Zeker!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
Klinkt wel goed als je het origineel vergelijkt
vind het best wel goedquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
Klinkt wel goed als je het origineel vergelijkt
Zit er een jongen in Adlicious dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:31 schreef Maartel het volgende:
Ik vind die 'jongen' van Adlicious ook al zo engig
Voor het begin, als de jury weer voorgesteld wordt voor de demente kijkers.quote:
Dan nog, in vergelijking met de kandidaten tot nu toe was dit nog de bestequote:
Denk dat ie mij bedoeldequote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:34 schreef iBenny het volgende:
Gordon: "Het is erg opwindend...."
"...zelfs voor Erik"
We slopen zn mixtafeltjequote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:34 schreef Balisto het volgende:
Ik hou normaal wel van dancemuziek, maar met deze DJ klinkt alles matig.
Ze is een PLORKquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:34 schreef Ripley het volgende:
Mijn geliefde: waarom doet die blonde geen klen aan? Ze zou aantrekkelijk moeten zijn of zo, maar ze is het niet
Nee, ze moet de blonde stoot voorstellen. Doesn't succeed. Doe gewoonquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:34 schreef Ripley het volgende:
Mijn geliefde: waarom doet die blonde geen klen aan? Ze zou aantrekkelijk moeten zijn of zo, maar ze is het niet
ja echt he, niet te dik en ook niet te dunnetjes, echt perfect gewoon.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:34 schreef MaLo het volgende:
Shirley heeft gewoon zulke gave benen, dan zou ik ook altijd in een badpak lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |