Ik maak het dagelijks mee hier, de gekte!! Jedward is echt een begrip. Nu moet ik erbij zeggen dat hun manager, Louis Walsh, een van de beste managers van heel de UK en Ierland is, die heeft een uitstekend portfolio en voelt met zijn bejaarde kloten heel best aan wat 'de jeugd van tegenwoordig' zal gaan vereren en dus kopen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:19 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik vrees dat je best gelijk kunt hebben, maar ik wil het niet horen![]()
Vind het echt he-le-maal niks. Het zag er zeker goed uit op beeld en blijft de kijker ongetwijfeld bij maar dat lied en die tweeling
![]()
als dat wint .... echt..
ik heb ze een keer te gast bij Jonathan Ross gezien. Ik vind de muziek echt niks hoor, ben totaal niet de doelgroep. Maar twee van die ADHD kiddo's daar op de bank.. Jonathan Ross kwam niet meer bij en ik zie wel wat hun interessant maakt voor het publiek zeg maar.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:29 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik maak het dagelijks mee hier, de gekte!! Jedward is echt een begrip. Nu moet ik erbij zeggen dat hun manager, Louis Walsh, een van de beste managers van heel de UK en Ierland is, die heeft een uitstekend portfolio en voelt met zijn bejaarde kloten heel best aan wat 'de jeugd van tegenwoordig' zal gaan vereren en dus kopen.
Maar John en Edward zelf zijn ook zelf prima in staat om ver te komen, ze hebben echt schijt aan iedereens negatieve mening, en gaan stug door. Ze zijn piepjong, 19,5 jaar, maar hebben het al helemaal gemaakt in Ierland. Tomeloze energie en een rotsvast geloof in zichzelf schijnt toch te helpen om van twee van die blagen in recortijd miljonairs te maken. Ze wonen 6 kilometer van waar ik tegenwoordig woon in Ierland, en hoewel ik haat wat ze doen, en het totaal niet kwalitatief kunstzinnig vind, moet ik hun ambitie en doorzettingsvermogen wel bewonderen.
ja dat snap ik ook niet zo goed.. maar ik geloof dat ze nu wel een totaal ander nummer gaat doen? Maar goed Johnny Logan enzo deden jáááren geleden toch ook een aantal keer mee? Kijken of dat nog werkt...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:34 schreef RiftNL het volgende:
Lol wel vaag dat Lena gewoon weer meedoet trouwens hahaha (wel een lekkertje trouwens)
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:05 schreef miep63 het volgende:
Bosnie moest vanavond de spits afbijten. De zanger was een oude man en deed wat folklorische pasjes en er was iets van een act om heen, waar ik niet veel wijs van werd, en het liedje was slaapverwekkend. En toch ze zijn door. Hoe verklaar je dit.
Slovenië .... serieus? Ik vind het nogal een onorigineel lied en het kwam me meteen al bekend voor toen ik het voor de eerste keer beluisterde.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 02:43 schreef grazz het volgende:
Op dit moment in de iTunes charts:
156 Slovenie - Maja keuc
Maar wel een feest geven op een boot voor 100.000 euro...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:05 schreef grazz het volgende:
Wel moet vermeld worden dat gebruik van rook, vuur e.d. geld kostdus daar moeten de landen gewoon voor betalen. Ik heb het idee dat het bij ons geen geld mag kosten.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:22 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Terugkijkend: Jammer dat Nederland niet doorging. Van Moldavië dacht ik eerst: "Zijn zij door!?
", maar nu ben ik fan van ze. Volgend jaar Nick & Simon à la Re-union?
Precies. Net was er zo'n jankerd op radio 2 die zegt dat we de eer aan onszelf moeten houden net als Luxemburg en niet meer mee moeten doen. Prima. Mogen alle bandjes en artiesten die de top 40 nooit halen zichzelf bij dezen opdoeken. Zullen we dan ook maar voortaan onszelf bij iedere Olympische Spelen terugtrekken uit alle sporten waarin we nooit een medaille winnen?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 07:20 schreef StephanL het volgende:
Eigenlijk zouden we niet meer mee moeten doen, maar ach, mee doen is belangrijker dan winnen
We hebben al een aardige hoeveelheid op z'n minst redelijk ogende en meestal prima zingende zangeressen (zou toch positief moeten zijn?) naar het ESF gestuurd. Edsilia, Esther Hart, Hind, Glennis Grace. En we hadden er ook een keer drie bij elkaar: Treble.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 07:47 schreef June. het volgende:
Wij moeten gewoon de volgende keer ook een vals zingende bimbo / mooiboy naar het ESF sturen, dan gaan we misschien wel door
Inderdaad. Soms kun je op voorhand enthousiast raken van wie Nederland stuurt (had ik bij de 3Js niet) maar als je dan het resultaat hoort valt het toch weer erg tegen, blijkt het toch hetzelfde te zijn als de mislukkingen van voorgaande jaren.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 07:49 schreef female81 het volgende:
Maar er is altijd iets waardoor het fout gaat: een stom pakje, verkeerde choreografie, een fout achtergrondkoortje, productie uit het jaar nul, of gewoon een saai liedje.
Het kan niet vaak genoeg gezegd wordenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:35 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het gewoon een flater dat er helemaal geen concept is bedacht voor de presentatie... ook eenvoud is namelijk een concept, dat is niet maar een beetje gaan staan te pingelen op je gitaar maar ook uitstraling, belichting, kleding etc....
Als ik het simpel bekijk heb je gelijk. Het was een "vreemde" act waarbij het (mij ook) nietquote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:05 schreef miep63 het volgende:
Bosnie moest vanavond de spits afbijten. De zanger was een oude man en deed wat folklorische pasjes en er was iets van een act om heen, waar ik niet veel wijs van werd, en het liedje was slaapverwekkend. En toch ze zijn door. Hoe verklaar je dit.
Reden? Niet willen afgaan imo. Het stond niet op hun verlanglijstje zei ze.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:09 schreef kort het volgende:
Within Temptation weigert ESF, Ali B niet
Wat zou de reden zijn?
qftquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:14 schreef Pino112 het volgende:
Kijk, dan krijg je meteen gezeik als het iemand het wél wil doen.
Het is godverdomme ook nooit goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |