abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96722202
quote:
14s.gif Op donderdag 12 mei 2011 21:56 schreef Crutch het volgende:

[..]

Begon er al eerder over eerder in deze reeks, maar de issues van anderen waren wat belangrijker.
kom op vertel eens!!!!
pi_96722764
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 21:33 schreef missyB het volgende:
voor mij is een flirt, een snel iets, een lach, een extra blik etc.
versieren gaat ietsje verder,wat uitdagender in gedrag en praten.
ik ben altijd wel eerlijk tov anderen dat ik een partner heb en dat het hier bij blijft en meer niet.
Maar zo gek vaak gebeurd dat niet eens hoor, 9 van de 10 keer durf ik niet eens. of heb ik niet door als men mij leuk vind bijv.
het klinkt nu alsof het heeeel wat is maar dat valt echt mee hoor
Wat jij versieren noemt, schaar ik dus onder flirten...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 12 mei 2011 @ 22:14:51 #253
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96724016
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 22:01 schreef Godshand het volgende:

[..]

Wat jij versieren noemt, schaar ik dus onder flirten...
Die 'grenzen' zijn voor iedereen anders, denk ik. :Y
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_96724407
Ik denk dus dat ik vanavond heel laat voor het slapen gaan het berichtje stuur , dan heb ik het even gedaan. Aan een kant wel heel spannend mijn eerste vunzige berichtje aan hem en dan afwachten maar ik moet maar zo zien de eerste stap is voor mij al een hele overwinning :Y
pi_96724486
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 22:18 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk dus dat ik vanavond heel laat voor het slapen gaan het berichtje stuur , dan heb ik het even gedaan. Aan een kant wel heel spannend mijn eerste vunzige berichtje aan hem en dan afwachten maar ik moet maar zo zien de eerste stap is voor mij al een hele overwinning :Y
you go girl!
pi_96724567
quote:
Welke wordt het?
Ron Paul 2012
pi_96724678
~O> Succes!
pi_96725119
Ik doe mijn eigen invulling aan wat hij leuk vind , en maar hopen dat die hapt. Zo stom ik heb bij hem soms het idee dat als ik hem zoiets stuur hij in shock voor de computer zit.
pi_96725167
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 22:21 schreef HappyGirl91 het volgende:
~O> Succes!
Thanx
pi_96725284
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 22:21 schreef HappyGirl91 het volgende:
~O> Succes!
Wat zou jij sturen?
Ron Paul 2012
pi_96725498
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 22:27 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Wat zou jij sturen?
een bibs foto
  donderdag 12 mei 2011 @ 22:31:33 #262
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96725798
quote:
Waarom uitstellen? Nu heb je nog kans dat hij meteen komt. :P
Verder goed bezig natuurlijk. ^O^
pi_96726123
heb je al wat verstuurd form?
pi_96726277
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 22:31 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Waarom uitstellen? Nu heb je nog kans dat hij meteen komt. :P
Verder goed bezig natuurlijk. ^O^
Omdat ik vandaag een intensief dagje heb gehad en ik even bij wil komen, en als ik het later stuur heb ik voor mezelf meer voorbereid tijd. Verder ook maar afwachten , want meneer heeft er een handje van niet te reageren en dan voor je neus te staan.
pi_96726371
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 22:36 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Omdat ik vandaag een intensief dagje heb gehad en ik even bij wil komen, en als ik het later stuur heb ik voor mezelf meer voorbereid tijd. Verder ook maar afwachten , want meneer heeft er een handje van niet te reageren en dan voor je neus te staan.
Wat als hij al slaapt? Je moet het niet té laat versturen.
Ron Paul 2012
pi_96726568
Ik heb hem trouwens meer opgegeild door op verjaardagen leuke naakte betty boop berichtjes te sturen , wat die heel grappig vond en als die jarig is heb ik sowieso voorgenomen hem zo´n leuke jaren 50 pin up kaart te sturen, maar nog nooit met woorden eigenlijk .
Het rare is met hem dat hij makkelijker met woorden is als ik , ik kan uberhaupt amper een schatje uit mijn mond krijgen en dat lukt hem prima
  donderdag 12 mei 2011 @ 22:39:32 #267
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96726575
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 22:37 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Nou dit idd, die kans wordt wel steeds groter hoe langer je wacht. En dan ga je zitten stressen omdat hij niet antwoordt terwijl hij het misschien nog heul niet heeft gezien. :{
Alsook: uitstel lijdt meestal tot afstel. Hoe langer je erover na gaat denken, hoe hoger de drempel wordt, etc.
pi_96726700
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 22:37 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Hij kan het toch ook laat krijgen en dan sowieso een leuk vooruitzicht hebben. Ik hou het wel op een beetje christelijke tijd qua reageren maar meer dat het niet gelijk hoeft maar gewoon open en kijken wat die doet
pi_96726782
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 22:39 schreef formerjellybean het volgende:
Ik heb hem trouwens meer opgegeild door op verjaardagen leuke naakte betty boop berichtjes te sturen , wat die heel grappig vond en als die jarig is heb ik sowieso voorgenomen hem zo´n leuke jaren 50 pin up kaart te sturen, maar nog nooit met woorden eigenlijk .
Het rare is met hem dat hij makkelijker met woorden is als ik , ik kan uberhaupt amper een schatje uit mijn mond krijgen en dat lukt hem prima
Het kost jou ook 1 Fok pagina om er 1 te sturen ;) Dus je stelling dat het jou moeite kost blijkt :P

Je had toch al eens eerder een dergelijk berichtje naar hem gestuurd en toen een topic over geopend?
pi_96726839
Nee , vanavond rond 12 uur word het , en dan ben ik voor mezelf al sowieso opgelucht dat ik het gedaan heb. Ten 2e weet ik ook hoe hij is dus weet ik ook voor mezelf dat ik niet op antwoord moet blindstaren
pi_96727025
quote:
5s.gif Op donderdag 12 mei 2011 22:42 schreef Godshand het volgende:

[..]

Het kost jou ook 1 Fok pagina om er 1 te sturen ;) Dus je stelling dat het jou moeite kost blijkt :P

Je had toch al eens eerder een dergelijk berichtje naar hem gestuurd en toen een topic over geopend?
Nee, ik heb er geen topic over geopend en dit word mijn eerste woordelijke vunzig berichtje . Ik was het ooit eens van plan maar toen kregen we ruzie en nu heeft hij de eerste stap genomen en nu wil ik het eigenlijk terugdoen.
pi_96727340
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 22:45 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Nee, ik heb er geen topic over geopend en dit word mijn eerste woordelijke vunzig berichtje . Ik was het ooit eens van plan maar toen kregen we ruzie en nu heeft hij de eerste stap genomen en nu wil ik het eigenlijk terugdoen.
Succes ermee dan en geen ruzie maken he? Tenzij goedmaaksex :P
  donderdag 12 mei 2011 @ 22:50:56 #273
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96727527
Naja het feit dat je het hier post is natuurlijk wel een stok achter de deur. Succes! *O*
pi_96727686
En wat voor berichtje wordt het?
pi_96727697
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 22:48 schreef Godshand het volgende:

[..]

Succes ermee dan en geen ruzie maken he? Tenzij goedmaaksex :P
Goedmaaksex is heel belangrijk O-) Thanks
pi_96727745
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 22:52 schreef dyna18 het volgende:
En wat voor berichtje wordt het?
Vunzig dus :Y
pi_96727855
quote:
14s.gif Op donderdag 12 mei 2011 22:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
Naja het feit dat je het hier post is natuurlijk wel een stok achter de deur. Succes! *O*
Jij hebt ook nog wat goed te maken. :P
pi_96728124
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 22:27 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Wat zou jij sturen?
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 22:28 schreef missyB het volgende:

[..]

een bibs foto
:D
Ik weet niet hoor, weet überhaupt niet óf ik het zelfs zou doen, eigenlijk.
Het hangt allemaal af van wat voor gevoel je erbij hebt, natuurlijk.
pi_96728301
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 22:56 schreef HappyGirl91 het volgende:

Ik denk dat ze wat nats tussen dr benen voelt...

Overigens beste lezers, doe dit niet bij je eerste dates :P
pi_96728396
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 15:29 schreef deelnemer het volgende:
Er zitten trouwens wel veel beta-mannen in dit topic die moeite hebben met versieren.
Ik zie dan ook een zekere correlatie tussen beta-mannen en problemen met versieren. Conclusie, als je nu nog je vervolgopleiding moet kiezen en je overweegt iets technisch, doe dat niet. Je leert nooit meer met meiden om te gaan, je bent gedoemd om ongelukkig te zijn en het is onmogelijk om jezelf voor te stellen in niet-technische sociale gelegenheden.

Behalve het feit dat beta-mannen in omgevingen zitten waar zo weinig vrouwen zitten dat het er allemaal niet echt beter op wordt, is het ook nog gewoon zo dat vrouwen beta-mannen gewoon niet aantrekkelijk lijken te vinden. Ik vraag me af waarom niet?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_96728559
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 22:59 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik zie dan ook een zekere correlatie tussen beta-mannen en problemen met versieren. Conclusie, als je nu nog je vervolgopleiding moet kiezen en je overweegt iets technisch, doe dat niet. Je leert nooit meer met meiden om te gaan, je bent gedoemd om ongelukkig te zijn en het is onmogelijk om jezelf voor te stellen in niet-technische sociale gelegenheden.

Behalve het feit dat beta-mannen in omgevingen zitten waar zo weinig vrouwen zitten dat het er allemaal niet echt beter op wordt, is het ook nog gewoon zo dat vrouwen beta-mannen gewoon niet aantrekkelijk lijken te vinden. Ik vraag me af waarom niet?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ligt het niet ook aan het soort type dat over het algemeen beta studies doet?

eidt oh dat zeg je ook in het tweede stukje.

Met meiden leren omgaan kan je ook op de middelbare.
pi_96728564
quote:

[..]

[..]

tuurlijk, en ook niet even zo n frontale bibs maar gewoon een beetje wazige bibs, sexy bibs .
pi_96728656
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 22:58 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ik denk dat ze wat nats tussen dr benen voelt...

Overigens beste lezers, doe dit niet bij je eerste dates :P
wat is dat nou weer voor invulling dat ik iets nats tussen mn benen zou voelen?
Alleen omdat ik eerder een leuke bibs foto zou smsen dan een vunzige sms?
pi_96728751
quote:

[..]

[..]

Heb je weleens een relatie gehad, want bij hem en mij speelt ook dat we een poosje elkaar kennen en dan ga je meer van dat soort dingen doen. Of niet dat kan natuurlijk ook .
pi_96728863
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 23:01 schreef missyB het volgende:

[..]

wat is dat nou weer voor invulling dat ik iets nats tussen mn benen zou voelen?
Alleen omdat ik eerder een leuke bibs foto zou smsen dan een vunzige sms?
Ging het over jou? Nope...
pi_96728942
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 23:03 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ging het over jou? Nope...
Mijn excuses ik dacht dat je mij daarmee bedoelde, vond het dus al zo raar
pi_96728981
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 23:00 schreef -Strawberry- het volgende:
Ligt het niet ook aan het soort type dat over het algemeen beta studies doet?
Mja, laten we wel wezen. In de regel staan beta's nu niet bepaald bekend om hun sociale vaardigheden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-05-2011 23:06:52 ]
pi_96729097
quote:

[..]

SPOILER
Nouja als iemand graag iets technisch wilt doen qua opleiding zou ik het hem echt niet afraden hoor. Dat je minder vrouwen tegenkomt tijdens je studie is een feit, maar er is ook nog zoveel te doen naast die studie dat je dat prima moet kunnen compenseren.

En als jij op een leuke, enthousiaste manier kan vertellen over wat jij doet, dan vind ik het 9 van de 10 keer leuk om ernaar te luisteren. Het onderwerp an sich is misschien niet heel boeiend, maar jij kan het zelf wel boeiend proberen te brengen. Als je dat nooit doet is dat natuurlijk lastig, maar oefening baart kunst.

Nou weet ik niet precies wat een beta-man is, maar als jij jezelf in dat hokje stopt terwijl je tegelijkertijd dat hokje als negatief ziet verpest je het al een beetje voor jezelf.
pi_96729106
quote:
7s.gif Op donderdag 12 mei 2011 23:05 schreef Techno het volgende:

[..]

Mja, laten wel wezen. In de regel staan beta's nu niet bepaald bekend om hun sociale vaardigheden.
Toch zijn vele beroemde natuurkundigen/scheikundigen gewoon getrouwd geraakt :P

Feynman, Einstein, Curie, Hawking. Allemaal aan de man/vrouw.
pi_96729205
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 23:06 schreef Godshand het volgende:

Ik zeg toch ook niet dat het onmogelijk is? Overigens ben ik zelf ook meer beta dan alpha qua opleiding. :')
  donderdag 12 mei 2011 @ 23:09:30 #291
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96729297
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 23:06 schreef Godshand het volgende:

[..]

Einstein was wel redelijk (sociaal) gestoord, zeggen ze. Toch? :P
pi_96729339
quote:
7s.gif Op donderdag 12 mei 2011 23:05 schreef Techno het volgende:

[..]

Mja, laten we wel wezen. In de regel staan beta's nu niet bepaald bekend om hun sociale vaardigheden.
Dat bedoel ik. Maar dat komt niet door de studiekeuze, daarvoor waren ze waarschijnlijk ook al zo.
pi_96729402
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 23:09 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Einstein was wel redelijk (sociaal) gestoord, zeggen ze. Toch? :P
Xou het niet weten. Wel was hij wel zo'n typische verstrooide professor scheen.
pi_96729411
quote:

[..]

Ik zie dan ook een zekere correlatie tussen beta-mannen en problemen met versieren.

[..]

Klopt inderdaad.
Het is inderdaad niet een handige omgeving voor mannen die niet van nature alpha zijn.

Op de opleiding zitten nauwelijks vrouwen en later als je gaat werken zit je nog steeds tussen de mannen. Daarnaast zijn de mannen om je heen meestal ook niet het alpha type, waardoor je een gebrek hebt aan goede rolmodellen om je heen. Toch een van de belangrijke onderdelen van hoe de meeste jongens het omgaan met vrouwen leren, namelijk het gedrag kopieren van vrienden.

Natuurlijk geeft het wel een goed inkomen en een hoge baanzekerheid, dus zo slecht is deze keuze nou ook weer niet. Maar ga dan alsjeblieft wel bij een studentenvereniging en heb vrienden buiten je studie.
pi_96729517
quote:
7s.gif Op donderdag 12 mei 2011 23:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat bedoel ik. Maar dat komt niet door de studiekeuze, daarvoor waren ze waarschijnlijk ook al zo.
Dat ze voor die tijd zo waren ben ik met je eens, maar juist daardoor zullen ze ook eerder voor een technische dan een sociale (of andere alpha/gamma) studie kiezen lijkt me?
pi_96729782
Met andere woorden misschien word je wel superberoemd als een wetenschapper maar je datingleven zuigt.
  donderdag 12 mei 2011 @ 23:17:15 #297
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96729807
Kan iemand deze boerentrien even uitleggen wat nou precies alpha/beta/gamma is?
pi_96729896
Hebben we het over alpha/beta studies of alpha/beta mannen?
Ron Paul 2012
pi_96729910
quote:
9s.gif Op donderdag 12 mei 2011 23:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
Kan iemand deze boerentrien even uitleggen wat nou precies alpha/beta/gamma is?
Dit biblebelt meisje is ook benieuwd naar hoe de rest deze termen definieert.
Google is zo onpersoonlijk, jwz. :{w
pi_96729952
alpha mannetje is de leider van het groepje , dat weet ik , beta niet en gamma is een winkel _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')