De nieuwe MH schijnt nog maar minder dan 20x te zijn gedraaidquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:11 schreef Pino112 het volgende:
Coen en Sander maken vanmiddag dus iets bekend, ze worden niet voor niets geïnterviewd, maar wat?
iets mrt guus?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:11 schreef Pino112 het volgende:
Coen en Sander maken vanmiddag dus iets bekend, ze worden niet voor niets geïnterviewd, maar wat?
onmogelijkquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:17 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
De nieuwe MH schijnt nog maar minder dan 20x te zijn gedraaid
Heb je er nou nog niet genoeg?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:47 schreef Dagoduck het volgende:
Goeiemiddag allemaalheeft iemand hier nog Coca Cola codes?
Ik heb platenspeler besteld, nu nog 21 voor koelkastquote:
Maar wel een lekkere foute knaller.quote:
Niet Guus als MHquote:
Je komt vast zo weer met hangende pootjes terugquote:
Dat moet ze niet doen dan wordt ze ook weer gillend gek.quote:
Zal wel gewoon een VrijMiBo zijn in de studio + boulevard-interview over Eurovisie óf Guus denk ik...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Coen
[..]
Niet geweest imo. Boulevard dus maar kijken.
3fm moet es opbokken met die Foo Fighters/Adele/Anouk fixatiequote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:05 schreef themauster het volgende:
Hier nu ook PC doet al de hele tijd raar. al 4x blauwe scherm gehad
Last van stof?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:05 schreef themauster het volgende:
Hier nu ook PC doet al de hele tijd raar. al 4x blauwe scherm gehad
Nee de pc is helemaal schoon van buiten en van binnenquote:
denk het niet, want nu hebben ze weer 'gewoon' iemand anders hequote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:09 schreef Qunix het volgende:
Zou Michiel nou de jingles hebben ingesproken? (net als Gerard vorige week?)
Hier laat de techniek het vandaag ook afweten, mobiel doet de raarste dingen vandaag (Nokiaquote:
die gozer die dat heeft gesmst mag wel trots zijn.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:14 schreef Sirolf het volgende:
Dus ik keek toen ik vanmiddag het Mediapark afreed even naar wie er achter me reed... zag ik een poef met een gezichtje achter het stuur zitten, met daarnaast een plaatjesdraaier.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:15 schreef TjibbeTjibsma het volgende:
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEND #EkstraWeekend #FM
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:15 schreef Domien het volgende:
WWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNDDDDDDDDDDD!!!!! #3fm #EkstraWeekend
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:15 schreef gerardekdom het volgende:
WEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD!!!!!!!! #3FM #ekstraweekend
Wij hebben ook allemaal twitterquote:
niet iedereen en het gaat om het weekend geschreeuwquote:
waarom zou ik zelf weekend schreeuwen als ik ook mensen kan refokken.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ach hij wil gewoon z'n hackjes showen.
In ieders geval geen Foo Fighters waar elk nummer precies hetzelfde klinkt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:26 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]Stel je niet zo aan man. Wat wil je dan op 3FM horen?
amenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:29 schreef themauster het volgende:
[..]
In ieders geval geen Foo Fighters waar elk nummer precies hetzelfde klinkt.
Tuurlijk joh. En al die pop nummers niet zeker?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:29 schreef themauster het volgende:
[..]
In ieders geval geen Foo Fighters waar elk nummer precies hetzelfde klinkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |