Doe jij aan vredespijpen?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:18 schreef Voorschrift het volgende:
Hoewel, we kunnen ze ook een joint-quotum geven die qua volume bepaald wordt door hoeveel asfalt ze aanleggen. Voor elke strook extra op elke 100 meter krijgt de achterban 10 extra joints die ze onderling maar moeten uitvechten (hopelijk tot op de dood).
Uitdunning van de populatie, werkende(!) hippies, en uitbuiting van hun verslaving en meer asfalt.
Win-win-win-win.
Ja, ik noem het alleen goedmaaksex.quote:
Linkse hippiequote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, ik noem het alleen goedmaaksex.
Heul niet.quote:
Dat eindigt zo:quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:22 schreef Friek_ het volgende:
Op de POL-meet ga ik me denk ik maar gedragen als een hippie. Gewoon zo weet je wel, keiiiiiiirelaaaaaxed en zo. Gewoon chilllll. En overal zeg ik "peace out" achter.
Vervang maar door deze.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:27 schreef Friek_ het volgende:
Even een geschikte afbeelding toegevoegd aan de OP.
Junk imago.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:29 schreef EchtGaaf het volgende:
Waterpijp roken lijkt mij wel leuk trouwens.
Ik deed het elke dag in Afrika zowat.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:29 schreef EchtGaaf het volgende:
Welke soort? Met of zonder happy ending?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:30 schreef mlg het volgende:
Zijn jullie wel eens naar een professionele massage salon geweest?
Maandelijks, maar niet de laatste tijd, why?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:30 schreef mlg het volgende:
Zijn jullie wel eens naar een professionele massage salon geweest?
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Welke soort? Met of zonder happy ending?
Chillquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:27 schreef Friek_ het volgende:
Even een geschikte afbeelding toegevoegd aan de OP.
Jij mag mij het adres dm'en.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maandelijks, maar niet de laatste tijd, why?
Het leuke is dat je er alles erin kan stoppen. Van vies tot lekkerquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik deed het elke dag in Afrika zowat.
Maar niet met drugs.
Het was in Kaapstad voor het laatst, dus tenzij je wat reisuurtjes niet erg vind.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:31 schreef mlg het volgende:
[..]
Jij mag mij het adres dm'en.
Voor hoelang is zoiets?
Apple-mint was (en is) m'n favoriet.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:32 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het leuke is dat je er alles erin kan stoppen. Van vies tot lekker
De laatste keer dat ik dat deed was ik een dag outquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:29 schreef EchtGaaf het volgende:
Ooit buddha cheese gerookt? Ziek spul.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:34 schreef remlof het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik dat deed was ik een dag out
Eentje met thc dan hè.
Bij mij zat knippen en alles er bij in, en drank.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:34 schreef mlg het volgende:
Het word hoog tijd dat ik eens even laat masseren. Een uur of 2? Man, dat is meer dat zat.
Drugsverslaafden hier allemaal.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:34 schreef remlof het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik dat deed was ik een dag out
Eentje met thc dan hè.
Eens in het jaar rook ik er wel eens eentje.quote:
Een dag out zijn van waterpijp roken getuigt niet echt van hoge tolerantie die over het algemeen gepaard gaat met frequent drugsgebruik.quote:
Nee hoor, nog nooit een joint gerookt, nog nooit andere middelen gebruikt ook. Ooit alcohol geprobeerd maar dat vond ik meh .quote:
Ik word al licht in m'n kop zonder dat er iets door zit, of ik wist er nooit wat van wat ze er in deden.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Een dag out zijn van waterpijp roken getuigt niet echt van hoge tolerantie die over het algemeen gepaard gaat met frequent drugsgebruik.
Mwah, ik alleen een paar joints, maar het doet weinig met me. Wel XTC, Coke en dergelijke prut in de handen gehad, maar ik had nooit de behoefte er wat mee te doen. Gooide 't altijd weg of gaf 't aan andere vrienden. Ik wil er gewoon niks mee te maken hebben, ook niet proberen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee hoor, nog nooit een joint gerookt, nog nooit andere middelen gebruikt ook. Ooit alcohol geprobeerd maar dat vond ik meh .
Als je daar licht van wordt, dan ga je out van een hijs aan een normale sigaret volgens mij.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik word al licht in m'n kop zonder dat er iets door zit, of ik wist er nooit wat van wat ze er in deden.
Nee ik rook al een ketter.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als je daar licht van wordt, dan ga je out van een hijs aan een normale sigaret volgens mij.
Ik rookte ook nooit, maar zoveel mensen om me heen rookten en ik dacht, ach zo erg kan het niet zijn et voila daar was m'n rookgedrag. Ben meermaals gewoon gestopt wel in de tussentijd, ik kan makkelijk zonder, maar ik vind 't gewoon verdomd lekker. Behalve sigaretten, daar krijg ik altijd zo'n schrale mond van, en 's ochtends voelt je mond net als een asbak, smeerzooi.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:40 schreef GSbrder het volgende:
Ik rook nooit. Geen joint, geen shag, geen sigaretten, geen sigaren.
Dat zeggen ze allemaal Voorschrift.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zie het als een biertje of een goed chocolaatje, kan wel zonder maar ach wat boeit 't me.
Ja ik weet het.quote:
Beter, spaart een hoop geld uit.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:46 schreef GSbrder het volgende:
Ik ben geen antiroker, maar ik ervaar de meerwaarde niet![]()
Iedereen mag in mijn bijzijn roken en de eerste peuk die ik ooit had was een sigaar, maar ik voel zelf de drang niet.
Dus je bent eigenlijk gewoon zo'n vieze drugsgebruiker?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja ik weet het.
Maar ik ervaar het niet als verslaving, laat ik het zo zeggen. Ik word niet gek als ik een paar dagen geen sigaar op steek o.i.d.
Drugs met status.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:48 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dus je bent eigenlijk gewoon zo'n vieze drugsgebruiker?
Nee ik geloof het niet. Heb ooit eens een jaar gehad dat ik wel elke dag blowde, een jaar of 18 geleden, maar toen ik erachter kwam dat ik wel grootse ideeën had maar er totaal niets mee deed ben ik resoluut gestopt. Nu blow ik nog één keer in de maand ofzo.quote:
Van die vrije liefde lusten de homo's juist wel pap heb ik vernomen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:58 schreef Voorschrift het volgende:
Woodstock heeft de beste muziek tot heden ten dage voortgebracht, ook al was het 's werelds meest walgelijke evenement tot nu toe.
Dat zal best, maar dat volk ruimt zichzelf wel op m.b.v. AIDS en soa's.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:01 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Van die vrije liefde lusten de homo's juist wel pap heb ik vernomen.
Friek is de uitwerpsel van de hippietijdperk.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat zal best, maar dat volk ruimt zichzelf wel op m.b.v. AIDS en soa's.
Nog zoiets wat we geërfd hebben van dat kut hippietijdperk.
Nee, ik zie hem wel aan voor een verstandig persoon, ik mag 'm wel.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:06 schreef mlg het volgende:
[..]
Friek is het uitwerpsel van de hippietijdperk.
Dat doet niks aan het feit dat hij een verkapte hippie is. Verstandig en goed zal hij vast wel zijn.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, ik zie hem wel aan voor een verstandig persoon.
Afgezien van z'n politieke voorkeur is het wel een goed persoon me dunkt.
Dat is dan weer minder inderdaad, maar het valt door de vingers te zien zolang hij zich maar goed wast, kleedt en geen dreadlocks gaat ontwikkelen. Hij moet gewoon als VVD'er door het leven, en in-cognito hippie zijn.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:08 schreef mlg het volgende:
[..]
Dat doet niks aan het feit dat hij een verkapte hippie is. Verstandig en goed zal hij vast wel zijn.
Dan krijgt hij de voordeel van de twijfel.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is dan weer minder inderdaad, maar het valt door de vingers te zien zolang hij zich maar goed wast, kleedt en geen dreadlocks gaat ontwikkelen. Hij moet gewoon als VVD'er door het leven, en in-cognito hippie zijn.
Maar vind je dat zo vreemd dan? Een compleet failliet land of een paar failliete banken?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:10 schreef EchtGaaf het volgende:
De Jager vindt de crisis in Griekenland erger dan de bankencrisis van een paar jaar terug. Dat wordt nog gezellig
Dat homo's uberhaupt uit de kast mogen komen bedoel je?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nog zoiets wat we geërfd hebben van dat kut hippietijdperk.
Homo's hebben verstand.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:10 schreef EchtGaaf het volgende:
De Jager vindt de crisis in Griekenland erger dan de bankencrisis van een paar jaar terug. Dat wordt nog gezellig
Uit de kast komen is een ding, naakt op een boot dansen en mensen shockeren op parkeerplaatsen is een ander verhaal. Ik vind dat veel homo's veel te ver doordraaien met dat verwijfde en obscene gedrag, doe toch normaal man.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:12 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat homo's uberhaupt uit de kast mogen komen bedoel je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |