Oh ja, Nederlandse? Leuk om te wetenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:46 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Dat kostuum van die (overigens Nederlandse) zandkunstenares
voor afleiding kijk ik wel naar pron.. niet naar zanbakquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:46 schreef alors het volgende:
Dit nummer is kut, maar zij en de zandtekeningen leiden daar genoeg van af
oohjaa zei van van yuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Dat is precies hun bedoeling.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:45 schreef Skeletor het volgende:
zandmeisje is interessanter dan de zangeres+liedje
Ik dacht van wel, volgens mij heb ik dat ergens gehoordquote:
Hoe kom je er nou bij dat ze Nederlands is?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:46 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Dat kostuum van die (overigens Nederlandse) zandkunstenares
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:47 schreef Peter het volgende:
EEN NEDERLANDER IN DE FINALE!!!!!!
Als zandmeisje
Ik wíst dat er zoiets ging komen!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:47 schreef Peter het volgende:
Als zandmeisje
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:47 schreef Peter het volgende:
Als zandmeisje
En heeft meegedaan aan Boer Zoekt Vrouw?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe kom je er nou bij dat ze Nederlands is?
Ze heet Kseniya Simonova en won Ukrains Got Talent.
we bedoelen diegene die de afbeeldingen maakt in het zand.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, Kseniya Simonova uit Siddeburenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Die bedoel ik ookquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:48 schreef hole1988 het volgende:
[..]
we bedoelen diegene die de afbeeldingen maakt in het zand.
Klopt, zij ook.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:48 schreef hole1988 het volgende:
[..]
we bedoelen diegene die de afbeeldingen maakt in het zand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:49 schreef Onnoman het volgende:
* Onnoman gaat met zn hand in zn broek effe lekker sjorren in het ritmeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
x2 !quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:50 schreef alors het volgende:
Dit vind ik echt de leukste, origineel, eigen taal en lekker nummer
En dan doen wij het in het Nederlands, moet het Engels zijn, en dan is Oekrainsch wel goedquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:50 schreef alors het volgende:
Dit vind ik echt de leukste, origineel, eigen taal en lekker nummer
Liever in het Nederlands onderaan dan in het Engels.. dan kun je nog zeggen dat men je niet begreepquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En dan doen wij het in het Nederlands, moet het Engels zijn, en dan is Oekrainsch wel goed.
Jammer, geen goede score dus.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:51 schreef Maarten-Pieter het volgende:
De zang is beduidend minder dan dinsdag.
auw idd zeg.. zondequote:
Sieneke dus.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:51 schreef Peter het volgende:
[..]
Liever in het Nederlands onderaan dan in het Engels.. dan kun je nog zeggen dat men je niet begreep
heb je whiskey op stock?quote:
Nee joh, dat overleef ik niet.quote:
That's the spirit!!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:53 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik heb al alcohol achter de keizen, dans overal op mee
quote:
Ik vind het refrein wel leuk hoor :pquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:54 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Volgens mij haat je dit nummer of houd je van dit nummer.
ja en ze is prachtig, beter hadden ze haar een ander nummer gegeven en die rapper sowieso gedumpt.quote:
Oeh ja. Die outfitsquote:
quote:
we moeten gewoon met het doel gaan om te falen..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ali B heeft al gezegd dat hij ook wel wil.
No shit.
Houd hem tegen!
Ali B en Sharon den Adel, dan zitten wij ook in de finalequote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:55 schreef Greys het volgende:
[..]
No shit.
Houd hem tegen!
Rap is nooit doorgebroken op het ESC. En hij zei dat hij wat nieuws wou proberen, dus misschien is het dan toch wel aardig. Maar ik wil het nummer dan wel van tevoren horen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:55 schreef Greys het volgende:
[..]
No shit.
Houd hem tegen!
Sharon wil niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:56 schreef alors het volgende:
[..]
Ali B en Sharon den Adel, dan zitten wij ook in de finale
Yeah, iets Volendams met Ali B!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:55 schreef Greys het volgende:
No shit.
Houd hem tegen!
Want Ali wacht op jouw goedkeuring?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:56 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Rap is nooit doorgebroken op het ESC. En hij zei dat hij wat nieuws wou proberen, dus misschien is het dan toch wel aardig. Maar ik wil het nummer dan wel van tevoren horen.
Dan gaat hij gewoon een zanger/zangeres een nummer laten zingen waar hij dan een rapdeel indoetquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:56 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Rap is nooit doorgebroken op het ESC. En hij zei dat hij wat nieuws wou proberen, dus misschien is het dan toch wel aardig. Maar ik wil het nummer dan wel van tevoren horen.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Want Ali wacht op jouw goedkeuring?
Je hoort toch altijd het nr van te voren?
5. Duitslandquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:59 schreef Greys het volgende:
1. Frankrijk
2. Bosnië & Herzegovina
3. Finland
4.. Italië
Ja haha, schattig ding was datquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:01 schreef Greys het volgende:
Gister spraken we een Duits meisje dat riep dat ze wil trouwen met de Fransoos en vijf kinderen
Ik eerstquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:01 schreef Greys het volgende:
Gister spraken we een Duits meisje dat riep dat ze wil trouwen met de Fransoos en vijf kinderen
Leuk, spannend!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:01 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik heb echt nog geen idee wie zal gaan winnen
lol, dacht net hetzelfdequote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:02 schreef Pino112 het volgende:
Ik HAAT compilazies, elk nummer wordt beter
Net of ik andere plannen had.... Ik zit toch ook naar de fucking repetitie te kijken.......quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk, spannend!
Toch maar weer kijken morgen dan
Daaromquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Je bent tien jaar ouder ofzo.
Ah never mind, voel je niets van
Des te spannender het morgen is. Als je morgen kijkt, klinkt alles namelijk nog wéér een stuk beter..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:02 schreef Skeletor het volgende:
Best wel een anticlimax dat we nu de uitslag niet te horen krijgen, niet dan??
Als je de openingsact upload wel, want die staat echt nergens.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:02 schreef hole1988 het volgende:
Ik vraag me af of het gaat opvallen als ik wat upload.
Alleen die openingsact van Raab even ergens stiekemquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:02 schreef hole1988 het volgende:
Ik vraag me af of het gaat opvallen als ik wat upload.
Dat is idd wel heel erg hè?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:03 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Net of ik andere plannen had.... Ik zit toch ook naar de fucking repetitie te kijken.......
het klote aan een MP4 stream is dat ik pas kan gaan bewerken als ik de opname stop.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als je de openingsact upload wel, want die staat echt nergens.
Ik luister al zo lang naar die nummers dat het niet meer beter wordt hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:03 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Des te spannender het morgen is. Als je morgen kijkt, klinkt alles namelijk nog wéér een stuk beter..
Denk dat het zo klaar is. Zal dan evt wel een nieuw account maken, voordat ze je hele account weer offline gooien. Ook al is het niet YT.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:05 schreef hole1988 het volgende:
[..]
het klote aan een MP4 stream is dat ik pas kan gaan bewerken als ik de opname stop.
Stop je hem nu, begin je daarna een nieuwe voor de uitslagen..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:05 schreef hole1988 het volgende:
[..]
het klote aan een MP4 stream is dat ik pas kan gaan bewerken als ik de opname stop.
Dat was tof!quote:
Stop maar danquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:05 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Treurig he, zitten we dan in de bloei van ons leven (oke, behalve Opa met zijn midlife crisis) op vrijdagavond een repetitie te kijken van iets dat we de volgende avond gaan kijkenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:03 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Net of ik andere plannen had.... Ik zit toch ook naar de fucking repetitie te kijken.......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |