abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96715124
Terug van sporten...
Ik zie dat het hier nog steeds gezellig is.
Eerst even bijlezen.
pi_96715441
@richard, jammer om te horen dat je slechts om de 3 weken terecht kan bij de psycholoog. Van wat je over het eerste gesprek schreef klonk hij als een prima vent die snapt waar je (en meerdere hier trouwens) mee zit. Ik had graag meer gehoord over hoe hij het wil gaan aanpakken.
pi_96716585
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 20:14 schreef formerjellybean het volgende:
En versieren blijf je doen ook al heb je een relatie :Y
yeps!
  donderdag 12 mei 2011 @ 21:06:11 #204
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_96717012
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 20:14 schreef formerjellybean het volgende:
En versieren blijf je doen ook al heb je een relatie :Y
Wat een bullshit.
Flirten, okay, maar versieren is toch écht iets anders.
Je moeder is een hamster
pi_96717087
quote:
14s.gif Op donderdag 12 mei 2011 21:06 schreef Crutch het volgende:

[..]

Wat een bullshit.
Flirten, okay, maar versieren is toch écht iets anders.
Ze bedoelde volgens mij versieren binnen die relatie, niet erbuiten - denk dat ze er ook wel flirten mee bedoelde
pi_96717290
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 21:06 schreef HappyGirl91 het volgende:
Ze bedoelde volgens mij versieren binnen die relatie, niet erbuiten - denk dat ze er ook wel flirten mee bedoelde
Ja dat ze haar vent wel eens verrast met een nieuw, spannend lingeriesetje, dat soort dingen.
pi_96717400
quote:
7s.gif Op donderdag 12 mei 2011 21:08 schreef Techno het volgende:

[..]

Ja dat ze haar vent wel eens verrast met een nieuw, spannend lingeriesetje, dat soort dingen.
dat ook, versieren ook, tis maar net wat je er uiteindelijk mee doet, maar goed das mijn mening
  donderdag 12 mei 2011 @ 21:13:05 #208
118585 Crutch
pi_96717670
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 21:06 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Ik hoop het voor haar, want anders krijg ik zwaar het vermoeden dat ze bij haar vent weg wil.
Je moeder is een hamster
  donderdag 12 mei 2011 @ 21:13:41 #209
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96717754
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 21:10 schreef missyB het volgende:

[..]

dat ook, versieren ook, tis maar net wat je er uiteindelijk mee doet, maar goed das mijn mening
Versieren in de trant van niet achter uit leunen en denken: "Ze is binnen ik doe geen moeite meer"?
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_96717886
quote:
14s.gif Op donderdag 12 mei 2011 21:13 schreef Crutch het volgende:

[..]

Ik hoop het voor haar, want anders krijg ik zwaar het vermoeden dat ze bij haar vent weg wil.
Ik bedoelde dus binnen de relatie :'(
pi_96717913
Nu het hier even wat rustiger is, zal ik even de kans pakken om mij voor te stellen.
Ik had een aantal van de topics mee zitten te lezen, maar het ging vaak te hard om alles bij te houden. Dus nog niet veel gepost.

Zelf ben ik dus ook iemand bij wie het versieren niet vanzelfsprekend gaat. Of breder eigenlijk heb ik veel moeite met alle relatie, vriendschap, interactie en communicatie met anderen.

Sinds 2005 heb ik het besef dat het anders moet om nog wat van het leven te maken.
Ik heb er sindsdien eerst alleen aan proberen te werken, met bijv. veel hierover te lezen. Ook heb ik mijzelf beter proberen te maken door mij beter te kleden, te gaan sporten, 20kg af te vallen en meer mensen op te zoeken.
Dat contact met anderen, vrouwen in het bijzonder bleef echter lastig. Ik maakte wel een kleine vooruitgang, maar al met al schoot het niet echt hard op. Daarom in 2009 de volgende stap genomen om professionele hulp in te schakelen.
Hopelijk met hun hulp lukt het me wel om binding met anderen tot stand te brengen. Begin dit jaar (2011) is er bij mij officieel Asperger geconstateerd (wat een aantal FOK users al in 2009 doorhadden in eerdere topics van mij).

Praktisch gezien houdt dit voor mij in dat ik heel veel zaken in de sociale omgang die voor anderen doodnormaal zijn simpel weg niet door heb. Ook het verbeteren van mijn sociale vaardigheden valt zwaar en gaat slechts met kleine stapjes vooruit (zie alleen al hoelang ik bezig ben). Er zit gelukkig wel vooruitgang in en ik ben ook kei hard aan het werk om op dit vlak beter te worden.

Wat bij mij nu beter gaat is dat ik een actief leven heb met veel contact met zowel mannen als vrouwen. Met een aantal van hun wordt nu langzamerhand een vriendschappelijke band opgebouwd. Ik geniet meer van leuke dingen en ga regelmatig op groepsreis. Ook heb ik meer inzicht in wat er nu verwacht wordt van mij in de omgang met anderen.

Wat nog niet goed gaat is dat ondanks ik nu wel de kennis heb over hoe bepaalde dingen beter moeten, het toepassen vaak nog niet goed gaat. Verder moet ik nog een enorme inhaalslag maken met het opdoen van ervaring op romantisch gebied.

In dit topic hoop ik meer tips te krijgen om zaken op dat vlak beter aan te pakken.
pi_96717963
quote:
14s.gif Op donderdag 12 mei 2011 21:13 schreef Crutch het volgende:

[..]

Volgens mij heeft ze een open relatie oid...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_96718039
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 21:13 schreef heloef het volgende:

[..]

Versieren in de trant van niet achter uit leunen en denken: "Ze is binnen ik doe geen moeite meer"?
Dat bedoelde ik dus , je wil toch wel het leuk en spannend blijft. Je moet elkaar wel blijven prikkelen hoor en niet goh nu heb ik hem laat ik maar verslonzen.
  donderdag 12 mei 2011 @ 21:16:30 #214
118585 Crutch
pi_96718078
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 21:14 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ik bedoelde dus binnen de relatie :'(
Ik ben in de war met MissyB. :')
Je moeder is een hamster
pi_96718179
ah ik dacht al :Y
pi_96718596
quote:
14s.gif Op donderdag 12 mei 2011 21:16 schreef Crutch het volgende:

[..]

Ik ben in de war met MissyB. :')
nee geen open relatie hier maar wij zien een flirt of een versierpoging niet als bedreiging.
dat is gewoon even leuk maar kennen beide onze grenzen.
Daar zijn duidelijke afspraken over.
pi_96718773
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 21:15 schreef dyna18 het volgende:
Nu het hier even wat rustiger is, zal ik even de kans pakken om mij voor te stellen.
Ik had een aantal van de topics mee zitten te lezen, maar het ging vaak te hard om alles bij te houden. Dus nog niet veel gepost.

Zelf ben ik dus ook iemand bij wie het versieren niet vanzelfsprekend gaat. Of breder eigenlijk heb ik veel moeite met alle relatie, vriendschap, interactie en communicatie met anderen.

Sinds 2005 heb ik het besef dat het anders moet om nog wat van het leven te maken.
Ik heb er sindsdien eerst alleen aan proberen te werken, met bijv. veel hierover te lezen. Ook heb ik mijzelf beter proberen te maken door mij beter te kleden, te gaan sporten, 20kg af te vallen en meer mensen op te zoeken.
Dat contact met anderen, vrouwen in het bijzonder bleef echter lastig. Ik maakte wel een kleine vooruitgang, maar al met al schoot het niet echt hard op. Daarom in 2009 de volgende stap genomen om professionele hulp in te schakelen.
Hopelijk met hun hulp lukt het me wel om binding met anderen tot stand te brengen. Begin dit jaar (2011) is er bij mij officieel Asperger geconstateerd (wat een aantal FOK users al in 2009 doorhadden in eerdere topics van mij).

Praktisch gezien houdt dit voor mij in dat ik heel veel zaken in de sociale omgang die voor anderen doodnormaal zijn simpel weg niet door heb. Ook het verbeteren van mijn sociale vaardigheden valt zwaar en gaat slechts met kleine stapjes vooruit (zie alleen al hoelang ik bezig ben). Er zit gelukkig wel vooruitgang in en ik ben ook kei hard aan het werk om op dit vlak beter te worden.

Wat bij mij nu beter gaat is dat ik een actief leven heb met veel contact met zowel mannen als vrouwen. Met een aantal van hun wordt nu langzamerhand een vriendschappelijke band opgebouwd. Ik geniet meer van leuke dingen en ga regelmatig op groepsreis. Ook heb ik meer inzicht in wat er nu verwacht wordt van mij in de omgang met anderen.

Wat nog niet goed gaat is dat ondanks ik nu wel de kennis heb over hoe bepaalde dingen beter moeten, het toepassen vaak nog niet goed gaat. Verder moet ik nog een enorme inhaalslag maken met het opdoen van ervaring op romantisch gebied.

In dit topic hoop ik meer tips te krijgen om zaken op dat vlak beter aan te pakken.
Oh wat goed zeg, als ik lees wat je allemaal al hebt bereikt ^O^
Jij komt er echt wel :Y

En heb je een beetje het idee dat je wat aan dit topic zult hebben?
... Wil ik het antwoord eigenlijk wel weten? :D
pi_96718779
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 21:21 schreef missyB het volgende:

[..]

nee geen open relatie hier maar wij zien een flirt of een versierpoging niet als bedreiging.
Wat zijn die grenzen dan? Wel neuken niet zoenen, of andersom? :P
  donderdag 12 mei 2011 @ 21:24:37 #219
118585 Crutch
pi_96718873
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 21:21 schreef missyB het volgende:

[..]

Van buitenaf kan ik het begrijpen en flirten vice versa, maar zelf versierpogingen ondernemen? :N
Je moeder is een hamster
pi_96718882
quote:
5s.gif Op donderdag 12 mei 2011 21:23 schreef Godshand het volgende:

[..]

Wat zijn die grenzen dan? Wel neuken niet zoenen, of andersom? :P
Waarom is het van belang wat onze grenzen zijn?
?
pi_96718932
Misschien omdat die gewoon nieuwsgierig is ???
pi_96718933
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 21:24 schreef missyB het volgende:

[..]

Waarom is het van belang wat onze grenzen zijn?
?
Gezonde nieuwsgierigheid? Je hoeft ook niet te antwoorden...
  donderdag 12 mei 2011 @ 21:27:10 #223
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96719082
quote:

Je komt er wel alleen wat langzamer dan andere mensen. Hou vertrouwen.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_96719140
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 21:25 schreef Godshand het volgende:

[..]

Gezonde nieuwsgierigheid? Je hoeft ook niet te antwoorden...
onze grenzen zijn duidelijk.
flirten, versieren mag,kussen en vrijen niet.
pi_96719253
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 21:23 schreef HappyGirl91 het volgende:
En heb je een beetje het idee dat je wat aan dit topic zult hebben?
... Wil ik het antwoord eigenlijk wel weten? :D
Ja, dat denk ik wel.
Anders had ik mijn (persoonlijke) verhaal hier niet neergezet.

Als je kijkt dat op mijn vorige post ook best nuttige tips naar voren kwamen.
Als versieren niet zo makkelijk gaat #75
pi_96719298
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 21:27 schreef missyB het volgende:

[..]

onze grenzen zijn duidelijk.
flirten, versieren mag,kussen en vrijen niet.
Dus alleen flirten? Een versierpoging is imho pas geslaagd als het bekroond wordt met zoenen...
pi_96719449
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 21:29 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dus alleen flirten? Een versierpoging is imho pas geslaagd als het bekroond wordt met zoenen...
Het idee van flirten is toch dat je de andere een goed gevoel wil geven zonder er zelf iets voor terug te verwachten?
(las ik ergens)
pi_96719485
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 21:29 schreef Godshand het volgende:

[..]

denk dat dat voor iedereen verschillend is dan.
pi_96719753
voor mij is een flirt, een snel iets, een lach, een extra blik etc.
versieren gaat ietsje verder,wat uitdagender in gedrag en praten.
ik ben altijd wel eerlijk tov anderen dat ik een partner heb en dat het hier bij blijft en meer niet.
Maar zo gek vaak gebeurd dat niet eens hoor, 9 van de 10 keer durf ik niet eens. of heb ik niet door als men mij leuk vind bijv.
het klinkt nu alsof het heeeel wat is maar dat valt echt mee hoor
pi_96719789
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 21:30 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Het idee van flirten is toch dat je de andere een goed gevoel wil geven zonder er zelf iets voor terug te verwachten?
(las ik ergens)
Ik dacht altijd dat flirten met (lichaams)taal laten blijken dat je iemand interessant vind, is.

Dus bedekte complimentjes geven, sexuele hints en dingen als je hand even op haar laten rusten, een knipoogje en glimlach naar haar etc...
  donderdag 12 mei 2011 @ 21:34:36 #231
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96719852
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 21:30 schreef dyna18 het volgende:

[..]

(las ik ergens)
Eerder om jezelf een goed gevoel te geven, denk ik hoor.
Flirten en versieren zijn aardige ego-boosts, dat doe je niet enkel om een ander een plezier te doen. :N
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_96719971
Ik versier als ik iemand leuk vind, en soms onbewust maar daar ben ik vrouw voor :Y
  donderdag 12 mei 2011 @ 21:35:46 #233
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96719972
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 21:33 schreef missyB het volgende:
voor mij is een flirt, een snel iets, een lach, een extra blik etc.
versieren gaat ietsje verder,wat uitdagender in gedrag en praten.
ik ben altijd wel eerlijk tov anderen dat ik een partner heb en dat het hier bij blijft en meer niet.
Maar zo gek vaak gebeurd dat niet eens hoor, 9 van de 10 keer durf ik niet eens. of heb ik niet door als men mij leuk vind bijv.
het klinkt nu alsof het heeeel wat is maar dat valt echt mee hoor
Volgens mij doet het gros van de mensen dat wel eens, als ze zonder partner op stap zijn. Bewust of onbewust.
pi_96720173
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 21:35 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Volgens mij doet het gros van de mensen dat wel eens, als ze zonder partner op stap zijn. Bewust of onbewust.
gelukkig snap jij het beetje, begon me al bijna raar en schuldig te voelen :)
pi_96720259
quote:
Dan bij dezen alvast een goede tip: laat je niet in de put praten door de usual suspects hier. ;)
  donderdag 12 mei 2011 @ 21:39:53 #236
118585 Crutch
pi_96720392
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 21:37 schreef missyB het volgende:

[..]

gelukkig snap jij het beetje, begon me al bijna raar en schuldig te voelen :)
Haha, vergeef mij m'n ietwat harde manier van uithoren.
Ik was benieuwd hoe ver jij zou gaan wat dat aangaat, want je post hier immers geregeld over flirtincidentjes als ik me niet vergis.
Je moeder is een hamster
pi_96720429
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 21:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
Flirten en versieren zijn aardige ego-boosts, dat doe je niet enkel om een ander een plezier te doen. :N
Ja, dat. Het is toch leuk als e.o.a. leuke, onbekende dame je steeds stiekum lief aankijkt en knipoogt en zo?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-05-2011 21:40:25 ]
  donderdag 12 mei 2011 @ 21:40:40 #238
118585 Crutch
pi_96720478
quote:
7s.gif Op donderdag 12 mei 2011 21:38 schreef Techno het volgende:

[..]

Dan bij dezen alvast een goede tip: laat je niet in de put praten door de usual suspects hier. ;)
:@ Nu voel ik me schuldig.
Je moeder is een hamster
pi_96720565
quote:
14s.gif Op donderdag 12 mei 2011 21:39 schreef Crutch het volgende:

[..]

Haha, vergeef mij m'n ietwat harde manier van uithoren.
Ik was benieuwd hoe ver jij zou gaan wat dat aangaat, want je post hier immers geregeld over flirtincidentjes als ik me niet vergis.
incidentjes is nog een groot woord eigenlijk want ik kwam hier omdat ik me oud begon te voelen omdat er niet meer met mij geflirt werd.
maar tis eigenlijk heel onschuldig hoor
  donderdag 12 mei 2011 @ 21:42:36 #240
118585 Crutch
pi_96720680
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 21:41 schreef missyB het volgende:

[..]

incidentjes is nog een groot woord eigenlijk want ik kwam hier omdat ik me oud begon te voelen omdat er niet meer met mij geflirt werd.
maar tis eigenlijk heel onschuldig hoor
Tja, wat is oud?
Ik heb laatst zowat een 38-jarige vrouw ingepalmd. :7
Je moeder is een hamster
pi_96721081
quote:
14s.gif Op donderdag 12 mei 2011 21:42 schreef Crutch het volgende:

[..]

Tja, wat is oud?
het gezegde je bent zo oud als je je voelt ging voor mij dus wel op.
was gewoon een tijd niet happy met mezelf en erg vermoeid van alles.
maar ben eigenlijk vanaf dat moment dat ik hier ging posten in elk geval meer werk van mn uiterlijk gaan maken.
En moet zeggen dat dat op veel fronten werkt.
Ik ben er vrolijker onder,voel me beter en straal dat dan ook uit, manlief vind het helemaal oke en dr word ook weer wat geflirt over en weer.
maar vind wel dat de tijd enorm snel gaat en dat ik soms de onbevangenheid van het jong zijn enorm kan missen, maarjaa t hoort erbij hoor
  donderdag 12 mei 2011 @ 21:46:48 #242
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96721089
quote:
14s.gif Op donderdag 12 mei 2011 21:42 schreef Crutch het volgende:

[..]

Tja, wat is oud?
'Zowat'? Do explain. c_/
pi_96721134
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 21:34 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Even opgezocht waar ik het gehoord had:
Tom van Masterflirt.
  donderdag 12 mei 2011 @ 21:48:36 #244
118585 Crutch
pi_96721275
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 21:47 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Tom van Masterflirt.
Hij is irritant.
Je moeder is een hamster
pi_96721337
En toch helpt het mij wel zoals hij sommige dingen duidelijk op een rijtje zet.
Soms is een handleiding gewoon erg handig.
  donderdag 12 mei 2011 @ 21:51:58 #246
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96721618
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 21:47 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Tom van Masterflirt.
Het enige dat ik hoor in dat filmpje, is:
- uhrrr, uhrrr, uhrrrrrrrr. :')
en:
- ik flirt met bejaarden en kinderen.

Lolwhut? :')
Mijn definitie van flirten ligt toch wel heel anders, en ik dénk bij bijna iedereen wel. :D
pi_96721639
oei irritante man :(
  donderdag 12 mei 2011 @ 21:53:12 #248
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96721763
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 21:49 schreef dyna18 het volgende:
En toch helpt het mij wel zoals hij sommige dingen duidelijk op een rijtje zet.
Soms is een handleiding gewoon erg handig.
Maar hij zet ze wel erg raar op een rijtje in dat specifieke filmpje hoor :{
Vind ik dan, heb verder niets van 'em gezien.
pi_96721923
het is een kaddddddoooooooooo tje wat je aan een ander geeft brrrrrrrrrr
  donderdag 12 mei 2011 @ 21:56:37 #250
118585 Crutch
pi_96722144
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 21:46 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

'Zowat'? Do explain. c_/
Begon er al eerder over eerder in deze reeks, maar de issues van anderen waren wat belangrijker.
Je moeder is een hamster
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')