Helaasch bent U geen mod...quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:12 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Tis mooi geweest met dit topic
We snappen het. Het gaat allang niet meer om versieren, mensen die advies zoeken worden genegeerd en bepaalde users trekken teveel aandacht.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:12 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Die is ook wel leuk , kreeg van een vriendin al de tip te doen overdag, dan is dat ook makkelijker , gezien meneer een iphone heeft en dus meldingen op zijn mobiel krijgt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:09 schreef Godshand het volgende:
[..]
Op zijn berichtje hoef je trouwens niet eens grof te beginnen, maar kan je gewoon inhaken en de spanning verhogen...
"Ik heb misschien ook wel zin. Er is maar 1 manier om erachter te komen"
Je komt hier vrijwel nooit, wat zeur je nou.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:12 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Ik denk dat we het topic in kunnen pakken. Het is voorbij.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:13 schreef Techno het volgende:
[..]
GitM is jaloers omdat hij nooit dergelijke SMSjes krijgt.
Dat zal het zijnquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:13 schreef Techno het volgende:
[..]
GitM is jaloers omdat hij nooit dergelijke SMSjes krijgt.
Oh?quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:14 schreef formerjellybean het volgende:
En versieren blijf je doen ook al heb je een relatie
Hallo? Wij geven Jellybean heul veul tips man. Hoe on-topic wilde je het nog meer hebben?quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:13 schreef Supersoep het volgende:
We snappen het. Het gaat allang niet meer om versieren, mensen die advies zoeken worden genegeerd en bepaalde users trekken teveel aandacht.
Het is goed met je.
Not sure if srs.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Hallo? Wij geven Jellybean heul veul tips man. Hoe on-topic wilde je het nog meer hebben?
Ja tuurlijk , je moet toch wel een beetje interessant voor elkaar blijven ook in een relatie, tenminste dat lijkt mij .quote:
Ik dacht dat je bedoelde andere personen versieren.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:17 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja tuurlijk , je moet toch wel een beetje interessant voor elkaar blijven ook in een relatie, tenminste dat lijkt mij .
Daar ben ik veelste trouw voor aangelegd .quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bedoelde andere personen versieren.Maar ik snap je nu.
Waar bemoei je je mee?quote:
Die moet ik onthouden.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:17 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja tuurlijk , je moet toch wel een beetje interessant voor elkaar blijven ook in een relatie, tenminste dat lijkt mij .
die gast zit te trollen, who cares.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:29 schreef formerjellybean het volgende:
Waarom moet volgens jou dit topic dicht ???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |