SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
DE OP IS HIER TE VINDENRocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
Dan is de wereld al vergaanquote:
Wat kost het dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja!
In de aanloop staat alles er mee vol dat ze nu voor de finale gaan en weet ik veel en elk jaar gaat het toch mis en het kost een bak geld.
Oh, schijntje dus. Heel Volendam weer een avondje plezier.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:11 schreef Tain het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Eurovisiesongfestival
[..]
Denk dat Volendam blijer is met een containtertje Coke.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, schijntje dus. Heel Volendam weer een avondje plezier.
Heb uit mijn hoofd 3 games liggen die ik uit heb en weg mogen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:52 schreef AQuila360 het volgende:
Maargoed als iemand er nog over heeft maak dan ff een lijst want ik zoek vanalles!
Is dat genoeg voor een avondje dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:27 schreef Poit het volgende:
[..]
Denk dat Volendam blijer is met een containtertje Coke.
Je hebt een containertje coke?quote:
Ik denk niet dat ze zaten te feesten om het feit dat ze er al weer uit lagen voor de finalequote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, schijntje dus. Heel Volendam weer een avondje plezier.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:48 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb het songfestival nooit leuk gevonden, zelfs niet toen ik klein was
²quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:50 schreef Solique het volgende:
Dat hele songfestival kan mij gestolen worden.
quote:
Neem een biertjequote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:13 schreef Poit het volgende:
Ik ben nog steeds bezig met m'n croissant van vanmorgen
Beste plan van de dag..quote:
Daar ben je ook weer van af.quote:
Vroeger had ik dan ook geen smaakquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:48 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb het songfestival nooit leuk gevonden, zelfs niet toen ik klein was
Gij het heul wel smaak.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:08 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Vroeger had ik dan ook geen smaaknu ook niet, maar dat terzijde
Een CItroen C4 of een explosiefquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:23 schreef koei het volgende:
Heeft iemand hier enig idee wat iets dat in het Engels klinkt als C4/seefour kan zijn? Het moet iets van een constructie zijn, een gebouw of viaduct ofzo.
Misschien is het wel een heel hoog gebouw, waarvanuit je noord, west, oost en zuid op kan kijken over de stad heen ofzo.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:23 schreef koei het volgende:
Heeft iemand hier enig idee wat iets dat in het Engels klinkt als C4/seefour kan zijn? Het moet iets van een constructie zijn, een gebouw of viaduct ofzo.
in elk geval iets met floor dus iets met gebouw zal het dan wel zijnquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:23 schreef koei het volgende:
Sealing floor heel snel?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:23 schreef koei het volgende:
Service Doorquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:23 schreef koei het volgende:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:23 schreef koei het volgende:
Ceafourt!quote:
Seabert, ook al is hij klein,quote:
quote:
Alsje! Heb je nu ook het liedje in je hoofd?quote:
Ik heb hem uit volle borst gezongenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:43 schreef Tain het volgende:
[..]
Alsje! Heb je nu ook het liedje in je hoofd?
Hihi, tieten.quote:
Hebben we het niet gewoon over een flinke kruising van snelwegen?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:45 schreef koei het volgende:
De floor opmerking is wel een goede, maar ik weet nog steeds niet wat het dan zou kunnen zijn. Even de context:
"Er is bijvoorbeeld een enorme C4 (uitgesproken als seefour in het Engels. Wat kan dit zijn?) in New Marais, maar deze staat niet in New Orleans. Dit zorgt voor toffe gevechten met bruggen die over elkaar heen gaan en elkaar kruizen."
Ja, maar je spreekt toch niet over een enorm viaduct of verkeersknooppunt? In een stad? Vanwege de zin er na kom je wel op iets dergelijks uit iddquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hebben we het niet gewoon over een flinke kruising van snelwegen?
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:50 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, maar je spreekt toch niet over een enorm viaduct of verkeersknooppunt? In een stad? Vanwege de zin er na kom je wel op iets dergelijks uit idd
Klaverbladquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:54 schreef koei het volgende:
Oeh, dat is wel een mooi ding Tain! Heb je daar ook nog een mooie Nederlandse term voor?
Of "verboden voor vrouwen achter het stuur"quote:
Volgens mij heb ik tot nu toe minder ongelukken gemaakt dan jijquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of "verboden voor vrouwen achter het stuur"
die high-fivequote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:00 schreef Tain het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/w(...)_met_vier_richtingen
Mengelmoesje van alles lijkt het
Ik heb ietsje meer kilometers gemaakt, dat weet ik dan weer zekerquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:59 schreef koei het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik tot nu toe minder ongelukken gemaakt dan jij
Ik heb ooit m'n vader's auto vakkundig om een lantarenpaal gekruld.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb ietsje meer kilometers gemaakt, dat weet ik dan weer zeker
Op dit moment 1 ongeluk op de teller. Iemand voor me gaf onterecht en nogal plots voorrang aan overstekend wild (kudtstudent op fiets). Tja, boem is ho
Wel twee auto's total loss, door bovenstaand en een andere eikel die mijn auto in een parkeergarage aangereden heeft. Geen briefje achterlaten
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:12 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb ooit m'n vader's auto vakkundig om een lantarenpaal gekruld.
WATER!quote:
Die lantaarnpaal stak zomaar over?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:12 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb ooit m'n vader's auto vakkundig om een lantarenpaal gekruld.
ik lees alleen dat jij meer ongelukken hebt gemaakt dan ik heb gedaanquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb ietsje meer kilometers gemaakt, dat weet ik dan weer zeker
Op dit moment 1 ongeluk op de teller. Iemand voor me gaf onterecht en nogal plots voorrang aan overstekend wild (kudtstudent op fiets). Tja, boem is ho
Wel twee auto's total loss, door bovenstaand en een andere eikel die mijn auto in een parkeergarage aangereden heeft. Geen briefje achterlaten
Heb nog geen idee wat te doen dit weekend.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:23 schreef koei het volgende:
Gaan er nog mensen leuke dingen doen dit weekend? Ik had een bbq gepland staan voor zondag, maar dat gaat vanwege slecht weer waarschijnlijk niet dooripv naar Weert wordt het dan naar Utrecht voor spareribs.
Queens of the Stone Age morgenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:23 schreef koei het volgende:
Gaan er nog mensen leuke dingen doen dit weekend? Ik had een bbq gepland staan voor zondag, maar dat gaat vanwege slecht weer waarschijnlijk niet dooripv naar Weert wordt het dan naar Utrecht voor spareribs.
Nee, niet echt.. iemand had een plasje olie voor me achter gelaten, ik reed (iets te hard) door de bocht waar een soort drempel in zit, wil komt omhoog, land op de olie en ik schoof heerlijk door..quote:
Vanavond weinig, morgen verjaardag + stappen, zondag naar m'n zus in Belgiejuhquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:23 schreef koei het volgende:
Das natuurlijk wel dikke #winning.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee, niet echt.. iemand had een plasje olie voor me achter gelaten, ik reed (iets te hard) door de bocht waar een soort drempel in zit, wil komt omhoog, land op de olie en ik schoof heerlijk door..
En dat op de terugweg van Schiphol.. Zou 2 weken de auto hebben en een kilometer voor ik thuis was gebeurde het
Wel de sirene aan mogen doen van de politieauto die me thuisbracht
vanavond babysitten + zaterdag hele dag weg voor woning en savonds naar vrienden + zondag nog geen ideeeequote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:23 schreef koei het volgende:
ik moest lachenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee, niet echt.. iemand had een plasje olie voor me achter gelaten, ik reed (iets te hard) door de bocht waar een soort drempel in zit, wil komt omhoog, land op de olie en ik schoof heerlijk door..
En dat op de terugweg van Schiphol.. Zou 2 weken de auto hebben en een kilometer voor ik thuis was gebeurde het
Wel de sirene aan mogen doen van de politieauto die me thuisbracht
Ja joh, was 5 uur in de ochtend. Dikke lol met die gasten.quote:
Dat komt omdat vrouwen minder rijden. Minder op weg: risico verkleining. maar prima hoor, dan mag jij in LA achter het stuurquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:15 schreef koei het volgende:
[..]
ik lees alleen dat jij meer ongelukken hebt gemaakt dan ik heb gedaanergo: stelling is onjuist!
Uit verzekeringsonderzoeken blijkt ook dat vrouwen relatief gezien minder ongelukken makenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat komt omdat vrouwen minder rijden. Minder op weg: risico verkleining. maar prima hoor, dan mag jij in LA achter het stuur
Onderzoeken van Mauricequote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:41 schreef koei het volgende:
[..]
Uit verzekeringsonderzoeken blijkt ook dat vrouwen relatief gezien minder ongelukken makenDe 'ongelukken' die ze maken zijn overigens wel vaker van Poit's niveau, dus zonder dat er andere (bewegende) voertuigen bij betrokken zijn.
Maurice doet geen verzekeringsonderzoeken, enkel onzinonderzoeken over politiek enzo.quote:
Wat heb jij hier nu weer te zoekenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:36 schreef koei het volgende:
Oja, ik heb vanavond eerst nog een wedstrijd, lekker in de spits naar Alphen a/d RijnMet een invalcoach, dus ik ben zeer benieuwd wat het gaat worden qua opstelling.
Wat heeft de mensheid überhaupt te zoeken in Alphen a/d Rijn...quote:
Geen idee, daarom woon ik er samen met het uitschot.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:24 schreef Poit het volgende:
[..]
Wat heeft de mensheid überhaupt te zoeken in Alphen a/d Rijn...
Een wedstrijd dusquote:
Ah, ok. Softbal zeker.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:29 schreef koei het volgende:
[..]
Een wedstrijd dusTegen Alphians en die zitten in Alphen.
quote:
Ik kan me alleen niet meer herinneren dat het gisteren thursday wasquote:
Ik dacht dat je zei dat je bij Thursday was. Dat leek me eigenlijk niks voor jou.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:13 schreef Nebo het volgende:
Ik kan me alleen niet meer herinneren dat het gisteren thursday was
En ik maar denken dat je hard aan het werk bentquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:51 schreef SuperFruitig het volgende:
We zitten hier trippin balls op Captain Jack trouwens
Dalijk terrasje pakken
Zég. Jongemanquote:
Niet als hij loopt te kuttenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zég. Jongeman. Ga eens even je mond spoelen met pinguïnpoep.
quote:
Ik vind dat jouw lusten op een vreemde manier worden opgewekt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:58 schreef AQuila360 het volgende:
Nu ik die review heb gezien van Lego Pirates heb ik er ook wel zin in
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dat jouw lusten op een vreemde manier worden opgewekt.
Anyway. Euh.
Pheno kut niet. Pheno doet hooguit Phenos.
Zoals elk LEGO-spel bedoel je?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:02 schreef AQuila360 het volgende:
Maar ik weet niet maar ziet er wel heel tof uit met die echte achtergrondjes en dan die lego shit
Niet op de manier vind ikquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zoals elk LEGO-spel bedoel je?
Maar deze is ook tof ja, bij de preview heb ik er best veel plezier mee gehad.
Je kunt niet overal gaan en staan waar je wil. Je moet dus wel een volgorde af, anders zou het niet logisch zijnquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:05 schreef AQuila360 het volgende:
Pheno heeft Pirates trouwens een ''open wereld'' alla Harry Potter of kies je levels uit een kleine hub?
AQ, als je de review kijkt die te vinden is in de link die jij hier zelf gepost hebt, dan zie je dat er een hub is...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:05 schreef AQuila360 het volgende:
Pheno heeft Pirates trouwens een ''open wereld'' alla Harry Potter of kies je levels uit een kleine hub?
Als je linkjes post, ga ik er vanuit dat je hetgeen bekeken hebtquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:05 schreef Pheno het volgende:
Je denkt dat AQ iets daadwerkelijk leest of kijkt?
Bij AQ verwacht ik dat niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:25 schreef Nebo het volgende:
[..]
Als je linkjes post, ga ik er vanuit dat je hetgeen bekeken hebt
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:41 schreef koei het volgende:
[..]
Uit verzekeringsonderzoeken blijkt ook dat vrouwen relatief gezien minder ongelukken makenDe 'ongelukken' die ze maken zijn overigens wel vaker van Poit's niveau, dus zonder dat er andere (bewegende) voertuigen bij betrokken zijn.
Hoezo, nu al? Vaak zat wel eerder op de dag te veel gedronkenquote:
Caturday is morgen pas.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:32 schreef badboynova het volgende:
Dit moet gewoon de fruit zijn.
[ afbeelding ]
nog geen katten in dit topic gespot, dus bij deze.
[ afbeelding ]
Bij Lego Harry Potter had je dat ook alleen had je ook dat kasteel waar heel veel in te doen was. En in batman had je eigenlijk alleen een klein ding vanwaar uit je die dingen koos.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kunt niet overal gaan en staan waar je wil. Je moet dus wel een volgorde af, anders zou het niet logisch zijn
Ik vind de hele serie wel bruut eigenlijk.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:52 schreef AQuila360 het volgende:
Bij Prison Break zijn die ''wat gebeurde er vorige week'' stukjes wel bruut
dat kan niet want dit is een zachtegaylordquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:32 schreef badboynova het volgende:
Dit moet gewoon de fruit zijn.
[ afbeelding ]
Ja wel tof opzich ben nu 2de maal aan het kijken ff alle 4 de boxen er door heen draaienquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik vind de hele serie wel bruut eigenlijk.
Zekersquote:
Oppasser Sharquote:
dat is me uitgelegd nadat Karst T al die mensen had doodgereden, had iets te maken met de impuls of inslagkracht zo, ik weet het niet meer.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:05 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ijding_in_japan.html
![]()
![]()
Waarom vliegt je schoen eigenlijk uit als je wordt aangereden
Bwhehe ja alleen op deze 2 af en toequote:
Ik vond die film die daarna werd uitgebracht.. the Final Break ofzo? ook wel erg leuk.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja wel tof opzich ben nu 2de maal aan het kijken ff alle 4 de boxen er door heen draaien
T-bag en Bellick blijven tof
Goed bezigquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:19 schreef koei het volgende:
Gewonnen5-1
Was een leuke en spannende wedstrijd van gelijkwaardig niveau! En ik heb twee van de punten gemaakt, waarvan één terwijl ik drie slag hadMaar ik denk dat dit team nog wel eens onze concurrent kan gaan worden, samen met Adegeest uit voorschoten! En ze hebben een erg mooie gloednieuwe locatie. En Solique, ik heb ook wel een aantal leuke meisjes voor je gespot daar, dus ga honkballen!
We staan na deze wedstrijd eerste, met minder wedstrijden gespeeld dan de andere teams. Maar goed, we zijn vorig jaar gedegradeerd en er zijn dit jaar wat sterke spelers terug gekomen na het krijgen van kinderen, dus we zijn ook gewoon een stuk sterker dan vorig jaar! Als we geen kampioen gaan worden moeten we ons gaan schamen iig.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Goed bezig! Zijn jullie nu al aardig op weg naar het kampioenschap of uhh?
Wel zo mooi toch, vertrouwd zijn en het als een standaard ervaren.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Bwhehe ja alleen op deze 2 af en toepas nu al 11 jaar op dus als ik ze een tijd niet zie mis ik ze zelfs
hmhquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:19 schreef koei het volgende:
Gewonnen5-1
Was een leuke en spannende wedstrijd van gelijkwaardig niveau! En ik heb twee van de punten gemaakt, waarvan één terwijl ik drie slag hadMaar ik denk dat dit team nog wel eens onze concurrent kan gaan worden, samen met Adegeest uit voorschoten! En ze hebben een erg mooie gloednieuwe locatie. En Solique, ik heb ook wel een aantal leuke meisjes voor je gespot daar, dus ga honkballen!
Nou op naar het kampioenschap danquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:29 schreef koei het volgende:
[..]
We staan na deze wedstrijd eerste, met minder wedstrijden gespeeld dan de andere teams. Maar goed, we zijn vorig jaar gedegradeerd en er zijn dit jaar wat sterke spelers terug gekomen na het krijgen van kinderen, dus we zijn ook gewoon een stuk sterker dan vorig jaar! Als we geen kampioen gaan worden moeten we ons gaan schamen iig.
Maakt dat een titel minder leuk? Ik zou me ook geschaamd hebben als ik voor mijn essay Middelnederlands geen 9 had gehad (het is de eerste essay die studenten NL's schrijven tijdens hun studie, maar voor mij was het echt mijn vijftiende verslag in 1,5 jaar of zo), maar ik ben er nog steeds blij meequote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:29 schreef koei het volgende:
[..]
We staan na deze wedstrijd eerste, met minder wedstrijden gespeeld dan de andere teams. Maar goed, we zijn vorig jaar gedegradeerd en er zijn dit jaar wat sterke spelers terug gekomen na het krijgen van kinderen, dus we zijn ook gewoon een stuk sterker dan vorig jaar! Als we geen kampioen gaan worden moeten we ons gaan schamen iig.
Nee, kampioen is kampioen natuurlijk! Maar de wedstrijden van dit jaar zijn wel minder leuk dan die van vorig jaar. Vorig jaar was het echt strijden voor de winst of een gelijkspel. Dit is meer een tussenjaar omdat de knbsb nou eenmaal strak vast houdt aan de regeltjes.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:45 schreef Morthill het volgende:
Holy schokkende craphet lijkt erop dat het falende teamlid vrij degelijk werk heeft afgeleverd. Moet natuurlijk flink wat aan gesleuteld worden, maar volledig herschrijven is niet nodig
Dat is al heel wat beter dan de documenten die hij tot op heden schreef.
[..]
Maakt dat een titel minder leuk? Ik zou me ook geschaamd hebben als ik voor mijn essay Middelnederlands geen 9 had gehad (het is de eerste essay die studenten NL's schrijven tijdens hun studie, maar voor mij was het echt mijn vijftiende verslag in 1,5 jaar of zo), maar ik ben er nog steeds blij mee
Ja, dat is wel minder natuurlijk. Uitdagingen zijn wel zo leuk, maakt de overwinningen zoeter.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:59 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, kampioen is kampioen natuurlijk! Maar de wedstrijden van dit jaar zijn wel minder leuk dan die van vorig jaar. Vorig jaar was het echt strijden voor de winst of een gelijkspel. Dit is meer een tussenjaar omdat de knbsb nou eenmaal strak vast houdt aan de regeltjes.
Dude, niet kotsen in de trein hè?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 08:36 schreef SpankmasterC het volgende:
ik ben nog steeds dronken, en dat terwijl ik nog moet afwassen voor ik zo op de trein naar Frankrijk stap...
quote:
quote:
Die film was wel tof ja maar te kort eigenlijk voor zo iets.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik vond die film die daarna werd uitgebracht.. the Final Break ofzo? ook wel erg leuk.
Maar goed, laten we eerlijk zijn: ik keek vooral voor Scofield.
quote:
Sorry, zijn opquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:49 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
![]()
Damn you poit, nu heb ik zin in koekjes!
Oh gelukkig maar, scheelt weer een uurtje sportenquote:
Welke dan?quote:
Ieuuuuuwwwwwquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:37 schreef Poit het volgende:
Wat is er nou fijner dan in je blote pielemans rond te springen op Skrillex in je huiskamer
Skrillex is vet hoorquote:
Jouw pielemans nietquote:
gelukkig niet, heb al genoeg vet op m'n pens zitten.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:38 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Jouw pielemans niet
Pff ben nu al kapot en niet eens thuis...
Zoveel dat je GB nodig hebt om te vertellen dat het niet op je pielemans zitquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:07 schreef Poit het volgende:
[..]
gelukkig niet, heb al genoeg vet op m'n pens zitten.
pens, penis, wat is het verschil?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:31 schreef Nebo het volgende:
[..]
Zoveel dat je GB nodig hebt om te vertellen dat het niet op je pielemans zit
Bij de één hoef je je geen zorgen te maken als er pluis uit het gaatje komt en bij de ander wel?quote:
Flauw? GENIAAL!quote:
Scherpquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:57 schreef Nebo het volgende:
[..]
Bij de één hoef je je geen zorgen te maken als er pluis uit het gaatje komt en bij de ander wel?
Ja, maar wel flauwquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Flauw? GENIAAL!
De 1e toffe van deze reeks!
Echte mannen slapen in een Taun-Taunquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:05 schreef AQuila360 het volgende:
Die kerel is ook zo gek als een deur.
Die keer dat die in een dode kameel ofzo kroop toen was het al duidelijk
Ja?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:57 schreef Nebo het volgende:
[..]
Bij de één hoef je je geen zorgen te maken als er pluis uit het gaatje komt en bij de ander wel?
Waarom zou hij mij daarvoor nodig hebben, hij heeft toch bijna alle chicks al gehad hierquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:31 schreef Nebo het volgende:
[..]
Zoveel dat je GB nodig hebt om te vertellen dat het niet op je pielemans zit
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:40 schreef koei het volgende:
Let altijd goed op dat de deksel goed op de emmer met verf zit...
[ afbeelding ]
De 1e PSN down moord is onderweg!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:46 schreef Pino0 het volgende:
Helemaal gehad met dat KANKER sony, geef me een ban, i dont care
word helemaal kk gek van die KK CPU op legendary met fifa 11 godverdomme
echte kk naaiers, uit elke hoek weten ze te scoren godkkzooi
KANKER SONY KOM OP MET DAT KK NETWERK VAN JEZDAT IK WEER ONLINE MENSEN PAKKIE KAN GEVEN HET IS GENOEG KANKER KANKER JAPPEN
En dan noemen ze Bin Laden gekquote:
Tering, hoe bedoel je die gast heeft een leven nodig.quote:
Haha ja mijn vaste plek bij de trap is geniaal!! Op af en toe een lange man naquote:
Niet hatenquote:Op zondag 15 mei 2011 00:08 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Haha ja mijn vaste plek bij de trap is geniaal!! Op af en toe een lange man na
7:49 en kuukske heeft al een natte string, foei foei.quote:
Geen goed excuus, denk ook eens een keer aan gevoelens van den poit.quote:
Poitquote:
Nope, wakkerquote:Op zondag 15 mei 2011 08:45 schreef Kuukske het volgende:
Ik neem aan dat Poit nog slaapt op dit uur van de zondagochtend. Dus ik ben veilig.
Heb ik iets gemist ofzo? Is het al vrijdagmiddag?quote:Op zondag 15 mei 2011 08:50 schreef badboynova het volgende:
Zelfs als poit slaapt, dan merkt hij nog steeds nattigheid
Heb er een neus voorquote:Op zondag 15 mei 2011 08:50 schreef badboynova het volgende:
Zelfs als poit slaapt, dan merkt hij nog steeds nattigheid
Nee, dat kan natuurlijk niet!! Handjes netjes 10 voor 2 op het stuur.quote:Op zondag 15 mei 2011 09:11 schreef Kuukske het volgende:
Oh dan kom je langs mij! Zwaaien bij de grens!
Nou dan zwaai je toch in gedachten.quote:Op zondag 15 mei 2011 09:13 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee, dat kan natuurlijk niet!! Handjes netjes 10 voor 2 op het stuur.
Je kan ook ff met je tanden het stuur recht houdenquote:Op zondag 15 mei 2011 09:13 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee, dat kan natuurlijk niet!! Handjes netjes 10 voor 2 op het stuur.
OOOKEEEEEEquote:
Wat heb je aangeredenquote:
Geen idee, was te dronken vannacht met terugrijden. (zou zomaar een mens kunnen wezenquote:
Roadkillquote:Op zondag 15 mei 2011 10:46 schreef Solique het volgende:
[..]
Geen idee, was te dronken vannacht met terugrijden. (zou zomaar een mens kunnen wezen)
Als een blok.quote:
quote:
Gewoon afgeschud na het plassen dus?quote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 11:07 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]goed zo jongen, keep the pimp hand strong!
Jij snapt het!!quote:
Nooohh krijg ik een uitvergroot hartje, stiekem ben je ook wel een lieverd hequote:
Ik heb geslapen als een zonnetje.quote:Op zondag 15 mei 2011 11:05 schreef Fallen het volgende:
[..]
Als een blok.
Moest gisteren van 11:00 tot 18:00 werken bij de Affordable Art Fair en daarna thuis gekomen met stalpoten. De hele dag gestaan en dan ook nog 's avonds rondjes rennen door het park... 5km met stijve benen, het ging eigenlijk beter dan verwacht.
en jij?
Als het op zangers danwel gitaristen van toffe bandjes aan komt, snap ik héél veelquote:
Bleken toch maar croissants te wezen.quote:
quote:
Daarom schijnt de zon hierzoquote:
Oke misschien dat jij me dan als enige ook begrijpt met Dave Grohl?quote:Op zondag 15 mei 2011 11:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Als het op zangers danwel gitaristen van toffe bandjes aan komt, snap ik héél veel.
AH DAVE. Ja, ook al zo'n sopgod.quote:Op zondag 15 mei 2011 11:40 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oke misschien dat jij me dan als enige ook begrijpt met Dave Grohl?
Iedereen verklaard me voor gek, maar die stem in combinatie met dat donkere lange haar
quote:
Wat?quote:
quote:
Lol, dat bedacht ik gisteren toen ik het met JD had over een niet nader te noemen zanger.quote:Op zondag 15 mei 2011 11:50 schreef SuperFruitig het volgende:
sopgod is het rappatango woord van vandaag imo
Hier:quote:
GATVERDAMME, wat een laag plamuur zeg.quote:Op zondag 15 mei 2011 11:51 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Hier:
[ afbeelding ]
Nou niet meer mauwenKunnen wij even over mannen kletsen
I know! Maar SF en die andere mannen hier geil allemaal op Anniequote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 11:52 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
I know! Maar SF en die andere mannen hier geil allemaal op Annie
was het Jan Smit?quote:Op zondag 15 mei 2011 11:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Lol, dat bedacht ik gisteren toen ik het met JD had over een niet nader te noemen zanger.
"Mja, dat is wel de ultieme sopgod", zei ik.
Z'n gezicht was priceless.
oh myquote:Op zondag 15 mei 2011 11:51 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Hier:
[ afbeelding ]
Nou niet meer mauwenKunnen wij even over mannen kletsen
quote:
Ik lieg niet.quote:
Nee want Kuuk heeft smaak!!quote:
quote:
Eet smakelijkquote:
Een verfporum hoeft voor mij ook niet nee. Maargoed, dat was gewoon niet de beste foto.quote:Op zondag 15 mei 2011 11:56 schreef Solique het volgende:
[..]Doe mij maar vrouwen die wat minder licht geven van de laag plamuur.
NEEEEHEE Ik had DIE foto gekozen omdat het jullie favoriete dingen combineert: Alison Brie en semi-lesbische damesquote:Op zondag 15 mei 2011 11:58 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Een verfporum hoeft voor mij ook niet nee. Maargoed, dat was gewoon niet de beste foto.
ik verdenk mevrouw Lotterman er van dat ze opzettelijk deze foto heeft gekozen om een vete tussen de mannen van dit topic te starten. UNITE MY BROTHERS! UNITE!
Tja, van muziek genieten kan ik wel.quote:Op zondag 15 mei 2011 11:59 schreef SuperFruitig het volgende:
FFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!1111
Verkeerde beroep gekozen
Ach nee, mannen-met-eigen-bedrijf-lang-haar-blauwe-ogen-en-als-hobby-gamen-en-skaten zijn ook sexyquote:Op zondag 15 mei 2011 11:59 schreef SuperFruitig het volgende:
FFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!1111
Verkeerde beroep gekozen
Nooooooooooooooooohhhhhhhquote:Op zondag 15 mei 2011 12:01 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ach nee, mannen-met-eigen-bedrijf-lang-haar-blauwe-ogen-en-als-hobby-gamen-en-skaten zijn ook sexy
quote:Op zondag 15 mei 2011 12:00 schreef Solique het volgende:
[..]
Tja, van muziek genieten kan ik wel.
Proberen te spelen of te zingen ga ik niemand aan doen
Dan blijft IT de beveiliging over
Uiteraard!quote:Op zondag 15 mei 2011 12:02 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Nooooooooooooooooohhhhhhh
Wat ben je ook een lieverdje ook
mag ik je sopgod zijn dan?![]()
![]()
mag het mag het mag het