abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96775557
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Risico is wel dat die paspoppen altijd het perfecte figuur hebben voor dat soort kleding, maar zoveel wijk ik daar niet van af denk ik. Geweldige kleding vind ik dat, maar misschien een beetje té. :D

Misschien ook niet iets om na je 25e nog te dragen, dus kan het na een aantal jaren weer de prullenbak in. Ook jammer.
Ron Paul 2012
pi_96775625
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 23:17 schreef benzin het volgende:

[..]

21

[..]

Nee, niet echt. Het interesseert me niet heel veel.

Wat ik erger vindt, en dat is waarom ik er steeds meer over denk om op mezelf te gaan wonen, is dat ik vind dat ik teveel beperkt word. Vaak bellen waar ik blijf, ik mag niet zelf koken omdat ik het niet kan (en dat klopt ook, maar zo leer ik het nooit natuurlijk) etc.

En laatst noemde ze me "haar kleine jochie", wat op zichzelf al niet leuk is op mijn leeftijd. :'(
Je moet je langzaam proberen wat los te weken. Ik snap dat het vooral voor moeders misschien jammer is dat je opgroeit, want je zal dus denk ik geen jongere broertjes of zusjes hebben, maar daar moet ze maar mee leren leven.
Ron Paul 2012
pi_96775695
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 21:55 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Leuke chick? :') Heb je je gesprekje een beetje goed gelezen?
In mijn situatie vind je al snel iemand leuk :')
pi_96775718
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 23:19 schreef Supersoep het volgende:
SPOILER
SPOILER
Risico is wel dat die paspoppen altijd het perfecte figuur hebben voor dat soort kleding, maar zoveel wijk ik daar niet van af denk ik. Geweldige kleding vind ik dat, maar misschien een beetje té. :D

Misschien ook niet iets om na je 25e nog te dragen, dus kan het na een aantal jaren weer de prullenbak in. Ook jammer.
Geil. Maar je moet het kunnen hebben.
pi_96775741
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 23:21 schreef richard_prf het volgende:

[..]

In mijn situatie vind je al snel iemand leuk :')
Dat blijkt. :D
  vrijdag 13 mei 2011 @ 23:23:20 #131
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96775785
moeders weten niet wat goed voor hun zoon is qua kleding.

zoon weet het ook niet/

het gaat altijd fout
  vrijdag 13 mei 2011 @ 23:26:43 #132
108913 Godshand
guide4you
pi_96775981
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 23:17 schreef benzin het volgende:

Nee, niet echt. Het interesseert me niet heel veel.

Wat ik erger vindt, en dat is waarom ik er steeds meer over denk om op mezelf te gaan wonen, is dat ik vind dat ik teveel beperkt word. Vaak bellen waar ik blijf, ik mag niet zelf koken omdat ik het niet kan (en dat klopt ook, maar zo leer ik het nooit natuurlijk) etc.

En laatst noemde ze me "haar kleine jochie", wat op zichzelf al niet leuk is op mijn leeftijd. :'(
Mij interesseert kleding kopen ook geen hol. Evenals dat ik geen smaak op woongebied heb.

Qua kleding kocht ik eerst een beetje in moeders stijl, later toen ik bij de alto's ging horen (zo rond mn 17e destijds) in die stijl. Nu draag ik nog sporen van kledingtips van exvriendinnen. Qua kleur hou ik van blauw en verder kijk ik wel.

Thuis draag ik nog steeds licht alternatieve kleding, op mn werk moet het vrij netjes zijn dus dat blijft beperkt tot overhemden ed. Lekker makkelijk, ik koop gewoon 4 pak overhemden bij de HEMA, wit en blauw zit je altijd wel goed mee :P

Qua wonen hou ik niet van scherpe hoeken. Modern is echt kut. Heb maar beetje in zachte kleuren destijds gekocht, geel, bruin, zwart en wit. Matcht wel aardig vond ik...Of dat nu een goede smaak is weet ik niet, eigenlijk is het geen smaak en doe ik ook maar wat :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_96775982
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 23:19 schreef MeraViglioSa het volgende:

Lieve Benzin, niets is zo slopend voor een relatie dan een werkloze man als zij gewoon werkt. Echt waar! Geloof me. :{ En iemand die constant chago is omdat hij niet doet qua werk wat hij eigenlijk zou willen of goed in is, is ook niet bepaald aantrekkelijk. Dát was mijn punt... Je hoeft echt niet over je werk te praten als je merkt dat dat haar niet zo boeit? Als je maar aan de slag bent, zelfstandig bent en happy met wat je doet. Je hebt toch ook wel andere interesses en meningen zeker? :?
Niet echt. Wil gewoon graag kunnen vertellen hoe mijn dag was en gewoon mijn leven met een lief meisje delen. Dan beloof ik dat ik nooit meer chagrijnig zal zijn over mijn werk :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 23:20 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Je moet je langzaam proberen wat los te weken. Ik snap dat het vooral voor moeders misschien jammer is dat je opgroeit, want je zal dus denk ik geen jongere broertjes of zusjes hebben, maar daar moet ze maar mee leren leven.
Ik weet het. Iemand (met wat verstand van psychologie) heeft ooit gezegd dat ik toen ik puber was door alle problemen mezelf nooit goed afgezet heb tegen mijn ouders. Dat hoort erbij, en ik ben het vergeten.

Ik heb wel een jonger gezinslid, maar die heeft zich al enorm afgezet tegen mijn ouders en is heel anders dan ik. Mijn moeder behandelt mij veel minder 'volwassen' terwijl ik eigenlijk de oudste ben.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 23:33:05 #134
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96776362
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 23:23 schreef mylifeisgrey het volgende:
moeders weten niet wat goed voor hun zoon is qua kleding.

zoon weet het ook niet/

het gaat altijd fout
Zoon doet het redelijk moeder is het er nooit mee eens. Zo gaat het bij mij dan. :P

Ik ben er wel vandaag achter gekomen dat ik heel veel zelfvertrouwen heb. Ik liep het theater uit op zoek naar mijn moeder. Toen stonden er voor de deur twee meisjes die er best wel redelijk uit zagen en die hoorde ik giechelen van: dat is echt een lelijke neger. Ik moest alleen maar lachen en liep door. Ik voelde helemaal niks daarmee verbaasde ik mezelf mee. Ben toen ook nog grappig gaan doen (was bij zijn show aanwezig) alsof het niks was. Ik doe alles maar en niks raakt me meer. Ik verbaas mezelf gewoon.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 23:40:20 #135
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96776832
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 23:26 schreef benzin het volgende:

[..]

Niet echt. Wil gewoon graag kunnen vertellen hoe mijn dag was en gewoon mijn leven met een lief meisje delen. Dan beloof ik dat ik nooit meer chagrijnig zal zijn over mijn werk :P

Je mist nog steeds het punt... Je werk moet je nog je hele leven doen. Je hele leven!
Geen mens houdt dat vol als dat ruk is. Dat maakt jou dan dus geen fijn mens om bij te zijn, als je constant zuur bent van je werk. Snap je? Dan moet je vriendinnetje wel een ontzettend leeghoofd zijn dat alleen maar met zichzelf bezig is om daar niet van weg te hollen. Me dunkt dat je niet zo'n type zou willen. Bovendien, vertellen over je dag gaat zelden over het werk dat je doet. Het werk dat je doet kun je tenslotte vrij kort houden en dan weet ze het. Vertellen over je dag gaat over collega's, concurrenten, computer die niet meewerkt, dat soort dingen. :)

Wat ik wil zeggen is, wees blij dat je iets hebt gekozen dat je goed ligt. Je bent nog hartstikke jong. Het is nu echtwel klote voor je dat je amper meisjes tegenkomt op je opleiding, dat ontken ik ook niet... Maar aan de hoeveelheid vrouwen in je leven kun je écht zelf wat doen. Kost alleen wel wat moeite.

Net als met kleding. Verzorg jezelf, bekommer je om hoe je eruit ziet als je contacten wilt opbouwen, zéker met meisjes. Op jouw leeftijd is het juist belangrijk voor veel meisjes dat je op z'n minst een beetje je best hebt gedaan op je kledingkeuze.
Misschien een te directe vraag, maar kun je eens een foto posten van wat je nu aan hebt, bijvoorbeeld?
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_96777141
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 23:33 schreef heloef het volgende:

[..]

Zoon doet het redelijk moeder is het er nooit mee eens. Zo gaat het bij mij dan. :P

Ik ben er wel vandaag achter gekomen dat ik heel veel zelfvertrouwen heb. Ik liep het theater uit op zoek naar mijn moeder. Toen stonden er voor de deur twee meisjes die er best wel redelijk uit zagen en die hoorde ik giechelen van: dat is echt een lelijke neger. Ik moest alleen maar lachen en liep door. Ik voelde helemaal niks daarmee verbaasde ik mezelf mee. Ben toen ook nog grappig gaan doen (was bij zijn show aanwezig) alsof het niks was. Ik doe alles maar en niks raakt me meer. Ik verbaas mezelf gewoon.
Ben jij een neger ja? :D
  vrijdag 13 mei 2011 @ 23:46:33 #137
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96777202
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 23:19 schreef Supersoep het volgende:
SPOILER
SPOILER

Ziet er tof uit :Y
Beetje warm, wel, voor de tijd van het jaar :P
En na een aantal jaren is het waarschijnlijk versleten of verwassen en moet je het sowieso weggooien hè. :D
  vrijdag 13 mei 2011 @ 23:47:04 #138
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96777232
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 23:45 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Jij bent gelijk je douchekop vergeten? :P
pi_96777377
quote:
12s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 23:47 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Jij bent gelijk je douchekop vergeten? :P
Ik heb niks over douchekoppen gezegd hoor. :P

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2011 23:50:13 ]
  vrijdag 13 mei 2011 @ 23:50:57 #140
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96777472
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 23:49 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ik heb niks over douchekoppen gezegd hoor. :P
Oh, excusez. :D
pi_96777583
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 23:50 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Oh, excusez. :D
Haha, niet dat ik wel ervaring met negers heb maar vooruit. :P
  vrijdag 13 mei 2011 @ 23:53:23 #142
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96777620
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 23:45 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ja dat weet niemand. Komen ze altijd maanden later achter. _O-
C'est la vie
pi_96777653
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 23:53 schreef heloef het volgende:

[..]

Laat Schenkstroop het maar niet horen.
Ron Paul 2012
  vrijdag 13 mei 2011 @ 23:55:16 #144
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96777727
Story of my life ik vertel een heel verhaal en het enige wat ik hoor is: Ben jij een neger? _O-
C'est la vie
pi_96777745
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 23:53 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik had het ook niet verwacht idd. :D
  vrijdag 13 mei 2011 @ 23:55:54 #146
179534 Waaghals
Wolfgang Abel
pi_96777770
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 23:55 schreef heloef het volgende:
Ben jij een neger?
Where's me jumper?
pi_96777874
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 23:55 schreef heloef het volgende:
Story of my life ik vertel een heel verhaal en het enige wat ik hoor is: Ben jij een neger? _O-
Sorry jochie. :*
  vrijdag 13 mei 2011 @ 23:58:38 #148
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96777917
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 23:57 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Sorry jochie. :*
Maakt niet uit joh.
C'est la vie
pi_96778476
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 23:40 schreef MeraViglioSa het volgende:

Misschien een te directe vraag, maar kun je eens een foto posten van wat je nu aan hebt, bijvoorbeeld?
Nja, dat kan ik beter doen als ik iets interessanters aan heb :P Heb nu gewoon een blauw t-shirtje aan met korte mouwen, zonder opdruk ofzo met een standaard spijkerbroek. Niet echts iets boeiends dus :P

Eigenlijk draag ik meestal gewoon een spijkerbroek en een t-shirt in de zomer.
pi_96778546
Jemig, meid (21) die ik al erg lang ken vroeg of ik naast vakantie nog een midweekje weg zou willen. Nu vind ik op vakantie gaan best leuk om dingen te gaan doen en zien enzo maar met haar alleen op vakantie..... Ik ga regelmatig met haar naar de film maar daar zit niks "achter" ofzo, altans zo zie ik het. Doen we als het goed is gewoon voor fun. Vind het hardstikke leuke meid en ik weet het, schoonheid zit van binnen maar haar uiterlijk heeft ze niet zo heel veel mee. ben nu nog niet verliefd oid, zou het nog kunnen worden als ik wat vaker met haar dingen ga doen. Maar is wel een meid waar ik een serieuze en lange relatie mee zou kunnen hebben... Financieel zit ik overigens ook niet zo heel lekker aangezien ik ga doorstuderen en veel geld gaat kosten plus ik heb nog andere vakantie met vrienden. Wat voor bedoeling heeft ze met die vakantie? Wilt ze gewoon voor de fun omdat we vaker dingen gaan doen of is ze op zoek naar een relatie en door de vakantie dit te triggeren? Ik tast in het duister. Kan haar gevoelens totaal niet lezen aangezien ze totaal niet laat zien dat ze me leuk vind oid. Heel passief, behalve die vakantie"uitnodiging" dan. What to do?

Sorry dat ik ineens van onderwerp verander
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')