Altijdquote:
Joh.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:06 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik zag een keer recht voor m'n neus een zeemeeuw overreden wordenDe bestuurder reed gewoon lekker verder.
Verzonnenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:07 schreef KevinMalone het volgende:
Ik zag ooit een auto ontwijken voor een katje en die knalde zo recht op een tegenliggende vrachtauto. Inzittende van de wagen waren opslag dood, maar gelukkig leefde het katje nog.
Had ik al in de gaten....quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:08 schreef OBinLaden het volgende:
TS van dat Heb een kat vermoord topic is echt kk vaag!
penisvergroting
Ook wel eens gehad, op de provinciale weg, die beesten komen hard aan en geen mogelijkheid tot uitwijken. Zonde.quote:
Ja sorry, het was een opossum, maar dat is minder liev dan een katje.quote:
Ik vin jou stom (Headshot) enige oplossing.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:11 schreef --Krijn-- het volgende:
Mensen die katten doodrijden moeten een lintje krijgen, stomme beesten.
Dan ben je naast slecht in Nederlands ook een behoorlijk labiel dwaallicht.quote:Ik vindt een dier dood rijden is het zelfde als iemand vermoorden.
En dat maak je nu nog duidelijker door een mens te willen doden, omdat-ie dieren doden niet zo erg vindt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:12 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Ik vin jou stom (Headshot) enige oplossing.
Dwaallicht... goed woord.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:14 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Dan ben je naast slecht in Nederlands ook een behoorlijk labiel dwaallicht.
Reactie naar jou is niet waardig.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:14 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Dan ben je naast slecht in Nederlands ook een behoorlijk labiel dwaallicht.
Je moet mij niet voor alles uitmaken.....ook met jou heb ik niet geknikkerd.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:15 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
En dat maak je nu nog duidelijker door een mens te willen doden, omdat-ie dieren doden niet zo erg vindt.
Simpele kansloze dierendwazen.
Had ik vorig jaar, in het Amsterdamse Bos, ik kon hem niet meer ontwijkenquote:
Van de auto?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ook wel eens gehad, op de provinciale weg, die beesten komen hard aan en geen mogelijkheid tot uitwijken. Zonde.
Weet niet hoe hoog jou IQ is, maar ik vraag het maar niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:18 schreef --Krijn-- het volgende:
[..]
Dus als jij een dier doodrijdt dan maak je jezelf van kant?
Mensen die dieren gelijkstellen aan mensen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:03 schreef Unfabulouss het volgende:
Klacht mensen die dieren dood rijden.
Ergens in KLB staat een topic ik heb een kat vermoord. Een heel blij iemand die daar blijkbaar trots op is.
Ik vindt een dier dood rijden is het zelfde als iemand vermoorden. Ik heb zelf 2 katten, dus ik zou niet happy wezen.
Ja.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:19 schreef stroopdoosch het volgende:
[..]
Mensen die dieren gelijkstellen aan mensen.
Hoger dan dat jij kunt tellen. Dat is zeker.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:19 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Weet niet hoe hoog jou IQ is, maar ik vraag het maar niet.
Dude, je komt bij mij gewoon op het negeer lijstje. Op kankere.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:19 schreef --Krijn-- het volgende:
[..]
Hoger dan dat jij kunt tellen. Dat is zeker.
Waarom geen stropje?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:11 schreef --Krijn-- het volgende:
Mensen die katten doodrijden moeten een lintje krijgen, stomme beesten.
quote:
Off-topic mongool.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:22 schreef stroopdoosch het volgende:
Ts is een vuige communist.
Communisten, in de boom ermee.
Ja, mijn auto kon niet meer uitwijken, ik was niet van plan om tegen een vrachtwagen aan te rijden voor een eend die naar de andere kant kijkt.quote:
Hoeveel punten krijg je voor een kat?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:23 schreef Unfabulouss het volgende:
Kijk per-ongeluk is wat anders. Maar een gast elders hier is er trots op dat hij een kat heeft doodgereden.
Terwijl die kat waarschijnlijk baziger was dan de die userquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:23 schreef Unfabulouss het volgende:
Kijk per-ongeluk is wat anders. Maar een gast elders hier is er trots op dat hij een kat heeft doodgereden.
40, voor een hont 60 punten.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:24 schreef --Krijn-- het volgende:
[..]
Hoeveel punten krijg je voor een kat?
Ja, zodat we ze op kunnen eten.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:25 schreef OBinLaden het volgende:
Ik snap niet waarom mensen dieren minderwaardig vinden, als een soort ding, waar eten in gaat, schijt uitkomt, overal tegenaan pist, ga zo maar door.
Maar dieren hebben ook een leven, gedachtes, alleen maar omdat zij niet de hele dag kunnen besteden op Fok! te trollen, BETEKENT NIET METEEN DAT ZE NIETS ZIJN.
ZIJ HEBBEN NET ZO VEEL RECHT HIER TE ZIJN ALS WIJ!
Ik denk over het welzijn van dieren. Simpel, vin je dat gay of raar is dat jou pakkie aan.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:25 schreef Unfabulouss het volgende:
Serieus zal hier toch niemand op ingaan. alleen van flauwe tering geintjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |