Nee, enkel over voetbal, tieten en bier.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:52 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
maar mag je wel aantonen dat je zuinig bent, en het hebben over schrubbord omdat dat goedkoop is enzo?
En bier en frituur.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:52 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nee, enkel over voetbal, tieten en neuken.
Als die aan of uit staat?quote:
Seks op een wasmachine lijkt me saai, maar misschien dat de vrouw anale stimulatie krijgt door het apparaat, weet ik veel.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als die aan of uit staat?
waterstralen lijken mij ook wel een keer leuk om te proberen
De man moet niet zeuren want hij mag er al overheen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:56 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Seks op een wasmachine lijkt me saai, maar misschien dat de vrouw anale stimulatie krijgt door het apparaat, weet ik veel.
De man heeft er weer eens helemaal niks aan.
Die trillingen voel jij dan ook wel denk ik. Als man zijnde.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:56 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Seks op een wasmachine lijkt me saai, maar misschien dat de vrouw anale stimulatie krijgt door het apparaat, weet ik veel.
Anale stimulatie? Wel degelijkquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:56 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik gok dat als je met je kont op een trillend apparaat gaat zitten, dat zoiets misschien aangenaam voelt. Het is maar een hypothese die nog getest moet worden.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:57 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
De man moet niet zeuren want hij mag er al overheen.![]()
Maar is dat voor anale stimulatie ja? Ik heb geen idee eigenlijk. Nooit geprobeerd en het staat ook niet op mijn to-do list.
Ik ben geheel bereid mijn wasmachine daarvoor ter beschikking te stellen in het kader van wetenschappelijk onderzoekquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:58 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik gok dat als je met je kont op een trillend apparaat gaat zitten, dat zoiets misschien aangenaam voelt. Het is maar een hypothese die nog getest moet worden.
Met mij?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben geheel bereid mijn wasmachine daarvoor ter beschikking te stellen in het kader van wetenschappelijk onderzoek
Oepsquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:30 schreef moneyfornothing het volgende:
Om even lekker te generaliseren: mannen die nog steeds aardig afhankelijk zijn van moeders, en dan vooral voor dingen als het kopen van kleding of het doen van de was o.i.d.,
er is niks aan de kleding te ontdekken wat sexy/aantrekkelijk/leuk is.
Oeh, gelukkig doe ik al die dingen niet foutquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:30 schreef moneyfornothing het volgende:
Ook het kapsel mag blij zijn als het gedoucht is en ook nog gekamd. Deo of parfum is ze vreemd. Het favoriete gespreksonderwerp is vaak iets als games, waar ik ook best over wil praten met je maar niet 100% van de tijd.
Dat is wel heel ernstig. Die eerste twee dingen zijn gelijk de ergste, als je je echt puur afhankelijk opstelt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:00 schreef benzin het volgende:
[..]
OepsMaak me schuldig aan de eerste twee dingen, en misschien ook wel aan het laatste. (Heb weinig verstand van kleding, probeer het redelijk te doen, maar misschien sla ik de plank volledig mis)
[..]
Oeh, gelukkig doe ik al die dingen niet fout
Als colaflessen al passen, dan zijn wasmachines ook een peulenschil.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:00 schreef missyB het volgende:
Dan krijg je wel een zeer oppervlakkig trilgebied, dacht dat juist de inwendige anale stimulatie bij de man(prostaat) het genot gaf?
En om nou een wasmachine in je * te doen?????
Nouja je zegt al te proberen het redelijk te doen, dat is al iets. Als je kledingtips wilt horen we/ik het wel.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:00 schreef benzin het volgende:
[..]
OepsMaak me schuldig aan de eerste twee dingen, en misschien ook wel aan het laatste. (Heb weinig verstand van kleding, probeer het redelijk te doen, maar misschien sla ik de plank volledig mis)
[..]
Oeh, gelukkig doe ik al die dingen niet fout
Genoeg vrouwen die dat prima vinden.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:01 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat is wel heel ernstig. Die eerste twee dingen zijn gelijk de ergste, als je je echt puur afhankelijk opstelt.
Ja alleen niet samenquote:
Zeer juistquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:00 schreef missyB het volgende:
Dan krijg je wel een zeer oppervlakkig trilgebied, dacht dat juist de inwendige anale stimulatie bij de man(prostaat) het genot gaf?
En om nou een wasmachine in je * te doen?????
Ik vind vooral het niet kopen van je eigen kleding een risico. Dan moet je gewoon liegen mocht een vrouw dat ooit aan je vragen: ''waar koop jij je kleding dan?''quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:03 schreef Godshand het volgende:
[..]
Genoeg vrouwen die dat prima vinden.
Vrouw die jouw onderbroeken wast, maar dan moet je wel mee naar de IKEA, en alle (tuin)klusjes doen
Ooh die zullen er vast zijn ja. Genoeg vrouwen die lekker zorgzaam moedertje willen spelen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:03 schreef Godshand het volgende:
[..]
Genoeg vrouwen die dat prima vinden.
Vrouw die jouw onderbroeken wast, maar dan moet je wel mee naar de IKEA, en alle (tuin)klusjes doen
Zijn er echt mannen die hun kleding laten kopen door hun moeder?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:03 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik vind vooral het niet kopen van je eigen kleding een risico. Dan moet je gewoon liegen mocht een vrouw dat ooit aan je vragen: ''waar koop jij je kleding dan?''
Enorme afknapper als ze dan te horen moet krijgen: ''oh dat doet m'n moeder nog voor me...''
Nou, benzin dus.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zijn er echt mannen die hun kleding laten kopen door hun moeder?
Ik dacht alleen laten betalen of zo, wat een stuk minder erg is.
Genoeg vrouwen die er heel veel moeite mee hebben of helemaal niet klaar kunnen komen dus helaas valt dat makkelijk hebben regelmatig tegen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja alleen niet samen
[..]
Zeer juist![]()
De wasmachine is alleen een extraatje![]()
vrouwen hebben het maar makkelijkals ik de verhalen mag geloven komen sommige vrouwen tijdens het paardrijden klaar
Is goedquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:02 schreef moneyfornothing het volgende:
Nouja je zegt al te proberen het redelijk te doen, dat is al iets. Als je kledingtips wilt horen we/ik het wel.![]()
Uhm, jaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zijn er echt mannen die hun kleding laten kopen door hun moeder?
Ik dacht alleen laten betalen of zo, wat een stuk minder erg is.
klopt ook als een bus, maaaar volgens mij ligt dat meer aan haar partner dan aan het onvermogen om klaar te kunnen komen. De meeste vrouwen hebben met zelfbevrediging geen problemen met klaarkomen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:06 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Genoeg vrouwen die er heel veel moeite mee hebben of helemaal niet klaar kunnen komen dus helaas valt dat makkelijk hebben regelmatig tegen.
Hoe wil je een eigen stijl of kledingsmaak ontwikkelen als je alles door je moeder laat kopen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:08 schreef benzin het volgende:
Uhm, jaMaar ik koop de laatste tijd wel af en toe zelf wat
Ik heb echt ZO'N hekel aan kleding kopen joh, blegh.
Ik hoef helemaal geen stijl of smaak, wil er gewoon redelijk uitzien zonder teveel moeitequote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe wil je een eigen stijl of kledingsmaak ontwikkelen als je alles door je moeder laat kopen.
Raar dat zij niet zoiets heeft van doe het lekker zelf trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |