yeps!quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:14 schreef formerjellybean het volgende:
En versieren blijf je doen ook al heb je een relatie
Wat een bullshit.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:14 schreef formerjellybean het volgende:
En versieren blijf je doen ook al heb je een relatie
Ze bedoelde volgens mij versieren binnen die relatie, niet erbuiten - denk dat ze er ook wel flirten mee bedoeldequote:Op donderdag 12 mei 2011 21:06 schreef Crutch het volgende:
[..]
Wat een bullshit.
Flirten, okay, maar versieren is toch écht iets anders.
Ja dat ze haar vent wel eens verrast met een nieuw, spannend lingeriesetje, dat soort dingen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:06 schreef HappyGirl91 het volgende:
Ze bedoelde volgens mij versieren binnen die relatie, niet erbuiten - denk dat ze er ook wel flirten mee bedoelde
dat ook, versieren ook, tis maar net wat je er uiteindelijk mee doet, maar goed das mijn meningquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja dat ze haar vent wel eens verrast met een nieuw, spannend lingeriesetje, dat soort dingen.
Ik hoop het voor haar, want anders krijg ik zwaar het vermoeden dat ze bij haar vent weg wil.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:06 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Ze bedoelde volgens mij versieren binnen die relatie, niet erbuiten - denk dat ze er ook wel flirten mee bedoelde
Versieren in de trant van niet achter uit leunen en denken: "Ze is binnen ik doe geen moeite meer"?quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:10 schreef missyB het volgende:
[..]
dat ook, versieren ook, tis maar net wat je er uiteindelijk mee doet, maar goed das mijn mening
Ik bedoelde dus binnen de relatiequote:Op donderdag 12 mei 2011 21:13 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik hoop het voor haar, want anders krijg ik zwaar het vermoeden dat ze bij haar vent weg wil.
Volgens mij heeft ze een open relatie oid...quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:13 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik hoop het voor haar, want anders krijg ik zwaar het vermoeden dat ze bij haar vent weg wil.
Dat bedoelde ik dus , je wil toch wel het leuk en spannend blijft. Je moet elkaar wel blijven prikkelen hoor en niet goh nu heb ik hem laat ik maar verslonzen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Versieren in de trant van niet achter uit leunen en denken: "Ze is binnen ik doe geen moeite meer"?
Ik ben in de war met MissyB.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:14 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus binnen de relatie
nee geen open relatie hier maar wij zien een flirt of een versierpoging niet als bedreiging.quote:
Oh wat goed zeg, als ik lees wat je allemaal al hebt bereiktquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:15 schreef dyna18 het volgende:
Nu het hier even wat rustiger is, zal ik even de kans pakken om mij voor te stellen.
Ik had een aantal van de topics mee zitten te lezen, maar het ging vaak te hard om alles bij te houden. Dus nog niet veel gepost.
Zelf ben ik dus ook iemand bij wie het versieren niet vanzelfsprekend gaat. Of breder eigenlijk heb ik veel moeite met alle relatie, vriendschap, interactie en communicatie met anderen.
Sinds 2005 heb ik het besef dat het anders moet om nog wat van het leven te maken.
Ik heb er sindsdien eerst alleen aan proberen te werken, met bijv. veel hierover te lezen. Ook heb ik mijzelf beter proberen te maken door mij beter te kleden, te gaan sporten, 20kg af te vallen en meer mensen op te zoeken.
Dat contact met anderen, vrouwen in het bijzonder bleef echter lastig. Ik maakte wel een kleine vooruitgang, maar al met al schoot het niet echt hard op. Daarom in 2009 de volgende stap genomen om professionele hulp in te schakelen.
Hopelijk met hun hulp lukt het me wel om binding met anderen tot stand te brengen. Begin dit jaar (2011) is er bij mij officieel Asperger geconstateerd (wat een aantal FOK users al in 2009 doorhadden in eerdere topics van mij).
Praktisch gezien houdt dit voor mij in dat ik heel veel zaken in de sociale omgang die voor anderen doodnormaal zijn simpel weg niet door heb. Ook het verbeteren van mijn sociale vaardigheden valt zwaar en gaat slechts met kleine stapjes vooruit (zie alleen al hoelang ik bezig ben). Er zit gelukkig wel vooruitgang in en ik ben ook kei hard aan het werk om op dit vlak beter te worden.
Wat bij mij nu beter gaat is dat ik een actief leven heb met veel contact met zowel mannen als vrouwen. Met een aantal van hun wordt nu langzamerhand een vriendschappelijke band opgebouwd. Ik geniet meer van leuke dingen en ga regelmatig op groepsreis. Ook heb ik meer inzicht in wat er nu verwacht wordt van mij in de omgang met anderen.
Wat nog niet goed gaat is dat ondanks ik nu wel de kennis heb over hoe bepaalde dingen beter moeten, het toepassen vaak nog niet goed gaat. Verder moet ik nog een enorme inhaalslag maken met het opdoen van ervaring op romantisch gebied.
In dit topic hoop ik meer tips te krijgen om zaken op dat vlak beter aan te pakken.
Wat zijn die grenzen dan? Wel neuken niet zoenen, of andersom?quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:21 schreef missyB het volgende:
[..]
nee geen open relatie hier maar wij zien een flirt of een versierpoging niet als bedreiging.
dat is gewoon even leuk maar kennen beide onze grenzen.
Daar zijn duidelijke afspraken over.
Van buitenaf kan ik het begrijpen en flirten vice versa, maar zelf versierpogingen ondernemen?quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:21 schreef missyB het volgende:
[..]
nee geen open relatie hier maar wij zien een flirt of een versierpoging niet als bedreiging.
dat is gewoon even leuk maar kennen beide onze grenzen.
Daar zijn duidelijke afspraken over.
Waarom is het van belang wat onze grenzen zijn?quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:23 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wat zijn die grenzen dan? Wel neuken niet zoenen, of andersom?
Gezonde nieuwsgierigheid? Je hoeft ook niet te antwoorden...quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:24 schreef missyB het volgende:
[..]
Waarom is het van belang wat onze grenzen zijn?
?
Je komt er wel alleen wat langzamer dan andere mensen. Hou vertrouwen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:15 schreef dyna18 het volgende:
Nu het hier even wat rustiger is, zal ik even de kans pakken om mij voor te stellen.
Ik had een aantal van de topics mee zitten te lezen, maar het ging vaak te hard om alles bij te houden. Dus nog niet veel gepost.
Zelf ben ik dus ook iemand bij wie het versieren niet vanzelfsprekend gaat. Of breder eigenlijk heb ik veel moeite met alle relatie, vriendschap, interactie en communicatie met anderen.
Sinds 2005 heb ik het besef dat het anders moet om nog wat van het leven te maken.
Ik heb er sindsdien eerst alleen aan proberen te werken, met bijv. veel hierover te lezen. Ook heb ik mijzelf beter proberen te maken door mij beter te kleden, te gaan sporten, 20kg af te vallen en meer mensen op te zoeken.
Dat contact met anderen, vrouwen in het bijzonder bleef echter lastig. Ik maakte wel een kleine vooruitgang, maar al met al schoot het niet echt hard op. Daarom in 2009 de volgende stap genomen om professionele hulp in te schakelen.
Hopelijk met hun hulp lukt het me wel om binding met anderen tot stand te brengen. Begin dit jaar (2011) is er bij mij officieel Asperger geconstateerd (wat een aantal FOK users al in 2009 doorhadden in eerdere topics van mij).
Praktisch gezien houdt dit voor mij in dat ik heel veel zaken in de sociale omgang die voor anderen doodnormaal zijn simpel weg niet door heb. Ook het verbeteren van mijn sociale vaardigheden valt zwaar en gaat slechts met kleine stapjes vooruit (zie alleen al hoelang ik bezig ben). Er zit gelukkig wel vooruitgang in en ik ben ook kei hard aan het werk om op dit vlak beter te worden.
Wat bij mij nu beter gaat is dat ik een actief leven heb met veel contact met zowel mannen als vrouwen. Met een aantal van hun wordt nu langzamerhand een vriendschappelijke band opgebouwd. Ik geniet meer van leuke dingen en ga regelmatig op groepsreis. Ook heb ik meer inzicht in wat er nu verwacht wordt van mij in de omgang met anderen.
Wat nog niet goed gaat is dat ondanks ik nu wel de kennis heb over hoe bepaalde dingen beter moeten, het toepassen vaak nog niet goed gaat. Verder moet ik nog een enorme inhaalslag maken met het opdoen van ervaring op romantisch gebied.
In dit topic hoop ik meer tips te krijgen om zaken op dat vlak beter aan te pakken.
onze grenzen zijn duidelijk.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:25 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gezonde nieuwsgierigheid? Je hoeft ook niet te antwoorden...
Ja, dat denk ik wel.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:23 schreef HappyGirl91 het volgende:
En heb je een beetje het idee dat je wat aan dit topic zult hebben?
... Wil ik het antwoord eigenlijk wel weten?
Dus alleen flirten? Een versierpoging is imho pas geslaagd als het bekroond wordt met zoenen...quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:27 schreef missyB het volgende:
[..]
onze grenzen zijn duidelijk.
flirten, versieren mag,kussen en vrijen niet.
Het idee van flirten is toch dat je de andere een goed gevoel wil geven zonder er zelf iets voor terug te verwachten?quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:29 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dus alleen flirten? Een versierpoging is imho pas geslaagd als het bekroond wordt met zoenen...
denk dat dat voor iedereen verschillend is dan.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:29 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dus alleen flirten? Een versierpoging is imho pas geslaagd als het bekroond wordt met zoenen...
Ik dacht altijd dat flirten met (lichaams)taal laten blijken dat je iemand interessant vind, is.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:30 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Het idee van flirten is toch dat je de andere een goed gevoel wil geven zonder er zelf iets voor terug te verwachten?
(las ik ergens)
Eerder om jezelf een goed gevoel te geven, denk ik hoor.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:30 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Het idee van flirten is toch dat je de andere een goed gevoel wil geven zonder er zelf iets voor terug te verwachten?
(las ik ergens)
Volgens mij doet het gros van de mensen dat wel eens, als ze zonder partner op stap zijn. Bewust of onbewust.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:33 schreef missyB het volgende:
voor mij is een flirt, een snel iets, een lach, een extra blik etc.
versieren gaat ietsje verder,wat uitdagender in gedrag en praten.
ik ben altijd wel eerlijk tov anderen dat ik een partner heb en dat het hier bij blijft en meer niet.
Maar zo gek vaak gebeurd dat niet eens hoor, 9 van de 10 keer durf ik niet eens. of heb ik niet door als men mij leuk vind bijv.
het klinkt nu alsof het heeeel wat is maar dat valt echt mee hoor
gelukkig snap jij het beetje, begon me al bijna raar en schuldig te voelenquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Volgens mij doet het gros van de mensen dat wel eens, als ze zonder partner op stap zijn. Bewust of onbewust.
Dan bij dezen alvast een goede tip: laat je niet in de put praten door de usual suspects hier.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:15 schreef dyna18 het volgende:
Haha, vergeef mij m'n ietwat harde manier van uithoren.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:37 schreef missyB het volgende:
[..]
gelukkig snap jij het beetje, begon me al bijna raar en schuldig te voelen
Ja, dat. Het is toch leuk als e.o.a. leuke, onbekende dame je steeds stiekum lief aankijkt en knipoogt en zo?quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
Eerder om jezelf een goed gevoel te geven, denk ik hoor.
Flirten en versieren zijn aardige ego-boosts, dat doe je niet enkel om een ander een plezier te doen.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan bij dezen alvast een goede tip: laat je niet in de put praten door de usual suspects hier.
incidentjes is nog een groot woord eigenlijk want ik kwam hier omdat ik me oud begon te voelen omdat er niet meer met mij geflirt werd.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:39 schreef Crutch het volgende:
[..]
Haha, vergeef mij m'n ietwat harde manier van uithoren.
Ik was benieuwd hoe ver jij zou gaan wat dat aangaat, want je post hier immers geregeld over flirtincidentjes als ik me niet vergis.
Tja, wat is oud?quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:41 schreef missyB het volgende:
[..]
incidentjes is nog een groot woord eigenlijk want ik kwam hier omdat ik me oud begon te voelen omdat er niet meer met mij geflirt werd.
maar tis eigenlijk heel onschuldig hoor
het gezegde je bent zo oud als je je voelt ging voor mij dus wel op.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:42 schreef Crutch het volgende:
[..]
Tja, wat is oud?
Ik heb laatst zowat een 38-jarige vrouw ingepalmd.
'Zowat'? Do explain.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:42 schreef Crutch het volgende:
[..]
Tja, wat is oud?
Ik heb laatst zowat een 38-jarige vrouw ingepalmd.
Even opgezocht waar ik het gehoord had:quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Eerder om jezelf een goed gevoel te geven, denk ik hoor.
Flirten en versieren zijn aardige ego-boosts, dat doe je niet enkel om een ander een plezier te doen.
Hij is irritant.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:47 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Even opgezocht waar ik het gehoord had:
Tom van Masterflirt.
Het enige dat ik hoor in dat filmpje, is:quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:47 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Even opgezocht waar ik het gehoord had:
Tom van Masterflirt.
Maar hij zet ze wel erg raar op een rijtje in dat specifieke filmpje hoorquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:49 schreef dyna18 het volgende:
En toch helpt het mij wel zoals hij sommige dingen duidelijk op een rijtje zet.
Soms is een handleiding gewoon erg handig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |