SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic : Als versieren niet zo makkelijk gaat #3
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Beta = technische studies. (wiskunde, ict, natuurkunde, scheikunde, biologie, etc.)quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
Kan iemand deze boerentrien even uitleggen wat nou precies alpha/beta/gamma is?
Oftewel, alle jongens die niet leuk zijn gaan dat soort studies doen? Betekent dat dan dat het niet leuk zijn de oorzaak daarvan is?quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:00 schreef -Strawberry- het volgende:
Ligt het niet ook aan het soort type dat over het algemeen beta studies doet?
Met meiden leren omgaan kan je ook op de middelbare.
Bijna iedereen ziet dat hokje als negatief. Dat is waarom ik mensen niet zou aanraden om dat ook te doen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:06 schreef moneyfornothing het volgende:
Nou weet ik niet precies wat een beta-man is, maar als jij jezelf in dat hokje stopt terwijl je tegelijkertijd dat hokje als negatief ziet verpest je het al een beetje voor jezelf.
Veel mensen winnen niet de jackpot in de loterij, maar er zijn toch voorbeelden van mensen die dat wel hebben gedaanquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:06 schreef Godshand het volgende:
Toch zijn vele beroemde natuurkundigen/scheikundigen gewoon getrouwd geraakt
Feynman, Einstein, Curie, Hawking. Allemaal aan de man/vrouw.
Van Google:quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
Kan iemand deze boerentrien even uitleggen wat nou precies alpha/beta/gamma is?
Wat heb ik aan een goed inkomen en een hoge baanzekerheid als dat betekent dat ik niet kan krijgen wat ik wil? Wat ik doe is misschien best cool enzo, maar als het de rest van mijn leven verpest is het niet echt wat ik wilquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:11 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Klopt inderdaad.
Het is inderdaad niet een handige omgeving voor mannen die niet van nature alpha zijn.
...
Natuurlijk geeft het wel een goed inkomen en een hoge baanzekerheid, dus zo slecht is deze keuze nou ook weer niet. Maar ga dan alsjeblieft wel bij een studentenvereniging en heb vrienden buiten je studie.
Vertel eens wat meer over de alfa en beta mannetjes, als je wilt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Beta = technische studies. (wiskunde, ict, natuurkunde, scheikunde, biologie, etc.)
Alpha/Gamma = pret studies. (geschiedenis, filosofie, psychologie, politicologie, kantklossen, etc.)
Ik heb ook informatica gedaan, heb d'r geen last van ofzo hoor.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:21 schreef benzin het volgende:
Oftewel, alle jongens die niet leuk zijn gaan dat soort studies doen?
Toch blijf ik erbij dat je er niets aan hebt zo negatief over jezelf en je studie te praten.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:21 schreef benzin het volgende:
[..]
Bijna iedereen ziet dat hokje als negatief. Dat is waarom ik mensen niet zou aanraden om dat ook te doen.
[..]
Wat heb ik aan een goed inkomen en een hoge baanzekerheid als dat betekent dat ik niet kan krijgen wat ik wil? Wat ik doe is misschien best cool enzo, maar als het de rest van mijn leven verpest is het niet echt wat ik wil
Geen smsje , hyvesberichtjequote:Op donderdag 12 mei 2011 23:21 schreef dyna18 het volgende:
En toen had ik ineens de laatste post.
En heb je het SMS-je al klaar staan fjb?
Oh we kunnen allemaal meelezen?quote:
Het op orde hebben van je leven is ook wat waard. En als je met 50 anderen moet strijden om een baan nadat je klaar bent met een alpha of gamma studie, dan is dat ook niet echt handig als je last hebt om goed te communiceren.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:21 schreef benzin het volgende:
[...]
Wat heb ik aan een goed inkomen en een hoge baanzekerheid als dat betekent dat ik niet kan krijgen wat ik wil? Wat ik doe is misschien best cool enzo, maar als het de rest van mijn leven verpest is het niet echt wat ik wil
Nee, gewoon anders. Meer nerdjes. Wat het niet bij iedereen verkeerd doet.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:21 schreef benzin het volgende:
[..]
Oftewel, alle jongens die niet leuk zijn gaan dat soort studies doen? Betekent dat dan dat het niet leuk zijn de oorzaak daarvan is?
En ja, dat had op de middelbare gekund, maar daar ben ik nu wat te laat voor.
Waarom zou het een het ander uitsluiten?quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:27 schreef formerjellybean het volgende:
Hoe noem je een alphamannetje die wel modieus is
Ach classificeren is altijd handig geweest.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:29 schreef dyna18 het volgende:
Is die hele metroman trend niet gewoon een tijdelijk iets wat verzonnen is door de glossy bladen en tv-series zoals sex & the city?
Wat mij betreft kan zo'n trend niet snel genoeg weer vertrekken
Omdat ik niet na 3 jaar plots wil stoppen in verband met enorme kosten enzo. Daarnaast ben ik er ook gewoon goed in, doe al jaren werk in die richting. Mijn hele CV is hierop gebouwd en ik kan het niet verantwoorden aan mijn ouders om te stoppen. Zou ook niet weten wat ik anders zou moeten doen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:25 schreef moneyfornothing het volgende:
En als dat je allemaal zo tegenstaat, waarom switch je dan eigenlijk niet van studie? Of stond dat al in de planning?
Nee , het is de schuld van die ene stomme voetballer die zonodig met posh spice moest trouwen en voila de metroman is geboren.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:29 schreef dyna18 het volgende:
Is die hele metroman trend niet gewoon een tijdelijk iets wat verzonnen is door de glossy bladen en tv-series zoals sex & the city?
Wat mij betreft kan zo'n trend niet snel genoeg weer vertrekken
Vind je de studie/werk gewoon leuk? Boeiend wat de rest ervan denken gewoon afmaken die hap. Vrouwen vinden sowieso een man die tevreden met zn werk is al aantrekkelijk...quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:30 schreef benzin het volgende:
[..]
Omdat ik niet na 3 jaar plots wil stoppen in verband met enorme kosten enzo. Daarnaast ben ik er ook gewoon goed in, doe al jaren werk in die richting. Mijn hele CV is hierop gebouwd en ik kan het niet verantwoorden aan mijn ouders om te stoppen. Zou ook niet weten wat ik anders zou moeten doen.
Het is gewoon redelijk hopeloos. Ik kan niet stoppen, ik wil niet door, ik weet niets anders en alles wat ik wil krijg ik niet.
Dat is erg begrijpelijk.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:30 schreef benzin het volgende:
[..]
Omdat ik niet na 3 jaar plots wil stoppen in verband met enorme kosten enzo. Daarnaast ben ik er ook gewoon goed in, doe al jaren werk in die richting. Mijn hele CV is hierop gebouwd en ik kan het niet verantwoorden aan mijn ouders om te stoppen. Zou ook niet weten wat ik anders zou moeten doen.
Het is gewoon redelijk hopeloos. Ik kan niet stoppen, ik wil niet door, ik weet niets anders en alles wat ik wil krijg ik niet.
Ter illustratie.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:30 schreef moneyfornothing het volgende:
Dus beta's zijn meer de nerdige mannen, en dan niet het soort nerd wat nu populair is?
Moet toegeven dat ik dat soort types niet bepaald aantrekkelijk vind.
Dat alpha/beta verhaal komt van hoe roedels wolven werken. Je hebt daar een leider, het alpha mannetje, en de volgers. Het heeft werkelijk geen ruk met opleidingen e.d. te maken.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:30 schreef moneyfornothing het volgende:
Dus beta's zijn meer de nerdige mannen, en dan niet het soort nerd wat nu populair is?
Moet toegeven dat ik dat soort types niet bepaald aantrekkelijk vind.
Bron?quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:33 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat alpha/beta verhaal komt van hoe roedels wolven werken. Je hebt daar een leider, het alpha mannetje, en de volgers. Het heeft werkelijk geen ruk met opleidingen e.d. te maken.
Voor zover je dat op een forum merktquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:32 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ter illustratie.
Techno is een alpha. MLIG is een beta.
Ik weet niet precies wat je doet, maar meteen van studie switchen om zo beter met vrouwen om te leren gaan klinkt vrij drastisch.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:21 schreef benzin het volgende:
Je denkt wel erg in hokjes zeg. Jammer hoor...quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:21 schreef benzin het volgende:
[..]
Oftewel, alle jongens die niet leuk zijn gaan dat soort studies doen? Betekent dat dan dat het niet leuk zijn de oorzaak daarvan is?
En ja, dat had op de middelbare gekund, maar daar ben ik nu wat te laat voor.
[..]
Bijna iedereen ziet dat hokje als negatief. Dat is waarom ik mensen niet zou aanraden om dat ook te doen.
[..]
Veel mensen winnen niet de jackpot in de loterij, maar er zijn toch voorbeelden van mensen die dat wel hebben gedaan
[..]
Van Google:
Voorbeelden van alfawetenschappen zijn geschiedenis, taalkunde en letterkunde. Voorbeelden van bètawetenschappen zijn natuurkunde, wiskunde, informatica en biologie. Voorbeelden van gammawetenschappen zijn psychologie, sociologie en economie.
Kort samengevat: Gedeeltelijke nerd/totale nerd/coole jongen.
[..]
Ja hoe het gebruikt wordt qua opleidingen wist ik al, vandaar dat ik naar de andere variant vroeg.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:33 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat alpha/beta verhaal komt van hoe roedels wolven werken. Je hebt daar een leider, het alpha mannetje, en de volgers. Het heeft werkelijk geen ruk met opleidingen e.d. te maken.
Maar ik weet niet hoe MLiG er uitziet.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:32 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ter illustratie.
Techno is een alpha. MLIG is een beta.
Je hebt toch ook gamma-opleidingen en geen gamma-mannen (voor zover het niet op de opleiding slaat)quote:
http://simple.wikipedia.org/wiki/Alpha_malequote:
Wat is bullshit? Dat het begrip alpha-man niks met alpha-opleidingen te maken heeft?quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:36 schreef minibeer het volgende:
Je hebt toch ook gamma-opleidingen en geen gamma-mannen (voor zover het niet op de opleiding slaat)
Het gaat niet alleen om uiterlijk. Status en gedrag helpen ook. Het totaalpakket zeg maar.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:35 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja hoe het gebruikt wordt qua opleidingen wist ik al, vandaar dat ik naar de andere variant vroeg.
[..]
Maar ik weet niet hoe MLiG er uitziet.
Maar eerlijk is eerlijk, er zitten wel buitensporig veel beta-mannen op beta-opleidingen. (Andersom telt dat inderdaad niet)quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:33 schreef Catbert het volgende:
[..]
Vroeger vond ik het leuk, maar de laatste paar jaar niet echt meer.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:31 schreef Godshand het volgende:
Vind je de studie/werk gewoon leuk? Boeiend wat de rest ervan denken gewoon afmaken die hap. Vrouwen vinden sowieso een man die tevreden met zn werk is al aantrekkelijk...
Dat kan, maar ik weet niet goed hoe, ik doe er te weinig aan en het lukt me niet echt doordat ik niet echt lekker in mijn vel zit. Het is hopeloosquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:32 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat is erg begrijpelijk.
Maar je kunt ook proberen een sociaal leven opbouwen naast je studie en werk, een beetje om het te compenseren.
Ja maar dat uiterlijk vind ik wel interessant voor mijn totale beeldvorming.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:36 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om uiterlijk. Status en gedrag helpen ook. Het totaalpakket zeg maar.
Natuurlijk zijn die termen wel een beetje onzin.
Ik houd me daar niet zo mee bezig eerlijk gezegd. Maar zover ik weer zijn "alfa's" de leiders en "beta's" degenen die achter de leiders aanhobbelen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:23 schreef moneyfornothing het volgende:
Vertel eens wat meer over de alfa en beta mannetjes, als je wilt.
Dat komt omdat mensen, net als wolven, ook groeps- annex kuddedieren zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:33 schreef Catbert het volgende:
Dat alpha/beta verhaal komt van hoe roedels wolven werken. Je hebt daar een leider, het alpha mannetje, en de volgers.
Dat klopt, hoewel je veel meer 'nerds' tegen zal komen bij beta-gerelateerde studies.quote:Het heeft werkelijk geen ruk met opleidingen e.d. te maken.
Nooit van gehoord, maar als die zouden bestaan dan was jij een alpha-vrouw.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:37 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja maar dat uiterlijk vind ik wel interessant voor mijn totale beeldvorming.
En dat is waar, maar was wel nieuwsgierig ernaar.
Heb je ook alpha en beta vrouwen?
Nouja, wat vindt je verder leuk om te doen? Wat dan ook.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:37 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat kan, maar ik weet niet goed hoe, ik doe er te weinig aan en het lukt me niet echt doordat ik niet echt lekker in mijn vel zit. Het is hopeloos
Tuurlijk, maar dat betekent niet dat je dan per definitie geen vrouwen kunt regelen ofzo. Heck, de meeste van m'n collega's hebben ook gewoon vriendinnen enzo. Dat antisociale types snel met computers in de weer gaan betekent dat er meer zulke types op een dergelijke opleiding zitten, maar niet dat je per defintie ook zo bent. Ik vind computergames e.d. ook leuk dus in die zin ben ik ook wel een nerd, maar het overheerst m'n leven absoluut niet.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:37 schreef benzin het volgende:
Maar eerlijk is eerlijk, er zitten wel buitensporig veel beta-mannen op beta-opleidingen. (Andersom telt dat inderdaad niet)
Dat klinkt positief dus die houden we erin.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:38 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, maar als die zouden bestaan dan was jij een alpha-vrouw.
Ik ook. Maar je wou de uitleg.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:40 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat klinkt positief dus die houden we erin.![]()
Ik vind PUA enzo aardige onzin en hou me niet zo met de termen bezig. Buiten het internet om hoor ik het ook nooit eigenlijk.
Ja, maar we hebben absoluut niet die rigide sociale structuur. In een groep vrienden is er niet 1 absoluut dominant over de rest. Dus het is een leuke term, maar je moet het niet letterlijk nemen. En ik krijg het idee dat sommigen hier het echt te letterlijk nemen en denken dat je de kerels om je heen moet gaan aftroeven ofzo. Da's een goeie manier om je vrienden kwijt te raken, niet meer.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:38 schreef Techno het volgende:
Dat komt omdat mensen, net als wolven, ook groeps- annex kuddedieren zijn.
Alpha vrouwen hebben de knappe mannen, beta vrouwen zijn de sletten die pakken wat ze pakken kunnenquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:37 schreef moneyfornothing het volgende:
Heb je ook alpha en beta vrouwen?
Als je dat vertaald naar, "je was als man te afwachtend en te zeer een watje" dan kan zo'n opmerking best kloppen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:41 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik ook. Maar je wou de uitleg.Ik heb ze rond zien slingeren op fora waar iemeand dan faalt bij een vrouw en dan krijg je als reactie: ''Sorry bro, you weren't alpha enough."
Het begrip 'alfa-man' en 'alfa-vrouw' (dito voor 'beta' en 'omega'; 'gamma' heb ik nog nooit van gehoord) is een bestaand concept in de etologie. Ik heb het o.a. gehoord in de context van groepen chimpansees en roedels wolven.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:40 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik vind PUA enzo aardige onzin en hou me niet zo met de termen bezig. Buiten het internet om hoor ik het ook nooit eigenlijk.
Hangt ook van de vriendengroep af. Bij sommige vriendengroepen heb je echt zo'n leider. Ook dat als dan bij ruzies tussen zulke groepen onderling, de leider vlucht, meteen het hele zooitje op de vlucht slaat. De volgers herken je aan de "Ja dat vind ik ook!" opmerkingen, zonder dat ze duidelijk 2 tellen nadenkenquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:41 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, maar we hebben absoluut niet die rigide sociale structuur. In een groep vrienden is er niet 1 absoluut dominant over de rest. Dus het is een leuke term, maar je moet het niet letterlijk nemen. En ik krijg het idee dat sommigen hier het echt te letterlijk nemen en denken dat je de kerels om je heen moet gaan aftroeven ofzo. Da's een goeie manier om je vrienden kwijt te raken, niet meer.
True, en bedankt voor de uitleg.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:41 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik ook. Maar je wou de uitleg.Ik heb ze rond zien slingeren op fora waar iemeand dan faalt bij een vrouw en dan krijg je als reactie: ''Sorry bro, you weren't alpha enough."
Wat is omega nou weer dan.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:43 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Het 'alfa-man' en 'alfa-vrouw' begrip (dito voor 'beta' en 'omega'; 'gamma' heb ik nog nooit van gehoord) is een bestaand concept in de etologie. Ik heb het o.a. gehoord in de context van groepen chimpansees en roedels wolven.
Dat is wel waar.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:43 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Als je dat vertaald naar, "je was als man te afwachtend en te zeer een watje" dan kan zo'n opmerking best kloppen.
Omega is de laatste letter in het Griekse alfabet. Een omega-individu is dus de underdog.quote:
Inderdaad, dat is ook zo.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:41 schreef Catbert het volgende:
Ja, maar we hebben absoluut niet die rigide sociale structuur. In een groep vrienden is er niet 1 absoluut dominant over de rest. Dus het is een leuke term, maar je moet het niet letterlijk nemen. En ik krijg het idee dat sommigen hier het echt te letterlijk nemen en denken dat je de kerels om je heen moet gaan aftroeven ofzo. Da's een goeie manier om je vrienden kwijt te raken, niet meer.
Leuke serie in het 1e en 2e seizoen. Nu het 5e seizoen is Barney meer een sneu figuur, dan het geweldige typetje zoals het begon.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:43 schreef Catbert het volgende:
Right, tijd voor een paar afleveringen HIMYM, Barney time! High five!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nja, weet niet. Zoals ik het zie heb ik maar een paar meisjes ooit "gekend" die op meer vielen dan 'coole' jongens. Misschien blijven er dan maar een paar 1000 meisjes over in Nederland. Wat als daar niemand tussen zit en ik nooit iemand vind?quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik denk niet dat het aan je studie ligt, maar aan je eigen mening daarover. En ook aan het type meisje waar je je pijlen op richt (of wilt gaan richten). Het type meisje dat alleen gaat voor (in jouw ogen) 'cool' lijkt me geen type van hetzelfde (intellectuele) niveau in jouw geval.
Je moet weten dat het sowieso vrij bijzonder is als je een match vindt voor jezelf hoor. Althans, zo denk ik erover. Zeker als je bijzonder bent in bepaalde dingen, zoals in jouw geval wellicht intelligentie en/of technisch inzicht. It's lonely at the top.
Als je anders bent dan de grijze massa is het gewoon lastig allemaal. Maar dat wil absoluut niet zeggen dat het dus kansloos is - het is alleen wat lastiger om je match te vinden.
Vrij weinig. Als ik tijd heb speel ik gitaar, en ik lees heel veel over uiteenlopende onderwerpen. Verder heb ik niet zoveelquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:38 schreef moneyfornothing het volgende:
Nouja, wat vindt je verder leuk om te doen? Wat dan ook.
Danku.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:44 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Omega is de laatste letter in het Griekse alfabet. Een omega-individu is dus de underdog.
Nou gitaarspelen is al een goede! Daar regel je gratis chicks én geld mee!quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, weet niet. Zoals ik het zie heb ik maar een paar meisjes ooit "gekend" die op meer vielen dan 'coole' jongens. Misschien blijven er dan maar een paar 1000 meisjes over in Nederland. Wat als daar niemand tussen zit en ik nooit iemand vind?
Alles wat ik wil is redelijk gelukkig zijn, een paar goede vrienden en een vriendinnetjeVerder kan het me allemaal niets schelen.
[..]
Vrij weinig. Als ik tijd heb speel ik gitaar, en ik lees heel veel over uiteenlopende onderwerpen. Verder heb ik niet zoveel
Er is meestal wel degelijk een leidster bij een groep vrouwen, maar of die dan ook alpha genoemd mag worden?quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:46 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, bij diverse spinnensoorten en bij stokpaardjes bijvoorbeeld.
Het lijkt me veel te drastisch om om zo'n reden te stoppen met een studie. Natuurlijk ken ik je niet en mag je het zelf weten, maar just sayin'quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:30 schreef benzin het volgende:
[..]
daarom moet je aardig zijn tegen alle vrouwen hequote:Op donderdag 12 mei 2011 23:48 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En dan heb je ook nog de dikke vriendin om leuker naast te lijken.
Ja. Nee. Je bedoelt "queen bee". Bijenkoningin dus. En nee, het is gewoon alfa-vrouw, want bijen werken verdomde anders dan primaten.quote:
Degene met een gezonde inkijk om de mannen te lokkenquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:48 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Bij mij op school hebben we daar een goed voorbeeld van.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:49 schreef Waaghals het volgende:
[..]
daarom moet je aardig zijn tegen alle vrouwen he
zelfs dikkerdjes hebben misschien een leuke vriendin
het lijkt me ook niet iets waar iedereen mee te koop loopt, je met pua dingen bezig houdenquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:40 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja, want bij de soorten die ik noemde is de vrouw gewoon de baas. Dus ook de baas over het mannetje.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:47 schreef dyna18 het volgende:
Er is meestal wel degelijk een leidster bij een groep vrouwen, maar of die dan ook alpha genoemd mag worden?
quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:49 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Ja. Nee. Je bedoelt "queen bee". Bijenkoningin dus. En nee, het is gewoon alfa-vrouw, want bijen werken verdomde anders dan primaten.
Moeite met luiwammesen die weigeren hun moerstaal te typen.quote:
Jawel hoor, kijk een willekeurige highschool film en je ziet een queen bee.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:49 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Ja. Nee. Je bedoelt "queen bee". Bijenkoningin dus. En nee, het is gewoon alfa-vrouw, want bijen werken verdomde anders dan primaten.
queen bee is jouw moerstaal ?quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:51 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Moeite met luiwammesen die weigeren hun moerstaal te typen.
Weet niet. Tot nu toe heb ik eigenlijk nooit voor of met anderen gespeeldquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:47 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nou gitaarspelen is al een goede! Daar regel je gratis chicks én geld mee!
Dat is een hele drastische reden, maar wat moet ik dan? Zoals alles nu gaat ben ik diep ongelukkig en zou ik willen dat ik nooit geboren was. Ik wil mezelf ook gewoon alleen maar goed voelen. Een kat in het nauw kan ineens drastische dingen doen. Weet het gewoon niet zo goed allemaalquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:48 schreef minibeer het volgende:
Het lijkt me veel te drastisch om om zo'n reden te stoppen met een studie. Natuurlijk ken ik je niet en mag je het zelf weten, maar just sayin'
Een bijenkoningin heeft geen enkele "autoriteit" binnen een nest. Een 'alfa-vrouw' wel.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:51 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jawel hoor, kijk een willekeurige highschool film en je ziet een queen bee.
Je moet deze term dan ook niet zo letterlijk nemen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:52 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Een bijenkoningin heeft geen enkele "autoriteit" binnen een nest. Een 'alfa-vrouw' wel.
Dikker of gewoon minder knap inderdaad.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:48 schreef moneyfornothing het volgende:
DURR HURR WOORDENquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:53 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je moet deze term dan ook niet zo letterlijk nemen.
zijn er ook knappe dikkerds?quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Dikker of gewoon minder knap inderdaad.![]()
Trouwens wel jammer trouwens dat je geen Fobo hebt.
Zou jij het leuk vinden een stukje gitaar op de radio te spelen morgen?quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:52 schreef benzin het volgende:
Overigens sorry dat ik zo drama doe vandaag. Normaal gesproken probeer ik me een beetje in te houden, maar heb vandaag mijn dag echt niet. Ben wat depri vandaag.
[..]
Weet niet. Tot nu toe heb ik eigenlijk nooit voor of met anderen gespeeldEigenlijk doe ik dat vooral voor mezelf. Ben ook nog steeds niet echt supergoed, ondanks dat ik het al bijna 5 jaar doe.
[..]
Dat is een hele drastische reden, maar wat moet ik dan? Zoals alles nu gaat ben ik diep ongelukkig en zou ik willen dat ik nooit geboren was. Ik wil mezelf ook gewoon alleen maar goed voelen. Een kat in het nauw kan ineens drastische dingen doen. Weet het gewoon niet zo goed allemaal
Gitaarspelen is wel leuk hoor, en je hoeft ook niet supergoed te zijn. Als je beetje populaire liedjes kan spelen vinden veel mensen het al tof.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:52 schreef benzin het volgende:
[..]
Weet niet. Tot nu toe heb ik eigenlijk nooit voor of met anderen gespeeldEigenlijk doe ik dat vooral voor mezelf. Ben ook nog steeds niet echt supergoed, ondanks dat ik het al bijna 5 jaar doe.
Lekker cliché maar toch zie je het regelmatig.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat hij belt.... (of op de stoep staatquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:54 schreef formerjellybean het volgende:
Gedaan en nou even gillend rondrennen van ik heb het gedaan , ik heb het gedaanLucht wel op
Kan je met die line geen chicks regelenquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Zou jij het leuk vinden een stukje gitaar op de radio te spelen morgen?
Bij mij heb je drie meisjes die qua niveau totaal verschillen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Moedertaal.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:51 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Moeite met luiwammesen die weigeren hun moerstaal te typen.
Je vind meisjes niet leukquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Bij mij heb je drie meisjes die qua niveau totaal verschillen.
Dikke troll-Normaal-Mooi
Ze hebben qua karakter wel veel gemeen want ze allemaal verschrikkelijk irritant.
Lijkt me sterkquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:56 schreef minibeer het volgende:
[..]
Kan je met die line geen chicks regelen?
Ga jij nog met je moeder na de bios?quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:57 schreef Spork het volgende:
nou vanavond ging heel goed
eerst was ze komen eten, lekker thais gekookt daarna naar de bios
ze vroeg wanneer ik weer es langs kwam
nu nog eens met een meisje naar de bios ipv me moeder![]()
Weeeeeh!quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:54 schreef formerjellybean het volgende:
Gedaan en nou even gillend rondrennen van ik heb het gedaan , ik heb het gedaanLucht wel op
huh?quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:57 schreef Spork het volgende:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:57 schreef Spork het volgende:
Mwah? Ff scouten in een muziekwinkel. Nee dat is wel heel lamequote:
Ja hoor, er bestaan echt wel mooie dames die helaas teveel wegen. Laat ik het zo stellen, lang niet elke dikkerd heeft een lelijk gezicht. Let er maar eens op.quote:
Je hebt een jongen die je leuk vindt gekrabbeld op hyves? (even dat ik zeker weet dat het daar over gaat, niks sarcastichquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:54 schreef formerjellybean het volgende:
Hmmm overwicht is echt mijn afknapper #1quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja hoor, er bestaan echt wel mooie dames die helaas teveel wegen. Laat ik het zo stellen, lang niet elke dikkerd heeft een lelijk gezicht. Let er maar eens op.
ligt eraan, meestal met vrienden of alleen maar deze film wilde m'n ma graag zien (black butterflies)quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ga jij nog met je moeder na de bios?
Ik ga altijd met een vriend(en)
Nou ja ik ben ook niet heel erg op zoek naar een vrouw hoor ik ben blijven hangen uit een tijd dat ik verliefd was. Dat is nu over al ben ik nu op een hele vage manier wel verliefd op iemand anders. Nou ja op het beeld wat ik van diegene heb opgedaan in 3 minuten.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:58 schreef minibeer het volgende:
[..]
Mwah? Ff scouten in een muziekwinkel. Nee dat is wel heel lame
Een seksuele krabbel nog wel...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:00 schreef minibeer het volgende:
[..]
Je hebt een jongen die je leuk vindt gekrabbeld op hyves? (even dat ik zeker weet dat het daar over gaat, niks sarcastich)
mwah, echt overgewicht is wel een afknapper maar ik heb wel eens het idee dat ik een stuk toleranter ben tegenover gewicht dan veel mensenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:00 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Hmmm overwicht is echt mijn afknapper #1
* Waaghals zet xhamster op en gaat zich ook seksueel krabbelenquote:
Ik wilde al gaan juichen maar die laatste zin was een beetje een dooddoener hoorquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:57 schreef Spork het volgende:
Ligt ook aan de mate van dikheid, is het vol of ook echt daadwerkelijk dik?quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja hoor, er bestaan echt wel mooie dames die helaas teveel wegen. Laat ik het zo stellen, lang niet elke dikkerd heeft een lelijk gezicht. Let er maar eens op.
hehequote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik wilde al gaan juichen maar die laatste zin was een beetje een dooddoener hoor
waar iedereen het kan zien? ok, dapperquote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ligt ook aan de mate van dikheid, is het vol of ook echt daadwerkelijk dik?
Ik denk dat het hier echt over dik-dik gaat.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Die hangt er precies tussen inquote:
oh ik dacht dat het nog over dikkerds met een mooi gezicht gingquote:
De mate van dikheid maakt toch verder niet uit of ze al dan wel of niet een knap gezicht heeft? Maar inderdaad, dik is nogal subjectief. De één vindt maat 36 al mollig, terwijl de ander (de z.g. feeder) maat 56 nog te iel vindt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:02 schreef heloef het volgende:
Nou ja ik ben ook dik-dik denk ik. Maar ik ben dan wel niet zo breed heb geen onderkinnen enz. Dus ik hang een beetje tussen vol en dik in.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:03 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik denk dat het hier echt over dik-dik gaat.
Als het wel meevalt heb je er niet zoveel aan om als dikke vriendin te hebben.
Niet dik-dik dus eigenlijk.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ja ik ben ook dik-dik denk ik. Maar ik ben dan wel niet zo breed heb geen onderkinnen enz. Dus ik hang een beetje tussen vol en dik in.
Voor mannen maakt het geloof ik minder uit dan voor vrouwen (qua invloed op je aantrekkelijkheid).quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ja ik ben ook dik-dik denk ik. Maar ik ben dan wel niet zo breed heb geen onderkinnen enz. Dus ik hang een beetje tussen vol en dik in.
Oh ja volgens mij ook maar ik had het dan weer over de mate van dikheid.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:05 schreef minibeer het volgende:
[..]
oh ik dacht dat het nog over dikkerds met een mooi gezicht ging
Ja dat dus wel.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:06 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Niet dik-dik dus eigenlijk.Maar geen onderkinnen scheelt al veel, of heb je wel manboobs en een pens?
Ik denk het niet. Ik zou het niet willen doen omdat ik het gevoel heb dat ik niet goed genoeg ben. Ik haat het daarom ook om spontaan antwoorden op dingen te geven, ik kan immers fout zitten. Eigenlijk hou ik er sowieso niet van om in de belangstelling te staan. Tegelijkertijd zou ik graag eens willen dat mensen bij me stil zouden staan.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Zou jij het leuk vinden een stukje gitaar op de radio te spelen morgen?
Hmm dat vind ik wel minder, maar ik hoor wel vaak vrouwen zeggen dat ze liever wat zachts hebben om tegenaan te liggen. Zacht ben je vast wel toch?quote:
Ik word vaak knuffelbeer genoemd dus ik denk van welquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:08 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hmm dat vind ik wel minder, maar ik hoor wel vaak vrouwen zeggen dat ze liever wat zachts hebben om tegenaan te liggen. Zacht ben je vast wel toch?
Daarom dacht ik dus dat je het misschien wel leuk zou vinden om een stukje te doen op de radio. Maar als je het niet wil dan wil je het niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:08 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Ik zou het niet willen doen omdat ik het gevoel heb dat ik niet goed genoeg ben. Ik haat het daarom ook om spontaan antwoorden op dingen te geven, ik kan immers fout zitten. Eigenlijk hou ik er sowieso niet van om in de belangstelling te staan. Tegelijkertijd zou ik graag eens willen dat mensen bij me stil zouden staan.
hey, daar kan ik me wel een beetje in vinden af en toequote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:08 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Ik zou het niet willen doen omdat ik het gevoel heb dat ik niet goed genoeg ben. Ik haat het daarom ook om spontaan antwoorden op dingen te geven, ik kan immers fout zitten. Eigenlijk hou ik er sowieso niet van om in de belangstelling te staan. Tegelijkertijd zou ik graag eens willen dat mensen bij me stil zouden staan.
Nee hoor persoonlijk berichtje , naar aanleiding dat ik eerder van hem een seksueel getint berichtje kreeg.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:02 schreef minibeer het volgende:
[..]
waar iedereen het kan zien? ok, dapper
ik ben benieuwd wat er in staat en wat zijn reactie is (ik weet zelf ook niet echt hoe ik zou reageren)
En als het anoniem kan?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:08 schreef benzin het volgende:
[..]
Wordt er dan ook geknuffeld? Dat zou wel weer een voordeel zijn.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik word vaak knuffelbeer genoemd dus ik denk van wel
Nou als ik het zo lees heeft ie drang naar beiden. Hij wil anoniem leven en niet opvallen maar ook roepen van hier ben ik.quote:
Dan zit ik er nog steeds mee dat ik het gevoel heb niet goed genoeg te zijn en ik wil ook geen opschepper/aandachtstrekker zijnquote:
Neejoh het was privé, aan iemand waar ze al vaker het bed mee heeft gedeeld maar waarmee het contact wat stroef loopt soms dus daarom is het spannend.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:02 schreef minibeer het volgende:
[..]
waar iedereen het kan zien? ok, dapper
ik ben benieuwd wat er in staat en wat zijn reactie is (ik weet zelf ook niet echt hoe ik zou reageren)
Dat ben je ook niet je bent gewoon uitgenodigd door dienstdoende DJ.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:13 schreef benzin het volgende:
[..]
Dan zit ik er nog steeds mee dat ik het gevoel heb niet goed genoeg te zijn en ik wil ook geen opschepper/aandachtstrekker zijn
aah, ik dacht al, gek mensquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Neejoh het was privé, aan iemand waar ze al vaker het bed mee heeft gedeeld maar waarmee het contact wat stroef loopt soms dus daarom is het spannend.
Geile krabbels, direct messages, pings ik moet er eigenlijk een beetje van gruwelen.quote:
ik vind het wel een leuk idee als je weet dat er een (leuk) meisje op je zit te geilenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Geile krabbels, direct messages, pings ik moet er eigenlijk een beetje van gruwelen.
Voor mezelf voor anderen zal het vast werken.
Dat is het ook wel maar stel mijn vriendin stuurt mij een SMSje van "schatje ik heb zo'n zin in je" en ik zit ver van haar weg. Dan maak je me dan heel ongelukkig mee.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:18 schreef minibeer het volgende:
[..]
ik vind het wel een leuk idee als je weet dat er een (leuk) meisje op je zit te geilen
Ga er op in en laat haar vanalles beloven te doen voor als ze je weer ziet.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is het ook wel maar stel mijn vriendin stuurt mij een SMSje van "schatje ik heb zo'n zin in je" en ik zit ver van haar weg. Dan maak je me dan heel ongelukkig mee.
nah ja een ex van me zat doordeweekes in amsterdam en belde ze om te zeggen dat ze zo'n zin had om me te pijpen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is het ook wel maar stel mijn vriendin stuurt mij een SMSje van "schatje ik heb zo'n zin in je" en ik zit ver van haar weg. Dan maak je me dan heel ongelukkig mee.
Hmmm boek is wel een beetje oud...quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:59 schreef dyna18 het volgende:
Kent iemand trouwens dit boek?
http://books.google.nl/bo(...)um=1&ved=0CCsQ6AEwAA
Ik zit er aan te denken om dit te kopen.
Ik vraag mij af of deze mij kan helpen
quote:
Kijk daarom dus.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:22 schreef Waaghals het volgende:
[..]
nah ja een ex van me zat doordeweekes in amsterdam en belde ze om te zeggen dat ze zo'n zin had om me te pijpen.
maarja ik zat ver weg te wachten op het weekend
toen het eenmaal weekend was had ze geen zin meer
Naar mij heeft ie die gestuurd he.quote:
De vraag is dan natuurlijk naar wie.quote:
Ik ken ze niet, maar als je toch een engels boek koopt zou ik het hier kopen. Voor dat geld kan je het gewoon uitproberen toch.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:22 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Hmmm boek is wel een beetje oud...
Misschien beter om een meer recente uitvoering te kiezen zoals:
http://www.bol.com/nl/p/e(...)#product_description
Maar euh... niemand hier die deze boeken kent?
(en kan vertellen of ze hulpvol waren)
humorquote:
Ik heb de neiging om nu allemaal vieze porno termen te noemenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:21 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ga er op in en laat haar vanalles beloven te doen voor als ze je weer ziet.
Tip voor later die onthoud ik.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:21 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ga er op in en laat haar vanalles beloven te doen voor als ze je weer ziet.
En ik moet nu denken aan de beschrijvingen bij Don en Ad films.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:26 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik heb de neiging om nu allemaal vieze porno termen te noemen
een fallus?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:26 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik voel iets opbloeien geloof ik.
Ik ben een vent hij is een vent, dus nee.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:26 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik voel iets opbloeien geloof ik.
Ken ze niet, sorryquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:22 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Hmmm boek is wel een beetje oud...
Misschien beter om een meer recente uitvoering te kiezen zoals:
http://www.bol.com/nl/p/e(...)#product_description
Maar euh... niemand hier die deze boeken kent?
(en kan vertellen of ze hulpvol waren)
En ik maar denken dat er eindelijk een stelletje ontstond in deze reeks.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben een vent hij is een vent, dus nee.
ja en daar hebben we 2000 jaar om moeten zeurenquote:
Misschien wil heloef jequote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:28 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En ik maar denken dat er eindelijk een stelletje ontstond in deze reeks.
Nou er is wel iemand ontmaagd die in deze reeks post dat is toch ook leuk?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:28 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En ik maar denken dat er eindelijk een stelletje ontstond in deze reeks.
Het is 'ook leuk' ja.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou er is wel iemand ontmaagd die in deze reeks post dat is toch ook leuk?
Lol, ik ben dan bang voor zulke taferelen:quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:28 schreef Waaghals het volgende:
[..]
ja en daar hebben we 2000 jaar om moeten zeuren
en nu komen jullie ermee
Wut? Ik mis ook allesquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou er is wel iemand ontmaagd die in deze reeks post dat is toch ook leuk?
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:30 schreef minibeer het volgende:
[..]
Lol, ik ben dan bang voor zulke taferelen:
En iedereen boos als ie weggemod wordt jaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:32 schreef GroenerDanGras het volgende:
maare.. wat hebben de laatste pak em beet 40 posten te maken met versieren
Dat je eenmaal na de versierperiode vooral elkaar smerige smsjes moest sturenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:32 schreef GroenerDanGras het volgende:
Nouja, ik heb wel eens gezegd dat het goed is als je ook slap kan ouwehoeren met iemand. Het hoeft niet per se ergens over te gaan. Nu wordt het geoefend?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:32 schreef GroenerDanGras het volgende:
is dat niet vooral de stap erna (in de meeste gevallen)?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:34 schreef formerjellybean het volgende:
He vunzige berichtjes horen gewoon bij het versieren hoor
Als man moet je er ook niet te vroeg mee beginnen want dan krijg je het label viespeuk, of geef je haar het idee dat je alleen in dr broekje wil...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:34 schreef formerjellybean het volgende:
He vunzige berichtjes horen gewoon bij het versieren hoor
Ja maar daar moet een nieuwe reeks voor aangemaakt worden. "Hoe verder na de versierperiode" of zoiets.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:34 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat je eenmaal na de versierperiode vooral elkaar smerige smsjes moest sturen
En zo zijn er wel meer 'oneerlijke' verschillen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:37 schreef Waaghals het volgende:
ik wou net zeggen, als een vrouw het doet is het geil en bij een man is het eng
Waar het eigenlijk vaak ook wel op neer komt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:36 schreef Godshand het volgende:
[..]
of geef je haar het idee dat je alleen in dr broekje wil...
en dat is de reden waarom ik voor hogere salarissen voor mannen benquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:37 schreef Waaghals het volgende:
ik wou net zeggen, als een vrouw het doet is het geil en bij een man is het eng
ik zeg niet dat het oneerlijk is, maar maakte een constateringquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:37 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En zo zijn er wel meer 'oneerlijke' verschillen.
Pm me maar even lieverdquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:38 schreef minnemin het volgende:
nou in dat geval ga ik maar even posten. ik heb de hele dag verlummeld, jammerend in bed gelegen over dat ik geen vent heb, heb me daarna volgevreten, niet gesport, en gehuild bij het schrikbeeld dat ik met 35 nog geen gezinnetje heb. o ik doe het mezelf aan, echt. hoe kom hieruit?
Voorlopig niet.Post gezellig mee en het komt goedquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:38 schreef minnemin het volgende:
nou in dat geval ga ik maar even posten. ik heb de hele dag verlummeld, jammerend in bed gelegen over dat ik geen vent heb, heb me daarna volgevreten, niet gesport, en gehuild bij het schrikbeeld dat ik met 35 nog geen gezinnetje heb. o ik doe het mezelf aan, echt. hoe kom hieruit?
lolwut?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:38 schreef minibeer het volgende:
[..]
en dat is de reden waarom ik voor hogere salarissen voor mannen ben
Ik ken ook van die dagen. Als ik het druk heb doe ik vaak veel dingen, want dan kan ik ze niet echt vooruitschuiven of heb ik het idee 'als ik toch bezig ben doe ik ook gelijk dat en dat'quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:38 schreef minnemin het volgende:
Vandaar dat ik het tussen haakjes deed.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:38 schreef Waaghals het volgende:
[..]
ik zeg niet dat het oneerlijk is, maar maakte een constatering
sommige mannen hier hebben tietenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:40 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Vandaar dat ik het tussen haakjes deed.
Meer omdat bepaalde users dit soort dingen hoogst oneerlijk vind, terwijl het allemaal best meevalt natuurlijk. Als er geen verschillen waren had je ook geen tieten om naar te kijken. Of je had ze zelf ook natuurlijk.
Met dit weer moet je toch echt minstens een terasje pakken hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:38 schreef minnemin het volgende:
Ga er dan gewoon op uit. Met vriendinnen of alleen, ga naar de stad of zoals Former aangaf naar een terrasje. Wedden dat je dan wel contact maakt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:38 schreef minnemin het volgende:
4 juni. Bijna dus, zie het bijbehorende topic...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:44 schreef minibeer het volgende:
is die meet eigenlijk al lang geweest? Maar daar mocht niet over gepost worden, ofzo, toch?
Je roept nu zo veel reacties in de trant van 'stuur maar een pm-etje' opquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:45 schreef minnemin het volgende:
ja maar ik had ongeschoren benen. misschien was ik vandaag gewoon depressief. geen excuus. maar toch.
ik weet het gewoon echt even niet meer. ik wil zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo graag een arm om me heen vannacht van een lekker ruikende leuke knappe man. lekker knus. waarom heb ik het toch zo nodig? ik vind het niet meer leuk. ik snap er gewoon niks van. nee, dat is niet waar. ik snap prima waarom er niemand op mij af komt en ik ook nooit verliefd word. ik sluit me af, en dat werkt twee kanten op. maar ik wil niet meer wachten. en ik weet dat het moet. wil ik gezond worden.
morgen 16u sporten
Je hoeft toch ook niet perse met blote benen rond te lopen. Ik zie meer lange broeken dan blote benen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:45 schreef minnemin het volgende:
ja maar ik had ongeschoren benen. misschien was ik vandaag gewoon depressief. geen excuus. maar toch.
ik weet het gewoon echt even niet meer. ik wil zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo graag een arm om me heen vannacht van een lekker ruikende leuke knappe man. lekker knus. waarom heb ik het toch zo nodig? ik vind het niet meer leuk. ik snap er gewoon niks van. nee, dat is niet waar. ik snap prima waarom er niemand op mij af komt en ik ook nooit verliefd word. ik sluit me af, en dat werkt twee kanten op. maar ik wil niet meer wachten. en ik weet dat het moet. wil ik gezond worden.
morgen 16u sporten
shit ik kan nu nietquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:47 schreef minibeer het volgende:
[..]
Je roept nu zo veel reacties in de trant van 'stuur maar een pm-etje' op
ja als een vrouw me pijpt is het ook van yayquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:48 schreef dyna18 het volgende:
Als een vrouw gaat streaken is het ook van yay.
En bij een man echter ew....
Nog een verschilletje
Ze zeggen dat als je je ogen dicht doet, dat je geen verschil merktquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:49 schreef Waaghals het volgende:
[..]
ja als een vrouw me pijpt is het ook van yay
en bij een man echter ew...
nee maar je weet het toch welquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:50 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ze zeggen dat als je je ogen dicht doet, dat je geen verschil merkt
Heb je het internet geprobeerd? Probeer oogcontact te zoeken met elke man die je ziet. In tegenstelling tot sommige vrouwen vinden mannen dat nooit vervelend, het vlijt ze. Er lacht vast wel 1 naar je.. stap er op af en begin een praatje. Iets in die geest. Je hebt niets te verliezen! Maar je moet er wel iets voor doen..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:59 schreef minnemin het volgende:
beetje nutteloos dus....
toch kom ik weinig mannen tegen:
mijn week afgelopen week:
- vr: GGZ + zwemmen + boodschapjes
- za: boodschapjes, bruiloft, 's avonds laat vriendin over de vloer
- zo: boodschapjes, oogcontact met twee veertigers, vriendin over de vloer
- ma: werk + boodschapjes
- di: GGZ + werk
- wo: GGZ + werk
- do: in bed + werk + ESF kijken met kennis
Is dit een raar leven zonder sociale contacten? Nee. Toch 0,0. hoe dan andere mensen dit? toch meer uit? verenigingsleven? cursussen?
ja maar dat is toch half stalkgedrag? zo'n priemende blik van een niet superknappe vrouw. nee. bij het idee alleen al zou ik als man wegrennenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:03 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Heb je het internet geprobeerd? Probeer oogcontact te zoeken met elke man die je ziet. In tegenstelling tot sommige vrouwen vinden mannen dat nooit vervelend, het vlijt ze. Er lacht vast wel 1 naar je.. stap er op af en begin een praatje. Iets in die geest. Je hebt niets te verliezen! Maar je moet er wel iets voor doen..
Was er niets op de bruiloft dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:59 schreef minnemin het volgende:
beetje nutteloos dus....
toch kom ik weinig mannen tegen:
mijn week afgelopen week:
- vr: GGZ + zwemmen + boodschapjes
- za: boodschapjes, bruiloft, 's avonds laat vriendin over de vloer
- zo: boodschapjes, oogcontact met twee veertigers, vriendin over de vloer
- ma: werk + boodschapjes
- di: GGZ + werk
- wo: GGZ + werk
- do: in bed + werk + ESF kijken met kennis
Is dit een raar leven zonder sociale contacten? Nee. Toch 0,0. hoe dan andere mensen dit? toch meer uit? verenigingsleven? cursussen?
Ja je moet ook niet gaan staren natuurlijk.. als je 3x vluchtig naar een man kijkt heeft die man dat echt wel door. Dan is het aan hem om te reageren.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:04 schreef minnemin het volgende:
[..]
ja maar dat is toch half stalkgedrag? zo'n priemende blik van een niet superknappe vrouw. nee. bij het idee alleen al zou ik als man wegrennen
kan ik dat ook op werk toepassen?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:07 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Ja je moet ook niet gaan staren natuurlijk.. als je 3x vluchtig naar een man kijkt heeft die man dat echt wel door. Dan is het aan hem om te reageren.
Hoeveel mensen werken er bij je?quote:
ca. 400quote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:08 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Hoeveel mensen werken er bij je?
Dan kan het welquote:
nou ca 100 ervan zie ik regelmatig. en een van die mensen is leidinggevende tattoeageman die me wel vriendelijk groet de laatste tijdquote:
Je hoeft ook niet priemend te kijkenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:04 schreef minnemin het volgende:
[..]
ja maar dat is toch half stalkgedrag? zo'n priemende blik van een niet superknappe vrouw. nee. bij het idee alleen al zou ik als man wegrennen
Maar ben je wel sociaal spontaan? Of begin je te bibberen als een leuke vent tegen je praat en sla je dicht?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:10 schreef minnemin het volgende:
[..]
nou ca 100 ervan zie ik regelmatig. en een van die mensen is leidinggevende tattooman die me wel vriendelijk groet de laatste tijd
ik praat wel wat mee hoor. op de een of andere manier heb ik het wel het idee dat ik het snel afkap. 'stel dat ie me gaat pakken en belachelijk gaat maken'quote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:11 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Maar ben je wel sociaal spontaan? Of begin je te bibberen als een leuke vent tegen je praat en sla je dicht?
Dat verlaagt inderdaad je zelfbeeld, jammerlijk dat dat zoveel gebeurt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:14 schreef minnemin het volgende:
omdat toffe mensen dat altijd hebben gedaan met mij. van ca 6 tot 15.
klinken als toffe mensen jaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:14 schreef minnemin het volgende:
Oke dat is lastig.. ik zag in je weekoverzichtje dat je bij de GGZ loopt. Dat is goed natuurlijk. Doe je ook aan assertiviteit therapie?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:14 schreef minnemin het volgende:
Jaa.. spannend is dat. Flirten is leukquote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:14 schreef -tape- het volgende:
Wat ik heb, als ik via oogcontact flirt; Als het meisje/vrouw in kwestie terugkijkt is 1, maar als deze lachend terugkijkt is een van de mooiste dingen die er zijn aan flirten. En dan niet krampachtig lachen, maar doen alsof je het leuk vind dat er iemand naar je kijkt.
wat doe je daar nog meer dan? Als je dat wil vertellen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:16 schreef minnemin het volgende:
nou ja niet heel gericht. is min of meer integraal onderdeel van de therapie.
Werk is ook niet echt geschikt voor vriendschap oid, maar relaties bloeien er zeker op. De beruchte vrijmibo's met je werk bv, daar gebeurt hetquote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:18 schreef minnemin het volgende:
in algemene termen: gesprek, dagboek, opdrachten, creatieve/bewegings-/dramatherapie en nog wat dingen.
op het werk heb ik heel veel 'hoi'-contacten. veel van de 400 man zeg ik wel 'hoi' tegen, veel mensen kennen mij van gezicht. dieper wordt het zelden.
Maak daar werk van om wel es een praatje aan te knopen. Je hebt niets te verliezen. Ik denk dat 400 mensen op je werk je onderliggende problemen niet weet..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:18 schreef minnemin het volgende:
in algemene termen: gesprek, dagboek, opdrachten, creatieve/bewegings-/dramatherapie en nog wat dingen.
op het werk heb ik heel veel 'hoi'-contacten. veel van de 400 man zeg ik wel 'hoi' tegen, veel mensen kennen mij van gezicht. dieper wordt het zelden.
ik zit niet zo in dat circuit. ken iemand redelijk goed die er wel in zit. en dat terwijl ik er al tijden werk, triest toch weerquote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:20 schreef Godshand het volgende:
[..]
Werk is ook niet echt geschikt voor vriendschap oid, maar relaties bloeien er zeker op. De beruchte vrijmibo's met je werk bv, daar gebeurt het
100% dan heb ik zekerheid en veiligheid, en barst ik in janken uit omdat ik alle spanning kan loslaten. ik ga nu maar mijn bed in. ik ga knuffelen met mijn knuffelbeestjes. heb net schoon beddengoed erop. lekker. genieten.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:20 schreef -tape- het volgende:
Minnemin, zou het denk je verschil maken als iemand echt voor jou zou gaan en je zou vertellen dat hij je echt heel knap vindt? Ik heb dat ooit een keer bij een -redelijk onzeker- meisje gedaan, die is nu zo veranderd dat ze heel anders omgaat met jongens. Of eigen ik mezelf teveel eer toe aan deze actie?
Heeft nog nooit iemand gezegd dat je knap bent dan? Hoe oud ben je eigenlijk..?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:23 schreef minnemin het volgende:
[..]
ik zit niet zo in dat circuit. ken iemand redelijk goed die er wel in zit. en dat terwijl ik er al tijden werk, triest toch weer
[..]
100% dan heb ik zekerheid en veiligheid, en barst ik in janken uit omdat ik alle spanning kan loslaten
jazeker wel. mijn ex-vriendjes noemden me knap, mooi, prinsesje. van de week heel toevallig ook nog. ik had een supergoede dag naar een retegaaf concert geweest, spijkerbroek aan waar mijn te dikke kont opzich lekker in uitkwam en ik ben tot twee keer toe lekker wijf genoemd. ja, dat gaf wel een heel fijne boost. maar dan... wil ik meer. ik wil niet alleen maar lekker gevonden worden, ik wil echt iemand bij me. ik ben 28.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:25 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Heeft nog nooit iemand gezegd dat je knap bent dan? Hoe oud ben je eigenlijk..?
Ik hoop oprecht dat er iemand is die gevoelens voor jou heeft, en het ook goed kan verwoorden. Knuffel van mijquote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:23 schreef minnemin het volgende:
[..]
ik zit niet zo in dat circuit. ken iemand redelijk goed die er wel in zit. en dat terwijl ik er al tijden werk, triest toch weer
[..]
100% dan heb ik zekerheid en veiligheid, en barst ik in janken uit omdat ik alle spanning kan loslaten. ik ga nu maar mijn bed in. ik ga knuffelen met mijn knuffelbeestjes. heb net schoon beddengoed erop. lekker. genieten.
Maar, net zei je nog dat je lelijk was enzovoort, dat je niet durfde te flirten omdat je lelijk bent en nu inene ben je een lekker wijf.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:27 schreef minnemin het volgende:
[..]
jazeker wel. mijn ex-vriendjes noemden me knap, mooi, prinsesje. van de week heel toevallig ook nog. ik had een supergoede dag naar een retegaaf concert geweest, spijkerbroek aan waar mijn te dikke kont opzich lekker in uitkwam en ik ben tot twee keer toe lekker wijf genoemd. ja, dat gaf wel een heel fijne boost. maar dan... wil ik meer. ik wil niet alleen maar lekker gevonden worden, ik wil echt iemand bij me. ik ben 28.
Maar als je er goed uitziet heb je toch zo een vent..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:27 schreef minnemin het volgende:
[..]
jazeker wel. mijn ex-vriendjes noemden me knap, mooi, prinsesje. van de week heel toevallig ook nog. ik had een supergoede dag naar een retegaaf concert geweest, spijkerbroek aan waar mijn te dikke kont opzich lekker in uitkwam en ik ben tot twee keer toe lekker wijf genoemd. ja, dat gaf wel een heel fijne boost. maar dan... wil ik meer. ik wil niet alleen maar lekker gevonden worden, ik wil echt iemand bij me. ik ben 28.
wow, wat raarquote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:26 schreef iwannabehigh het volgende:
Huh. Ik zie dat het meisje die ik eerder leuk vond, écht is verloofd (zie het Facebook; foto's). En iedereen heeft 't voor me verzwegen..![]()
Wtf. Sta er wel van te kijken, ze is nog maar 20. En het is ouderwets ook nog; dacht dat verloven e.d. alleen maar vroeger gebeurde.
Op 20 jarige leeftijd verloven. Beetje debiel.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:26 schreef iwannabehigh het volgende:
Huh. Ik zie dat het meisje die ik eerder leuk vond, écht is verloofd (zie het Facebook; foto's). En iedereen heeft 't voor me verzwegen..![]()
Wtf. Sta er wel van te kijken, ze is nog maar 20. En het is ouderwets ook nog; dacht dat verloven e.d. alleen maar vroeger gebeurde.
ja ik zei het ook niet over mezelf maar anderen. RARRRRR. lekker wijf, wat nou, ik ben mollig. en heb pukkeltjes. nee ik vind mezelf niet mooi.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:28 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Maar, net zei je nog dat je lelijk was enzovoort, dat je niet durfde te flirten omdat je lelijk bent en nu inene ben je een lekker wijf.
nee dus. diegenen die lekker wijf zeiden waren ook vrij dronken.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:29 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Maar als je er goed uitziet heb je toch zo een vent..
Gelukkig heeft niet iedereen dezelfde smaak en er lopen ongetwijfeld genoeg mannen rond die jou aantrekkelijk vinden. Je bent 28, nog jong zat om genoeg mensen te leren kennen. Uitgaan helpt wel, zoals je zegt, de mannen zeiden 'lekker wijf' toen ze dronken waren. Toch herriner je je het nog wel en vertel je het nu aan ons. Dus het heeft wel indruk gemaakt, en je duidelijk een stukje zelfvertrouwen gegeven.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:35 schreef minnemin het volgende:
[..]
ja ik zei het ook niet over mezelf maar anderen. RARRRRR. lekker wijf, wat nou, ik ben mollig. en heb pukkeltjes. nee ik vind mezelf niet mooi.
het leuks wat we doen is af en toe bij elkaar over de vloer komen. thee. spelletjes doen. ik heb ook meer mannelijke vrienden dan vriendinnen. met een vriendin ga ik af en toe sporten. en met een vriendin ga ik soms salsadansen. dat is het wel zo'n beetje. met name bij dat dansen kom ik met mannen in contact, maar dat is salsa'en en een beetje kletsen. nooit meer. ik houd het gewoon af. denk ik.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:46 schreef -tape- het volgende:
Hoe gaat het met je vriendinnen dan, als je met hun wat leuks gaat doen? Dan moet je toch ook wel met andere jongens in contact komen. Of moet ik al zeggen mannen, nee toch?
Je bent in ieder geval geen saai persoon, je onderneemt genoeg en bent ook genoeg onder de mensen. Ik denk dat je niet geforceerd opzoek moet gaan, maar flirt hier en daar, en ik denk dat er vanzelf wel iemand op je pad komt. Ik heb altijd een zwak voor wat onzekere dames, en ik denk niet dat ik de enige ben in Nederland. Zolang je maar niet saai wordt, thuis blijft zitten en denken dat je perfecte man aan komt waaien.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:50 schreef minnemin het volgende:
[..]
het leuks wat we doen is af en toe bij elkaar over de vloer komen. thee. spelletjes doen. ik heb ook meer mannelijke vrienden dan vriendinnen. met een vriendin ga ik af en toe sporten. en met een vriendin ga ik soms salsadansen. dat is het wel zo'n beetje. met name bij dat dansen kom ik met mannen in contact, maar dat is salsa'en en een beetje kletsen. nooit meer. ik houd het gewoon af. denk ik.
ik ben dol op uitgaan maar doe het nooit meer. ja ik ben echt dol op dansen in de kroeg, heerlijk uitleven. biertje erbij, dikke pret. maar ik heb weinig vrienden die dat leuk vinden. ooit een stapoproepje ergens geplaatst maar daar kwam een meisje op af, en dat leip ook weer spaak na verloop van tijd. zij bleek via va ook tatoeageman te kennen en hem ook leuk te vinden. dat zal het punt geweest zijn.
Ik had het niet beter kunnen verwoordenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:54 schreef -tape- het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval geen saai persoon, je onderneemt genoeg en bent ook genoeg onder de mensen. Ik denk dat je niet geforceerd opzoek moet gaan, maar flirt hier en daar, en ik denk dat er vanzelf wel iemand op je pad komt. Ik heb altijd een zwak voor wat onzekere dames, en ik denk niet dat ik de enige ben in Nederland. Zolang je maar niet saai wordt, thuis blijft zitten en denken dat je perfecte man aan komt waaien.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:54 schreef -tape- het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval geen saai persoon, je onderneemt genoeg en bent ook genoeg onder de mensen. Ik denk dat je niet geforceerd opzoek moet gaan, maar flirt hier en daar, en ik denk dat er vanzelf wel iemand op je pad komt. Ik heb altijd een zwak voor wat onzekere dames, en ik denk niet dat ik de enige ben in Nederland. Zolang je maar niet saai wordt, thuis blijft zitten en denken dat je perfecte man aan komt waaien.
Ik denk dat het voor heel veel users man of vrouw hier geldt dat de 1e keer veel verschil zal uitmaken. Door de 1e keer een relatie te hebben leer je een stuk beter omgaan met het andere geslacht. Waarschijnlijk verloopt de 1e relatie niet perfect, maar je gaat er als persoon waarschijnlijk een hoop op vooruit.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:20 schreef -tape- het volgende:
Minnemin, zou het denk je verschil maken als iemand echt voor jou zou gaan en je zou vertellen dat hij je echt heel knap vindt? Ik heb dat ooit een keer bij een -redelijk onzeker- meisje gedaan, die is nu zo veranderd dat ze heel anders omgaat met jongens. Of eigen ik mezelf teveel eer toe aan deze actie?
Wat is het beste, assertiviteitstraining?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:18 schreef GroenerDanGras het volgende:
Eigenlijk is dat de beste therapie voor mensen met een laag zelfbeeld.. kan je zo enorm helpen!
Ik vind het klote dat iedereen het voor me heeft verzwegen. Maar goed, ik begrijp 't verder wel.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:37 schreef minnemin het volgende:
dat is echt stom iwannabehigh. klote voor je.
Volgens mij is dat wel het beste. Een meisje uit mijn klas heeft dat ook gedaan en je kan zien dat ze echt vooruit is gegaan met haar gedrag/functioneren.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:51 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Wat is het beste, assertiviteitstraining?
qftquote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:54 schreef -tape- het volgende:
[..]
Maar hoezo een zwak voor onzekere dames? Wat vind je daar zo leuk aan? Het lijkt mij juist super vervelend om een onzekere vriendin te hebben. Maar ''wat'' onzeker zijn we allemaal wel eens. Ik heb meer een zwak voor verlegen en rustige dames; beter dan van die aandachtshoeren. Ik heb liever een ''zelfbewuste'' vrouw, niet onzeker maar ook niet arrogant..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:54 schreef -tape- het volgende:
[..]
ik heb het ook hoor.. ik weet niet wat het precies is maar misschien heeft het te maken met mijn eigen onzekerheid ofzoiets. een onzeker meisje zal (in mijn hoofd) gemakkelijker zijn om te versieren ofzoquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:43 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Maar hoezo een zwak voor onzekere dames? Wat vind je daar zo leuk aan? Het lijkt mij juist super vervelend om een onzekere vriendin te hebben. Maar ''wat'' onzeker zijn we allemaal wel eens. Ik heb meer een zwak voor verlegen en rustige dames; beter dan van die aandachtshoeren. Ik heb liever een ''zelfbewuste'' vrouw, niet onzeker maar ook niet arrogant..
Ik denk ook wel dat onzekere meisjes makkelijker te versieren zijn, juist omdat ze onzeker zijn, dus makkelijker.. Iemand zijn waar iemand wat aan heeft, maar dat ben je toch ook voor je vrienden? Of begrijp ik het verkeerd?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:50 schreef Spork het volgende:
[..]
ik heb het ook hoor.. ik weet niet wat het precies is maar misschien heeft het te maken met mijn eigen onzekerheid ofzoiets. een onzeker meisje zal (in mijn hoofd) gemakkelijker zijn om te versieren ofzo
ik heb ook altijd een beetje een zwak voor hulpbehoevende mensen, omdat helpen / geven een soort van 'macht' (met opzet tussen aanhalingstekens) geeft waarvan ik bang ben die op een andere manier niet te kunnen krijgen. en daarmee bedoel ik niet overmeesterende macht, maar juist iemand zijn waar diegene wat aan heeft zegmaar
gevolg: ik geef te veel, ben op den duur te weinig mezelf en ga daar dan kapot aan. maar toch blijf ik op dat soort meiden vallen
inderdaad, maar het probleem is dat je daarmee een scheve relatie krijgt, waarbij ik meer geef dan ervoor terug krijg en dat is niet goedquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:57 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat onzekere meisjes makkelijker te versieren zijn, juist omdat ze onzeker zijn, dus makkelijker.. Iemand zijn waar iemand wat aan heeft, maar dat ben je toch ook voor je vrienden? Of begrijp ik het verkeerd?![]()
Hmm, ooit komt het juiste meisje wel. Denk ik.![]()
OT: ik ben dit hele weekend bij mijn vriendin, dus van mij hebben jullie geen last.De groeten allemaal, versierse.
Oh, zooo herkenbaar.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:50 schreef Spork het volgende:
[..]
ik heb het ook hoor.. ik weet niet wat het precies is maar misschien heeft het te maken met mijn eigen onzekerheid ofzoiets. een onzeker meisje zal (in mijn hoofd) gemakkelijker zijn om te versieren ofzo
ik heb ook altijd een beetje een zwak voor hulpbehoevende mensen, omdat helpen / geven een soort van 'macht' (met opzet tussen aanhalingstekens) geeft waarvan ik bang ben die op een andere manier niet te kunnen krijgen. en daarmee bedoel ik niet overmeesterende macht, maar juist iemand zijn waar diegene wat aan heeft zegmaar
gevolg: ik geef te veel, ben op den duur te weinig mezelf en ga daar dan kapot aan. maar toch blijf ik op dat soort meiden vallen
Inderdaad. Dan juist krijg je van die relaties waar een kerel zich als een klootzak gedraagt en zij toch maar gewoon bij 'em blijft. Nee, ik vind onzekerheid best wel een afknapper.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:59 schreef Spork het volgende:
inderdaad, maar het probleem is dat je daarmee een scheve relatie krijgt, waarbij ik meer geef dan ervoor terug krijg en dat is niet goed
oh nee ik ga me juist niet als een klootzak gedragen, maar sloof me veel te hard voor d'r uitquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:17 schreef Catbert het volgende:
[..]
Inderdaad. Dan juist krijg je van die relaties waar een kerel zich als een klootzak gedraagt en zij toch maar gewoon bij 'em blijft. Nee, ik vind onzekerheid best wel een afknapper.
Ik zeg ook niet dat jij dat doet, maar ik persoonlijk heb wel iemand nodig die als ik een keer chagerijnig ben en d'r een snauw geef gewoon een snauw teruggeeft in plaats van stilletjes bij zichzelf af gaat vragen wat ze verkeerd heeft gedaan.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:18 schreef Spork het volgende:
oh nee ik ga me juist niet als een klootzak gedragen, maar sloof me veel te hard voor d'r uit
ah ja, ik snap wat je bedoeltquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:22 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat jij dat doet, maar ik persoonlijk heb wel iemand nodig die als ik een keer chagerijnig ben en d'r een snauw geef gewoon een snauw teruggeeft in plaats van stilletjes bij zichzelf af gaat vragen wat ze verkeerd heeft gedaan.
Dit weekend dan onzekere dames spotten?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:54 schreef -tape- het volgende:
[..]
Nouja, m'n ex was ook niet superknap en ook wel wat onzeker over d'r uiterlijk, maar liet dat niet echt merken ofzo. Iedereen heeft wel onzekerheden, ik vind mezelf ook te dik geworden en baal d'r van dat ik mezelf er niet toe kan zetten naar de sportschool te gaan, maar het is niet iets wat verder een invloed op m'n leven heeft.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:24 schreef Spork het volgende:
ah ja, ik snap wat je bedoelt
ja dat wel hoor, maar er zijn veel verschillende typen onzeker, het zijn echt niet alleen maar grijze muisjes die nooit hun mond open trekken. ik val ook niet echt op verlegen
Achja je hebt EXen.. dus lelijk kun je niet zijn...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:35 schreef minnemin het volgende:
[..]
ja ik zei het ook niet over mezelf maar anderen. RARRRRR. lekker wijf, wat nou, ik ben mollig. en heb pukkeltjes. nee ik vind mezelf niet mooi.
ach, het is natuurlijk ook een modus waar ik in zit. dit niet veranderen houdt in dat ik medelijden krijg. dus het levert me wat op.
Wat heb je zoal geprobeerd dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:38 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Ikzelf heb vanalles geprobeerd maar krijg het niet voor mekaar..
Ik heb juist het idee dat datingsites (zoals RP) vooral een grote vleeskeuring zijn.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:38 schreef Kevin24 het volgende:
Me laatste redmiddel was een datingsite... nou, dat was ook geen succes! dacht dat mensen daar volwassener waren en niet puur op uiterlijk afgaan maar werd al snel duidelijk dat zelfs daar alles uiterlijk minded is.. (tja had het kunnen verwachten).
Inderdaad. Daarbij gebruiken veel meiden het gewoon om te zien hoe ze in de markt liggen. Dat geeft nogal een vertekend beeld want zelfs de meest lelijke vrouw krijgt daar nog genoeg "Psst schatje, neuken?" reacties.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:52 schreef dyna18 het volgende:
Ik heb juist het idee dat datingsites (zoals RP) vooral een grote vleeskeuring zijn.
Gaat totaal niet om de inhoud maar puur om het mooie plaatje op je profiel.
Zie dit soort sites dan ook niet als een laatste redmiddel, maar ga lekker activiteiten doen waar je ongedwongen met anderen in contact komt.
Leeftijd maakt toch niet uit om te stappen? Ik ben 30 en ben nog veel op stap. Zeker 2 dagen per week. Er zijn altijd wel mensen van wat oudere leeftijden.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:37 schreef -tape- het volgende:
Ik weet niet waar je woont, en of het daar een beetje te doen is als hoge 20'er met uitgaan.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:59 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik zie dan ook een zekere correlatie tussen beta-mannen en problemen met versieren. Conclusie, als je nu nog je vervolgopleiding moet kiezen en je overweegt iets technisch, doe dat niet. Je leert nooit meer met meiden om te gaan, je bent gedoemd om ongelukkig te zijn en het is onmogelijk om jezelf voor te stellen in niet-technische sociale gelegenheden.
Behalve het feit dat beta-mannen in omgevingen zitten waar zo weinig vrouwen zitten dat het er allemaal niet echt beter op wordt, is het ook nog gewoon zo dat vrouwen beta-mannen gewoon niet aantrekkelijk lijken te vinden. Ik vraag me af waarom niet?Beta’s hebben een hoger abstractie vermogen. Ze hebben meer inzicht in de samenhang der dingen. Ze hebben moeite met primair instinctief gedrag. Versieren en hierarchie vorming zijn typisch instinctief. Beta’s hebben daarin meer afstand en reserves, en lopen niet zo gemakkelijk hun lul achterna.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn grote niveau verschillen in beta’s. Beta’s met een laag niveau zijn techneutisch en nerdisch. Beta’s met een hoog niveau hebben een belangrijke kwaliteit die meeste mensen niet hebben. Het staat aan de basis van hoger moreel en verantwoordelijk handelen. Deze kwaliteit wordt door andere worden vaak afgedaan als een zwakte, omdat ze er zelf niets mee kunnen. Beta's zijn intelligent, aardig en gevoelig. Het zijn geen macho's.
Er zijn ook vrouwelijke beta’s, maar die zijn nog zeldzamer.
Het is juist dat beta's niet op waarde worden geschat. Ik zou deze getalenteerde mensen ook afraden een technische studie te doen. Je kunt dat abstractievermogen ook goed gebruiken in rechten, management functies en verantwoordelijke functies iha (functies waarin je verder moet kijken dan je eigen belang en voordeel).
[ Bericht 2% gewijzigd door deelnemer op 13-05-2011 12:45:39 ]The view from nowhere.
Je moet af van dat timide, angstige gedrag. Het zou niet gek zijn als jij daarvoor eens naar een psycholoog ging die eens bij jou stil staat.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:08 schreef benzin het volgende:
[..]
Leeftijd kan uitmaken, ligt er aan waar je woont. Hier in Alkmaar bijvoorbeeld is bijna geen mogelijkheid voor een 30'er goed uit te gaan hoor.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Leeftijd maakt toch niet uit om te stappen? Ik ben 30 en ben nog veel op stap. Zeker 2 dagen per week. Er zijn altijd wel mensen van wat oudere leeftijden.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:41 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Beta’s hebben een hoger abstractie vermogen. Ze hebben meer inzicht in de samenhang der dingen. Ze hebben moeite met primair instinctief gedrag. Versieren en hierarchie vorming zijn typisch instinctief. Beta’s hebben daarin meer afstand en reserves, en lopen niet zo gemakkelijk hun lul achterna.
Er zijn grote niveau verschillen in beta’s. Beta’s met een laag niveau zijn techneutisch en nerdisch. Beta’s met een hoog niveau hebben een belangrijke kwaliteit die meeste mensen niet hebben. Het staat aan de basis van hoger moreel en verantwoordelijk handelen. Deze kwaliteit wordt door andere worden vaak afgedaan als een zwakte, omdat ze er zelf niets mee kunnen. Beta's zijn intelligent, aardig en gevoelig. Het zijn geen macho's.
Er zijn ook vrouwelijke beta’s, maar die zijn nog zeldzamer.
Het is juist dat beta's niet op waarde worden geschat. Ik zou deze getalenteerde mensen ook afraden een technische studie te doen. Je kunt dat abstractievermogen ook goed gebruiken in rechten, management functies en verantwoordelijke functies iha (functies waarin je verder moet kijken dan je eigen belang en voordeel).
doet me heel erg denken aan de de INTJ-persoonlijkheid uit de Myers-Briggs test:quote:
http://typelogic.com/intj.htmlquote:Personal relationships, particularly romantic ones, can be the INTJ's Achilles heel. While they are capable of caring deeply for others (usually a select few), and are willing to spend a great deal of time and effort on a relationship, the knowledge and self-confidence that make them so successful in other areas can suddenly abandon or mislead them in interpersonal situations.
This happens in part because many INTJs do not readily grasp the social rituals; for instance, they tend to have little patience and less understanding of such things as small talk and flirtation (which most types consider half the fun of a relationship). To complicate matters, INTJs are usually extremely private people, and can often be naturally impassive as well, which makes them easy to misread and misunderstand. Perhaps the most fundamental problem, however, is that INTJs really want people to make sense. :-)
Dan had die ene user het dus toch niet gelogen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:26 schreef iwannabehigh het volgende:
Huh? Laatst zei je nog dat je graag een extraverte vriendin wilde, net zoals je huidige die veel praat en zo.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:43 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Maar hoezo een zwak voor onzekere dames? Wat vind je daar zo leuk aan? Het lijkt mij juist super vervelend om een onzekere vriendin te hebben. Maar ''wat'' onzeker zijn we allemaal wel eens. Ik heb meer een zwak voor verlegen en rustige dames; beter dan van die aandachtshoeren. Ik heb liever een ''zelfbewuste'' vrouw, niet onzeker maar ook niet arrogant..
[hokjesgeest]quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Huh? Laatst zei je nog dat je graag een extraverte vriendin wilde, net zoals je huidige die veel praat en zo.
Ik kan je geruststellen ik krijg ook niks voor elkaarquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:38 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Achja je hebt EXen.. dus lelijk kun je niet zijn...
Bij mij krijgen zelfs strontvliegen tranen in de ogen.....
Waar is Richard trouwens ? heeft die nog success gehad ? Ikzelf heb vanalles geprobeerd maar krijg het niet voor mekaar..
Me laatste redmiddel was een datingsite... nou, dat was ook geen succes! dacht dat mensen daar volwassener waren en niet puur op uiterlijk afgaan maar werd al snel duidelijk dat zelfs daar alles uiterlijk minded is.. (tja had het kunnen verwachten).
Sommige klagen dat mensen met hun gaan omdat ze knap zijn.. andere zijn al blij als er iemand hoi zegt...
zei het een paar maanden ookal maar vind het wel leuk geweest zo.. word wel een kluizenaar, emotioneel ben ik al helemaal leeggedrained dus dat laatste beetje gevoel eruit werken moet ook geen probleem zijn.
Ben wel benieuwd hoe het met Richard is verlopen, iemand enig idee ?
Nou, wat een geruststelling...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:46 schreef richard_prf het volgende:
Ik kan je geruststellen ik krijg ook niks voor elkaar
Mag ook wel eens gezegd worden. Veel van de goede eigenschappen van beta's zijn ook heel gewenst door vrouwen, als het echt op een landurige relatie aankomt. Maar in de veroverfase reageren vrouwen net zo instinctief en zien beta's niet eens staan. Hebben ze dan er relatie met zo'n go-getter dan klagen ze over de ongevoeligheid en het egotisme van hun mannetjequote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:40 schreef Spork het volgende:
[..]
doet me heel erg denken aan de de INTJ-persoonlijkheid uit de Myers-Briggs test:
[..]
http://typelogic.com/intj.html
hier herkende ik mezelf enorm in toen ik die test deed en de resultaten las
Je kunt overwegen om er een punt achter te zetten. Haar gedrag naar jou zou voor iedere vrouw voldoende zijn om ermee te stoppen. Heb je al eens iemand afgewezen? Nieuwe ervaring. Als ze komt wijs je haar af, omdat het contact niet gelijkwaardig is. Jou belangen tellen namelijk niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:46 schreef richard_prf het volgende:
[..]
En verder had ik nog een vriendin waarmee ik af en toe praatte maar waar ik al een week ofzo niks meer van gehoord heb sinds ze een nieuwe vriend heeft. Ze vindt me onaantrekkelijk maar wilde met me blijven omgaan omdat uiterlijk niks boeit voor haar vrienden zei ze en ik was haar huilpaal.
Heb je het nu over opleiding of over niet-alpha mannen?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:01 schreef deelnemer het volgende:
Mag ook wel eens gezegd worden. Veel van de goede eigenschappen van beta's zijn ook heel gewenst door vrouwen, als het echt op een landurige relatie aankomt. Maar in de veroverfase reageren vrouwen net zo instinctief en zien beta's niet eens staan.
Over 'opleiding', al gaat het eigenlijk over kwaliteiten, die bij deze opleidingen vereist zijn. Alpha-mannen, in de zin van natuurlijke leiders, is iets anders. Als een Alpha-man veel beta kwaliteiten heeft, dan is het ook een goede leider.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:12 schreef Catbert het volgende:
[..]
Heb je het nu over opleiding of over niet-alpha mannen?
Je voelt je minder hopeloos als je niet de enige bent in die situatie.quote:
Maakt niks uit, je moet alleen niet zo druk maken over leeftijd. Ik ga net zo makkelijk stappen in een tent met 20jarige. Het is nergens gezellig daar moet je zelf voor zorgen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:14 schreef -tape- het volgende:
[..]
Leeftijd kan uitmaken, ligt er aan waar je woont. Hier in Alkmaar bijvoorbeeld is bijna geen mogelijkheid voor een 30'er goed uit te gaan hoor.
Jij wel, maar ik doelde eigenlijk op Minnemin. Met de zelfverzekerdheid ter grootte van een speldenknop.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maakt niks uit, je moet alleen niet zo druk maken over leeftijd. Ik ga net zo makkelijk stappen in een tent met 20jarige. Het is nergens gezellig daar moet je zelf voor zorgen.
Nogal waar het bij ontbreekt hier bij de zogenaamde Alpha mannen die hier de dienst denken uit te maken zonder in het bezit te zijn van geen enkele Beta kwaliteiten.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:15 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Over 'opleiding', al gaat het eigenlijk over kwaliteiten, die bij deze opleidingen vereist zijn. Alpha-mannen, in de zin van natuurlijke leiders, is iets anders. Als een Alpha-man veel beta kwaliteiten heeft, dan is het ook een goede leider.
Ja maar je stelt eigenlijk dat mannen die beta opleidingen doen per definitie slecht zijn met vrouwen, en da's natuurlijk onzin.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:15 schreef deelnemer het volgende:
Over 'opleiding', al gaat het eigenlijk over kwaliteiten, die bij deze opleidingen vereist zijn. Alpha-mannen, in de zin van natuurlijke leiders, is iets anders. Als een Alpha-man veel beta kwaliteiten heeft, dan is het ook een goede leider.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |