Ik heb altijd een ding gehad voor vrouwen in voetbalshirtjes.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:02 schreef greatjob het volgende:
[..]
Sportkleding kan en mag?(ik zou het graag willen dragen)
(Teen)slippers bijvoorbeeld als het warm is. Kan dat?
Zal ik je eens wat geheimpjes verklappen dan?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou je hebt van die zomerjurkjes die vind ik altijd wel mooi staan lijkt me niet oncomfortabel voor vrouwen.
Ligt een beetje aan je postuur natuurlijkquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar wat moeten wij eigenlijk accentueren als mannen zoveel hebben wij toch niet om te accentueren?
Ieder postuur heeft zijn eigen ongeschreven regels. Denk maar aan simpele strepen op een trui of blouse. Verticale strepen laten je langer lijken, horizontale strepen laten je breder lijken... met diagonale strepen ben je OF een wierdo OF een trendsetter. Zijn tig van dat soort dingen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan je postuur natuurlijk
Er schuilt een groter drama achter dan je zou denken.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zal ik je eens wat geheimpjes verklappen dan?
Die jurkjes zijn van onder natuurlijk open, dus nemen geen zweet op. Overal waar je gaat zitten gaat zich van alles ophopen als het warm is. Do the math.
En dan moet je je ook nog ontzettend druk maken of alles wel glad geschoren is, anders wordt het vies gevonden. Hoop werk en je moet het wel bijhouden, zeker in de zomer.
Open schoenen zijn dan ook een vereiste, maar tenen zijn lelijk. Moet die ook weer lakken enzo.
Oh! En je kan echt niet effe lekker comfortabel zitten ofzo, want dan kijken ze zo in je doos. Altijd opletten dat je je benen stijf tegen elkaar houdt dus als je zit.
Comfort is dus alles behalve een zomerjurkje.
Mijn postuur schrijft voor: wijdquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan je postuur natuurlijk
Mehquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zal ik je eens wat geheimpjes verklappen dan?
Die jurkjes zijn van onder natuurlijk open, dus nemen geen zweet op. Overal waar je gaat zitten gaat zich van alles ophopen als het warm is. Do the math.
En dan moet je je ook nog ontzettend druk maken of alles wel glad geschoren is, anders wordt het vies gevonden. Hoop werk en je moet het wel bijhouden, zeker in de zomer.
Open schoenen zijn dan ook een vereiste, maar tenen zijn lelijk. Moet die ook weer lakken enzo.
Oh! En je kan echt niet effe lekker comfortabel zitten ofzo, want dan kijken ze zo in je doos. Altijd opletten dat je je benen stijf tegen elkaar houdt dus als je zit.
Comfort is dus alles behalve een zomerjurkje.
Precies, hebben jullie wel enig idee hoeveel moeite we doen voor julliequote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Er schuilt een groter drama achter dan je zou denken.
Nou dan kun je misschien een andere feature accentueren als je wat dikker bent en dat niet teveel in de schijnwerper wilt zetten...quote:
Nou het huidige schoonheids ideaal legt vooral bij jonge meisjes enorme druk op denk ik.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:12 schreef greatjob het volgende:
Wat is het ergste wat van jullie verwacht wordt?
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:07 schreef Waaghals het volgende:
een bierbuik kun je mooi accentueren met een bloemetjeshemd
Goeie vraag. Wat heloef zegt, het schoonheidsideaal is voor de meeste vrouwen vrij onbereikbaar denk ik, maar dat zal voor mannen ook gelden. Dus dan zal het het slank zijn zijn. Heel vervelend.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:12 schreef greatjob het volgende:
Wat is het ergste wat van jullie verwacht wordt?
Niets mis met lang én krullend haar.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
Goeie vraag. Wat heloef zegt, het schoonheidsideaal is voor de meeste vrouwen vrij onbereikbaar denk ik, maar dat zal voor mannen ook gelden. Dus dan zal het het slank zijn zijn. Heel vervelend.
Dat alles kaal moet is ook vrij irritant, al is dat tegenwoordig wel zodanig ingeburgerd dat vrouwen dat zelf ook mooier vinden.
Ehh... Hoge hakken. Is ook mooi, heel begrijpelijk, maar het is meestal allesbehalve prettig.
En natuurlijk dat je haar altijd mooi recht en glanzend moet zijn. Lang haar wordt meestal meer gewaardeerd, prima natuurlijk, maar zoveel werk, zeker als je krullen hebt![]()
Maargoed, laten we eerlijk zijn: al deze dingen (behalve de eerste) doet een vrouw meestal toch al wel ook al vraagt er geen vent om, omdat ze zich zelf ook graag mooi voelt. Maar dat heeft dan dus ook weer veel te maken met wat de meeste mannen mooi vinden.
Ja, mits dus veel aandacht aan besteed.quote:
Mwah, dat verschilt toch echt per persoon.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ja, mits dus veel aandacht aan besteed.
Hoe denk je dat een krullenkop eruit ziet als je het alleen wast en kamt?
Hint: BOEM!
Scheren.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
Maar nu jullie beurt.
Wat wordt er door je vriendin of door vrouwen in het algemeen van jullie verwacht waar jullie geen zin in hebben?
Ja slank zijn maar ja dat wil ik zelf ook met of zonder vrouwen voor de rest niet echt.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
Maar nu jullie beurt.
Wat wordt er door je vriendin of door vrouwen in het algemeen van jullie verwacht waar jullie geen zin in hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |