http://www.shespot.nl Vast wat ideetjes hierquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:55 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nee , ik vind het wel leuk idee eigenlijk , maar ben een internetmaagd qua vunzige berichten sturen naar the object of my desire zeg maar en moet even over dat punt komen . Ben daar gewoon nogal mutsig in.
Nou nee , zijn berichtje was dus daarop gericht en zo weet ik het.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:54 schreef Godshand het volgende:
[..]
Zegt ie dat dan ook zo in zn bericht?
"Hey JB, ik waardeer uw pijpkunsten, beste dame!"
quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:56 schreef Godshand het volgende:
[..]
http://www.shespot.nl Vast wat ideetjes hier
Je haalt de laatste zin weg. Het heeft zin voor deze mensen om in dit topic mee te doen om een beter beeld te krijgen van wat andere mensen doen en denken, hoe ze op hun reageren, lotgenoten te vinden etc.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:36 schreef Catbert het volgende:
[..]
Leuk dat je dat opmerkt, maar dat is wederom niet iets waar iemand wat mee opschiet. Je kunt iemand met anorexia ook wel vertellen dat haar zelfbeeld niet klopt, maar dat is geen oplossing.
Met een concreet voorbeeld is het toch wat makkelijker om erop in te haken.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:57 schreef formerjellybean het volgende:
Nou nee , zijn berichtje was dus daarop gericht en zo weet ik het.
Wat valt er te lachen? heb je wel op de link geklikt?quote:
Sms: "Ik heb over je gedroomd vannacht..."quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:55 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nee , ik vind het wel leuk idee eigenlijk , maar ben een internetmaagd qua vunzige berichten sturen naar the object of my desire zeg maar en moet even over dat punt komen . Ben daar gewoon nogal mutsig in.
Waarom zou ik anders lachen?quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:59 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wat valt er te lachen? heb je wel op de link geklikt?
Sowieso kan je het zo vunzig maken als je wil...quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Sms: "Ik heb over je gedroomd vannacht..."
Wekt vast nieuwsgierigheid op![]()
Die is te subtiel, hij is zelf te direct en als je niet direct ben tegen hem snapt die het ook niet altijd.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Sms: "Ik heb over je gedroomd vannacht..."
Wekt vast nieuwsgierigheid op![]()
I know, maar ik had dan meer eenquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:00 schreef formerjellybean het volgende:
high heeft een beetje moeite met het onderwerp sex vandaar die reactie. We hadden gisteren ook al wat onderwerpen en had die ook een beetje moeite mee
Absoluutquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:02 schreef Godshand het volgende:
[..]
Sowieso kan je het zo vunzig maken als je wil...
Van "Ik heb zin in warm vlees in mn mond" tot "Ik heb zin dat je je paal in mn smoel douwt, en dat ik hem uitzuig en daarna moet je mn natte doos volpompen!"..
Net wat bij je past!
Oh, ok. Naja, je kan 'm uibreiden?quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:02 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Die is te subtiel, hij is zelf te direct en als je niet direct ben tegen hem snapt die het ook niet altijd.
"Kom naar me toe en haal gelijk die harde lul uit je broek."quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:05 schreef formerjellybean het volgende:
Gezien zijn berichtje aan mij niet echt de fatsoensvorm was , wil ik ook groffer terug antwoorden.
Zoiets als ik ben geil , en zin om te pijpen
Of durf je niet meer
quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:03 schreef Godshand het volgende:
[..]
I know, maar ik had dan meer eenreactie verwacht...
Op zijn berichtje hoef je trouwens niet eens grof te beginnen, maar kan je gewoon inhaken en de spanning verhogen...quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:06 schreef formerjellybean het volgende:
Oh ik voel me er wel prettig bij hoor maar ik ben meer een persoon die even uit het vertrouwde gehaald moet worden en iets nieuws moet proberen.
Het lijkt me sowieso al spannend om gedaan te hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |