lol, dacht net hetzelfdequote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:02 schreef Pino112 het volgende:
Ik HAAT compilazies, elk nummer wordt beter
Net of ik andere plannen had.... Ik zit toch ook naar de fucking repetitie te kijken.......quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk, spannend!
Toch maar weer kijken morgen dan
Daaromquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Je bent tien jaar ouder ofzo.
Ah never mind, voel je niets van
Des te spannender het morgen is. Als je morgen kijkt, klinkt alles namelijk nog wéér een stuk beter..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:02 schreef Skeletor het volgende:
Best wel een anticlimax dat we nu de uitslag niet te horen krijgen, niet dan??
Als je de openingsact upload wel, want die staat echt nergens.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:02 schreef hole1988 het volgende:
Ik vraag me af of het gaat opvallen als ik wat upload.
Alleen die openingsact van Raab even ergens stiekemquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:02 schreef hole1988 het volgende:
Ik vraag me af of het gaat opvallen als ik wat upload.
Dat is idd wel heel erg hè?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:03 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Net of ik andere plannen had.... Ik zit toch ook naar de fucking repetitie te kijken.......
het klote aan een MP4 stream is dat ik pas kan gaan bewerken als ik de opname stop.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als je de openingsact upload wel, want die staat echt nergens.
Ik luister al zo lang naar die nummers dat het niet meer beter wordt hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:03 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Des te spannender het morgen is. Als je morgen kijkt, klinkt alles namelijk nog wéér een stuk beter..
Denk dat het zo klaar is. Zal dan evt wel een nieuw account maken, voordat ze je hele account weer offline gooien. Ook al is het niet YT.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:05 schreef hole1988 het volgende:
[..]
het klote aan een MP4 stream is dat ik pas kan gaan bewerken als ik de opname stop.
Stop je hem nu, begin je daarna een nieuwe voor de uitslagen..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:05 schreef hole1988 het volgende:
[..]
het klote aan een MP4 stream is dat ik pas kan gaan bewerken als ik de opname stop.
Dat was tof!quote:
Stop maar danquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:05 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Treurig he, zitten we dan in de bloei van ons leven (oke, behalve Opa met zijn midlife crisis) op vrijdagavond een repetitie te kijken van iets dat we de volgende avond gaan kijkenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:03 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Net of ik andere plannen had.... Ik zit toch ook naar de fucking repetitie te kijken.......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |