijken denk ikquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dit is de generale repetitie, alles doornemen en kijken of het loopt, opnemen voor de jury en deze tape kan dan gebruikt worden als er morgen iets misgaat.
Dat weet ik, maar ik bedoel meer het feit dat we dit mee zitten te kijken.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Prima.quote:
Vraag Hole even voor de technische detailsquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik bedoel meer het feit dat we dit mee zitten te kijken.Ik dacht dat dit gewoon zichtbaar was voor de massa maar we zitten op slinkse wijze mee te gluren dus?
Zoiets is het toch?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:16 schreef Peter het volgende:
[..]
Nergens op tv, alleen de satteliet stream staat open.. met wat getweak kun je dat volgen. Net als journalisten die normaal in het journaal zijn, die stream kunje ook bekijken met schotel etc.
whut?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:20 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Oh ja, ik moet je wat vertellen...
Ow, op die manier!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik bedoel meer het feit dat we dit mee zitten te kijken.Ik dacht dat dit gewoon zichtbaar was voor de massa maar we zitten op slinkse wijze mee te gluren dus?
nee johhhhhhhhh lekker meebewegenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:21 schreef Goodbye het volgende:
Dit is saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai
Ja, dit werkt gewoon.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
whut?![]()
![]()
Is er morgen ook stream btw? Weet nog niet of ik tv kan kijken
quote:
Misschien wel kijken, niet posten op laptop.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:22 schreef Cat22 het volgende:
Jullie kijken morgen dus allemaal niet meer?
Morgen moet je nu je eigen punten optellen en doorgeven aan de gastheer of dame voor het eigen scoreboardquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:21 schreef Goodbye het volgende:
Dit is saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai
Oh boy, ik heb hier geen ESF feestje helaasquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:23 schreef APK het volgende:
[..]
Morgen moet je nu je eigen punten optellen en doorgeven aan de gastheer of dame voor het eigen scoreboard![]()
de EBU zend het via satelliet uit voor de juryleden die gewoon in eigen land zijn gebleven. De EBU heeft ook een stream waarmee je dit kan volgen. De stream is eigenlijk bedoeld dat mensen buiten de EBU-zone ook kunnen kijken en in EBU landen die geen stream aanbieden.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:20 schreef Cee het volgende:
[..]
-edit ah, ik snap!
Freak!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:24 schreef Goodbye het volgende:
Oh boy, ik heb hier geen ESF feestje helaas
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |