Inderdaad, ik stomp wel zinnig.quote:
Jij hebt het record slot vragen, wat ben je dan?quote:
Iemand die vind dat dit soort onbenulligheden al 100 keer herhaald zijn op dit forum en daarom best in het algemeen PVV pf PvdA topic passen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:26 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Jij hebt het record slot vragen, wat ben je dan?
En deze dan oh zelfbenoemde slot-master? : Waarom PVV-politici thuis moeten blijven op 4 mei volgens Mei Liquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:28 schreef Hexagon het volgende:
Iemand die vind dat dit soort onbenulligheden al 100 keer herhaald zijn op dit forum en daarom best in het algemeen PVV pf PvdA topic passen.
Dat is nieuws, mn beste. Er loopt al een vlaggentopic, dus je kunt eventueel daar je gezeik dumpen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:29 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
En deze dan oh zelfbenoemde slot-master? : Waarom PVV-politici thuis moeten blijven op 4 mei volgens Mei Li
Jij bent deel van het kwaad i.p.v. de oplossing, geen journalist die objectief kijkt maar een potlood lakei voor kamp a b of c.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:30 schreef KoosVogels het volgende:
Dat is nieuws, mn beste. Er loopt al een vlaggentopic, dus je kunt eventueel daar je gezeik dumpen.
Dat heb je goed. Met dien verstande dat de aanvallers de aangevallene zetels bezorgen en mis-politiek spelen, een tegen-aanklacht wegens laster of smaad zal vast op enig moment richting pvv aanvallers gaan met hen nsb vergelijkingen op niks af.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:34 schreef Sander het volgende:
Maarre, geen reactie dus? Ik vind dit hele verhaal van je één groot pot-ketel verhaal.
Logischquote:
Uh huh:quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:35 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Dat heb je goed. Met dien verstande dat de aanvallers de aangevallene zetels bezorgen en mis-politiek spelen, een tegen-aanklacht wegens laster of smaad zal vast op enig moment richting pvv aanvallers gaan met hen nsb vergelijkingen op niks af.
Nou, doei maar weerquote:PVV’er Brinkman: „Historie prinsenvlag is mooi, geuzenstrijd, W. v. Oranje, De Ruyter, Piet Hein, maar helaas besmet door NSB. Goed dat vlaggen zijn weggehaald.”
Dat brinkman een watje is is mij wel bekend.quote:
Dank.quote:
Check.quote:Met dien verstande dat de aanvallers de aangevallene zetels bezorgen
Wait wut?quote:en mis-politiek spelen,
Wat de fak?quote:een tegen-aanklacht wegens laster of smaad zal vast op enig moment richting pvv aanvallers gaan met hen nsb vergelijkingen op niks af.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:37 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Logischvoor mij gEEn 'doe me maar een pond of kilo van die of die mening van een ander'
![]()
Maar zeg eens, NL is een NSB land, want we hebben 'hun'(nsb) vlag en wapen, ..... ??
Mis-politiek, = niet netjes, zetels weggevende, tegen-wettelijk eigenlijk, wellicht.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:44 schreef Sander het volgende:
mis-politiek
Wait wut?
klacht laster of smaad
Wat de fak?
Maar zeg eens, NL is een NSB land, want we hebben 'hun'(nsb) vlag en wapen, ..... ?? gaat de minst beantwoordde vraag van fok worden?quote:
Het is een extreem domme en onzinnige vraag en derhalve verwaardigd zich niemand deze te beantwoorden.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:49 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Maar zeg eens, NL is een NSB land, want we hebben 'hun'(nsb) vlag en wapen, ..... ?? gaat de minst beantwoordde vraag van fok worden?![]()
Zo moeilijk is ie niet. men neme iets dat de nsb gebuikte, en een ander die het ook gebruikt is dus nsb-er. Beroerd, want de nsb gebruikte algemene NL symbolen als vlag / in het logo.
Het is echt niet moeilijk, anderen boven je snappen het ook.
Dat kan.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:48 schreef Sander het volgende:
Ja ik kan Nederlands maar die zinnen van jou zijn niet bepaald grammaticaal correct.
Angsthazen.quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1651298
Het is een extreem domme en onzinnige vraag en derhalve verwaardigd zich niemand deze te beantwoorden.
Het is besmet gemaakt sinds de pvv en haar meeuw als logo, een politiek-biologisch wapen, man made.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:54 schreef Sander het volgende:
Sommige symbolen laten zich niet zo makkelijk besmetten door de NSB als anderen.
Je praat onzin. De leeuw is eeuwen ouder als de NSB en nooit afgeschaft, hij werd door de NL strijdkrachten gebruikt voor, tijdens en na WO2. De prinsenvlag is echter in 1813 afgeschaft.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:57 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Het is besmet gemaakt sinds de pvv en haar meeuw als logo, een politiek-biologisch wapen, man made.
Maar men vergat ff dat dan HEEL NL besmet is met terugwerkende kracht daar NL ook die leeuw en kleuren heeft nog steeds. Na de nsb is dat niet weggedaan, dus 'zjin we verantwoordelijk' voor instandhouding er van en volgens de 'pvv vlag redeneer trant'van laatste dagen in de media, een nsb-ers land dan.
Dan praat jij enorme onzin, heel selectief ook. De symbolen zijn NLs, de nsb gebruikte ze ook en ineens is de nsb de ijk-maat voor hedendaagse politiek ?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:00 schreef Tijger_m het volgende:
Je praat onzin. De leeuw is eeuwen ouder als de NSB en nooit afgeschaft, hij werd door de NL strijdkrachten gebruikt voor, tijdens en na WO2. De prinsenvlag is echter in 1813 afgeschaft.
Dat de NSB de leeuw ( zonder toestemming) gebruikte is irrelevant, de Leeuw is nooit besmet geweest, de vlag wel.
Jip en janneke taal poging :quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:27 schreef Voorschrift het volgende:
Wat bedoel je nou te zeggen, dat die groeperingen goed zijn, dat de PVV goed bezig was, dat die symbolen goed zijn, of dat alles juist fout is, of wat is je punt nou?
Ik snap geen hol van je topics en taalgebruik.
J en J mode offquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:34 schreef KoosVogels het volgende:
Weet niet met wat voor Jip en Janneke jij bent opgegroeid, FTS.
Onbegrijpelijk weer.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:41 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
J en J mode off
Wat een a-synchrone mislukking weer koos !![]()
Mosterd na de maaltijd en dan zeggen dat het er al stond.
/J en J mode weer even aan hierna.
Het enige wat ik uit deze post kan opmaken is dat je het blijkbaar tegen mij hebt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:41 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
J en J mode off
Wat een a-synchrone mislukking weer koos !![]()
Mosterd na de maaltijd en dan zeggen dat het er al stond.
/J en J mode weer even aan hierna.
In dit geval is het je vergeven, want voor koos bedoelt die NA een uiting aankomt met : dat van vOOR je uiting gaat je niet goed af hierquote:
Heh?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:43 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
In dit geval is het je vergeven, want voor koos bedoelt die NA een uiting aankomt met : dat van vOOR je uiting gaat je niet goed af hier!
Helpt niet meer, slecht zaad/eieren en dito scholing doet mensen hunkeren naar hapklare one liners en simplisme.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:43 schreef Voorschrift het volgende:
Hebben we nog ergens zo'n Duitse Enigma encoder liggen in een museum waarmee we dit kunnen ontcijferen?
Het ligt natuurlijk aan ons.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:43 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Helpt niet meer, slecht zaad/eieren en dito scholing doet mensen hunkeren naar hapklare one liners en simplisme.
Al jouw bijdragen zijn een hoop one-liners achter elkaar.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:43 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Helpt niet meer, slecht zaad/eieren en dito scholing doet mensen hunkeren naar hapklare one liners en simplisme.
Erik, ga liggen, voor je wat breekt. Da's veiliger.quote:
Ik vind dit nogal disrespectvol naar je ouders.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:43 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Zeer zwakke rebound.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:45 schreef Voorschrift het volgende:
Ik vind dit nogal disrespectvol naar je ouders.
Niemand snapt het als ik zo kijk.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:44 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Erik, ga liggen, voor je wat breekt. Da's veiliger.
Het is niet voor je weggelegd en bedoelt voor koos. Dat je dit niet snapt is volkomen begrijpelijk!
laat het gaan.
Logisch en welkom op mijn (to(p)(e)bedeelde) level!quote:
Maar laten we dan eens een voorbeeldje pakken. Wat beweegt je nou tot het creeren van deze TT. Laat het eens zien.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:47 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Logisch en welkom op mijn (to(p)(e)bedeelde) level!
Dat ligt in de OP besloten en in de reacties er na, ik ga niet voor jou een custom made uittreksel maken.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:48 schreef eriksd het volgende:
Maar laten we dan eens een voorbeeldje pakken. Wat beweegt je nou tot het creeren van deze TT. Laat het eens zien.
Neenee. We hebben het nu over je vermeende hoge niveau. Waarom heb je niet een normale zin als TT?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:48 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Dat ligt in de OP besloten en in de reacties er na, ik ga niet voor jou een custom made uittreksel maken.
Of is het een 'krantenkop'? een 'teaser' en geen zin maar bijv. een opsomming...?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:49 schreef eriksd het volgende:
Neenee. We hebben het nu over je vermeende hoge niveau. Waarom heb je niet een normale zin als TT?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |