SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee.
Ja, vanmiddag nog gekekenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je ze wel eens in dat clipje van Peter Fox gezien?
Dit is de generale repetitie, alles doornemen en kijken of het loopt, opnemen voor de jury en deze tape kan dan gebruikt worden als er morgen iets misgaat.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:15 schreef Cee het volgende:
Maarre...hoe wordt dit nu gedaan? Ik dacht dat dit zichtbaar was voor iedereen maar we zijn nu aan het stiekummen?
En dan hadden ze het ook nog over poepen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:16 schreef Goodbye het volgende:
Die mensen die daar boven bij het licht zitten moeten pissen in flesjes. Ik vertrouwde het voor geen meter gister
Hoe is het met mijn kat?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dan hadden ze het ook nog over poepen.![]()
Ik was blij dat ik op de tribune zat.
Zouden alle omroepen dit dan nu ook tapen? Anders zouden ze het niet streamen via een dure satteliet.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dit is de generale repetitie, alles doornemen en kijken of het loopt, opnemen voor de jury en deze tape kan dan gebruikt worden als er morgen iets misgaat.
Ze wil weten hoe wij dit stiekem kunnen meekijken denk ikquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dit is de generale repetitie, alles doornemen en kijken of het loopt, opnemen voor de jury en deze tape kan dan gebruikt worden als er morgen iets misgaat.
Dat weet ik, maar ik bedoel meer het feit dat we dit mee zitten te kijken.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Prima.quote:
Vraag Hole even voor de technische detailsquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik bedoel meer het feit dat we dit mee zitten te kijken.Ik dacht dat dit gewoon zichtbaar was voor de massa maar we zitten op slinkse wijze mee te gluren dus?
Zoiets is het toch?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:16 schreef Peter het volgende:
[..]
Nergens op tv, alleen de satteliet stream staat open.. met wat getweak kun je dat volgen. Net als journalisten die normaal in het journaal zijn, die stream kunje ook bekijken met schotel etc.
whut?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:20 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Oh ja, ik moet je wat vertellen...
Ow, op die manier!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik bedoel meer het feit dat we dit mee zitten te kijken.Ik dacht dat dit gewoon zichtbaar was voor de massa maar we zitten op slinkse wijze mee te gluren dus?
nee johhhhhhhhh lekker meebewegenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:21 schreef Goodbye het volgende:
Dit is saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai
Ja, dit werkt gewoon.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
whut?![]()
![]()
Is er morgen ook stream btw? Weet nog niet of ik tv kan kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |