Puntentellingen zijn altijd leuk.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:33 schreef Luck het volgende:
Best kansloos dat we hier naar zitten te kijken.
Inderdaad.quote:
Niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:32 schreef Maarten-Pieter het volgende:
En dit is hartstikke willekeurig, ze geven de landen die onderaan staan de punten.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:33 schreef Luck het volgende:
Best kansloos dat we hier naar zitten te kijken.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:33 schreef Pino112 het volgende:
Dit is koning
Hole, upload dan ook meteen al die juichmomenten
bij Cyprus/Griekenland weet je dat pas zekerquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:36 schreef Maarten-Pieter het volgende:
En er is nauwelijks neighbour/diaspora voting. Of hooguit minder overdreven.
Nu.quote:
Wacht maar tot de balkan aan beurt komt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:36 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Nu ook totaal niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:36 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Dit is de helft van de score als het goed is.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:37 schreef Greys het volgende:
Heuj maar ff serieus, hoe zit dit nou?
Want het klinkt me allemaal veel te geloofwaardig
Geen punten van Bosnië naar Slovenië dat bovenaan stond. En overigens ook niks van Cyprus naar Griekenland.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:37 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Wacht maar tot de balkan aan beurt komt.
Daarom twijfelde ik ook al zo erg.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:37 schreef Greys het volgende:
Heuj maar ff serieus, hoe zit dit nou?
Want het klinkt me allemaal veel te geloofwaardig
Maar heel die zaal zit vol publiek joh, die kunnen nu toch allemaal geld gaan inzetten bij de wedkantoren?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit is de helft van de score als het goed is.
Ja, wtf.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:38 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Daarom twijfelde ik ook al zo erg.
Zoals bij dat vrouwtje welke niet meer wist welk land ze punten moest geven
gaf de presentatrice aan welk land het moest zijn. Dus niet echt willekeur ofzo..
Bitchslap.quote:
Dat snap ik dus ook nog niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar heel die zaal zit vol publiek joh, die kunnen nu toch allemaal geld gaan inzetten bij de wedkantoren?
En daarom geloof ik echt niet dat dit de echte punten zijn.quote:
Dat komt uit Zwedenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:39 schreef Opa_vertelt het volgende:
KURVA! 1 fucking punt! ik koop nooit geen knackebrot meer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |