Dat is wel waar.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:43 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Als je dat vertaald naar, "je was als man te afwachtend en te zeer een watje" dan kan zo'n opmerking best kloppen.
Omega is de laatste letter in het Griekse alfabet. Een omega-individu is dus de underdog.quote:
Inderdaad, dat is ook zo.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:41 schreef Catbert het volgende:
Ja, maar we hebben absoluut niet die rigide sociale structuur. In een groep vrienden is er niet 1 absoluut dominant over de rest. Dus het is een leuke term, maar je moet het niet letterlijk nemen. En ik krijg het idee dat sommigen hier het echt te letterlijk nemen en denken dat je de kerels om je heen moet gaan aftroeven ofzo. Da's een goeie manier om je vrienden kwijt te raken, niet meer.
Leuke serie in het 1e en 2e seizoen. Nu het 5e seizoen is Barney meer een sneu figuur, dan het geweldige typetje zoals het begon.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:43 schreef Catbert het volgende:
Right, tijd voor een paar afleveringen HIMYM, Barney time! High five!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nja, weet niet. Zoals ik het zie heb ik maar een paar meisjes ooit "gekend" die op meer vielen dan 'coole' jongens. Misschien blijven er dan maar een paar 1000 meisjes over in Nederland. Wat als daar niemand tussen zit en ik nooit iemand vind?quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik denk niet dat het aan je studie ligt, maar aan je eigen mening daarover. En ook aan het type meisje waar je je pijlen op richt (of wilt gaan richten). Het type meisje dat alleen gaat voor (in jouw ogen) 'cool' lijkt me geen type van hetzelfde (intellectuele) niveau in jouw geval.
Je moet weten dat het sowieso vrij bijzonder is als je een match vindt voor jezelf hoor. Althans, zo denk ik erover. Zeker als je bijzonder bent in bepaalde dingen, zoals in jouw geval wellicht intelligentie en/of technisch inzicht. It's lonely at the top.
Als je anders bent dan de grijze massa is het gewoon lastig allemaal. Maar dat wil absoluut niet zeggen dat het dus kansloos is - het is alleen wat lastiger om je match te vinden.
Vrij weinig. Als ik tijd heb speel ik gitaar, en ik lees heel veel over uiteenlopende onderwerpen. Verder heb ik niet zoveelquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:38 schreef moneyfornothing het volgende:
Nouja, wat vindt je verder leuk om te doen? Wat dan ook.
Danku.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:44 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Omega is de laatste letter in het Griekse alfabet. Een omega-individu is dus de underdog.
Nou gitaarspelen is al een goede! Daar regel je gratis chicks én geld mee!quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, weet niet. Zoals ik het zie heb ik maar een paar meisjes ooit "gekend" die op meer vielen dan 'coole' jongens. Misschien blijven er dan maar een paar 1000 meisjes over in Nederland. Wat als daar niemand tussen zit en ik nooit iemand vind?
Alles wat ik wil is redelijk gelukkig zijn, een paar goede vrienden en een vriendinnetjeVerder kan het me allemaal niets schelen.
[..]
Vrij weinig. Als ik tijd heb speel ik gitaar, en ik lees heel veel over uiteenlopende onderwerpen. Verder heb ik niet zoveel
Er is meestal wel degelijk een leidster bij een groep vrouwen, maar of die dan ook alpha genoemd mag worden?quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:46 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, bij diverse spinnensoorten en bij stokpaardjes bijvoorbeeld.
Het lijkt me veel te drastisch om om zo'n reden te stoppen met een studie. Natuurlijk ken ik je niet en mag je het zelf weten, maar just sayin'quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:30 schreef benzin het volgende:
[..]
Omdat ik niet na 3 jaar plots wil stoppen in verband met enorme kosten enzo. Daarnaast ben ik er ook gewoon goed in, doe al jaren werk in die richting. Mijn hele CV is hierop gebouwd en ik kan het niet verantwoorden aan mijn ouders om te stoppen. Zou ook niet weten wat ik anders zou moeten doen.
Het is gewoon redelijk hopeloos. Ik kan niet stoppen, ik wil niet door, ik weet niets anders en alles wat ik wil krijg ik niet.
daarom moet je aardig zijn tegen alle vrouwen hequote:Op donderdag 12 mei 2011 23:48 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En dan heb je ook nog de dikke vriendin om leuker naast te lijken.
Ja. Nee. Je bedoelt "queen bee". Bijenkoningin dus. En nee, het is gewoon alfa-vrouw, want bijen werken verdomde anders dan primaten.quote:
Degene met een gezonde inkijk om de mannen te lokkenquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:48 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En dan heb je ook nog de dikke vriendin om leuker naast te lijken.
Bij mij op school hebben we daar een goed voorbeeld van.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:49 schreef Waaghals het volgende:
[..]
daarom moet je aardig zijn tegen alle vrouwen he
zelfs dikkerdjes hebben misschien een leuke vriendin
het lijkt me ook niet iets waar iedereen mee te koop loopt, je met pua dingen bezig houdenquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:40 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat klinkt positief dus die houden we erin.![]()
Ik vind PUA enzo aardige onzin en hou me niet zo met de termen bezig. Buiten het internet om hoor ik het ook nooit eigenlijk.
Ja, want bij de soorten die ik noemde is de vrouw gewoon de baas. Dus ook de baas over het mannetje.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:47 schreef dyna18 het volgende:
Er is meestal wel degelijk een leidster bij een groep vrouwen, maar of die dan ook alpha genoemd mag worden?
quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:49 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Ja. Nee. Je bedoelt "queen bee". Bijenkoningin dus. En nee, het is gewoon alfa-vrouw, want bijen werken verdomde anders dan primaten.
Moeite met luiwammesen die weigeren hun moerstaal te typen.quote:
Jawel hoor, kijk een willekeurige highschool film en je ziet een queen bee.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:49 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Ja. Nee. Je bedoelt "queen bee". Bijenkoningin dus. En nee, het is gewoon alfa-vrouw, want bijen werken verdomde anders dan primaten.
queen bee is jouw moerstaal ?quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:51 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Moeite met luiwammesen die weigeren hun moerstaal te typen.
Weet niet. Tot nu toe heb ik eigenlijk nooit voor of met anderen gespeeldquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:47 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nou gitaarspelen is al een goede! Daar regel je gratis chicks én geld mee!
Dat is een hele drastische reden, maar wat moet ik dan? Zoals alles nu gaat ben ik diep ongelukkig en zou ik willen dat ik nooit geboren was. Ik wil mezelf ook gewoon alleen maar goed voelen. Een kat in het nauw kan ineens drastische dingen doen. Weet het gewoon niet zo goed allemaalquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:48 schreef minibeer het volgende:
Het lijkt me veel te drastisch om om zo'n reden te stoppen met een studie. Natuurlijk ken ik je niet en mag je het zelf weten, maar just sayin'
Een bijenkoningin heeft geen enkele "autoriteit" binnen een nest. Een 'alfa-vrouw' wel.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:51 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jawel hoor, kijk een willekeurige highschool film en je ziet een queen bee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |