Ja ze hebben geen makkelijkequote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:00 schreef Maartel het volgende:
Deze remix klinkt helemaal alsof er een willekeurige dansplaat opstaat waar zij een ander liedje overheen moeten zingen
Neukbaar , maar geen talent.quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:02 schreef Sofia90 het volgende:
Ik vond hun optreden van vorige week dan wel beter
Ik stikte in m'n ananas.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Braaf? Die groene stak 'r kont zo ver naar achter dat de bavianen in Artis er opgewonden van raakten.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Braaf? Die groene stak 'r kont zo ver naar achter dat de bavianen in Artis er opgewonden van raakten.
Niet alleen vanavondquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:03 schreef Karina het volgende:
Stacey denkt alleen maar aan ballen vanavond.
Ze is vast onder de indruk van Ed zijn ballen!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:03 schreef Karina het volgende:
Stacey denkt alleen maar aan ballen vanavond.
Ik ben voor een XFA livemeet . Dat moet zo'n lol zijnquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Pino duikt in zn kontquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Nog een veer in de reet van Wrat DJ. Die krijgt straks problemen met z'n kringspier.
Ongelooflijk.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Nog een veer in de reet van Wrat DJ. Die krijgt straks problemen met z'n kringspier.
Wij hebben FOK!, zij haar wijntje om het dragelijk te houden.quote:
Ik zit me de hele tijd af te vragen hoeveel hij daarvoor heeft neergelegd.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:05 schreef Pheno het volgende:
Nou die DJ krijgt zijn airtime. Wat een deal zeg. Zo overduidelijk kudt met peren.
Ik heb allebeiquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wij hebben FOK!, zij haar wijntje om het dragelijk te houden.
Dat is heel licht uitgedrukt jaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:03 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Wel jammer dat het zangtalent tegenvalt
Chew Fu.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:05 schreef miieejj het volgende:
hoe heet die dj eigenlijk.. dan ga ik es googelen
Sjoe sjoequote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:05 schreef miieejj het volgende:
hoe heet die dj eigenlijk.. dan ga ik es googelen
Geen idee, maar het moet veel zijn. Zoveel exposure is niet normaal. Een heel thema speciaal voor die gast bedacht.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit me de hele tijd af te vragen hoeveel hij daarvoor heeft neergelegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |