Ach, het is ONZ hè. Daar kan dat best.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:41 schreef ToT het volgende:
Eens, maar om daar nou een topic over te openen...
quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:41 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ach, het is ONZ hè. Daar kan dat best.
Tja, als iemand nou gaat beweren dat we biefstuk lekkerder vinden omdat de illuminati dat wil, dan moet het in BNW.quote:
Wel gezonder.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:43 schreef dralion13 het volgende:
Ik vind karbonade lekkerder
Gemarineerde karbonades![]()
Ik vind biefstuk vrij saai van smaak eigenlijk
Klopt, maar daar ging het topic niet overquote:
Met een 'krokant laagje' omdat onze Harry dat zo lekker vindt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:43 schreef leeell het volgende:
Biefstuk altijd
mits niet gebakken door een tokkie;
Prikken in je vlees
Je vlees zouten en dan lekker op je aanrecht laten liggen voor een half uur
Past dat in je reet ja?quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:44 schreef smegmanus het volgende:
Ik maak vaak een fleshlight van 2 biefstukjes. Met karbo's wil dat niet zo goed.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:44 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Klopt, maar daar ging het topic niet over
Haha jij snapt niet hoe een fleshlight werkt, vuige rugridder.quote:
Ik weet wel hoe een fleshlight werkt. Maar ik geloof niet dat JIJ hem op de juiste manier gebruikt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:58 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Haha jij snapt niet hoe een fleshlight werkt, vuige rugridder.
Ga een stuk darm uitpoepen ofzo, met je hoofd.
Hoe krijg je in vredesnaam een 'krokant laagje' op een biefstuk? Nog nooit van gehoord.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:44 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Met een 'krokant laagje' omdat onze Harry dat zo lekker vindt.
Is lekker! Beide is lekker.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:12 schreef Spouwerranger het volgende:
Van die twee, altijd biefstuk. Karbonades vind ik veel te vet en dan vooral schouderkarbonade
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |