Altijdquote:
Joh.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:06 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik zag een keer recht voor m'n neus een zeemeeuw overreden wordenDe bestuurder reed gewoon lekker verder.
Verzonnenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:07 schreef KevinMalone het volgende:
Ik zag ooit een auto ontwijken voor een katje en die knalde zo recht op een tegenliggende vrachtauto. Inzittende van de wagen waren opslag dood, maar gelukkig leefde het katje nog.
Had ik al in de gaten....quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:08 schreef OBinLaden het volgende:
TS van dat Heb een kat vermoord topic is echt kk vaag!
penisvergroting
Ook wel eens gehad, op de provinciale weg, die beesten komen hard aan en geen mogelijkheid tot uitwijken. Zonde.quote:
Ja sorry, het was een opossum, maar dat is minder liev dan een katje.quote:
Ik vin jou stom (Headshot) enige oplossing.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:11 schreef --Krijn-- het volgende:
Mensen die katten doodrijden moeten een lintje krijgen, stomme beesten.
Dan ben je naast slecht in Nederlands ook een behoorlijk labiel dwaallicht.quote:Ik vindt een dier dood rijden is het zelfde als iemand vermoorden.
En dat maak je nu nog duidelijker door een mens te willen doden, omdat-ie dieren doden niet zo erg vindt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:12 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Ik vin jou stom (Headshot) enige oplossing.
Dwaallicht... goed woord.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:14 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Dan ben je naast slecht in Nederlands ook een behoorlijk labiel dwaallicht.
Reactie naar jou is niet waardig.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:14 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Dan ben je naast slecht in Nederlands ook een behoorlijk labiel dwaallicht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |