Loopt het beeld daar een paar minuten achter op het geluid of is het gewoon niet live ofzo?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:15 schreef Pino112 het volgende:
http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_vsr-bb
Giel belt met Jaap.
Ah, ik zie het ja, opgenomen. Was gister toen Coen en Sander belden ook.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:17 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Loopt het beeld daar een paar minuten achter op het geluid of is het gewoon niet live ofzo?
Kon de TROS! vast niet betalen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:19 schreef SonicVolcano het volgende:
Dat ze het scherm niet tot amper gebruikten was mij ook een raadsel...
Niet goed genoeg, maar wel goed.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:21 schreef Opa_vertelt het volgende:
Wat insinueert die gast nou? Ze waren gewoon niet goed genoeg, klaar. Jammer, maar het is niet anders.
Ik vond ze niet zo anders zingen dan wanneer je ze op de radio hoort. Jan Dulles kan gewoon niet zo heel goed zingen. Dat ze toch bij een bepaald gedeelte van de bevolking populair zijn komt door de Palingsound en omdat je snel mee kan bleren, maar beide werken niet als je slecht verstaanbaar bent op een internationaal podium.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:09 schreef Opa_vertelt het volgende:
Dat de zang niet al te best was kan natuurlijk aan meerdere dingen hebben gelegen, persoonlijk denk ik dat de zenuwen hen gewoon de parten speelden,
Nee.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:16 schreef Waaghals het volgende:
Ligt het aan mij
Of leek dat nummer van Denemarken veel op Irgendwan van Nena
Engeland mag elk jaar meedoen vanwege 1 van de 'grote 5'. Maar die zijn ook jaren achter elkaar onderaan geeindigd. Dat is dus zeker geen land waar je naar zou moeten kijkenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:41 schreef CANARIS het volgende:
De ene J heeft het heel goed gezegd.
In Nederland kijken wij alleen maar richting Engeland
Als je dat gaat zeggen, heb je of een groot probleem met zelfinzicht, of je snapt er echt geen fuck van.quote:"We willen geen LED scherm show zoals 40 andere acts, dat leidt af van ons."
Waar staat dat?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:43 schreef Opa_vertelt het volgende:
Lees ik net ergens:
"We willen geen LED scherm show zoals 40 andere acts, dat leidt af van ons."
Hier kan ik maar 1 reactie op bedenken;
2005: 24quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:43 schreef lezzer het volgende:
Duitsland staat ook altijd in de finale. Dus die kunnen dat.
Toch een andere uitgangspositie denk ik
Dan hadden ze in elk geval de moeite kunnen nemen om het zuiver en goed te zingenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:17 schreef Pino112 het volgende:
Kijk, ze gingen er dus idd vanuit dat het liedje alleen voldoende was. Jammer dat ook de TROS! daar niet naar heeft omgekeken.
a. imago van het songfestivalquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:09 schreef kort het volgende:
Within Temptation weigert ESF, Ali B niet
Wat zou de reden zijn?
Dat maakt verder voor het uitgangspunt niet zo veel uit.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:47 schreef ranja het volgende:
Tja... toch niet echt succesvol tot ze vorig jaar het roer omgooiden.
Weet ik echt niet meer (heb tig tabs open staan), staat iig wel ergens in een ander topic hier op Fok.quote:
Volgens mij waren de duitse variant van fokkers en de media etc bepaald niet blij met het 'succes' van Duitsland op het songfestival en is daar net zo goed geroepen om verandering dan hier. Blijkbaar heeft het daar wel geholpen (al is het de vraag wat Lena dit jaar gaat doen, van mij mag ze weer winnen).quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:51 schreef lezzer het volgende:
Dat maakt verder voor het uitgangspunt niet zo veel uit.
Nogmaals, het gaat niet om het resultaat in de finale, maar het uitgangspunt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:05 schreef ranja het volgende:
[..]
Volgens mij waren de duitse variant van fokkers en de media etc bepaald niet blij met het 'succes' van Duitsland op het songfestival en is daar net zo goed geroepen om verandering dan hier. Blijkbaar heeft het daar wel geholpen (al is het de vraag wat Lena dit jaar gaat doen, van mij mag ze weer winnen).
3JS passen act aan na kritiekquote:
quote:De 3JS hebben hun act voor het Eurovisie Songfestival aangepakt na kritiek uit verschillende hoeken. De Volendammers zijn druk aan het repeteren in Düsseldorf, waar ze donderdag in de halve finale optreden. "We hebben ons nooit gerealiseerd dat we zo zouden worden beoordeeld", zegt Jaap Kwakman tegen Novum Nieuws.
De 3JS wilden alle aspecten van hun act een voor een doornemen, maar de adviezen en kritische noten vlogen de band direct om de oren. "We dachten dat we gewoon bezig waren met geluid en camera`s, maar we kregen nu wel een indruk over hoe mensen reageren als je bepaalde dingen op je eigen manier doet."
Het trio besloot wel wat te doen met de kritiek. "We hebben wat aan de choreografie gedaan, voor zover dat kan met de 3JS, zoals waar en op welk moment je staat op het podium. Je hebt te maken met camerabewegingen. Daar doen we wat mee. Dat heeft zijn vruchten afgeworpen, want we kregen opeens goede kritieken."
Met de gigantische schermen in de zaal doen de 3JS nog altijd niet veel. Tijd om dat aan passen is er niet meer. "De grootsheid van het LED-scherm, ga je pas zien als het helemaal gebruikt wordt. Maar ze konden dat niet meer aanpassen. Het scherm haalt ook aandacht weg en dat gebeurt bij ons dus niet."
Kwakman is zeer tevreden over hoe de show nu is. "Het is een coole lichtshow met ronddraaiende roboscans. Meer rock en stoerder. Het past bij ons en we hopen dat we worden beoordeeld op wat er op het podium gebeurt, waarbij de kwaliteit van het liedje het belangrijkst is."
Ik denk dat niet meer meedoen al een stuk van de PO-bezuinigingen zou oplossenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 07:20 schreef StephanL het volgende:
Eigenlijk zouden we niet meer mee moeten doen, maar ach, mee doen is belangrijker dan winnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |