abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96763181

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic : Als versieren niet zo makkelijk gaat #3

De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.

De OP vind je hier
Finally, someone let me out of my cage
  vrijdag 13 mei 2011 @ 19:51:08 #2
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_96763268
Niemand anders die persoonlijkheidskenmerken en hoe ze werken interessant vindt? :(
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_96763301
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 19:49 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Op welk punt wordt het tijd voor een meet?
:?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_96763302
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 19:51 schreef Keep_Walking het volgende:
Niemand anders die persoonlijkheidskenmerken en hoe ze werken interessant vindt? :(
Ik wel. :P
pi_96763309
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 19:51 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

:?
Dat je haar gaat ontmoeten?
pi_96763326
quote:
Ik. Heb toch niet veel te doen, of ja genoeg te doen maar geen zin. Dus .. :)
  vrijdag 13 mei 2011 @ 19:53:36 #7
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96763387
quote:
Hier niet zo, heb je ontzettend lange Engelse tekst wel gelezen maar herkende mezelf en anderen in beide omschrijvingen en dat was weer het zoveelste bewijs dat de meeste mensen niet in hokjes te stoppen zijn naar mijn mening. Dus sorry :)
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 19:54:10 #8
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96763415
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 19:52 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dit dus idd?
pi_96763480
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 19:52 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nog niets gepland.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 19:55:43 #10
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_96763489
quote:
17s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 19:52 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ik. Heb toch niet veel te doen, of ja genoeg te doen maar geen zin. Dus .. :)
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 19:51 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik wel. :P
Ik ga zometeen uit. Maar ooit wil ik uitgebreide discussies hierover hebben.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  vrijdag 13 mei 2011 @ 19:56:15 #11
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_96763518
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 19:54 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Dit dus idd?
Begrijpend lezen is best moeilijk soms :+
14 SHADES OF GREY
pi_96763574
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 19:55 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Nog niets gepland.
Vraag dat dan. Goed begin toch.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 19:58:06 #13
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_96763623
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 19:53 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Hier niet zo, heb je ontzettend lange Engelse tekst wel gelezen maar herkende mezelf en anderen in beide omschrijvingen en dat was weer het zoveelste bewijs dat de meeste mensen niet in hokjes te stoppen zijn naar mijn mening. Dus sorry :)
Meeste mensen scoren dus ook gemiddeld en die wikipedia teksten kan je natuurlijk niks mee.

Maar kijk, het grappige is dat ze met die verschillende persoonlijkheidskenmerken allerlei soorten voorspellingen kan maken over de leven van iemand.

Van wie de gevangenis in komt, we een succesvolle huwelijk zal hebben, we hoog zal klimmen op de maatschappelijke ladder, wie gelukkiger zal voelen, wie een grotere kans heeft op psychische klachten, welke partij ze zullen stemmen, enz.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 19:58:46 #14
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96763656
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 19:55 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Nog niets gepland.
Maar de vraag was: op welk punt zou je dat willen doen?

De reden dat ik het vraag is omdat je je nogal druk maakt over wat ze van je vindt...
Dus ik vroeg me af hoe je daar achter wilde gaan komen zonder te meeten? Of dat je het wilt weten zonder eerst te meeten? En waarom dan, denk je niet dat alleen chat een vertekend beeld kan geven van hoe je bent? En zo niet, waarom dan de stress? Want je bent een hartstikke spontane en leuke kerel, en dat weet ik omdat ik je wel eens (kort) heb ontmoet. :)
pi_96763733
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 19:58 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Meeste mensen scoren dus ook gemiddeld en die wikipedia teksten kan je natuurlijk niks mee.

Maar kijk, het grappige is dat ze met die verschillende persoonlijkheidskenmerken allerlei soorten voorspellingen kan maken over de leven van iemand.

Van wie de gevangenis in komt, we een succesvolle huwelijk zal hebben, we hoog zal klimmen op de maatschappelijke ladder, wie gelukkiger zal voelen, wie een grotere kans heeft op psychische klachten, welke partij ze zullen stemmen, enz.
Ik denk dat dat onzin is. Jij niet?
  vrijdag 13 mei 2011 @ 20:02:02 #16
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96763813
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 19:58 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ah. In dat geval vind ik het wel interessant, ja.
Maar meer om te zien of dat het een vage theorie is die ook mensen in hokjes probeert te stoppen, hetgeen ik in de eerste instantie zou vermoeden. :D
Maar idd, enlighten us. Een keer. :Y
  vrijdag 13 mei 2011 @ 20:02:44 #17
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_96763851
quote:
17s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 20:00 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ik denk dat dat onzin is. Jij niet?
Nee, het is wetenschap. Ze hebben diverse onderzoeken gedaan over verschillende periodes en het bleef altijd vrijwel consistent.

Alleen is het niet zo van "je bent verlegen, dus..." maar "je bent verlegen, dus je hebt grotere kans op..."
pi_96763963
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 20:02 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Nee, het is wetenschap. Ze hebben diverse onderzoeken gedaan over verschillende periodes en het bleef altijd vrijwel consistent.

Alleen is het niet zo van "je bent verlegen, dus..." maar "je bent verlegen, dus je hebt grotere kans op..."
Kan wel zo zijn maar aan al die dingen kan je zelf werken. Uiteindelijk ben je er zelf bij. Onzekerheid kan weg. De meest onzekere persoon kan worden omgetoverd in een heel sociaal, spontaan type.. het kan, al kost het tijd/lef.. It's possible, het is maar wat je zelf wilt *O*
  vrijdag 13 mei 2011 @ 20:06:04 #19
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_96763994
quote:
17s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 19:57 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Vraag dat dan. Goed begin toch.
Dat heb ik al gedaan :) Ze heeft geen tijd de komende week. Dus wellicht de week erna.

Ik heb alleen het idee dat het soort van afwijzing is. Of iig dat ze meer naar vriendschap neigt dan iets meer.

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 19:58 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Maar de vraag was: op welk punt zou je dat willen doen?

De reden dat ik het vraag is omdat je je nogal druk maakt over wat ze van je vindt...
Dus ik vroeg me af hoe je daar achter wilde gaan komen zonder te meeten? Of dat je het wilt weten zonder eerst te meeten? En waarom dan, denk je niet dat alleen chat een vertekend beeld kan geven van hoe je bent? En zo niet, waarom dan de stress? Want je bent een hartstikke spontane en leuke kerel, en dat weet ik omdat ik je wel eens (kort) heb ontmoet. :)
Dat heb ik al gedaan. Alleen er is nog niets afgesproken.

Waarom ik dat wil weten. Ik heb nog nooit zo goed met iemand kunnen praten althans. Ik ben alleen bang dat ze op iets van mij afknapt of iets anders wil dan ik.
14 SHADES OF GREY
  vrijdag 13 mei 2011 @ 20:08:19 #20
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_96764093
quote:
17s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 20:05 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Kan wel zo zijn maar aan al die dingen kan je zelf werken. Uiteindelijk ben je er zelf bij. Onzekerheid kan weg. De meest onzekere persoon kan worden omgetoverd in een heel sociaal, spontaan type.. het kan, al kost het tijd/lef.. It's possible, het is maar wat je zelf wilt *O*
Dat wel natuurlijk. Maar meeste mensen staan er daar niet bij stil, en daarom verandert het ook niet. Dus daarom is het handig om dit soort dingen te weten, zodat je later de juiste beslissingen kan nemen. :)
  vrijdag 13 mei 2011 @ 20:08:20 #21
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96764094
quote:
17s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 20:05 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Niet helemáál, maar voor een deel ben ik het wel met jou eens idd.
Komt nog bij dat externe factoren iemand ook abrupt kan veranderen, die kans is zelfs best groot denk ik. Dusja hoe betrouwbaar is die 'wetenschap' dán hè. :)
  vrijdag 13 mei 2011 @ 20:10:58 #22
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_96764211
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 20:08 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Niet helemáál, maar voor een deel ben ik het wel met jou eens idd.
Komt nog bij dat externe factoren iemand ook abrupt kan veranderen, die kans is zelfs best groot denk ik. Dusja hoe betrouwbaar is die 'wetenschap' dán hè. :)
Stel ze toen een onderzoek en ze komen erachter dat zo'n 1000 mensen introvert zijn. 10 jaar laten doen ze weer een onderzoek en 950 mensen zijn introvert. 20 jaar later doen ze weer een onderzoek en 900 mensen zijn introvert.

Ze het herhalen het verschillende malen op verschillende plekken in verschillende landen. En er komt elke keer een consistente antwoord op.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 20:12:31 #23
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96764276
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 20:06 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat heb ik al gedaan :) Ze heeft geen tijd de komende week. Dus wellicht de week erna.

Ik heb alleen het idee dat het soort van afwijzing is. Of iig dat ze meer naar vriendschap neigt dan iets meer.

[..]

Dat heb ik al gedaan. Alleen er is nog niets afgesproken.

Waarom ik dat wil weten. Ik heb nog nooit zo goed met iemand kunnen praten althans. Ik ben alleen bang dat ze op iets van mij afknapt of iets anders wil dan ik.
Ooh al gedaan, tof! :D En naja, dat iemand niet kan is altijd mogelijk.
Dat ze niet wil wat jij wil is ook altijd mogelijk, die kans is bij iedereen denk ik groter dan dat je allebei hetzelfde wilt :D Het is altijd een gokje :Y Dus het is altijd spannend! Maar van iedere ervaring leer je weer wat, positief of negatief. Dus de moeite waard is het sowieso. :D
  vrijdag 13 mei 2011 @ 20:16:14 #24
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96764448
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 20:10 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Stel ze toen een onderzoek en ze komen erachter dat zo'n 1000 mensen introvert zijn. 10 jaar laten doen ze weer een onderzoek en 950 mensen zijn introvert. 20 jaar later doen ze weer een onderzoek en 900 mensen zijn introvert.

Ze het herhalen het verschillende malen op verschillende plekken in verschillende landen. En er komt elke keer een consistente antwoord op.
Ik zeg niet dat het bullshit is hoor. Die testresultaten zullen best betrouwbaar zijn.
Maar ik hou er niet zo van om er conclusies uit te trekken, van 'als dit, dan dit'. Zo werkt het nu eenmaal niet in het leven. Niet in mijn leven, althans. Maarja, ik ben raar natuurlijk. w/

Ik ben ook van mening dat zulke informatie potentieel 'gevaarlijk' is voor veel mensen in dit topic die al moeite hebben met omgaan met hun eigen karakter en eigenschappen, laat staan andermans karakter en eigenschappen. Bij het lezen ervan gaan ze zich er misschien aan vasthouden en slaan vervolgens bij iedere uitzondering, eenieder die niét 'gemiddeld' is, de plank mis. :)
  vrijdag 13 mei 2011 @ 20:17:32 #25
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_96764511
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 20:12 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ooh al gedaan, tof! :D En naja, dat iemand niet kan is altijd mogelijk.
Dat ze niet wil wat jij wil is ook altijd mogelijk, die kans is bij iedereen denk ik groter dan dat je allebei hetzelfde wilt :D Het is altijd een gokje :Y Dus het is altijd spannend! Maar van iedere ervaring leer je weer wat, positief of negatief. Dus de moeite waard is het sowieso. :D
Dat is helemaal waar.
Ik vind het gewoon moeilijk zulke dingen. Ik weet niet wat er gaat gebeuren en dat vind ik lastig.
Ik sowieso nooit verwacht om op een datingsite iemand te vinden.
14 SHADES OF GREY
  vrijdag 13 mei 2011 @ 20:18:55 #26
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96764566
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 20:17 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat is helemaal waar.
Ik vind het gewoon moeilijk zulke dingen. Ik weet niet wat er gaat gebeuren en dat vind ik lastig.
Aha! Dus dingen die je niet had verwacht kunnen wel degelijk gebeuren zie je wel. ;)
pi_96764668
Weetje wat dan ook weer zo is. Mijn vader is een heel erg verlegen en stille (soms best saaie) man maar toch is hij héél erg succesvol op het gebied van werk. Ook is hij lang gelukkig getrouwd (denk ik? anders nu wel) geweest, heeft kinderen (ons :P) én genoeg sociale contacten; vrienden/familie. Hij heeft geen psychische klachten. Doet waar hij zin in heeft, gaat op vakantie wanneer hij dat wilt enzovoort. Kortom: hij is erg ver gekomen in het leven ondanks dat hij zo introvert (en soms onzeker) is.

Ik weet niet, ik heb het nooit zo op die wetenschappen. Bij iedereen kan het namelijk anders lopen, ligt er maar net aan wat je wilt.

Anyway ik ben weg. Fijn weekend allemaal.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 20:23:13 #28
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_96764768
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 20:18 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Aha! Dus dingen die je niet had verwacht kunnen wel degelijk gebeuren zie je wel. ;)
Zeker :Y
14 SHADES OF GREY
pi_96764936
quote:
17s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 20:20 schreef iwannabehigh het volgende:
Weetje wat dan ook weer zo is. Mijn vader is een heel erg verlegen en stille (soms best saaie) man maar toch is hij héél erg succesvol op het gebied van werk. Ook is hij lang gelukkig getrouwd (denk ik? anders nu wel) geweest, heeft kinderen (ons :P) én genoeg sociale contacten; vrienden/familie. Hij heeft geen psychische klachten. Doet waar hij zin in heeft, gaat op vakantie wanneer hij dat wilt enzovoort. Kortom: hij is erg ver gekomen in het leven ondanks dat hij zo introvert (en soms onzeker) is.

Ik weet niet, ik heb het nooit zo op die wetenschappen. Bij iedereen kan het namelijk anders lopen, ligt er maar net aan wat je wilt.

Het gaat dan ook niet om zekerheden, maar om de kans. Dat hij dat allemaal heeft ondanks zijn persoonlijkheid is best knap.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 20:26:46 #30
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96764940
quote:
17s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 20:20 schreef iwannabehigh het volgende:

Wel eens met je, met de toevoeging dat er dus ook factoren kunnen zijn die je helemaal niet wilt maar die je toch veranderen. :D

Succes met de collega's! :P

[ Bericht 0% gewijzigd door MeraViglioSa op 13-05-2011 20:31:47 ]
pi_96765260
Dit is weer typisch iets dat mij moet overkomen, dit keer op steam, een chick had me ooit een keer toegevoegd op de friendlist, geen idee waarom ik denk dat ik haar had ontmoet in Left4dead en dat ze daarna toevoegde ofzo.

Ze wou even haar frustraties kwijt, dus ik beantwoord het, vervolgens verwijderd ze me van de friendlist. En waarom? MLiG wat staat er in de pua boeken?

Oh ja ik heet Ugly guy :D

Ze is in elk geval niet Russisch maar Engels.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 20:38:50 #32
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96765585
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 20:32 schreef richard_prf het volgende:
Dit is weer typisch iets dat mij moet overkomen, dit keer op steam, een chick had me ooit een keer toegevoegd op de friendlist, geen idee waarom ik denk dat ik haar had ontmoet in Left4dead en dat ze daarna toevoegde ofzo.

Ze wou even haar frustraties kwijt, dus ik beantwoord het, vervolgens verwijderd ze me van de friendlist. En waarom? MLiG wat staat er in de pua boeken?

[ afbeelding ]

Wtf? :?
Ik mag hopen dat je hier geen conclusies uit trekt over hoe wij vrouwen denken, want dit is vage shit hoor! Maf wijf :')
pi_96765631
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 20:32 schreef richard_prf het volgende:

[ afbeelding ]

Die meid is raar, maar jij praatte ook nogal irritant. :P
  vrijdag 13 mei 2011 @ 20:41:06 #34
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96765697
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 20:39 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Die meid is raar, maar jij praatte ook nogal irritant. :P
:? Wat is er irritant aan zijn tekst? Omdat hij 'Yeah' afkort naar 'Ye' of wat?
pi_96765765
MLiG wat staat er hierover in de PuA boeken? Ik vermoed dat haar "shields" ofzoiets omhoog stonden.
pi_96765828
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 20:41 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

:? Wat is er irritant aan zijn tekst? Omdat hij 'Yeah' afkort naar 'Ye' of wat?
Ivm haar praat hij nogal veel.

En wtf:

'oh
oh oh oh ur a girly'

? :D
pi_96765893
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 20:43 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ivm haar praat hij nogal veel.

En wtf:

'oh
oh oh oh ur a girly'

? :D
Ja ik schrok er nogal van dat ze een vrouw was vooral toen ik haar pic ook nog even bekeek, zag er erg leuk uit.
pi_96765908
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 20:42 schreef richard_prf het volgende:
MLiG wat staat er hierover in de PuA boeken? Ik vermoed dat haar "shields" ofzoiets omhoog stonden.
Schijt aan die PUA, die meid is gewoon raar. Eerst zo vaag reageren van wat praat je tegen me, terwijl zij begon tegen jou, en dan vervolgens zeggen dat jullie al een tijdje vrienden zijn en dan ineens wil ze dat je weg gaat en blokkeert ze je? :? :')
pi_96765954
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 20:44 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ja ik schrok er nogal van dat ze een vrouw was vooral toen ik haar pic ook nog even bekeek, zag er erg leuk uit.
Ik vond het wel redelijk duidelijk dat ze een meisje was na dat eerste bericht van haar. :P

En dan ook 'Em'.
pi_96766353
Hallo iedereen; ben er weer na een paar dagen afwezigheid.

Meteen iets wat ik even kwijt wil. Naar aanleiding van sommige mensen in dit topic die redelijk enthousiast waren over paiq heb ik afgelopen week ook maar eens een account aangemaakt. Ik houd normaal gesproken helemaal niet van online daten, maar onder het motto probeer eens iets nieuws, heb ik het toch weer een kans gegeven. Ik wil geen reclame maken, maar paiq bevalt me tot dusver zeer goed!

Op een dag of 4 tijd heb ik met ruim 10 meiden gekletst, opzich allemaal wel gezellig, maar niet veel bijzonders (en dan bedoel ik niet qua foto, die vielen heel erg mee, maar qua type persoon). 1 meid waarmee ik op de eerste dag heb gechat sprong er echter in positieve zin uit. Een uurtje heel gezellig mee gechat; ik vond haar echt super. Jammer genoeg is ze daarna nog maar 1x online gekomen (midden in de nacht een keer).... *zucht*; iemand anders ervaring met dat je iemand wel leuk vond, maar dat je elkaar daarna vaak misloopt?
pi_96766401
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 20:45 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik vond het wel redelijk duidelijk dat ze een meisje was na dat eerste bericht van haar. :P

En dan ook 'Em'.
Mooi is dat zeg... best wel een leuke chick maar ik ben dus echt gewoon geblokkeerd :(

Wel moet ik even zeggen dat ik me verbaas over het aantal meiden dat Left4dead speelt, dat had ik nooit verwacht maar zo'n zeker 40% van de mensen die ik daar tegen kom zijn vrouw.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 20:56:51 #42
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_96766542
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 20:53 schreef Axel1988 het volgende:
Hallo iedereen; ben er weer na een paar dagen afwezigheid.

Meteen iets wat ik even kwijt wil. Naar aanleiding van sommige mensen in dit topic die redelijk enthousiast waren over paiq heb ik afgelopen week ook maar eens een account aangemaakt. Ik houd normaal gesproken helemaal niet van online daten, maar onder het motto probeer eens iets nieuws, heb ik het toch weer een kans gegeven. Ik wil geen reclame maken, maar paiq bevalt me tot dusver zeer goed!

Op een dag of 4 tijd heb ik met ruim 10 meiden gekletst, opzich allemaal wel gezellig, maar niet veel bijzonders (en dan bedoel ik niet qua foto, die vielen heel erg mee, maar qua type persoon). 1 meid waarmee ik op de eerste dag heb gechat sprong er echter in positieve zin uit. Een uurtje heel gezellig mee gechat; ik vond haar echt super. Jammer genoeg is ze daarna nog maar 1x online gekomen (midden in de nacht een keer).... *zucht*; iemand anders ervaring met dat je iemand wel leuk vond, maar dat je elkaar daarna vaak misloopt?
ze komt vast wel weer online. Gewoon geduld hebben
14 SHADES OF GREY
pi_96766632
quote:
13s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 13:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dus je kiest niet de opleiding die bij je past omdat je het wellicht leuk vindt en er goed in bent, vanwege het slechte imago.... Je gaat dus maar iets doen waarvan je denkt dat vrouwen het interessant vinden... Je vindt het maar half zo leuk, bent er dus ook maar zo-zo goed in, en zodra je een baan vindt die bij die opleiding past begin je er vol frisse tegenzin aan. Na een paar jaar ben je emotioneel compleet afgevlakt omdat je 8 à 9 uur per dag iets doet dat je helemaal niet leuk vindt, en je loopt derhalve dag in dag uit chagrijnig over straat.
Nja, achteraf was dat beter geweest ja. Als ik kan kiezen tussen een lieve vriendin die gek op me is of een leuke baan, dan zou ik direct die vriendin kiezen. Werk kan me gestolen worden.

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 15:31 schreef MeraViglioSa het volgende:

Concreet voorbeeld: ik werk dus in de supermarktbranche als vormgever.
Dat kan ik heel verschillend vertellen.

- Ik krijg tekst en plaatjes van mensen aangeleverd en dat moet ik dan bij elkaar doen tot het een folder is. De posters die erbij horen hangen ze dan op in de supermarkt.

Of:

- Met input van anderen geef ik mijn eigen draai aan de reclamefolders van de supermarkt die jij in de bus krijgt iedere week! Ik mag niet bepalen wat erin staat, maar wel hoe het eruit ziet. Zo ben ik lekker creatief bezig elke dag en misschien word jij wel onbewust elke dag tot kopen verleid door een idee van mij. ;)

Klinkt al heel anders hè?
Het is echt maar net hoe je iets brengt hoor. Heeft niets met het onderwerp te maken. Beta of niet.
Het tweede klinkt al iets anders, maar het is alletwee al best boeiend. En het is alletwee iets wat iedereen begrijpt. Van veel dingen die ik doe is vaak eigenlijk helemaal geen praktisch nut te noemen.

Zelfs mijn ouders haken binnen een paar seconden af als ik vertel over mijn opleiding of mijn werk. Hoe kan ik ooit verwachten dat een random meisje dat interessant gaat vinden?

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 17:07 schreef moneyfornothing het volgende:

Nee maar serieus, ik gaf toch al een vorm van bewondering te hebben voor mensen die goed zijn in hun bèta opleiding/vak. Wat wil je dan nog meer horen? Dat ik jullie maar saaie sukkeltjes vind? Want dat is dus niet zo, tenzij je je daarnaar gedraagt. En dat heb je zelf in de hand, en een bèta opleiding is er ook al geen vereiste voor.
Ik wil wel weten hoe je sukkeltjes en nerds eigenlijk precies definieert. Je hebt het daar bij meerdere van je posts over :) (Vooral om te weten of ik onder een van die noemers zou vallen en of ik daar iets aan zou kunnen doen)
pi_96766835
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 20:56 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

ze komt vast wel weer online. Gewoon geduld hebben
Ja ik weet het... ik word altijd heel ongeduldig van zoiets; omdat mijn ervaring is dat de meiden die ik leuk vind vaak maar heel kort vrijgezel zijn. Gevaarlijk moment voor mij; ik denk dat ik in het verleden ook vaak te opdringerig ben geweest misschien.

Hoe is het trouwens nog met die meid die meid van jou waar het goed mee klikte?
pi_96767323
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 20:38 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Wtf? :?
Ik mag hopen dat je hier geen conclusies uit trekt over hoe wij vrouwen denken, want dit is vage shit hoor! Maf wijf :')
Ik weet het niet, ik ontmoet nooit meiden in het echt.

Maar die via internet die ik heb ontmoet zijn wel wat vreemd denk ik. Eentje wilde graag verkracht worden door een groep, een andere bevredigd zich met haar doucekop als ze hoofdpijn heeft, weer een ander blokkeert me zonder reden en nog een paar draaien 180 graden om en worden plotseling heel arrogant nadat ik eerst altijd goed met ze kon praten.
pi_96767348
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 20:58 schreef benzin het volgende:
Nja, achteraf was dat beter geweest ja. Als ik kan kiezen tussen een lieve vriendin die gek op me is of een leuke baan, dan zou ik direct die vriendin kiezen. Werk kan me gestolen worden.

Zelfs mijn ouders haken binnen een paar seconden af als ik vertel over mijn opleiding of mijn werk. Hoe kan ik ooit verwachten dat een random meisje dat interessant gaat vinden?
Mee eens; ik zou op dit moment ook zeggen: liever een leuke vriendin dan een leuke baan. Maar is dit niet puur omdat je het gevoel hebt dat die leuke baan gemakkelijk te krijgen is voor jou, maar een vriendin niet? Als dat het geval is, kan het namelijk compleet omgekeerd zijn over 5 of 10 jaar; beetje mee opletten.

Herkenbaar dat je ouders afhaken wanneer je probeert uit te leggen wat je opleiding inhoud. Ik maak er ook nooit veel woorden aan vuil naar mensen toe die niet in het vakgebied zitten; tenzij iemand er over doorvraagt. Moet je ook vooral met meiden niet te uitgebreid over lullen; laat haar maar lekker praten over haar eigen opleiding.
pi_96767469
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 21:10 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Maar die via internet die ik heb ontmoet zijn wel wat vreemd denk ik. Eentje wilde graag verkracht worden door een groep, een andere bevredigd zich met haar doucekop als ze hoofdpijn heeft, weer een ander blokkeert me zonder reden en nog een paar draaien 180 graden om en worden plotseling heel arrogant nadat ik eerst altijd goed met ze kon praten.
Al die zaken heb ik eerder gehoord bij verschillende dames; niet echt vreemd in mijn ogen.... Wat misschien wel vreemd is, is dat ze dit soort dingen in een vroeg stadium aan jou vertellen. Dat is misschien de invloed van het internet.
pi_96767642
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 21:10 schreef Axel1988 het volgende:

Mee eens; ik zou op dit moment ook zeggen: liever een leuke vriendin dan een leuke baan. Maar is dit niet puur omdat je het gevoel hebt dat die leuke baan gemakkelijk te krijgen is voor jou, maar een vriendin niet? Als dat het geval is, kan het namelijk compleet omgekeerd zijn over 5 of 10 jaar; beetje mee opletten.
Misschien ook. Ik ben getalenteerd in wat ik doe, dus ik heb er nooit moeite mee om goed betalend werk te vinden. Maar zelfs als dat anders wordt dan nog zou ik voor die vriendin gaan.

Misschien zit ik er hartstikke naast, maar zoals ik het zie als ik stelletjes enzo zie dan maakt een vriendin veel gelukkiger dan een leuke baan.
pi_96768302
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 21:15 schreef benzin het volgende:
Misschien zit ik er hartstikke naast, maar zoals ik het zie als ik stelletjes enzo zie dan maakt een vriendin veel gelukkiger dan een leuke baan.
Mee eens alweer. Ik denk echter dat het gevaar is, dat je met een dergelijke instelling, je relatie gemakkelijk TE centraal stelt in je leven. Het staat tot op zekere hoogte voor iedereen wel centraal; maar ik denk dat het in jou geval makkelijk zou kunnen doorslaan. Jij als individu blijft je eigen leven houden, met je eigen wensen en dromen etc, of je nou een relatie hebt of niet. Het is daarom denk ik ook dat er zo vaak gezegd wordt, dat je eerst moet zorgen dat je eigen leven op orde is. Dat je zorgt dat je studeert/werkt, een hobby/sport hebt en dat je wat vrienden hebt om leuke dingen mee te doen (dingen die je dus zelf makkelijker kunt sturen dan het krijgen van een relatie). Deze dingen gaan namelijk niet vanzelf wel komen, wanneer je een relatie zou krijgen... heb je ze dan niet, dan staat je leven eigenlijk teveel in het teken van die relatie; met als risico dat dit geluk wat je eruit haalt misschien minder volledig is dan dat je had verwacht... of misschien wel korter duurt dan je had verwacht.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 21:31:56 #50
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_96768789
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 21:01 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ja ik weet het... ik word altijd heel ongeduldig van zoiets; omdat mijn ervaring is dat de meiden die ik leuk vind vaak maar heel kort vrijgezel zijn. Gevaarlijk moment voor mij; ik denk dat ik in het verleden ook vaak te opdringerig ben geweest misschien.

Hoe is het trouwens nog met die meid die meid van jou waar het goed mee klikte?
We chatten nog :) nog niets afgesprokken tot nu toe.
14 SHADES OF GREY
pi_96768983
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 21:31 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

We chatten nog :) nog niets afgesprokken tot nu toe.
Hopelijk zijn we niet op dezelfde meid uit; haha ;)
  vrijdag 13 mei 2011 @ 21:38:39 #52
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_96769227
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 21:34 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Hopelijk zijn we niet op dezelfde meid uit; haha ;)
Daar is simpel achter te komen :P is ze nu online?
14 SHADES OF GREY
pi_96769329
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 21:38 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Daar is simpel achter te komen :P is ze nu online?
Nope :(. Vandaag nog niet online geweest.
pi_96769386
quote:

[..]

Misschien ook. Ik ben getalenteerd in wat ik doe, dus ik heb er nooit moeite mee om goed betalend werk te vinden. Maar zelfs als dat anders wordt dan nog zou ik voor die vriendin gaan.

Yup ik weet wel zeker, mijn vrienden zijn ook veel gelukkiger dan ik ben omdat zij wel eenvoudig vriendinnen krijgen ondanks dat ze een veel slechtere baan hebben en de meeste hebben niet eens een rijbewijs en een paar alleen VMBO gedaan.
Maar ik ben duidelijk de ongelukkigste van ons vijven. Ik ontmoet nooit vrouwen, zo simpel is het.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 21:42:00 #55
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_96769411
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 21:40 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Nope :(
Gelukkig dan hebben wij niet dezelfde match :D
14 SHADES OF GREY
  vrijdag 13 mei 2011 @ 21:46:14 #56
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96769634
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 20:42 schreef richard_prf het volgende:
er staat er helemaal niets over in de pua boeken.

ik weet het ook niet, ik chat bijna nooit, en speel nooit online spellen met veel chatmogelijkheden.
ik heb zelf het idee dat ze gewoon geen tijd had, en misschien wilde ze wel even alles wegklikken ofzo omdat er iemand aankwam, of misschien wel haar vriendje.
maar geen idee
pi_96769954
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 21:46 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

er staat er helemaal niets over in de pua boeken.

ik weet het ook niet, ik chat bijna nooit, en speel nooit online spellen met veel chatmogelijkheden.
ik heb zelf het idee dat ze gewoon geen tijd had, en misschien wilde ze wel even alles wegklikken ofzo omdat er iemand aankwam, of misschien wel haar vriendje.
maar geen idee
ok, thanks. Het zal kunnen maar ze verwijderd me zelfs uit haar friendlist en blokkeert me, alsof ze dacht dat ik een versierpoging ondernam.

En zojuist smsde mijn enige vriendin me nog met wat lieve woorden. Ik krijg altijd tranen in mijn ogen als ze zo lief tegen me praat, niemand doet zomaar zo aardig tegen me! Het is niet goed voor me, straks word ik weer emotioneel en ga ik me mega slecht voelen.
pi_96770008
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 21:41 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Yup ik weet wel zeker, mijn vrienden zijn ook veel gelukkiger dan ik ben omdat zij wel eenvoudig vriendinnen krijgen ondanks dat ze een veel slechtere baan hebben en de meeste hebben niet eens een rijbewijs en een paar alleen VMBO gedaan.
Maar ik ben duidelijk de ongelukkigste van ons vijven. Ik ontmoet nooit vrouwen, zo simpel is het.
Ach, die vrienden van jou hebben weer andere besognes. Net of het leven ineens fijn is mét een meid aan je zijde.
pi_96770271
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 20:54 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Mooi is dat zeg... best wel een leuke chick maar ik ben dus echt gewoon geblokkeerd :(

[ afbeelding ]

Wel moet ik even zeggen dat ik me verbaas over het aantal meiden dat Left4dead speelt, dat had ik nooit verwacht maar zo'n zeker 40% van de mensen die ik daar tegen kom zijn vrouw.
Leuke chick? :') Heb je je gesprekje een beetje goed gelezen?
pi_96770313
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 21:10 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Da's niet zo raar.
pi_96771127
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 21:56 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Da's niet zo raar.
idd en zelfs zonder de hoofdpijn :)
pi_96771445
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 22:08 schreef missyB het volgende:

[..]

O-)
  vrijdag 13 mei 2011 @ 22:14:18 #63
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_96771518
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 22:08 schreef missyB het volgende:

[..]

Lekkerder dan Tarzan?
14 SHADES OF GREY
pi_96771699
Geile sekspraat? Ik ben er weer bij.
Ron Paul 2012
pi_96771856
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 20:17 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat is helemaal waar.
Wie start de gesprekken meestal? Doe jij dat? Of begint zij weleens? Om eens te peilen of ze echt interesse heeft moet je eens kijken of zij contact met je opneemt, het is sowieso al een goed teken dat je al ruim een week met haar praat; het is een dating-site dus je weet beiden van elkaar dat jullie op zoek zijn. Dan weet zij ook dat ze een signaal afgeeft door steeds met jou te praten.
Ron Paul 2012
pi_96772435
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 22:14 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Lekkerder dan Tarzan?
nou niet per definitie lekkerder, anders, maar ook lekker en zeer effectief en snelle resultaten.
pi_96772537
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 20:58 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik wil wel weten hoe je sukkeltjes en nerds eigenlijk precies definieert. Je hebt het daar bij meerdere van je posts over :) (Vooral om te weten of ik onder een van die noemers zou vallen en of ik daar iets aan zou kunnen doen)
Om even lekker te generaliseren: mannen die nog steeds aardig afhankelijk zijn van moeders, en dan vooral voor dingen als het kopen van kleding of het doen van de was o.i.d., mannen die 0,0 aandacht lijken besteden aan hoe ze erbij lopen, er is niks aan de kleding te ontdekken wat sexy/aantrekkelijk/leuk is. Ook het kapsel mag blij zijn als het gedoucht is en ook nog gekamd. Deo of parfum is ze vreemd, tenzij dit onder dwang van mama gedaan wordt. En het is dan ook meteen haar lievelingsgeur. Het favoriete gespreksonderwerp is vaak iets als games, waar ik ook best over wil praten met je maar niet 100% van de tijd.
Dus het heeft voor mij vooral met uiterlijk te maken, meestal laten deze types zich niet echt beter leren kennen dus qua persoonlijkheid ben ik er niet helemaal over uit. :P
pi_96772878
Phew, met uitzondering van de was ( :') ) herken ik me daar totaal niet in.
Ron Paul 2012
pi_96772973
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 22:35 schreef Supersoep het volgende:
Phew, met uitzondering van de was ( :') ) herken ik me daar totaal niet in.
Maar die was laat je haar waarschijnlijk alleen doen omdat het lekker makkelijk is, niet omdat je zo hulpbehoevend bent op dat gebied. Ofnie? :P
pi_96773195
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 22:36 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Maar die was laat je haar waarschijnlijk alleen doen omdat het lekker makkelijk is, niet omdat je zo hulpbehoevend bent op dat gebied. Ofnie? :P
Precies. Ze bieden het zelf aan, dus gaat er een volle tas mee naar huis. Ik heb hier geen wasmachine, dus vertik ik het sowieso om alles handmatig te doen.
Ron Paul 2012
pi_96773282
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 22:39 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Precies. Ze bieden het zelf aan, dus gaat er een volle tas mee naar huis. Ik heb hier geen wasmachine, dus vertik ik het sowieso om alles handmatig te doen.
dat is niet nerderig dat is studentikoos
pi_96773351
quote:

[..]

En gelijk heb je. :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 22:41 schreef missyB het volgende:

[..]

Ik doelde ook niet daarop net. :P
pi_96773372
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 22:41 schreef missyB het volgende:

[..]

Je moest eens weten hoeveel lege pizzadozen ik hier soms heb staan. :')

Nu gelukkig maar twee.
Ron Paul 2012
pi_96773418
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 22:28 schreef missyB het volgende:

[..]

nou niet per definitie lekkerder, anders, maar ook lekker en zeer effectief en snelle resultaten.
Dat vooral. :D

Volgens mij is het niet echt goed als de douchestraal nogal hard staat, wat hier zo is.
pi_96773435
Is dat leuk trouwens, seks op een wasmachine?
  vrijdag 13 mei 2011 @ 22:43:48 #76
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96773442
quote:

[..]

ja precies. ik maak daar weleens grapjes over, dat ik gierig zuinig ben, en dat wasmachine te duur is.
en dat ik weleens ga kijken naar zon teiltje met schrubbord.

al die bijstandvrouwen die klagen over dat een wasmachine een must is, en zo duur is. een teiltje met schrubbord is een veel goedkoper model was'machine' . mensen vergeten altijd de goedkopere oplossingen

ontopicvraag: moet ik stoppen met dit soort dingen irl zeggen omdat het niet alfa overkomt?
pi_96773459
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 22:43 schreef -Strawberry- het volgende:
Is dat leuk trouwens, seks op een wasmachine?
Geen idee. Eens een keer proberen?
Ron Paul 2012
pi_96773476
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 22:43 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat vooral. :D

Volgens mij is het niet echt goed als de douchestraal nogal hard staat, wat hier zo is.
dan draai je de kranen gewoon niet helemaal open.word de druk ook wel wat minder.
het moet niet zo zijn dat je clitoris op je voorhoofd geplant word door de druk toch
pi_96773519
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 22:44 schreef missyB het volgende:

[..]

dan draai je de kranen gewoon niet helemaal open.word de druk ook wel wat minder.
het moet niet zo zijn dat je clitoris op je voorhoofd geplant word door de druk toch
Dat heb ik dus altijd idd :S....
pi_96773604
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 22:43 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja precies. ik maak daar weleens grapjes over, dat ik gierig zuinig ben, en dat wasmachine te duur is.
en dat ik weleens ga kijken naar zon teiltje met schrubbord.

al die bijstandvrouwen die klagen over dat een wasmachine een must is, en zo duur is. een teiltje met schrubbord is een veel goedkoper model was'machine'

ontopicvraag: moet ik stoppen met dit soort dingen irl zeggen omdat het niet alfa overkomt?
Als vent zijnde praat je toch sowieso niet over huishoudelijke zaken als de was. :{w
pi_96773714
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 22:44 schreef missyB het volgende:

[..]

Haha. :D

Volgensmij blijft hier de druk hetzelfde. Soms ben ik bang dat ik die hoge druk nu gewend ben. :')
  vrijdag 13 mei 2011 @ 22:48:15 #82
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96773728
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 22:46 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Als vent zijnde praat je toch sowieso niet over huishoudelijke zaken als de was. :{w
oh oke dan. dus gewoon ontwijken.

om een aantrekkelijke man te zijn, die bezig is met versieren mag je niet zeggen:
dat je was zelf doet
dat je moeder de was doet
dat je vfriendin de was doet(want dan ben je dus al bezet)
etc,etc

het kan gewoon niet goed, dus daarom wasgoed onderwerpen vermijden. of zie ik iets over het hoofd?
pi_96773778
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 22:48 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Haha. :D

Volgensmij blijft hier de druk hetzelfde. Soms ben ik bang dat ik die hoge druk nu gewend ben. :')
Dat is gevaarlijk, straks heb je een te hoge tolerantie voor vingers en werkt enkel een hogedrukspuit nog bij je. :')
Ron Paul 2012
pi_96773807
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 22:49 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Dat is gevaarlijk, straks heb je een te hoge tolerantie voor vingers en werkt enkel een hogedrukspuit nog bij je. :')
Kut.

Nah dat zal wel meevallen, ik kan het ook nog prima zelf zonder hulpstukken.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 22:50:12 #85
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_96773850
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 22:19 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Wie start de gesprekken meestal? Doe jij dat? Of begint zij weleens? Om eens te peilen of ze echt interesse heeft moet je eens kijken of zij contact met je opneemt, het is sowieso al een goed teken dat je al ruim een week met haar praat; het is een dating-site dus je weet beiden van elkaar dat jullie op zoek zijn. Dan weet zij ook dat ze een signaal afgeeft door steeds met jou te praten.
Ik, ik ga eens kijken de komende dagen of zij contact opneemt. Ik vind het het eigenlijk best lastig om altijd contact te moeten opnemen. Om maar altijd het inititatief te nemen.
14 SHADES OF GREY
pi_96773872
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 22:48 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

oh oke dan. dus gewoon ontwijken.

om een aantrekkelijke man te zijn, die bezig is met versieren mag je niet zeggen:
dat je was zelf doet
dat je moeder de was doet
dat je vfriendin de was doet(want dan ben je dus al bezet)
etc,etc

het kan gewoon niet goed, dus daarom wasgoed onderwerpen vermijden. of zie ik iets over het hoofd?
Je mag je was zelf wel doen. Maar waarom zou je het zeggen, tenzij het ter sprake komt.
pi_96773880
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 22:46 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Welke wasverzachter gebruik jij? :@
pi_96773957
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 20:54 schreef richard_prf het volgende:
Serieus? :D

Ik vind het nogal een kutspel :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 22:52:19 #89
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96773995
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 22:50 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je mag je was zelf wel doen. Maar waarom zou je het zeggen, tenzij het ter sprake komt.
maar mag je wel aantonen dat je zuinig bent, en het hebben over schrubbord omdat dat goedkoop is enzo?
ik doe dat wel vaker, ik vind het geweldig bedacht van me
pi_96773996
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 22:50 schreef Techno het volgende:

[..]

Welke wasverzachter gebruik jij? :@
Dat moet je aan mijn mama vragen. :7
pi_96774031
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 22:52 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

maar mag je wel aantonen dat je zuinig bent, en het hebben over schrubbord omdat dat goedkoop is enzo?
Nee, enkel over voetbal, tieten en bier.
Ron Paul 2012
pi_96774044
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 22:52 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Nee, enkel over voetbal, tieten en neuken.
En bier en frituur.

HAH ninja-edit verpest

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2011 22:53:28 ]
  vrijdag 13 mei 2011 @ 22:53:35 #93
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_96774079
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 22:44 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Geen idee. Eens een keer proberen?
Als die aan of uit staat?

waterstralen lijken mij ook wel een keer leuk om te proberen
14 SHADES OF GREY
pi_96774089
Whehe.
Ron Paul 2012
pi_96774215
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 22:53 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

:')
pi_96774238
Bij m'n laatste date had ik het over vanalles en nog wat. Ook dat TMF ontzettend kut is, terwijl zij er juist vaak naar keek. :')
Ron Paul 2012
pi_96774280
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 22:53 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

waterstralen lijken mij ook wel een keer leuk om te proberen
Seks op een wasmachine lijkt me saai, maar misschien dat de vrouw anale stimulatie krijgt door het apparaat, weet ik veel.

De man heeft er weer eens helemaal niks aan.
Ron Paul 2012
pi_96774340
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 22:56 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Seks op een wasmachine lijkt me saai, maar misschien dat de vrouw anale stimulatie krijgt door het apparaat, weet ik veel.

De man moet niet zeuren want hij mag er al overheen. :{w
Maar is dat voor anale stimulatie ja? Ik heb geen idee eigenlijk. Nooit geprobeerd en het staat ook niet op mijn to-do list.
pi_96774349
quote:

[..]

Die trillingen voel jij dan ook wel denk ik. Als man zijnde.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 22:58:33 #100
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_96774384
quote:

[..]

Anale stimulatie? Wel degelijk :D
14 SHADES OF GREY
pi_96774406
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 22:57 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

De man moet niet zeuren want hij mag er al overheen. :{w
Maar is dat voor anale stimulatie ja? Ik heb geen idee eigenlijk. Nooit geprobeerd en het staat ook niet op mijn to-do list.
Ik gok dat als je met je kont op een trillend apparaat gaat zitten, dat zoiets misschien aangenaam voelt. Het is maar een hypothese die nog getest moet worden. :P
Ron Paul 2012
  vrijdag 13 mei 2011 @ 22:59:53 #102
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_96774461
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 22:58 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ik gok dat als je met je kont op een trillend apparaat gaat zitten, dat zoiets misschien aangenaam voelt. Het is maar een hypothese die nog getest moet worden. :P
Ik ben geheel bereid mijn wasmachine daarvoor ter beschikking te stellen in het kader van wetenschappelijk onderzoek
14 SHADES OF GREY
pi_96774486
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 22:59 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik ben geheel bereid mijn wasmachine daarvoor ter beschikking te stellen in het kader van wetenschappelijk onderzoek
Met mij? :'(
Ron Paul 2012
pi_96774500
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 22:30 schreef moneyfornothing het volgende:

Om even lekker te generaliseren: mannen die nog steeds aardig afhankelijk zijn van moeders, en dan vooral voor dingen als het kopen van kleding of het doen van de was o.i.d.,

er is niks aan de kleding te ontdekken wat sexy/aantrekkelijk/leuk is.
Oeps :@ Maak me schuldig aan de eerste twee dingen, en misschien ook wel aan het laatste. (Heb weinig verstand van kleding, probeer het redelijk te doen, maar misschien sla ik de plank volledig mis)

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 22:30 schreef moneyfornothing het volgende:
Ook het kapsel mag blij zijn als het gedoucht is en ook nog gekamd. Deo of parfum is ze vreemd. Het favoriete gespreksonderwerp is vaak iets als games, waar ik ook best over wil praten met je maar niet 100% van de tijd.
Oeh, gelukkig doe ik al die dingen niet fout *)
pi_96774503
Dan krijg je wel een zeer oppervlakkig trilgebied, dacht dat juist de inwendige anale stimulatie bij de man(prostaat) het genot gaf?

En om nou een wasmachine in je * te doen?????
pi_96774563
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 23:00 schreef benzin het volgende:

[..]

Oeps :@ Maak me schuldig aan de eerste twee dingen, en misschien ook wel aan het laatste. (Heb weinig verstand van kleding, probeer het redelijk te doen, maar misschien sla ik de plank volledig mis)

[..]

Dat is wel heel ernstig. Die eerste twee dingen zijn gelijk de ergste, als je je echt puur afhankelijk opstelt.
Ron Paul 2012
pi_96774593
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 23:00 schreef missyB het volgende:
Dan krijg je wel een zeer oppervlakkig trilgebied, dacht dat juist de inwendige anale stimulatie bij de man(prostaat) het genot gaf?

Als colaflessen al passen, dan zijn wasmachines ook een peulenschil.
Ron Paul 2012
pi_96774625
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 23:00 schreef benzin het volgende:

[..]

[..]

Nouja je zegt al te proberen het redelijk te doen, dat is al iets. Als je kledingtips wilt horen we/ik het wel. ;)

Wat het tweede betreft valt het dus nog mee toch!

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2011 23:03:09 ]
  vrijdag 13 mei 2011 @ 23:03:03 #109
108913 Godshand
guide4you
pi_96774657
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 23:01 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Dat is wel heel ernstig. Die eerste twee dingen zijn gelijk de ergste, als je je echt puur afhankelijk opstelt.
Genoeg vrouwen die dat prima vinden.

Vrouw die jouw onderbroeken wast, maar dan moet je wel mee naar de IKEA, en alle (tuin)klusjes doen :D
  vrijdag 13 mei 2011 @ 23:03:44 #110
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_96774700
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 23:00 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Met mij? :'(
Ja alleen niet samen ;)

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 23:00 schreef missyB het volgende:

Zeer juist :Y

De wasmachine is alleen een extraatje :P
vrouwen hebben het maar makkelijk :D als ik de verhalen mag geloven komen sommige vrouwen tijdens het paardrijden klaar
14 SHADES OF GREY
pi_96774715
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 23:03 schreef Godshand het volgende:

[..]

Vrouw die jouw onderbroeken wast, maar dan moet je wel mee naar de IKEA, en alle (tuin)klusjes doen :D
Ik vind vooral het niet kopen van je eigen kleding een risico. Dan moet je gewoon liegen mocht een vrouw dat ooit aan je vragen: ''waar koop jij je kleding dan?''

Enorme afknapper als ze dan te horen moet krijgen: ''oh dat doet m'n moeder nog voor me...''
Ron Paul 2012
pi_96774766
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 23:03 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ooh die zullen er vast zijn ja. Genoeg vrouwen die lekker zorgzaam moedertje willen spelen.
Maarja persoonlijk vind ik het wel matig.
pi_96774796
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 23:03 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ik vind vooral het niet kopen van je eigen kleding een risico. Dan moet je gewoon liegen mocht een vrouw dat ooit aan je vragen: ''waar koop jij je kleding dan?''

Enorme afknapper als ze dan te horen moet krijgen: ''oh dat doet m'n moeder nog voor me...''
Zijn er echt mannen die hun kleding laten kopen door hun moeder?

Ik dacht alleen laten betalen of zo, wat een stuk minder erg is.
pi_96774820
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 23:05 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nou, benzin dus. ;)
Ron Paul 2012
pi_96774838
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 23:03 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ja alleen niet samen ;)

[..]

Zeer juist :Y

De wasmachine is alleen een extraatje :P
vrouwen hebben het maar makkelijk :D als ik de verhalen mag geloven komen sommige vrouwen tijdens het paardrijden klaar
Genoeg vrouwen die er heel veel moeite mee hebben of helemaal niet klaar kunnen komen dus helaas valt dat makkelijk hebben regelmatig tegen. oO<
pi_96774933
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 23:02 schreef moneyfornothing het volgende:

Nouja je zegt al te proberen het redelijk te doen, dat is al iets. Als je kledingtips wilt horen we/ik het wel. ;)
Is goed :) Lief dat je dat aanbiedt!

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 23:05 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Uhm, ja :@ Maar ik koop de laatste tijd wel af en toe zelf wat *) Ik heb echt ZO'N hekel aan kleding kopen joh, blegh.
pi_96774945
en
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 23:06 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Genoeg vrouwen die er heel veel moeite mee hebben of helemaal niet klaar kunnen komen dus helaas valt dat makkelijk hebben regelmatig tegen. oO<
klopt ook als een bus, maaaar volgens mij ligt dat meer aan haar partner dan aan het onvermogen om klaar te kunnen komen. De meeste vrouwen hebben met zelfbevrediging geen problemen met klaarkomen.
pi_96774961
maar goed,ik ga maar weer on topic
pi_96774977
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 23:08 schreef benzin het volgende:
Uhm, ja :@ Maar ik koop de laatste tijd wel af en toe zelf wat *) Ik heb echt ZO'N hekel aan kleding kopen joh, blegh.
Hoe wil je een eigen stijl of kledingsmaak ontwikkelen als je alles door je moeder laat kopen. :P

Raar dat zij niet zoiets heeft van doe het lekker zelf trouwens.
pi_96775135
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 23:09 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hoe wil je een eigen stijl of kledingsmaak ontwikkelen als je alles door je moeder laat kopen. :P

Raar dat zij niet zoiets heeft van doe het lekker zelf trouwens.
Ik hoef helemaal geen stijl of smaak, wil er gewoon redelijk uitzien zonder teveel moeite :P

Nja, en dat is misschien ook al niet goed, mijn moeder vind het veel te leuk om me te verzorgen. Ze heeft ook liever niet dat ik op mezelf ga wonen enzo.
pi_96775168
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 23:11 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik hoef helemaal geen stijl of smaak, wil er gewoon redelijk uitzien zonder teveel moeite :P

Nja, en dat is misschien ook al niet goed, mijn moeder vind het veel te leuk om me te verzorgen. Ze heeft ook liever niet dat ik op mezelf ga wonen enzo.
Hoe oud ben je ook alweer?
Ron Paul 2012
pi_96775214
quote:

[..]

Wil je echt niet liever zelf uitzoeken wat je mooi vindt dan?
  vrijdag 13 mei 2011 @ 23:14:21 #123
108913 Godshand
guide4you
pi_96775283
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 23:05 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ooh die zullen er vast zijn ja. Genoeg vrouwen die lekker zorgzaam moedertje willen spelen.
Maarja persoonlijk vind ik het wel matig.
Ik ook, maar als beiden er zich goed bij voelen, who cares?

Ik zelf vind zulke mannen ook vreselijk hoor, een neef van mij is zo. Doet werkelijk alles voor haar, en als hij even niet reageert op een kick van haar, heeft ie bonje :P
'
pi_96775471
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 23:12 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Hoe oud ben je ook alweer?
21

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 23:13 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wil je echt niet liever zelf uitzoeken wat je mooi vindt dan?
Nee, niet echt. Het interesseert me niet heel veel.

Wat ik erger vindt, en dat is waarom ik er steeds meer over denk om op mezelf te gaan wonen, is dat ik vind dat ik teveel beperkt word. Vaak bellen waar ik blijf, ik mag niet zelf koken omdat ik het niet kan (en dat klopt ook, maar zo leer ik het nooit natuurlijk) etc.

En laatst noemde ze me "haar kleine jochie", wat op zichzelf al niet leuk is op mijn leeftijd. :'(
  vrijdag 13 mei 2011 @ 23:19:16 #125
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96775542
quote:

[..]

Ik moet nog helemaal bijlezen, maar wilde alvast hierop reageren:

Lieve Benzin, niets is zo slopend voor een relatie dan een werkloze man als zij gewoon werkt. Echt waar! Geloof me. :{ En iemand die constant chago is omdat hij niet doet qua werk wat hij eigenlijk zou willen of goed in is, is ook niet bepaald aantrekkelijk. Dát was mijn punt... Je hoeft echt niet over je werk te praten als je merkt dat dat haar niet zo boeit? Als je maar aan de slag bent, zelfstandig bent en happy met wat je doet. Je hebt toch ook wel andere interesses en meningen zeker? :?
pi_96775557
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Risico is wel dat die paspoppen altijd het perfecte figuur hebben voor dat soort kleding, maar zoveel wijk ik daar niet van af denk ik. Geweldige kleding vind ik dat, maar misschien een beetje té. :D

Misschien ook niet iets om na je 25e nog te dragen, dus kan het na een aantal jaren weer de prullenbak in. Ook jammer.
Ron Paul 2012
pi_96775625
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 23:17 schreef benzin het volgende:

[..]

21

[..]

Wat ik erger vindt, en dat is waarom ik er steeds meer over denk om op mezelf te gaan wonen, is dat ik vind dat ik teveel beperkt word. Vaak bellen waar ik blijf, ik mag niet zelf koken omdat ik het niet kan (en dat klopt ook, maar zo leer ik het nooit natuurlijk) etc.

En laatst noemde ze me "haar kleine jochie", wat op zichzelf al niet leuk is op mijn leeftijd. :'(
Je moet je langzaam proberen wat los te weken. Ik snap dat het vooral voor moeders misschien jammer is dat je opgroeit, want je zal dus denk ik geen jongere broertjes of zusjes hebben, maar daar moet ze maar mee leren leven.
Ron Paul 2012
pi_96775695
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 21:55 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Leuke chick? :') Heb je je gesprekje een beetje goed gelezen?
In mijn situatie vind je al snel iemand leuk :')
pi_96775718
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 23:19 schreef Supersoep het volgende:
SPOILER
SPOILER
Risico is wel dat die paspoppen altijd het perfecte figuur hebben voor dat soort kleding, maar zoveel wijk ik daar niet van af denk ik. Geweldige kleding vind ik dat, maar misschien een beetje té. :D

Misschien ook niet iets om na je 25e nog te dragen, dus kan het na een aantal jaren weer de prullenbak in. Ook jammer.
Geil. Maar je moet het kunnen hebben.
pi_96775741
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 23:21 schreef richard_prf het volgende:

[..]

In mijn situatie vind je al snel iemand leuk :')
Dat blijkt. :D
  vrijdag 13 mei 2011 @ 23:23:20 #131
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96775785
moeders weten niet wat goed voor hun zoon is qua kleding.

zoon weet het ook niet/

het gaat altijd fout
  vrijdag 13 mei 2011 @ 23:26:43 #132
108913 Godshand
guide4you
pi_96775981
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 23:17 schreef benzin het volgende:

Mij interesseert kleding kopen ook geen hol. Evenals dat ik geen smaak op woongebied heb.

Qua kleding kocht ik eerst een beetje in moeders stijl, later toen ik bij de alto's ging horen (zo rond mn 17e destijds) in die stijl. Nu draag ik nog sporen van kledingtips van exvriendinnen. Qua kleur hou ik van blauw en verder kijk ik wel.

Thuis draag ik nog steeds licht alternatieve kleding, op mn werk moet het vrij netjes zijn dus dat blijft beperkt tot overhemden ed. Lekker makkelijk, ik koop gewoon 4 pak overhemden bij de HEMA, wit en blauw zit je altijd wel goed mee :P

Qua wonen hou ik niet van scherpe hoeken. Modern is echt kut. Heb maar beetje in zachte kleuren destijds gekocht, geel, bruin, zwart en wit. Matcht wel aardig vond ik...Of dat nu een goede smaak is weet ik niet, eigenlijk is het geen smaak en doe ik ook maar wat :P
pi_96775982
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 23:19 schreef MeraViglioSa het volgende:

Lieve Benzin, niets is zo slopend voor een relatie dan een werkloze man als zij gewoon werkt. Echt waar! Geloof me. :{ En iemand die constant chago is omdat hij niet doet qua werk wat hij eigenlijk zou willen of goed in is, is ook niet bepaald aantrekkelijk. Dát was mijn punt... Je hoeft echt niet over je werk te praten als je merkt dat dat haar niet zo boeit? Als je maar aan de slag bent, zelfstandig bent en happy met wat je doet. Je hebt toch ook wel andere interesses en meningen zeker? :?
Niet echt. Wil gewoon graag kunnen vertellen hoe mijn dag was en gewoon mijn leven met een lief meisje delen. Dan beloof ik dat ik nooit meer chagrijnig zal zijn over mijn werk :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 23:20 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Je moet je langzaam proberen wat los te weken. Ik snap dat het vooral voor moeders misschien jammer is dat je opgroeit, want je zal dus denk ik geen jongere broertjes of zusjes hebben, maar daar moet ze maar mee leren leven.
Ik weet het. Iemand (met wat verstand van psychologie) heeft ooit gezegd dat ik toen ik puber was door alle problemen mezelf nooit goed afgezet heb tegen mijn ouders. Dat hoort erbij, en ik ben het vergeten.

Ik heb wel een jonger gezinslid, maar die heeft zich al enorm afgezet tegen mijn ouders en is heel anders dan ik. Mijn moeder behandelt mij veel minder 'volwassen' terwijl ik eigenlijk de oudste ben.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 23:33:05 #134
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96776362
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 23:23 schreef mylifeisgrey het volgende:
moeders weten niet wat goed voor hun zoon is qua kleding.

zoon weet het ook niet/

het gaat altijd fout
Zoon doet het redelijk moeder is het er nooit mee eens. Zo gaat het bij mij dan. :P

Ik ben er wel vandaag achter gekomen dat ik heel veel zelfvertrouwen heb. Ik liep het theater uit op zoek naar mijn moeder. Toen stonden er voor de deur twee meisjes die er best wel redelijk uit zagen en die hoorde ik giechelen van: dat is echt een lelijke neger. Ik moest alleen maar lachen en liep door. Ik voelde helemaal niks daarmee verbaasde ik mezelf mee. Ben toen ook nog grappig gaan doen (was bij zijn show aanwezig) alsof het niks was. Ik doe alles maar en niks raakt me meer. Ik verbaas mezelf gewoon.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 23:40:20 #135
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96776832
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 23:26 schreef benzin het volgende:

[..]

Niet echt. Wil gewoon graag kunnen vertellen hoe mijn dag was en gewoon mijn leven met een lief meisje delen. Dan beloof ik dat ik nooit meer chagrijnig zal zijn over mijn werk :P

Je mist nog steeds het punt... Je werk moet je nog je hele leven doen. Je hele leven!
Geen mens houdt dat vol als dat ruk is. Dat maakt jou dan dus geen fijn mens om bij te zijn, als je constant zuur bent van je werk. Snap je? Dan moet je vriendinnetje wel een ontzettend leeghoofd zijn dat alleen maar met zichzelf bezig is om daar niet van weg te hollen. Me dunkt dat je niet zo'n type zou willen. Bovendien, vertellen over je dag gaat zelden over het werk dat je doet. Het werk dat je doet kun je tenslotte vrij kort houden en dan weet ze het. Vertellen over je dag gaat over collega's, concurrenten, computer die niet meewerkt, dat soort dingen. :)

Wat ik wil zeggen is, wees blij dat je iets hebt gekozen dat je goed ligt. Je bent nog hartstikke jong. Het is nu echtwel klote voor je dat je amper meisjes tegenkomt op je opleiding, dat ontken ik ook niet... Maar aan de hoeveelheid vrouwen in je leven kun je écht zelf wat doen. Kost alleen wel wat moeite.

Net als met kleding. Verzorg jezelf, bekommer je om hoe je eruit ziet als je contacten wilt opbouwen, zéker met meisjes. Op jouw leeftijd is het juist belangrijk voor veel meisjes dat je op z'n minst een beetje je best hebt gedaan op je kledingkeuze.
Misschien een te directe vraag, maar kun je eens een foto posten van wat je nu aan hebt, bijvoorbeeld?
pi_96777141
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 23:33 schreef heloef het volgende:

[..]

Zoon doet het redelijk moeder is het er nooit mee eens. Zo gaat het bij mij dan. :P

Ik ben er wel vandaag achter gekomen dat ik heel veel zelfvertrouwen heb. Ik liep het theater uit op zoek naar mijn moeder. Toen stonden er voor de deur twee meisjes die er best wel redelijk uit zagen en die hoorde ik giechelen van: dat is echt een lelijke neger. Ik moest alleen maar lachen en liep door. Ik voelde helemaal niks daarmee verbaasde ik mezelf mee. Ben toen ook nog grappig gaan doen (was bij zijn show aanwezig) alsof het niks was. Ik doe alles maar en niks raakt me meer. Ik verbaas mezelf gewoon.
Ben jij een neger ja? :D
  vrijdag 13 mei 2011 @ 23:46:33 #137
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96777202
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 23:19 schreef Supersoep het volgende:
SPOILER
SPOILER

Ziet er tof uit :Y
Beetje warm, wel, voor de tijd van het jaar :P
En na een aantal jaren is het waarschijnlijk versleten of verwassen en moet je het sowieso weggooien hè. :D
  vrijdag 13 mei 2011 @ 23:47:04 #138
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96777232
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 23:45 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Jij bent gelijk je douchekop vergeten? :P
pi_96777377
quote:
12s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 23:47 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Jij bent gelijk je douchekop vergeten? :P
Ik heb niks over douchekoppen gezegd hoor. :P

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2011 23:50:13 ]
  vrijdag 13 mei 2011 @ 23:50:57 #140
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96777472
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 23:49 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ik heb niks over douchekoppen gezegd hoor. :P
Oh, excusez. :D
pi_96777583
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 23:50 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Oh, excusez. :D
Haha, niet dat ik wel ervaring met negers heb maar vooruit. :P
  vrijdag 13 mei 2011 @ 23:53:23 #142
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96777620
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 23:45 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ja dat weet niemand. Komen ze altijd maanden later achter. _O-
C'est la vie
pi_96777653
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 23:53 schreef heloef het volgende:

[..]

Laat Schenkstroop het maar niet horen.
Ron Paul 2012
  vrijdag 13 mei 2011 @ 23:55:16 #144
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96777727
Story of my life ik vertel een heel verhaal en het enige wat ik hoor is: Ben jij een neger? _O-
C'est la vie
pi_96777745
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 23:53 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik had het ook niet verwacht idd. :D
  vrijdag 13 mei 2011 @ 23:55:54 #146
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_96777770
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 23:55 schreef heloef het volgende:
Ben jij een neger?
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_96777874
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 23:55 schreef heloef het volgende:
Story of my life ik vertel een heel verhaal en het enige wat ik hoor is: Ben jij een neger? _O-
Sorry jochie. :*
  vrijdag 13 mei 2011 @ 23:58:38 #148
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96777917
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 23:57 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Sorry jochie. :*
Maakt niet uit joh.
C'est la vie
pi_96778476
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 23:40 schreef MeraViglioSa het volgende:

Misschien een te directe vraag, maar kun je eens een foto posten van wat je nu aan hebt, bijvoorbeeld?
Nja, dat kan ik beter doen als ik iets interessanters aan heb :P Heb nu gewoon een blauw t-shirtje aan met korte mouwen, zonder opdruk ofzo met een standaard spijkerbroek. Niet echts iets boeiends dus :P

Eigenlijk draag ik meestal gewoon een spijkerbroek en een t-shirt in de zomer.
pi_96778546
Jemig, meid (21) die ik al erg lang ken vroeg of ik naast vakantie nog een midweekje weg zou willen. Nu vind ik op vakantie gaan best leuk om dingen te gaan doen en zien enzo maar met haar alleen op vakantie..... Ik ga regelmatig met haar naar de film maar daar zit niks "achter" ofzo, altans zo zie ik het. Doen we als het goed is gewoon voor fun. Vind het hardstikke leuke meid en ik weet het, schoonheid zit van binnen maar haar uiterlijk heeft ze niet zo heel veel mee. ben nu nog niet verliefd oid, zou het nog kunnen worden als ik wat vaker met haar dingen ga doen. Maar is wel een meid waar ik een serieuze en lange relatie mee zou kunnen hebben... Financieel zit ik overigens ook niet zo heel lekker aangezien ik ga doorstuderen en veel geld gaat kosten plus ik heb nog andere vakantie met vrienden. Wat voor bedoeling heeft ze met die vakantie? Wilt ze gewoon voor de fun omdat we vaker dingen gaan doen of is ze op zoek naar een relatie en door de vakantie dit te triggeren? Ik tast in het duister. Kan haar gevoelens totaal niet lezen aangezien ze totaal niet laat zien dat ze me leuk vind oid. Heel passief, behalve die vakantie"uitnodiging" dan. What to do?

Sorry dat ik ineens van onderwerp verander
pi_96778605
Gewoon gaan? Zou ik doen.

Natuurlijk wil ze een relatie als ze alleen met je op vakantie wil.
Ron Paul 2012
pi_96778735
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 00:10 schreef Supersoep het volgende:
Tja, mja straks ontmoet ik nog een leukere vrouw en dan heb je al een relatie. Ik ben zelf bijna 21 en vind het moeilijk om nu al aan een meid vast te gaan klampen, terwijl ik nog zoveel jaren heb om andere vrouwen te ontmoeten. Wie weet ontmoet ik over een jaar een ander... En als je dan al een relatie hebt...
pi_96778740
quote:

[..]

Haha. Dit doe ik zelf ook. Ik bestel of alles online (large) waar dit kan. Ik haat kleding kopen.
Ik koop soms bij een zaak 4-6 dingen om lang niet meer hoeven te kopen.

Maar mijn ma koopt nog veel. Ze is een shopaholic en vindt merken belangrijk (ik wil alles zo cheap mogelijk). Ze heeft smaak :p Mehs. Ik zeg dit niet tegen mensen. Ik ben 23 ffs.
pi_96778753
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 00:12 schreef Jordony het volgende:

[..]

Tja, mja straks ontmoet ik nog een leukere vrouw en dan heb je al een relatie. Ik ben zelf bijna 21 en vind het moeilijk om nu al aan een meid vast te gaan klampen, terwijl ik nog zoveel jaren heb om andere vrouwen te ontmoeten. Wie weet ontmoet ik over een jaar een ander... En als je dan al een relatie hebt...
Je hoeft je toch niet aan haar vast te klampen voor de rest van je leven? Wat wil je nou eigenlijk?
Ron Paul 2012
  zaterdag 14 mei 2011 @ 00:13:11 #155
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96778756
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 00:08 schreef benzin het volgende:

[..]

Nja, dat kan ik beter doen als ik iets interessanters aan heb :P Heb nu gewoon een blauw t-shirtje aan met korte mouwen, zonder opdruk ofzo met een standaard spijkerbroek. Niet echts iets boeiends dus :P

Eigenlijk draag ik meestal gewoon een spijkerbroek en een t-shirt in de zomer.
Nah goed, je bent immers lekker thuis en het is weekend. :)
Spijkerbroek en T-shirt zijn nogal brede begrippen. :D
pi_96778842
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 00:13 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Je hoeft je toch niet aan haar vast te klampen voor de rest van je leven? Wat wil je nou eigenlijk?
Nee dat is waar, maar met haar een midweekje of weekje weggaan is voor mij misschien al een stap te ver, aangezien ik nog niet weet of ik nu al een relatie met haar wil. Arrgh.. whatever. Ik slaap er nog maar een paar nachtjes voor :O
  zaterdag 14 mei 2011 @ 00:14:54 #157
108913 Godshand
guide4you
pi_96778866
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 00:14 schreef Jordony het volgende:

[..]

Nee dat is waar, maar met haar een midweekje of weekje weggaan is voor mij misschien al een stap te ver, aangezien ik nog niet weet of ik nu al een relatie met haar wil.
Doe je het niet. Next :)
pi_96778955
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 00:14 schreef Godshand het volgende:

[..]

Doe je het niet. Next :)
volgende patient :')
  zaterdag 14 mei 2011 @ 00:16:53 #159
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96778991
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 00:10 schreef Supersoep het volgende:

Natuurlijk wil ze een relatie als ze alleen met je op vakantie wil.
Ik vind dat eigenlijk niet zo vanzelfsprekend. :{
Maar er is maar één manier om erachter te komen, dat wel. :)

Jordony, vind je het prima either way?
  zaterdag 14 mei 2011 @ 00:17:11 #160
108913 Godshand
guide4you
pi_96779011
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 00:16 schreef Jordony het volgende:

[..]

volgende patient :')
Ja waarom moeilijk doen? Als je je er niet goed bij voelt ga je toch alleen of met vrienden.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 00:17:17 #161
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96779018
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 00:13 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Nah goed, je bent immers lekker thuis en het is weekend. :)
Spijkerbroek en T-shirt zijn nogal brede begrippen. :D
Oh ja? ik draag eigenlijk altijd hetzelfde als hij zoveel verschil zie ik niet.
C'est la vie
  zaterdag 14 mei 2011 @ 00:18:24 #162
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96779099
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 00:17 schreef heloef het volgende:

[..]

Oh ja? ik draag eigenlijk altijd hetzelfde als hij zoveel verschil zie ik niet.
Je ziet weinig verschil in modellen van spijkerbroeken en T-shirts?
  zaterdag 14 mei 2011 @ 00:20:27 #163
108913 Godshand
guide4you
pi_96779223
Wat voor kledingstijlen vinden de vrouwen hier dan leuk bij mannen?

Nu ben ik wel benieuwd :P
  zaterdag 14 mei 2011 @ 00:20:36 #164
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96779235
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 00:17 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ja waarom moeilijk doen? Als je je er niet goed bij voelt ga je toch alleen of met vrienden.
Je zou ernaar kunnen informeren, of haar vertellen dat je wel meewilt maar duidelijk zijn wat jouw intenties (niet) zijn, of gewoon gaan en een leuke vakantie hebben en mocht ze iets proberen dat je niet wilt alsnog de boot afhouden.... Maar waarom zou hij dat doen, hij zou immers meer voor haar kunnen gaan voelen. :)
  zaterdag 14 mei 2011 @ 00:22:11 #165
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96779321
quote:
5s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 00:20 schreef Godshand het volgende:

Dat wordt plaatjes zoeken denk ik want ik zou geen stijl-namen weten. :')

...Nu ik erover nadenk weet ik eigenlijk alleen wat ik niét leuk vind. :{

Ladies..?
pi_96779345
quote:

Hier ben ik ook benieuwd naar :p
Een compliment van 'jij kan dit hebben' over kleding die ik zelf koop (felle kleuren bijv) is zo dubbel :')
  zaterdag 14 mei 2011 @ 00:22:48 #167
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96779354
quote:
11s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 00:18 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Spijkerbroeken niet echt nee in ieder geval in de dingen die ik ken. T-shirts dan wel maar ik ja ik heb alles met een printje erop. Dus nee voor mij is er niet zo veel verschil :P
C'est la vie
pi_96779397
quote:

Dat verschilt per vrouw natuurlijk. Sommige houden van pakken, andere van jeans. En weer een ander van kilts. Of zo. :+
  zaterdag 14 mei 2011 @ 00:23:53 #169
108913 Godshand
guide4you
pi_96779419
quote:
11s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 00:22 schreef MeraViglioSa het volgende:

Dat heb ik dus ook met kleding en interieurs :P
  zaterdag 14 mei 2011 @ 00:24:09 #170
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96779438
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 00:22 schreef heloef het volgende:

[..]

Spijkerbroeken niet echt nee in ieder geval in de dingen die ik ken. T-shirts dan wel maar ik ja ik heb alles met een printje erop. Dus nee voor mij is er niet zo veel verschil :P
En ben je tevreden over je eigen looks?
En over de aandacht die je krijgt van vrouwen?
pi_96779446
quote:
11s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 00:18 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Dat zie ik ook nauwelijks eigenlijk :P

Ik probeer er iig voor te zorgen dat ik zelf het idee heb dat ik er redelijk uit zie.
pi_96779463
quote:

[..]

Ladies..?
Link dan maar pics van wat je NIET wilt zien!
  zaterdag 14 mei 2011 @ 00:24:40 #173
108913 Godshand
guide4you
pi_96779474
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 00:23 schreef Techno het volgende:

[..]

Dat verschilt per vrouw natuurlijk. Sommige houden van pakken, andere van jeans. En weer een ander van kilts. Of zo. :+
Natuurlijk, maar ik wil ff voorbeelden. Dan kunnen wij ons ook weer wat voorstellen... En kan Benzin ff zonder mama dr op uit morgen :P
  zaterdag 14 mei 2011 @ 00:24:57 #174
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96779490
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 00:24 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

En ben je tevreden over je eigen looks?
En over de aandacht die je krijgt van vrouwen?
Ja op mijn haar na dan.
En nee ik krijg geen aandacht van vrouwen wat ik niet eens zo'n hele ramp vind.
C'est la vie
pi_96779545
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 00:22 schreef heloef het volgende:
Spijkerbroeken niet echt nee in ieder geval in de dingen die ik ken.
Straight fit, loose fit, baggy, bootcut, skinny, afzakbroek ( :') _! ) etc.
pi_96779619
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 00:24 schreef Godshand het volgende:
Natuurlijk, maar ik wil ff voorbeelden. Dan kunnen wij ons ook weer wat voorstellen... En kan Benzin ff zonder mama dr op uit morgen :P
Lolwut? Met mama kleren kopen? Dat wilde ik op mijn 12e al niet meer. :D
  zaterdag 14 mei 2011 @ 00:27:23 #177
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96779640
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 00:25 schreef Techno het volgende:

[..]

Straight fit, loose fit, baggy, bootcut, skinny, afzakbroek ( :') _! ) etc.
Baggy dan
C'est la vie
  zaterdag 14 mei 2011 @ 00:27:24 #178
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96779642
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 00:23 schreef Techno het volgende:

[..]

Nou... Dit mag van mij best hoor. :9~

Maar dat is een beetje te apart voor de meesten hier denk ik. :D
  zaterdag 14 mei 2011 @ 00:27:40 #179
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96779654
quote:
11s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 00:27 schreef Techno het volgende:

[..]

Lolwut? Met mama kleren kopen? Dat wilde ik op mijn 12e al niet meer. :D
Ik op mijn 15de :P
C'est la vie
  zaterdag 14 mei 2011 @ 00:28:24 #180
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96779700
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 00:24 schreef greatjob het volgende:

[..]

Link dan maar pics van wat je NIET wilt zien!
Oh, oké. Even zoeken.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 00:29:07 #181
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96779740
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 00:24 schreef heloef het volgende:

[..]

Ja op mijn haar na dan.
En nee ik krijg geen aandacht van vrouwen wat ik niet eens zo'n hele ramp vind.
Nou, dan is het goed hè :D
  zaterdag 14 mei 2011 @ 00:30:10 #182
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96779801
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 00:29 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Nou, dan is het goed hè :D
Dat dacht ik wel. 8-)
Mijn kleren zijn het probleem niet, waarschijnlijk eerder mijn overgewicht.
C'est la vie
pi_96779809
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 00:27 schreef MeraViglioSa het volgende:

[ afbeelding ]

I.i.g. stukken beter dan die afgezakte- en andere harembroeken. :')
  zaterdag 14 mei 2011 @ 00:30:51 #184
108913 Godshand
guide4you
pi_96779843
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 00:27 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Tussen mn 19e en 21e had ik haar tot mn schouders. Maar kilts :{w
pi_96779981
quote:

[..]

Ladies..?
Ik ben nu online op mijn mobiel dus voorbeelden zoeken gaat hem voor mij helaas ook niet worden nu.
pi_96780055
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 00:12 schreef Jordony het volgende:

[..]

Dus je vindt haar niet leuk genoeg, anders zou je niet denken aan een ander leuker iemand ontmoeten.
pi_96780281
De laatste tijd zie ik regelmatig vrouwen/meisjes met een soort van harembroek, maar dan zonder dat hanggedeelte tot aan de knieën. Het heeft wel exact dezelfde bovenkant, en dat ziet er dus niet uit omdat het ervoor zorgt dat je lekker chubby oogt rond de billen en de heupen. Vaak ook i.c.m. met Uggs, een legging en zo'n Nickelson vuilniszak met bont. :')
  zaterdag 14 mei 2011 @ 00:41:09 #188
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96780386
Oké, een paar don'ts. Disclaimer: mijn mening, en even uitgaande van wat ze noemen een 'normaal postuur' en dat je de deur uit gaat.

Spijkerbroek, don't:

Gewoon geen gezicht.

Veel te wijd (geen figuur te zien) en ziet er oud en vaal uit (onverzorgd).

Beter:

Mooi passend maar niet te strak. Donker heeft net iets meer klasse. Een beetje kleurverschil maakt het weer wat minder saai.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 00:42:59 #189
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96780476
Die tweede is mijn spijkerbroek ongeveer maar dan net iets strakker. _O-
C'est la vie
pi_96780499
quote:
3s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 00:39 schreef Techno het volgende:
De laatste tijd zie ik regelmatig vrouwen/meisjes met een soort van harembroek, maar dan zonder dat hanggedeelte tot aan de knieën. Het heeft wel exact dezelfde bovenkant, en dat ziet er dus niet uit omdat het ervoor zorgt dat je lekker chubby oogt rond de billen en de heupen. Vaak ook i.c.m. met Uggs, een legging en zo'n Nickelson vuilniszak met bont. :')
:? :P
  zaterdag 14 mei 2011 @ 00:43:41 #191
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96780515
quote:
3s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 00:39 schreef Techno het volgende:
Ik vind ze vreselijk. Het is al wel een oude trend, trouwens. Dit jaar heb je nog iets veel vreselijkers voor vrouwen, ik ben even vergeten hoe het heet. Een soort catsuit maar dan heel baggy en totaal niet sexy (als in: al je vrouwelijke vormen verdwijnen).

Tevens: _O- @ laatste regeltje.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 00:44:10 #192
108913 Godshand
guide4you
pi_96780538
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 00:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
Oké, een paar don'ts. Disclaimer: mijn mening, en even uitgaande van wat ze noemen een 'normaal postuur' en dat je de deur uit gaat.

Spijkerbroek, don't:

Gewoon geen gezicht.
[ afbeelding ]

Lol, zo loop ik er met mn spijkerbroek altijd bij :P
Dus daarom ben ik nog immer single :')
pi_96780539
quote:

Spijkerbroek, don't:
[ afbeelding ]
Gewoon geen gezicht.
[ afbeelding ]

Beter:
[ afbeelding ]
Mooi passend maar niet te strak. Donker heeft net iets meer klasse. Een beetje kleurverschil maakt het weer wat minder saai.
Tweede is ook mijn soort spijkerbroek (die ik zou kopen) :')
pi_96780582
quote:
Beter:
[ afbeelding ]
Het soort jeans dat ik nu aan heb. :D
  zaterdag 14 mei 2011 @ 00:45:42 #195
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96780611
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 00:44 schreef Godshand het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 00:44 schreef greatjob het volgende:

[..]

Ja hier was ik dus al bang voor :D
Naja ik weet natuurlijk niet hoe de andere vrouwen erover denken, en ik snap heel goed dat hij lekker zit enzo, maar ik vind het echt geen gezicht. :{

Maar ik ben dan ook weer niet iemand die erop afknapt.
Een nieuwe spijkerbroek is tenslotte zo gekocht. :D
  zaterdag 14 mei 2011 @ 00:45:49 #196
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96780623
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 00:44 schreef Godshand het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 00:44 schreef greatjob het volgende:

[..]

Wij kopen de verkeerde spijkerbroeken jongens _O-
C'est la vie
pi_96780645
Strakke jeans showen te veel. Dat is erg ongemakkelijk in de trein :p
  zaterdag 14 mei 2011 @ 00:46:38 #198
179534 Waaghals
pi_96780660
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 00:45 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

[..]

Naja ik weet natuurlijk niet hoe de andere vrouwen erover denken, en ik snap heel goed dat hij lekker zit enzo, maar ik vind het echt geen gezicht. :{
hij zit daar inderdaad te wijd. oud en vaal vind ik niet zo'n probleem. dat is vintage he ;)
  zaterdag 14 mei 2011 @ 00:47:11 #199
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96780693
quote:
6s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 00:45 schreef Techno het volgende:

[..]

Het soort jeans dat ik nu aan heb. :D
Soms ben je best voorspelbaar hoor Techno. :P
pi_96780710
Donker blauwe jeans zijn oke.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 00:47:43 #201
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96780725
quote:

[..]

[..]

Maar ik ben dan ook weer niet iemand die erop afknapt.
Een nieuwe spijkerbroek is tenslotte zo gekocht. :D
Nou ja ik heb gewoon niet zo heel snel de behoefte om mijn benen naar voren te komen zo geweldig zijn die net. En het comfort natuurlijk dat gaat boven alles.
C'est la vie
  zaterdag 14 mei 2011 @ 00:47:51 #202
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96780728
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 00:46 schreef Waaghals het volgende:

[..]

hij zit daar inderdaad te wijd. oud en vaal vind ik niet zo'n probleem. dat is vintage he ;)
Plékjes ja, niet de hele broek hoor! :o
  zaterdag 14 mei 2011 @ 00:48:34 #203
108913 Godshand
guide4you
pi_96780761
quote:

[..]

[..]

Ik vind die gast dan weer geen gezicht. Die spillepoten en dan nog al die kreukels. Om over draagcomfort idd maar te zwijgen :{w
  zaterdag 14 mei 2011 @ 00:48:54 #204
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96780775
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 00:47 schreef heloef het volgende:

[..]

Nou ja ik heb gewoon niet zo heel snel de behoefte om mijn benen naar voren te komen zo geweldig zijn die net. En het comfort natuurlijk dat gaat boven alles.
Dat is ook weer ieder voor zich. Jij bent tevreden zo, dus respcet. :Y
  zaterdag 14 mei 2011 @ 00:49:14 #205
108913 Godshand
guide4you
pi_96780792
quote:
15s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 00:46 schreef greatjob het volgende:
Strakke jeans showen te veel. Dat is erg ongemakkelijk in de trein :p
En voor je ballen...
  zaterdag 14 mei 2011 @ 00:51:46 #206
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96780889
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 00:49 schreef Godshand het volgende:

[..]

En voor je ballen...
Mannenjeans zijn nooit te strak voor je ballen heb ik me laten vertellen. ;)
pi_96780908
quote:
13s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 00:48 schreef Godshand het volgende:
Ik vind die gast dan weer geen gezicht. Die spillepoten en dan nog al die kreukels. Om over draagcomfort idd maar te zwijgen :{w
Komt omdat die broek eigenlijk iets te lang voor hem is.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 00:52:31 #208
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96780925
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 00:47 schreef heloef het volgende:

[..]

Even terugkomend hierop, wat vind je dan van dames die in comfy clothes gaan die je lelijk vindt?
  zaterdag 14 mei 2011 @ 00:53:01 #209
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96780942
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 00:52 schreef Techno het volgende:

[..]

Komt omdat die broek eigenlijk iets te lang voor hem is.
Maar dat stoort niet bij mannenjeans, vind ik. :N
Helemaal recht is weer te... Sorry voor het woord... nerdy.

Over de spillenpoten heeft 'ie dan wel weer gelijk, maar ook dat stoort niet in jeans.

Heren: wij vinden het kontje ook leuk om naar te kijken. :D
pi_96780974
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 00:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
Maar dat stoort niet bij mannenjeans, vind ik. :N
Ja, maar dat was het punt toch niet? :P
Ja, ninja edits. :P

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 14-05-2011 00:56:14 ]
pi_96781070
Ik realiseer dat mijn jeans oud worden (ze zijn wel donker van kleur :p).
  zaterdag 14 mei 2011 @ 00:56:16 #212
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96781080
quote:
12s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 00:53 schreef Techno het volgende:

[..]

Ja, maar dat was het punt toch niet? :P
Het was een extra punt over waarom ik die jeans tof vind. Geloof ik. :')
  zaterdag 14 mei 2011 @ 00:57:41 #213
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96781139
Maar heren, jullie kijken toch ook liever naar dames gekleed in iets dat de vormen accentueert en er verzorgd uitziet?

Laten we even buiten beschouwing dat het nog altijd het belangrijkst is dat je je lekker voelt in je kleding hè.
pi_96781147
quote:
4s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 00:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
Maar heren, jullie kijken toch ook liever naar dames gekleed in iets dat de vormen accentueert en er verzorgd uitziet?
Ik i.i.g. wel. :Y
  zaterdag 14 mei 2011 @ 00:58:02 #215
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96781149
quote:
3s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 00:52 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Even terugkomend hierop, wat vind je dan van dames die in comfy clothes gaan die je lelijk vindt?
Ligt er aan wat voor kleren het zijn natuurlijk want niet alle mooie kleren zijn oncomfortabel natuurlijk.
C'est la vie
  zaterdag 14 mei 2011 @ 00:58:20 #216
179534 Waaghals
pi_96781163
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 00:47 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Plékjes ja, niet de hele broek hoor! :o
uh vintage is vintage of het nou plekjes zijn of de hele broek
tis wat anders of je het nou mooi vind of niet
pi_96781171
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 00:49 schreef Godshand het volgende:

[..]

En voor je ballen...
Nooit last van gehad

[ Bericht 33% gewijzigd door greatjob op 14-05-2011 01:08:15 ]
  zaterdag 14 mei 2011 @ 00:59:07 #218
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96781195
quote:
Ja daarom kan ik begrijpen dat jij het niet vindt staan maar ja een te strakke broek is al helemaal niks voor mij.
C'est la vie
  zaterdag 14 mei 2011 @ 00:59:16 #219
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96781199
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 00:58 schreef heloef het volgende:

[..]

Ligt er aan wat voor kleren het zijn natuurlijk want niet alle mooie kleren zijn oncomfortabel natuurlijk.
Ik ben wel benieuwd, geef eens wat voorbeelden? Want daar vergissen de meesten zich lelijk in kan ik je melden. :P
  zaterdag 14 mei 2011 @ 00:59:20 #220
108913 Godshand
guide4you
pi_96781206
quote:

Laten we even buiten beschouwing dat het nog altijd het belangrijkst is dat je je lekker voelt in je kleding hè.
Juist ja, maar zijn zijn enkels interessant dan?

Nouja, ik ben vet hetero dus ik kan er ook niet over oordelen :P
  zaterdag 14 mei 2011 @ 01:00:08 #221
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96781238
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 00:59 schreef heloef het volgende:

[..]

Ja daarom kan ik begrijpen dat jij het niet vindt staan maar ja een te strakke broek is al helemaal niks voor mij.
Een té strakke broek is waarschijnlijk een maatje te klein. ;)
  zaterdag 14 mei 2011 @ 01:01:00 #222
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96781267
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 00:59 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ik ben wel benieuwd, geef eens wat voorbeelden? Want daar vergissen de meesten zich lelijk in kan ik je melden. :P
Nou je hebt van die zomerjurkjes die vind ik altijd wel mooi staan lijkt me niet oncomfortabel voor vrouwen.
C'est la vie
  zaterdag 14 mei 2011 @ 01:01:45 #223
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96781294
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 00:59 schreef Godshand het volgende:

[..]

Juist ja, maar zijn zijn enkels interessant dan?

Nouja, ik ben vet hetero dus ik kan er ook niet over oordelen :P
Zijn enkels? Nee... Hoezo? :?

Mijn punt was dat jullie niet de enigen zijn die liever naar goed geklede mensen van de andere sekse te kijken. :D
  zaterdag 14 mei 2011 @ 01:02:01 #224
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96781301
quote:

Maar wat moeten wij eigenlijk accentueren als mannen zoveel hebben wij toch niet om te accentueren? :P
C'est la vie
pi_96781314
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 00:59 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Sportkleding kan en mag? :W (ik zou het graag willen dragen)
(Teen)slippers bijvoorbeeld als het warm is. Kan dat? :')
  zaterdag 14 mei 2011 @ 01:02:54 #226
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96781339
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 01:02 schreef greatjob het volgende:

[..]

Sportkleding kan en mag? :W (ik zou het graag willen dragen)
(Teen)slippers bijvoorbeeld als het warm is. Kan dat? :')
Ik heb altijd een ding gehad voor vrouwen in voetbalshirtjes. :P
C'est la vie
  zaterdag 14 mei 2011 @ 01:05:43 #227
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96781463
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 01:01 schreef heloef het volgende:

[..]

Nou je hebt van die zomerjurkjes die vind ik altijd wel mooi staan lijkt me niet oncomfortabel voor vrouwen.
Zal ik je eens wat geheimpjes verklappen dan?
Die jurkjes zijn van onder natuurlijk open, dus nemen geen zweet op. Overal waar je gaat zitten gaat zich van alles ophopen als het warm is. Do the math. ;)
En dan moet je je ook nog ontzettend druk maken of alles wel glad geschoren is, anders wordt het vies gevonden. Hoop werk en je moet het wel bijhouden, zeker in de zomer.
Open schoenen zijn dan ook een vereiste, maar tenen zijn lelijk. Moet die ook weer lakken enzo.
Oh! En je kan echt niet effe lekker comfortabel zitten ofzo, want dan kijken ze zo in je doos. Altijd opletten dat je je benen stijf tegen elkaar houdt dus als je zit.

Comfort is dus alles behalve een zomerjurkje. ;)
pi_96781467
Ik vind het serieus aantrekkelijk als ze er uitziet alsof ze zomaar iets aan heeft getrokken, in combinatie met een niet zwaar opgemaakt maar knap gezicht (sportkleding/sweatshirts/kleding met verfspatten/enz)
  zaterdag 14 mei 2011 @ 01:06:38 #229
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96781506
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 01:02 schreef heloef het volgende:

[..]

Maar wat moeten wij eigenlijk accentueren als mannen zoveel hebben wij toch niet om te accentueren? :P
Ligt een beetje aan je postuur natuurlijk :D
  zaterdag 14 mei 2011 @ 01:07:50 #230
179534 Waaghals
pi_96781543
een bierbuik kun je mooi accentueren met een bloemetjeshemd
pi_96781591
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 01:06 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ieder postuur heeft zijn eigen ongeschreven regels. Denk maar aan simpele strepen op een trui of blouse. Verticale strepen laten je langer lijken, horizontale strepen laten je breder lijken... met diagonale strepen ben je OF een wierdo OF een trendsetter. Zijn tig van dat soort dingen.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 01:09:35 #232
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96781619
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 01:05 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Die jurkjes zijn van onder natuurlijk open, dus nemen geen zweet op. Overal waar je gaat zitten gaat zich van alles ophopen als het warm is. Do the math. ;)
En dan moet je je ook nog ontzettend druk maken of alles wel glad geschoren is, anders wordt het vies gevonden. Hoop werk en je moet het wel bijhouden, zeker in de zomer.
Open schoenen zijn dan ook een vereiste, maar tenen zijn lelijk. Moet die ook weer lakken enzo.
Oh! En je kan echt niet effe lekker comfortabel zitten ofzo, want dan kijken ze zo in je doos. Altijd opletten dat je je benen stijf tegen elkaar houdt dus als je zit.

Er schuilt een groter drama achter dan je zou denken. :P
C'est la vie
  zaterdag 14 mei 2011 @ 01:10:57 #233
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96781679
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 01:06 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Mijn postuur schrijft voor: wijd _O-
C'est la vie
pi_96781689
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 01:05 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Meh :{

[ Bericht 0% gewijzigd door greatjob op 14-05-2011 01:11:31 (verkeerde smilie) ]
  zaterdag 14 mei 2011 @ 01:11:26 #235
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96781705
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 01:09 schreef heloef het volgende:

[..]

Er schuilt een groter drama achter dan je zou denken. :P
Precies, hebben jullie wel enig idee hoeveel moeite we doen voor jullie :'(

Naja, niet we, maar de meisje-meisjes dan.
pi_96781752
Wat is het ergste wat van jullie verwacht wordt? :D
  zaterdag 14 mei 2011 @ 01:14:18 #237
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96781820
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 01:10 schreef heloef het volgende:

[..]

Mijn postuur schrijft voor: wijd _O-
Nou dan kun je misschien een andere feature accentueren als je wat dikker bent en dat niet teveel in de schijnwerper wilt zetten...
Je haar, bijvoorbeeld? Of wat stoere sieraden... Op je polsen zit meestal geen vet. Mooi horloge, stoere zilveren armband? Toffe/mooie schoenen? Misschien een hip sikje ofzo zodat je gezicht wat meer opvalt? Een ketting?
  zaterdag 14 mei 2011 @ 01:14:31 #238
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96781827
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 01:12 schreef greatjob het volgende:
Nou het huidige schoonheids ideaal legt vooral bij jonge meisjes enorme druk op denk ik.
C'est la vie
pi_96781837
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 01:07 schreef Waaghals het volgende:
een bierbuik kun je mooi accentueren met een bloemetjeshemd

Lies, damn lies I say!
  zaterdag 14 mei 2011 @ 01:16:43 #240
179534 Waaghals
pi_96781920
_O- _O-
  zaterdag 14 mei 2011 @ 01:20:31 #241
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96782052
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 01:12 schreef greatjob het volgende:
Goeie vraag. Wat heloef zegt, het schoonheidsideaal is voor de meeste vrouwen vrij onbereikbaar denk ik, maar dat zal voor mannen ook gelden. Dus dan zal het het slank zijn zijn. Heel vervelend.

Dat alles kaal moet is ook vrij irritant, al is dat tegenwoordig wel zodanig ingeburgerd dat vrouwen dat zelf ook mooier vinden.

Ehh... Hoge hakken. Is ook mooi, heel begrijpelijk, maar het is meestal allesbehalve prettig.

En natuurlijk dat je haar altijd mooi recht en glanzend moet zijn. Lang haar wordt meestal meer gewaardeerd, prima natuurlijk, maar zoveel werk, zeker als je krullen hebt :'(

Maargoed, laten we eerlijk zijn: al deze dingen (behalve de eerste) doet een vrouw meestal toch al wel ook al vraagt er geen vent om, omdat ze zich zelf ook graag mooi voelt. Maar dat heeft dan dus ook weer veel te maken met wat de meeste mannen mooi vinden. :)
pi_96782142
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 01:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
Goeie vraag. Wat heloef zegt, het schoonheidsideaal is voor de meeste vrouwen vrij onbereikbaar denk ik, maar dat zal voor mannen ook gelden. Dus dan zal het het slank zijn zijn. Heel vervelend.

Dat alles kaal moet is ook vrij irritant, al is dat tegenwoordig wel zodanig ingeburgerd dat vrouwen dat zelf ook mooier vinden.

Ehh... Hoge hakken. Is ook mooi, heel begrijpelijk, maar het is meestal allesbehalve prettig.

En natuurlijk dat je haar altijd mooi recht en glanzend moet zijn. Lang haar wordt meestal meer gewaardeerd, prima natuurlijk, maar zoveel werk, zeker als je krullen hebt :'(

Maargoed, laten we eerlijk zijn: al deze dingen (behalve de eerste) doet een vrouw meestal toch al wel ook al vraagt er geen vent om, omdat ze zich zelf ook graag mooi voelt. Maar dat heeft dan dus ook weer veel te maken met wat de meeste mannen mooi vinden. :)
Niets mis met lang én krullend haar. :9
  zaterdag 14 mei 2011 @ 01:24:08 #243
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96782178
Ik zit een beetje te wachten op tegengas van de overige alpha's en de andere vrouwen trouwens. Waar zijn jullie :(
  zaterdag 14 mei 2011 @ 01:25:09 #244
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96782207
quote:
6s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 01:23 schreef Techno het volgende:

[..]

Niets mis met lang én krullend haar. :9
Ja, mits dus veel aandacht aan besteed.
Hoe denk je dat een krullenkop eruit ziet als je het alleen wast en kamt? :{

Hint: BOEM! :D
  zaterdag 14 mei 2011 @ 01:26:25 #245
179534 Waaghals
pi_96782244
het maakt allemaal niet zoveel uit wat je aantrekt, als de pasvorm maar beetje fatsoenlijk is.
ik zie zoveel gasten lopen in sloeberbroeken en sloebertruien, verschrikkelijk
  zaterdag 14 mei 2011 @ 01:27:27 #246
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96782278
Maar nu jullie beurt.
Wat wordt er door je vriendin of door vrouwen in het algemeen van jullie verwacht waar jullie geen zin in hebben?
pi_96782293
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 01:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ja, mits dus veel aandacht aan besteed.
Hoe denk je dat een krullenkop eruit ziet als je het alleen wast en kamt? :{

Hint: BOEM! :D
Mwah, dat verschilt toch echt per persoon. ;)
pi_96782327
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 01:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
Maar nu jullie beurt.
Wat wordt er door je vriendin of door vrouwen in het algemeen van jullie verwacht waar jullie geen zin in hebben?
Scheren. :{w

Drie dagen baardjes. O+
  zaterdag 14 mei 2011 @ 01:29:43 #249
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96782368
quote:
Maar nu jullie beurt.
Ja slank zijn maar ja dat wil ik zelf ook met of zonder vrouwen voor de rest niet echt.
C'est la vie
  zaterdag 14 mei 2011 @ 01:30:18 #250
179534 Waaghals
pi_96782385
hoe moet ik nou weten wat vrouwen in het algemeen van me verwachten :?
  zaterdag 14 mei 2011 @ 01:30:59 #251
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96782409
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 01:27 schreef Techno het volgende:

[..]

Mwah, dat verschilt toch echt per persoon. ;)
Zou het? Ik kan het me haast niet voorstellen. :?
Maargoed, het zal best :D

Ik wist wel dat ik gewoon klote haar heb :')
  zaterdag 14 mei 2011 @ 01:31:09 #252
108913 Godshand
guide4you
pi_96782419
quote:
Maar nu jullie beurt.
De users hebben hier geen vriendin, das het hele punt :P
  zaterdag 14 mei 2011 @ 01:33:28 #253
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96782483
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 01:30 schreef Waaghals het volgende:
hoe moet ik nou weten wat vrouwen in het algemeen van me verwachten :?
Ehh.. Media? Vrouwen in je leven (familie, klasgenoten, collega's kunnen ook complimenten of commentaar geven)? Een trend ontdekken in meningen op Fok ofzo? Je leeft toch niet onder een steen? -O-
  zaterdag 14 mei 2011 @ 01:34:33 #254
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96782520
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 01:31 schreef Godshand het volgende:

[..]

De users hebben hier geen vriendin, das het hele punt :P
Niet allemaal, ik probeerde het zo algemeen mogelijk te houden. :{
pi_96782531
quote:

[..]

Hakken zijn blegh. Zou mij ene hel lijken. Wat als je wilt rennen :')
En kan in je nadeel werken als je al lang bent ^^
  zaterdag 14 mei 2011 @ 01:36:36 #256
179534 Waaghals
pi_96782579
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 01:33 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ehh.. Media? Vrouwen in je leven (familie, klasgenoten, collega's kunnen ook complimenten of commentaar geven)? Een trend ontdekken in meningen op Fok ofzo? Je leeft toch niet onder een steen? -O-
Sorry hoor, maar ik ga mijn leven niet laten bepalen door wat anderen vinden
  zaterdag 14 mei 2011 @ 01:37:30 #257
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96782608
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 01:28 schreef Techno het volgende:

[..]

Scheren. :{w

Drie dagen baardjes. O+
Oh vonden vrouwen stoppels juist niet sexy ofzo? :D
Ik spreek niet voor mezelf vanwege de huidirritatie in geval van zoenpartijen, maar misstaan vind ik het niet. :N
pi_96782616
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 01:34 schreef greatjob het volgende:
Hakken zijn blegh.
I beg to differ! :o
  zaterdag 14 mei 2011 @ 01:38:03 #259
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96782620
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 01:36 schreef Waaghals het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar ik ga mijn leven niet laten bepalen door wat anderen vinden
Oh nou, good for you. :Y
pi_96782627
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 01:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
Oh vonden vrouwen stoppels juist niet sexy ofzo? :D
Ik spreek niet voor mezelf vanwege de huidirritatie in geval van zoenpartijen, maar misstaan vind ik het niet. :N
Vanwege het prikken inderdaad.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 01:39:49 #261
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96782674
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 01:34 schreef greatjob het volgende:

[..]

Hakken zijn blegh. Zou mij ene hel lijken. Wat als je wilt rennen :')
En kan in je nadeel werken als je al lang bent ^^
Als je een kortere man wilt daten wel ja, goed punt. :D
Maar over het algemeen geeft het een vrouw wel een sexy houding.
Haar rug recht en de kont naar achteren is het resultaat hè.
Ga me niet vertellen dat je dat blegh vindt. :P

[ Bericht 0% gewijzigd door MeraViglioSa op 14-05-2011 01:46:24 (dt foutje) ]
  zaterdag 14 mei 2011 @ 01:45:22 #262
108913 Godshand
guide4you
pi_96782803
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 01:39 schreef MeraViglioSa het volgende:

Haar rug recht en de kont naar achteren is het resultaat hè.
Ga me niet vertellen dat je dat blegh vind. :P
Nope

:9~
pi_96782829
quote:
Maar nu jullie beurt.
Lastige. Dat ik naar de kapper ga, om mijn haar niet te lang te laten worden (hoewel sommigen juist lang haar O+ vinden). Wij hebben het makkelijk. Ik blijf van mijzelf al graag fit, dat helpt.
Ik vind het vrij irritant als meisjes of met mijn haar gaan spelen of gaan kriebelen! Zeker als we elkaar niet goed of lang kennen.

Ah. Geen haar op rug. Geen idee hoe ik dat zou moeten aanpakken. Tis niet erg bij mij. Maar geen idee hoe je dat ooit zou moeten doen wanneer het wel erg wordt.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 01:47:21 #264
108913 Godshand
guide4you
pi_96782841
Traag topic dit vandaag.

Ik ga pitten..

Laters mensen! :W
pi_96782905
Laters Godshand
  zaterdag 14 mei 2011 @ 01:54:26 #266
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96783014
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 01:46 schreef greatjob het volgende:

[..]

Lastige. Dat ik naar de kapper ga, om mijn haar niet te lang te laten worden (hoewel sommigen juist lang haar O+ vinden). Wij hebben het makkelijk. Ik blijf van mijzelf al graag fit, dat helpt.
Ik vind het vrij irritant als meisjes of met mijn haar gaan spelen of gaan kriebelen! Zeker als we elkaar niet goed of lang kennen.

Ah. Geen haar op rug. Geen idee hoe ik dat zou moeten aanpakken. Tis niet erg bij mij. Maar geen idee hoe je dat ooit zou moeten doen wanneer het wel erg wordt.
Die laatste is een goeie zeg. Je kunt er tenslotte niet bij enzo en ervoor naar de schoonheidssalon is ook weer zo metro hè :')
Ik heb er zelf geen problemen mee eigenlijk, vind het wel mannelijk, veel beharing (en ja, rug hoort er dan ook bij). Maar volgens mij is de gemiddelde mening anders idd. Lastig. :{

Enne, hoe lang is je haar dan? :D

Truste Godshand :*
  zaterdag 14 mei 2011 @ 01:57:37 #267
179534 Waaghals
pi_96783080
ik ben ook best behaard, maar op mijn rug nauwelijks.
maar ik heb meer zoiets van als je het niet leuk vind, pech dan
ga me nie scheren
  zaterdag 14 mei 2011 @ 02:00:09 #268
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96783131
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 01:57 schreef Waaghals het volgende:
ik ben ook best behaard, maar op mijn rug nauwelijks.
maar ik heb meer zoiets van als je het niet leuk vind, pech dan
ga me nie scheren
Nou scheren lijkt me sowieso voor iedereen even onprettig :P
Voor jou veel werk en voor de vrouw eventueel prikkende, schurende lichaamsdelen die nou niet heel fijn zijn om tegenaan te liggen. :D
  zaterdag 14 mei 2011 @ 02:05:47 #269
179534 Waaghals
pi_96783234
heb je een dagtaak aan om dat bij te houden
pi_96783239
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 01:54 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Die laatste is een goeie zeg. Je kunt er tenslotte niet bij enzo en ervoor naar de schoonheidssalon is ook weer zo metro hè :')
Ik heb er zelf geen problemen mee eigenlijk, vind het wel mannelijk, veel beharing (en ja, rug hoort er dan ook bij). Maar volgens mij is de gemiddelde mening anders idd. Lastig. :{

Enne, hoe lang is je haar dan? :D

Truste Godshand :*
inderdaad! ik zou het laten waxen. gewoon om een keer voor de grap mee te maken hoe dat aanvoelt (teveel jackass enzo gekeken)..

rughaar. te lang. gelukkig groeit het er sporadisch.
nah. tot mijn wenkbrouw ofzo als ik het naar beneden trek. heb het wel tot bijna schouders gehad vroeger. dit staat mij beter.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 02:11:16 #271
135395 Spork
spoon? fork!
pi_96783321
quote:

[..]

hoge hakken heb ik helemaal niks mee
voor de rest kan ik me voorstellen dat het best veel dingen zijn waar je volgens de huidige maatschappij rekening mee moet houden

en mbt beharing ben ik heel blij dat ik niet zo heel behaard ben. de trend wordt onder mannen ook steeds meer dat alles eraf moet, was zowieso niet zomaar van plan daar aan mee te doen maar ik heb in elk geval minder haar om me zorgen over te maken
  zaterdag 14 mei 2011 @ 02:15:13 #272
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96783384
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 02:05 schreef greatjob het volgende:

[..]

inderdaad! ik zou het laten waxen. gewoon om een keer voor de grap mee te maken hoe dat aanvoelt (teveel jackass enzo gekeken)..

rughaar. te lang. gelukkig groeit het er sporadisch.
nah. tot mijn wenkbrouw ofzo als ik het naar beneden trek. heb het wel tot bijna schouders gehad vroeger. dit staat mij beter.
Hou je je haar kort omdat een specifieke dame dat leuker vond of omdat je het idee hebt dat dat de algemene mening is en probeer je je daaraan te houden?

Wel grappig om te zien dat jij er wel voor naar de specialist zou gaan, trouwens. Dat is redelijk zeldzaam volgens mij. :)
  zaterdag 14 mei 2011 @ 02:17:08 #273
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96783413
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 02:11 schreef Spork het volgende:

[..]

hoge hakken heb ik helemaal niks mee
voor de rest kan ik me voorstellen dat het best veel dingen zijn waar je volgens de huidige maatschappij rekening mee moet houden

en mbt beharing ben ik heel blij dat ik niet zo heel behaard ben. de trend wordt onder mannen ook steeds meer dat alles eraf moet, was zowieso niet zomaar van plan daar aan mee te doen maar ik heb in elk geval minder haar om me zorgen over te maken
Je vindt geschoren oksels dus ook niks?
Meeste mannen die ik ken ook niet hoor, trouwens.

Ik vind het eigenlijk wel mooier als je weinig behaard bent.
Anders vallen die donkere vogelnesten zo enorm op en zeker in de zomer is dat niet bepaald een fris gezicht, vind ik. :@
Maar als je overal flink behaard bent zou dat ook weer een raar gezicht zijn natuurlijk. :P
pi_96783518
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 02:15 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Hou je je haar kort omdat een specifieke dame dat leuker vond of omdat je het idee hebt dat dat de algemene mening is en probeer je je daaraan te houden?

Wel grappig om te zien dat jij er wel voor naar de specialist zou gaan, trouwens. Dat is redelijk zeldzaam volgens mij. :)
algemene mening denk ik. korter haar is door meer mensen geliefd (zo valt mij op). daarbij zit het dan niet in mijn ogen en is het minder warm. staat ook beter bij mijn gezicht, zo vind ik zelf.ik laat het alleen lang worden omdat ik niet graag naar de kapper ga, luiheid misschien (uitzondering was toen ik metal tof vond toen ik 16 was).

het laten ontharen zou een 1 time ding zijn. vooral omdat ik mij afvraag of het echt pijnlijk is, en die gasten van jackass zich niet ontzettend liepen aan te stellen.

Edit:
maar truste iedereen. ik ga pitten!
pi_96783866
Wat een pussy ben ik zeg. Net terug van een leuk feestje, op een bepaald moment krijg ik oogcontact met een leuke meid en stapt ze op me af om te dansen. Ik dans mee en ze komt bijna tegen me aan staan. Maar in plaats van een arm om d'r heen te slaan en d'r tegen me aan te trekken blijf ik dansen zoals ik al deed en loopt ze na een paar minuten toch maar weg. Kon me direct wel voor m'n kop slaan.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 09:29:00 #276
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_96785345
Pijnlijk.
Je moeder is een hamster
pi_96785387
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 00:24 schreef Godshand het volgende:

[..]

Nee, je begrijpt het niet; ik ga meestal niet eens mee als ze mijn kleren koopt :P
  zaterdag 14 mei 2011 @ 10:12:58 #278
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96786047
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 09:34 schreef benzin het volgende:

[..]

Nee, je begrijpt het niet; ik ga meestal niet eens mee als ze mijn kleren koopt :P
Ga jij eens heel snel met je moeder praten want dat kan echt niet. :P
C'est la vie
  zaterdag 14 mei 2011 @ 10:15:46 #279
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96786097
quote:
9s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 02:54 schreef kipknots het volgende:
Wat een pussy ben ik zeg. Net terug van een leuk feestje, op een bepaald moment krijg ik oogcontact met een leuke meid en stapt ze op me af om te dansen. Ik dans mee en ze komt bijna tegen me aan staan. Maar in plaats van een arm om d'r heen te slaan en d'r tegen me aan te trekken blijf ik dansen zoals ik al deed en loopt ze na een paar minuten toch maar weg. Kon me direct wel voor m'n kop slaan.
Jezus wat kut zeg je had er beter een drankje kunnen aanbieden dan bijv. een arm om haar heen te slaan.
C'est la vie
pi_96788490
Je had ook met haar kunnen gaan praten. Drankje halen moet je niet doen tenzij je al een klik hebt :P
  zaterdag 14 mei 2011 @ 12:05:54 #281
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96788531
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 12:04 schreef Hoogheid het volgende:
Je had ook met haar kunnen gaan praten. Drankje halen moet je niet doen tenzij je al een klik hebt :P
Praten in een discotheek?
C'est la vie
pi_96788565
Uhh... ja.. :')
  zaterdag 14 mei 2011 @ 12:20:22 #283
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96788900
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 12:05 schreef heloef het volgende:
Praten in een discotheek?
In de meeste staat het niet zo hard dat je elkaar niet kunt verstaan. Of geef in ieder geval aan dat je d'r interessant vindt door een beetje samen te dansen enzo. Maargoed, dat weet kipknots ook wel.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  zaterdag 14 mei 2011 @ 12:46:26 #284
135395 Spork
spoon? fork!
pi_96789595
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 02:17 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Je vindt geschoren oksels dus ook niks?
Meeste mannen die ik ken ook niet hoor, trouwens.

Ik vind het eigenlijk wel mooier als je weinig behaard bent.
Anders vallen die donkere vogelnesten zo enorm op en zeker in de zomer is dat niet bepaald een fris gezicht, vind ik. :@
Maar als je overal flink behaard bent zou dat ook weer een raar gezicht zijn natuurlijk. :P
voor mezelf bedoel je? dat vind ik niet zo'n probleem, al vind ik kaal wel heel kaal. beetje trimmen doe ik wel zo af en toe
  zaterdag 14 mei 2011 @ 12:47:07 #285
135395 Spork
spoon? fork!
pi_96789609
quote:
9s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 02:54 schreef kipknots het volgende:
zo ontzettend herkenbaar :s
pi_96790089
Stond ook al met haar te dansen, maar ze kwam echt tegen me aan staan om te schuren. En ipv een move maken beweeg ik wel een beetje mee maar ga ik dus ook niet verder. En om een of andere reden kreeg ik daarna ook niets uit m'n mond.

Later op de avond ook nog wel even met een andere meid staan flirten en dansen, maar het gesprek kwam niet echt op gang en m'n vrienden vertrokken naar een andere kroeg, dus toen maar meegegaan.

Prima avond gehad verder. Kraak en Smaak speelden en maakten er een goed feest van.
pi_96790098
Goeiemiddag allemaal,

En staat er vanavond nog wat spannends te gebeuren op versiergebied?
Hier hebben we een feestje vanavond en ik ga lekker in vol ornaat.
Dus vanaf een uur of 3 lekker tutten en vanavond eens zien of het lukt nog wat bekijks te hebben.
pi_96790158
Hey,

hier mijn verhaal. Ik ben al bijna 2 jaar verliefd op een meisje. Ze zit wel bij mij op school, maar niet in dezelfde klas. Nou heb ik wel eens met haar gesproken, en ze haat me sowieso niet, maar ook niet meer dan gewoon vrienden zegmaar. Alleen ben ik best wel verlegen en durf ik nu dus heel weinig tegen haar te zeggen. Ik zou ook niet weten waar ik over moet praten, en het groepje waar ik op school bij loop loopt nooit bij haar groepje. Nou heeft ze ook sinds kort een vriendje, maar ik wil haar in ieder geval beter leren kennen en in ieder geval gewoon kunnen kletsen op msn enzo. Zodat ik in ieder geval iets heb. Maar durf dus gewoon niks te zeggen :(
  zaterdag 14 mei 2011 @ 13:07:23 #289
118585 Crutch
pi_96790231
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 13:05 schreef Hoi... het volgende:
Hey,

hier mijn verhaal. Ik ben al bijna 2 jaar verliefd op een meisje. Ze zit wel bij mij op school, maar niet in dezelfde klas. Nou heb ik wel eens met haar gesproken, en ze haat me sowieso niet, maar ook niet meer dan gewoon vrienden zegmaar. Alleen ben ik best wel verlegen en durf ik nu dus heel weinig tegen haar te zeggen. Ik zou ook niet weten waar ik over moet praten, en het groepje waar ik op school bij loop loopt nooit bij haar groepje. Nou heeft ze ook sinds kort een vriendje, maar ik wil haar in ieder geval beter leren kennen en in ieder geval gewoon kunnen kletsen op msn enzo. Zodat ik in ieder geval iets heb. Maar durf dus gewoon niks te zeggen :(
Durf je alleen tegen haar niks te zeggen of bijna alle vrouwen?
Je moeder is een hamster
pi_96790305
Nou, tegen andere vrouwen durf ik wel iets te zeggen, anders als tegen jongens maar tegen haar is het veel erger.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 13:10:53 #291
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96790322
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 13:05 schreef Hoi... het volgende:
Hey,

Probeer eens te 'oefenen' op meiden waar je verder niet in geinteresseerd bent. Je bent nu bang te falen omdat je haar heel leuk vindt. Het is trouwens wel wat raar dat je claimt 'gewoon' vrienden te willen zijn, da's eigenlijk gewoon onzin en dat weet je best.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_96790384
Ja dat weet ik wel maar ik bedoel dat ik haar gewooon beter wil leren kennen, want nu ze een vriend heeft is er op dit moment natuurlijk niks te halen en als ik nu duidelijk maak dat ik haar leuk vind ga ik natuurlijk hartstikke af.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 13:14:11 #293
135395 Spork
spoon? fork!
pi_96790434
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 13:03 schreef missyB het volgende:
Goeiemiddag allemaal,

En staat er vanavond nog wat spannends te gebeuren op versiergebied?
Hier hebben we een feestje vanavond en ik ga lekker in vol ornaat.
Dus vanaf een uur of 3 lekker tutten en vanavond eens zien of het lukt nog wat bekijks te hebben.
ik overweeg vanavond in mijn eentje te gaan stappen
waarschijnlijk zal ik eerst wat leuks met vrienden doen maar dat zijn al helemaal geen uitgaans types dus misschien dat ik daarna alleen nog ff een leuke tent bezoek ofzo
  zaterdag 14 mei 2011 @ 13:17:21 #294
118585 Crutch
pi_96790540
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 13:12 schreef Hoi... het volgende:
Ja dat weet ik wel maar ik bedoel dat ik haar gewooon beter wil leren kennen, want nu ze een vriend heeft is er op dit moment natuurlijk niks te halen en als ik nu duidelijk maak dat ik haar leuk vind ga ik natuurlijk hartstikke af.
Maak het jezelf niet zo moeilijk man, ze heeft een vriend en gewoon een vriendschap zit jij ook niet op te wachten. Da's alleen maar frustrerend.
Zoek gewoon een ander leuk meisje waar je pas verliefd op wordt nadat jullie hebben gezoend o.i.d.
Je moeder is een hamster
  zaterdag 14 mei 2011 @ 13:18:01 #295
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96790568
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 13:12 schreef Hoi... het volgende:
Ja, bovendien is er niks irritanters dan een zo'n type dat claimt 'gewoon' vrienden te willen zijn maar waaraan iedereen kan zien dat 'ie haar leuk vindt die de hele tijd om je vriendin heen hangt :)

Als je perse met haar wil praten zul je dat gewoon moeten gaan doen. Als gewoon over koetjes en kalfjes praten niet wil zul je een aanleiding moeten vinden. Je zit bij mekaar op de middelbare dus misschien hebben jullie bepaalde lessen of leraren samen. Heck, da voor de schoolkrant een enquete houden ofzo, heb je meteen een reden om iedereen aan te spreken.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 13:22:25 #296
135395 Spork
spoon? fork!
pi_96790693
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 13:17 schreef Crutch het volgende:

[..]

Maak het jezelf niet zo moeilijk man, ze heeft een vriend en gewoon een vriendschap zit jij ook niet op te wachten. Da's alleen maar frustrerend.
Zoek gewoon een ander leuk meisje waar je pas verliefd op wordt nadat jullie hebben gezoend o.i.d.
inderdaad, dit is wat ik zo ongeveer de hele middelbare school heb gedaan en het heeft totaal geen nut
pi_96790716
Ik weet het, gewoon anspreken is het beste.. Punt is dat ik haar MSN niet eens heb. En op school zie ik haar bijna nooit. Ik zou haar alleen via hyves kunnen aanspreken maar daar zit ze bijna nooit op xD. Ik weet trouwens haar msn wel, maar vind het ook zo raar om iemand zomaar toe te voegen en dan te gaan praten zonder dat zij weet dat ik haar MSN heb...
  zaterdag 14 mei 2011 @ 13:24:32 #298
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96790764
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 13:22 schreef Hoi... het volgende:
Ik weet het, gewoon anspreken is het beste.. Punt is dat ik haar MSN niet eens heb. En op school zie ik haar bijna nooit. Ik zou haar alleen via hyves kunnen aanspreken maar daar zit ze bijna nooit op xD. Ik weet trouwens haar msn wel, maar vind het ook zo raar om iemand zomaar toe te voegen en dan te gaan praten zonder dat zij weet dat ik haar MSN heb...
Wees nou niet zo'n scheiterd die alles via Hyves e.d. probeert te doen.

En nee, je gaat gewoon niet achter haar aan; ze is al bezet. Ga gewoon met andere meiden kletsen, dit soort 'skills' ontwikkel je ook door te oefenen.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 13:28:16 #299
118585 Crutch
pi_96790916
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 13:22 schreef Hoi... het volgende:
Lulhannes, écht.

Laat haar gewoon met rust ofzo.
Je moeder is een hamster
pi_96790990
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 13:14 schreef Spork het volgende:

[..]

ik overweeg vanavond in mijn eentje te gaan stappen
waarschijnlijk zal ik eerst wat leuks met vrienden doen maar dat zijn al helemaal geen uitgaans types dus misschien dat ik daarna alleen nog ff een leuke tent bezoek ofzo
strak plan! echt doen hoor!
Ook alleen kan je het naar je zin hebben en wie weet wat je tegenkomt he
Veel plezier alvast.
pi_96791167
Hoi, ik zou het ook laten voor wat het is. Als jullie nou al contact hadden in de klas, of als zij single was, dan had het gekund, maar nu is het een beetje kansloos en gedoemd te falen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')