quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:59 schreef Twinkle20 het volgende:
Geen brief, geen centjes
Ik HAAT wachten
Zeker als er bijna 8000 euro deze kant op gaat komen.
Ik heb lang weekend en we willen de tuin gaan aanpakken. Dus ik sta hier te trappelen om te mogen beginnen maja ... Nog even geduld.
wanneer hebben jullie aangifte gedaan?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:30 schreef Metro2005 het volgende:
Vandaag geld ontvangen, brief had dagtekening 12 mei en woon in Z-holland.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:14 schreef SirRockwell het volgende:
Zit ik hier inspanning te wachten op m'n blauwe envelop
Blijkt dat me digitaleaangifte niet is doorgekomen![]()
Terwijl ik hier zit met 3 a4tjes "Aangifte inkomstenbelasting"
Van nog 3 dagen te gaan naar 3 maanden met geluk.
Tis weer is Vrijdag de 13de
Je geheugen lijkt net zo slecht als je Nederlands.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:42 schreef SirRockwell het volgende:
Deze site maakt je wel onrustig hoor!
Maar na het forum door te hebben gescrolled was ik toch wel
heel erg gemotiveerd om de belastingdienst maar is te bellen.
Verteld Mevrouw van de belastingdienst dat mijn digitale aangifte
niet is aangekomen. Terwijl ik drie a4tjes in me hand heb die
zeggen dat ik dat wel heb gedaanWat denken jullie had
Mevrouw gewoon geen zin in de zoveelste beller of kan ik maar
beter die blaadjes weggooien en nieuwe aangifte doen?
Vandaag geld ontvangen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:27 schreef Asgard het volgende:
Gewoon afwachten joh.
Ik heb de brief vandaag binnengekregen, dagtekening 13 mei.
Ingediend in de eerste week nadat het je het van te voren ingevuld kon krijgen.
Nou dan hebben ze die van mij vast over het hoofd gezien, heb 6 februari aangifte gedaan, geen brief, geen geld en geen dagtekening bekendquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:03 schreef Caland het volgende:
Het lijkt iig dat ze het dit jaar wel grotendeels op volgorde van binnenkomst doen, prima. Vorige jaren was het allemaal nogal warrig.
Daarom ook het woord grotendeels.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:15 schreef Bold het volgende:
[..]
Nou dan hebben ze die van mij vast over het hoofd gezien, heb 6 februari aangifte gedaan, geen brief, geen geld en geen dagtekening bekend
Begin maartquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:38 schreef zkadrouch het volgende:
[..]
[..]
wanneer hebben jullie aangifte gedaan?
jawel. Thuis in de tuin werken ze heel hard. Om energie op te doen voor de nieuwe werkweek.quote:
Die was hier vandaag. Ik snap alleen niet hoe het voorlopige teruggave bedrag 15 euro hoger kan zijn dan dat ik op de aangifte had ingevuld, maar ik zie binnenkort wel de duizenden euro'tjes binnenkomen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:31 schreef boem-dikkie het volgende:
Volgens mij beginnen langzamerhand de dagtekeningen van maart ook binnen te lopen. Mijn vriendin heeft haar dagtekening van 17 mei ontvangen gister.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |