Doe jij aan vredespijpen?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:18 schreef Voorschrift het volgende:
Hoewel, we kunnen ze ook een joint-quotum geven die qua volume bepaald wordt door hoeveel asfalt ze aanleggen. Voor elke strook extra op elke 100 meter krijgt de achterban 10 extra joints die ze onderling maar moeten uitvechten (hopelijk tot op de dood).
Uitdunning van de populatie, werkende(!) hippies, en uitbuiting van hun verslaving en meer asfalt.
Win-win-win-win.
Ja, ik noem het alleen goedmaaksex.quote:
Linkse hippiequote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, ik noem het alleen goedmaaksex.
Heul niet.quote:
Dat eindigt zo:quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:22 schreef Friek_ het volgende:
Op de POL-meet ga ik me denk ik maar gedragen als een hippie. Gewoon zo weet je wel, keiiiiiiirelaaaaaxed en zo. Gewoon chilllll. En overal zeg ik "peace out" achter.
Vervang maar door deze.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:27 schreef Friek_ het volgende:
Even een geschikte afbeelding toegevoegd aan de OP.
Junk imago.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:29 schreef EchtGaaf het volgende:
Waterpijp roken lijkt mij wel leuk trouwens.
Ik deed het elke dag in Afrika zowat.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:29 schreef EchtGaaf het volgende:
Waterpijp roken lijkt mij wel leuk trouwens.
Welke soort? Met of zonder happy ending?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:30 schreef mlg het volgende:
Zijn jullie wel eens naar een professionele massage salon geweest?
Maandelijks, maar niet de laatste tijd, why?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:30 schreef mlg het volgende:
Zijn jullie wel eens naar een professionele massage salon geweest?
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Welke soort? Met of zonder happy ending?
Chillquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:27 schreef Friek_ het volgende:
Even een geschikte afbeelding toegevoegd aan de OP.
Jij mag mij het adres dm'en.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maandelijks, maar niet de laatste tijd, why?
Het leuke is dat je er alles erin kan stoppen. Van vies tot lekkerquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik deed het elke dag in Afrika zowat.
Maar niet met drugs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |