Ik vind dit nogal disrespectvol naar je ouders.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:43 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Helpt niet meer, slecht zaad/eieren en dito scholing doet mensen hunkeren naar hapklare one liners en simplisme.
Zeer zwakke rebound.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:45 schreef Voorschrift het volgende:
Ik vind dit nogal disrespectvol naar je ouders.
Niemand snapt het als ik zo kijk.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:44 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Erik, ga liggen, voor je wat breekt. Da's veiliger.
Het is niet voor je weggelegd en bedoelt voor koos. Dat je dit niet snapt is volkomen begrijpelijk!
laat het gaan.
Logisch en welkom op mijn (to(p)(e)bedeelde) level!quote:
Maar laten we dan eens een voorbeeldje pakken. Wat beweegt je nou tot het creeren van deze TT. Laat het eens zien.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:47 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Logisch en welkom op mijn (to(p)(e)bedeelde) level!
Dat ligt in de OP besloten en in de reacties er na, ik ga niet voor jou een custom made uittreksel maken.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:48 schreef eriksd het volgende:
Maar laten we dan eens een voorbeeldje pakken. Wat beweegt je nou tot het creeren van deze TT. Laat het eens zien.
Neenee. We hebben het nu over je vermeende hoge niveau. Waarom heb je niet een normale zin als TT?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:48 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Dat ligt in de OP besloten en in de reacties er na, ik ga niet voor jou een custom made uittreksel maken.
Of is het een 'krantenkop'? een 'teaser' en geen zin maar bijv. een opsomming...?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:49 schreef eriksd het volgende:
Neenee. We hebben het nu over je vermeende hoge niveau. Waarom heb je niet een normale zin als TT?
Media struikelenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:51 schreef Voorschrift het volgende:
Het had kunnen zijn:
"Media struikelt massaal over Prinsenvlag".
of
"Media struikelt massaal over PVV symboliek".
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:50 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Of is het een 'krantenkop'? een 'teaser' en geen zin maar bijv. een opsomming...?
Moeilijk, Moeilijk, Moeilijk......
Dit dus. TS, waarom gebruik je als titel niet een normale zin?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:51 schreef Voorschrift het volgende:
Het had kunnen zijn:
of
"Voorschrift struikelT over de Nederlandse taal".quote:
"You must do what i am saying...." gedrag van een 'liberaal' zou ik dat volgen denk je?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:51 schreef Voorschrift het volgende:
Het had kunnen zijn:
of
Als ik al liberaal zou zijn (wat ik niet ben) zou het me nog niet kunnen schelen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:53 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
"You must do what i am saying...." gedrag van een 'liberaal' zou ik dat volgen denk je?
Echt niet, jouw topic jouw TT, mijn topic's mijn TT's![]()
Origineel, apart, anders, herkenbaar.
ja, waarom niet? http://www.google.nl/url?(...)8f3rxyv9So9Ab41zTRPwquote:
Het zet toch helemaal niet aan tot enige inhoudelijke discussie? Dit hele topic draait om een of andere rant in de OP, TS die zichzelf een extreem hoog niveau toedicht en totaal niet in wil zien dat het gewoon een onleesbare bende is.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:53 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
"You must do what i am saying...." gedrag van een 'liberaal' zou ik dat volgen denk je?
Echt niet, jouw topic jouw TT, mijn topic's mijn TT's![]()
Origineel, apart, anders, herkenbaar.
Taal is nog veel ouder, zelfs in gemankeerd NL.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:55 schreef Voorschrift het volgende:
Dat is een artikel uit 2009.
We leven in 2011, F.Y.I.
Wat is dit nou voor zin. Wat wil je nou zeggen?quote:Is dit een pvv topic? neen. Het is juist een openbaring- 'aanval' op degenen die, met pvv als voorbeeld, helemaal verkeerd het volk hetzen en aanzetten tot haat, op het forum zien we dat ook zo nu en dan de kop opsteken, zowel het hetzen als het effect er van op sommige users.
Nee, taal is een flexibel communicatiemiddel dat aldoor verandert.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:55 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Taal is nog veel ouder, zelfs in gemankeerd NL.
De zin voor de meesten hier te moeilijk, maar is tjokvol zelf-uitleg en kloppend.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:55 schreef eriksd het volgende:
Wat is dit nou voor zin. Wat wil je nou zeggen?
latijn.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, taal is een flexibel communicatiemiddel dat aldoor verandert.
"Taal" is niet "oud".
Als je bij FTS niet begrijpt wat er staat moet je het lezen als: "De PvdA is kut"quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor zin. Wat wil je nou zeggen?
Daar kan men zonder mij zelfs maar in de buurt ook maar beter van uitgaan!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:57 schreef Hexagon het volgende:
Als je bij FTS niet begrijpt wat er staat moet je het lezen als: "De PvdA is kut"
Ik zie niet in wat dat artikel heeft te maken met mijn opmerking.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:54 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
ja, waarom niet? http://www.google.nl/url?(...)8f3rxyv9So9Ab41zTRPw
Het zijn 3 of 4 provisorisch aan elkaar geplakte zinnen. Waarom maak je er geen normale aparte zinnen van? Waarom is het in een soort morsecode?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:56 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
De zin voor de meesten hier te moeilijk, maar is tjokvol zelf-uitleg en kloppend.
Ook daar schrijft men dat de media over elkaar heen struikelen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:58 schreef KoosVogels het volgende:
Ik zie niet in wat dat artikel heeft te maken met mijn opmerking.
Maar het knappe is dat jij er draaien aan weet te geven waarbij de PvdA zelfs schuldig is aan de moord op Kennedy en het laten zinken van de Titanicquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:57 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Daar kan men zonder mij zelfs maar in de buurt ook maar beter van uitgaan!
Ja, word ook niet meer gesproken, behalve in vaktermen.quote:
Dat zeg je nu daags na mij, en ik op mijn beurt eeuwen na anderen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:59 schreef Voorschrift het volgende:
Ja, word ook niet meer gesproken, behalve in vaktermen.
Spreektalen zijn allen flexibel, en niet "oud".
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:01 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Dat zeg je nu daags na mij, en ik op mijn beurt eeuwen na anderen.
Ja, en wat wil je daarmee zeggen? Want jouw taal leeft niet, jouw taal heeft een enge ziekte en ligt op sterven.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:58 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ook daar schrijft men dat de media over elkaar heen struikelen.
kan dat, media die struikelen? ja natuurlijk, zoals ik eerder al schreef- en voorschrift aanhaalt, taal is levend, in NL.
Vanaf de dag dat we geboren worden zijn we al op weg naar het graf of de oven hoor koos.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:01 schreef KoosVogels het volgende:
Ja, en wat wil je daarmee zeggen? Want jouw taal leeft niet, jouw taal heeft een enge ziekte en ligt op sterven.
Hij heeft moeite om terug te schakelen naar een niveau die begrijpelijk is voor stervelingen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:14 schreef eriksd het volgende:
Ja FTS, hoe komt het dat jij zo slim bent dat niemand je snapt?
We zijn in de voorbereidende fase: proberen te begrijpen waar je het over hebt. Die discussie voeren we uiteraard hier.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:16 schreef fokthesystem het volgende:
On-topic graag hier, (dat schift de non-begrijpers al uit) de wannabee-fts-bashers graag naar: http://forum.fok.nl/topicchain/50
Wie? degenen die de schoen passen trekken m maar aan.
Betekenis: als je je aangesproken voelt moet je er maar wat mee doen,
zonder dat iemand bij naam wordt genoemd toch weten dat diegene wordt bedoelt
Media, nu.nl, pvda, e.d. -1 fail rond pvv afbeeldingen #tigquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:17 schreef eriksd het volgende:
We zijn in de voorbereidende fase: proberen te begrijpen waar je het over hebt. Die discussie voeren we uiteraard hier.
Je zit heel behoorlijk in de buurt van de 100% OP snappen, dus pak m beet 80% meer dan het gros hierquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:35 schreef Tomatenboer het volgende:
Zo ver ik begrijp probeert FTS duidelijk te maken in erg omslachtig taalgebruik dat PVV haters allerlei vergezochte argumenten zoeken tegen de PVV, waaronder de symbolen die de PVV gebruikt, om de PVV te stigmatiseren, maar zal deze demonisering - volgens FTS - juist meer stemmen opleveren voor de PVV dan wegnemen.
Daarbij gaat hij echter voorbij aan het feit dat de vergelijkingen helemaal niet zo vergezocht zijn, en legt hij de schuld eenzijdig bij de media en de PvdA.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |