abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96696291
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 13:31 schreef missyB het volgende:
Heb je even gedmd happy om irritaties bij anderen te voorkomen.
vind het wel lastig om voor elk iets wat ik even kwijt wil een ander topic voor te moeten zoeken.
Kom van ander forum waar dat geen probleem was dus das erg wennen. en mn eerste ervaringen in SC op fok waren verre van leuk, zo n vaste groep waar je slecht tussen komt, en hier werd er gelijk wel tegen me gekletst etc dus vandaar dat ik ben blijven plakken.

Vandaag ben ik geen flirting material maar morgen weer nieuwe ronde en zaterdag feestje.
Heb wel sinds enige weken een supermarktflirt, das wel een mega giller hoor en aardige leuke man.
Als ik hem zie maakt mn hart wel even een klein spannend sprongetje en denk fuck wat heb ik aan vandaag??????
Allemaal erg onschuldig hoor maar doet me best goed.

en hoe staat jou flirterig leven happy?
Hoe het met mijn flirterig leven gaat :D nou, ik had een week terug nog gepost over mijn koortslip die m'n date verpestte :') nu zie ik 'm morgen dus eindelijk weer *O*
Okay is goed - ik kan alleen geen DM's zien op mijn blackberry dus dat zie ik later dan wel.

Aha, een supermarktflirt? Dat is leuk! :D En werkt die daar dat je 'm steeds ziet of kom je hem gewoon steeds toevallig tegen?.
pi_96696401
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 13:56 schreef Catbert het volgende:

[..]

Het is voor jou ook compleet onduidelijk wanneer ik een geintje maak en wanneer ik iets serieus meen he?

Maar als je toch die kant op wil: ik date met meiden. Meisje meisje vrouwen dus. Geen meiden die als hobby WoW spelen hebben. Daarnaast redeneer jij vanuit jezelf, je bent kennelijk hetero dus hebt nooit met meiden gedate. Daarnaast geef je aan dat je een meid bent die 'makkelijk' met kerels omgaat dus daar maak ik uit op dat je niet veel "meisje meisje" vriendinnen hebt. Ik ga af op de circa 15 jaar ervaring die ik ik heb met het daten met meiden, en alle succesen en faalacties daarbinnen.

Dus ga nog maar even bij jezelf na of het wel zo'n goed idee is te beweren dat van ons tweeen ik de persoon ben met het 'scheve' beeld van vrouwen.
Toch fijn dat er zo n diversiteit bestaat onder vrouwen.

Weet niet of het een scheef beeld is.
Ik denk logisch in het begin .
iK Wilde alleen maar mn aantrekkelijke kanten laten zien bij een nieuwe vlam, dus zoietss als poepen als hij er was naaaa dat gebeurde echt niet he!
of dat lover mij make up loos zag smorgens met slaaprimpels en een slaapadem waar de vleermuizen nog van van de richel vielen.Dat wil je gewoon niet in het begin.
mannen willen dat in begin denk ik ook niet.
Gaandeweg word de relatie normaler en kom je onder het poepen enzo niet uit en elke dag met make up op wakker worden kan ook niet he.
tsja en als je kinderen hebt samen en je partner was bij de bevalling dan kun je net zo goed al je schroom overboord gooien, erger kan niet.

Maar scheef als je op vrouwtje vrouwtje meisje meisje valt? en zo zegt vrouwen poepen niet, ja ik snap waar dat vandaan komt. elke man wil DE vrouw en elke vrouw wil DE man en daar horen nu eenmaal niet van die genante dingen bij
pi_96696524
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2011 14:02 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Hoe het met mijn flirterig leven gaat :D nou, ik had een week terug nog gepost over mijn koortslip die m'n date verpestte :') nu zie ik 'm morgen dus eindelijk weer *O*
Okay is goed - ik kan alleen geen DM's zien op mijn blackberry dus dat zie ik later dan wel.

Aha, een supermarktflirt? Dat is leuk! :D En werkt die daar dat je 'm steeds ziet of kom je hem gewoon steeds toevallig tegen?.
kom hem steeds toevallig tegen, maar erop terugkijkend shopt hij op donderdagavond!

Wat heb ik nodig vanavond????????
he en morgen weer daten yeeehaaa, veel plezier samen! Nog iets bijzonders in gedachten?
  donderdag 12 mei 2011 @ 14:22:32 #204
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96697251
Maareh, jij had toch een kerel?
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  donderdag 12 mei 2011 @ 14:23:39 #205
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96697295
Sinds wanneer mag je niet meer flirten als je een kerel hebt? -O-
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_96697313
quote:
11s.gif Op donderdag 12 mei 2011 14:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
wat jij zegt!
pi_96697321
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 14:07 schreef missyB het volgende:

[..]

kom hem steeds toevallig tegen, maar erop terugkijkend shopt hij op donderdagavond!

Wat heb ik nodig vanavond????????
he en morgen weer daten yeeehaaa, veel plezier samen! Nog iets bijzonders in gedachten?
Haha, da's altijd wel leuk ja - Nog effe snel boodschappenlijstje maken dus :D
Dank je - Nee, ik kan niet zo lang blijven ivm aankomende eindexamens :N Maar hem alleen al zien is natuurlijk al bijzonder genoeg O+ Een week is lang, hoor!
pi_96697361
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 14:24 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Haha, da's altijd wel leuk ja - Nog effe snel boodschappenlijstje maken dus :D
Dank je - Nee, ik kan niet zo lang blijven ivm aankomende eindexamens :N Maar hem alleen al zien is natuurlijk al bijzonder genoeg O+ Een week is lang, hoor!
voel hem aankomen dat word gewoon platte sex hahahahah
pi_96697416
Laatste keer dat ik automatisch hallo zeg tegen buitenlandse schoonmaaksters hier in het gebouw. Die zeggen echt nóóit iets terug, enkel zo'n blik van ''are you talking to me? ARE YOU TALKING TO ME?!''
Ron Paul 2012
pi_96697476
quote:
10s.gif Op donderdag 12 mei 2011 14:26 schreef Supersoep het volgende:
Laatste keer dat ik automatisch hallo zeg tegen buitenlandse schoonmaaksters hier in het gebouw. Die zeggen echt nóóit iets terug, enkel zo'n blik van ''are you talking to me? ARE YOU TALKING TO ME?!''
wat zei je? I ll be back????
pi_96697589
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 14:27 schreef missyB het volgende:

[..]

wat zei je? I ll be back????
Nee, ik ging naar buiten en huilde zachtjes uit bij een kalende zwerver.
Ron Paul 2012
pi_96697698
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 14:29 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Nee, ik ging naar buiten en huilde zachtjes uit bij een kalende zwerver.
je hebt toch wel zn daklozenkrant gekocht he
pi_96697765
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 14:32 schreef missyB het volgende:

[..]

je hebt toch wel zn daklozenkrant gekocht he
Hah. :')

Er zit vaak zo'n zwerver voor het winkelcentrum hier, daklozenkranten uit te delen. Eerste keer dat ik hem zag, stak hij er 1 uit naar me. Ik nam het aan, bedankte hem vriendelijk en liep weer verder. :')

Ik wist niet dat je er voor moest betalen. Hij zat in een rolstoel, dus hij kon me ook niet volgen.
Ron Paul 2012
  donderdag 12 mei 2011 @ 14:34:52 #214
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96697787
quote:
11s.gif Op donderdag 12 mei 2011 14:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
Sorry maar heel blij uitkijken naar wanneer de postbode weer komt klinkt als wel wat meer dan onschuldig flirten. Verder gaat dit topic nog steeds over hulp bij versieren volgens mij.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_96697822
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 14:34 schreef Catbert het volgende:

[..]

Sorry maar heel blij uitkijken naar wanneer de postbode weer komt klinkt als wel wat meer dan onschuldig flirten. Verder gaat dit topic nog steeds over hulp bij versieren volgens mij.
jesis catbert zal ik helemaal fijn ophoeren hier ben je dan eindelijk blij?????
  donderdag 12 mei 2011 @ 14:38:35 #216
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96697914
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 14:35 schreef missyB het volgende:

[..]

Ik ga met je mee, dan heeft hij de touwtjes weer in handen.
Voelt 'ie zich weer helemaal De Man. ;)
pi_96697997
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 14:34 schreef Catbert het volgende:

[..]

Praat over flirten, versieren en liefde is nog steeds ontopic, Catbert :Y
  donderdag 12 mei 2011 @ 14:40:21 #218
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_96698002
wat een episch topic :D
is het effe rustig op het zelfmeelij-front beginnen de bitchfights
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
  donderdag 12 mei 2011 @ 14:42:14 #219
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96698078
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 14:40 schreef HappyGirl91 het volgende:
Praat over flirten, versieren en liefde is nog steeds ontopic, Catbert :Y
Dit topic gaat al jaar en dag over mensen (vooral mannen) die problemen hebben met het versieren van mensen. Je kriebels bij het zien van de postbode e.d. zijn compleet offtopic.

quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 14:35 schreef missyB het volgende:
Jij hoeft niet 'op te hoeren", maar dat offtopic geleuter is gewoon enorm vermoeiend. Als je een vriendinnenclubje op wil richten met een paar meiden hier prima, maar ga dan gewoon mailen ofzo.
pi_96698105
stort effe lekker fijn allemaal in je nachtkastje, dit hele topic heeft niets te maken met dingen over versieren. tis verdomme 2 man en een paardekop die het daar over heeft en de rest is te druk met zelf medelijden of hoogmoedswaanzin.
  donderdag 12 mei 2011 @ 14:44:22 #221
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96698162
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 14:42 schreef missyB het volgende:
stort effe lekker fijn allemaal in je nachtkastje, dit hele topic heeft niets te maken met dingen over versieren. tis verdomme 2 man en een paardekop die het daar over heeft en de rest is te druk met zelf medelijden of hoogmoedswaanzin.
Ah, en dat is dus genoeg reden om dan maar gezellig te gaan lopen keuvelen over wat je vandaag meegemaakt hebt?
pi_96698184
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 14:42 schreef Catbert het volgende:

[..]

Dit topic gaat al jaar en dag over mensen (vooral mannen) die problemen hebben met het versieren van mensen. Je kriebels bij het zien van de postbode e.d. zijn compleet offtopic.
wie zegt dat het vooral om mannen gaat? en flirten en versierproblmen mag niet als je een partner hebt?
en wat als ik een vrije relatie met mn man heb maar toch versieren moeilijk vind?

volgens mij ben jij degene die verkassen moet naar een ranzige datingsite ofzo
  donderdag 12 mei 2011 @ 14:45:41 #223
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_96698215
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 14:42 schreef missyB het volgende:
Dit wat voor je? http://wordpress.com/
Of: www.twitter.com
Je moeder is een hamster
pi_96698218
De eerste keiharde fittie zonder mijn inbreng. *pakt popcorn*
Ron Paul 2012
  donderdag 12 mei 2011 @ 14:47:45 #225
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_96698295
Hey MissyB je mag wel wat normaler reageren hoor met je verwensingen, dat doet Catbert ook niet.
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_96698353
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 14:47 schreef Waaghals het volgende:
Hey MissyB je mag wel wat normaler reageren hoor met je verwensingen, dat doet Catbert ook niet.
Mijn verwensingen??? ja ik geloof ook in sprookjes................whatever
  donderdag 12 mei 2011 @ 14:50:04 #227
135395 Spork
spoon? fork!
pi_96698376
quote:
:?
pi_96698398
quote:
Als dat al verwensingen zijn. :')
Ron Paul 2012
pi_96698468
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 14:50 schreef Spork het volgende:

[..]

:?
Ik zie de verwensing ook niet, als ik zeg he catbert drop dead motherfucker ja dan snap ik hem.

eigenlijk nog niet maar goed, ik ga maar met de tere kinderzielen mee dan
pi_96698607
Hey mannen, weten jullie nog steeds echt zeker dat jullie aan de vrouw willen?

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 12-05-2011 14:56:05 ]
  donderdag 12 mei 2011 @ 14:55:23 #231
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_96698610
Als ik hier geen mod was zou ik nu ook de popcorn pakken.
Doen we wel lief tegen elkaar?!
pi_96698665
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 14:55 schreef Daniel1976 het volgende:
Als ik hier geen mod was zou ik nu ook de popcorn pakken.
Doen we wel lief tegen elkaar?!
omdat jij het vraagt dan
  donderdag 12 mei 2011 @ 15:02:09 #233
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96698911
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 14:50 schreef Supersoep het volgende:
Als dat al verwensingen zijn. :')
"stort in je nachtkastje" was in 1960 vast heel erg :)

quote:
10s.gif Op donderdag 12 mei 2011 14:55 schreef moneyfornothing het volgende:
Hey mannen, weten jullie nog steeds echt zeker dat jullie aan de vrouw willen?
Scheer niet alle mensen over een kam, ik ben diegene die van leer trok tegen beide dames.
pi_96698987
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 15:02 schreef Catbert het volgende:

[..]

[..]

Scheer niet alle mensen over een kam, ik ben diegene die van leer trok tegen beide dames.
ik heb geleerd netjes te blijven
pi_96699214
Ik heb een random vraag voor iedereen hier - en 't is ontopic :7
Hoe word jij het liefst versierd? Hoe kan iemand jou het beste versieren?
pi_96699258
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 15:02 schreef Catbert het volgende:

[..]

[..]

Ik doelde dan ook op jullie gekibbel van beide kanten. Het had wel wat weg van een getrouwd stel.
Maar aangezien het aantal mannen dat hier op zoek is naar een vrouw wat groter is richtte ik me aan hen.
pi_96699495
aangezien het merendeel denkt dat ik hier niet hoor want ik heb immers een man dus versieren zal wel geen issue zijn hier heb ik besloten maar weg te gaan.
veel succes allemaal enne Richard hou vol man, je bent al zo n eind op weg!!!!
  donderdag 12 mei 2011 @ 15:15:32 #238
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96699502
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 15:08 schreef HappyGirl91 het volgende:

Wat een viva vraag.

quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 15:09 schreef moneyfornothing het volgende:
Maar aangezien het aantal mannen dat hier op zoek is naar een vrouw wat groter is richtte ik me aan hen.
Dit topic was oorspronkelijk ook bedoeld om een aantal kerels aan een vrouw te helpen, dat is later breder getrokken. Nu weet ik niet of dat helemaal zo'n goed idee is want tradioneel zie je toch dat mannen achter de vrouwen aanzitten, en het probleem bij deze kerels vooral is dat ze die stap niet durven zetten. Als je bijvoorbeeld Benzin neemt; dit is nog steeds een schijtluis maar hij maakt wel vorderingen. Helaas gaan er twee dingen in dit topic mis: MLIG en Richard die het topic kapen voor aandacht, en tegewoordig een aantal vrouwen die de hele shit volslowchatten. Ik vind het in ieder geval knap irritant als je de volgende ochtend een heel deel verder bent door deze types en mensen die niet hopeloos verloren zijn daardoor ondergesneeuwd raken.
  donderdag 12 mei 2011 @ 15:15:41 #239
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96699509
quote:

Door jezelf te zijn en me te behandelen als je gelijke, in plaats van iemand die minderwaardig aan je is (hoer) of juist boven je staat (Queen). :Y

Benieuwd naar de andere antwoorden, weet zeker dat het een zeer divers lijstje wordt. c_/
  donderdag 12 mei 2011 @ 15:18:16 #240
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96699627
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 15:15 schreef Catbert het volgende:

[..]

Wat een viva vraag.

[..]

Dit topic was oorspronkelijk ook bedoeld om een aantal kerels aan een vrouw te helpen, dat is later breder getrokken. Nu weet ik niet of dat helemaal zo'n goed idee is want tradioneel zie je toch dat mannen achter de vrouwen aanzitten, en het probleem bij deze kerels vooral is dat ze die stap niet durven zetten. Als je bijvoorbeeld Benzin neemt; dit is nog steeds een schijtluis maar hij maakt wel vorderingen. Helaas gaan er twee dingen in dit topic mis: MLIG en Richard die het topic kapen voor aandacht, en tegewoordig een aantal vrouwen die de hele shit volslowchatten. Ik vind het in ieder geval knap irritant als je de volgende ochtend een heel deel verder bent door deze types en mensen die niet hopeloos verloren zijn daardoor ondergesneeuwd raken.
En dan commentaar geven als er een on-topic vraag wordt gesteld waarvan de antwoorden wellicht handig zijn als versiertips? _O-
pi_96699757
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 15:15 schreef Catbert het volgende:

[..]

Wat een viva vraag.

:') Are you fucking kidding me?! _O-
Je loopt ruzie te maken en je vond dat het niet ontopic ging - dan stel ik een vraag om de aandacht van de ruzie af te leiden en tegelijkertijd ontopic te blijven, is het wéér niet goed :D

Je antwoord ontbreekt trouwens :+
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 15:15 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Door jezelf te zijn en me te behandelen als je gelijke, in plaats van iemand die minderwaardig aan je is (hoer) of juist boven je staat (Queen). :Y

Benieuwd naar de andere antwoorden, weet zeker dat het een zeer divers lijstje wordt. c_/
Mee eens, misschien hebben sommigen er nog wat aan :Y
  donderdag 12 mei 2011 @ 15:21:45 #242
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96699767
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 15:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
En dan commentaar geven als er een on-topic vraag wordt gesteld waarvan de antwoorden wellicht handig zijn als versiertips? _O-
Tja sorry, ik denk niet dat reacties als "ik word graag gecyberd in de tram van stormwind" veel nut hebben voor de mannen die hier issues hebben met het versieren van meiden in het dagelijks leven :)

quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 15:21 schreef HappyGirl91 het volgende:
:') Are you fucking kidding me?! _O-
Je loopt ruzie te maken en je vond dat het niet ontopic ging - dan stel ik een vraag om de aandacht van de ruzie af te leiden en tegelijkertijd ontopic te blijven, is het wéér niet goed :D
Hey, 10 punten voor het initiatief hoor, maar wat minder voor de uitvoering :P En waar is "TS begint" gebleven?

quote:
Je antwoord ontbreekt trouwens :+
Ik vind 'versieren' een beetje een zware lading hebben. Als ik een meid leer kennen die ik leuk vind dan vraag ik d'r op den duur uit om wat samen te gaan drinken. Dus het enige wat een vrouw bij mij hoeft te doen is leuk genoeg zijn. Maar daar hebben veel kerels hier niks aan, want die durven de drempel van iemand gewoon uitvragen niet over, of ze leren uberhaupt geen meiden kennen. Vandaar dat ik zo zit te hameren dat ze dingen moeten gaan doen als teamsporten, salsadansen of fotografiecursussen. Leer genoeg vrouwen kennen en er zit altijd wel een leuke tussen.
pi_96699784
Het is toch ook niet uitsluitend voor mannen bedoeld? In theorie dan?
Kan geen kwaad, hoor :N
  donderdag 12 mei 2011 @ 15:23:46 #244
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96699844
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 15:15 schreef missyB het volgende:
aangezien het merendeel denkt dat ik hier niet hoor want ik heb immers een man dus versieren zal wel geen issue zijn hier heb ik besloten maar weg te gaan.
veel succes allemaal enne Richard hou vol man, je bent al zo n eind op weg!!!!
Hé MissyB je gaat toch niet weg.
The view from nowhere.
pi_96700014
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 15:21 schreef Catbert het volgende:

Hey, 10 punten voor het initiatief hoor, maar wat minder voor de uitvoering :P En waar is "TS begint" gebleven?
Haha, daar zeg je me wat :D Ik ben alleen niet echt representatief voor vrouwen denk ik, dus..

Voor mij geldt het volgende: Ik kan het beste worden versierd als diegene het er niet te dik op legt - dus geen onoriginele openingszinnen en niet te gelikt overkomen - want dan heb ik natuurlijk zoiets van "dit is een player en het gaat hem niet om mij". En dan ben ik weg.

Wat wel goed is: Interesse tonen en niks instuderen maar echt oprecht zijn - het komt er bij mij allemaal op neer dat ik het gevoel wil hebben dat ik speciaal ben en niet een of ander meisje dat zich toevallig binnen je blikveld bevond.
Wat dat betreft denk ik dat het wel aardig overeenkomt met hoe andere vrouwen daarover denken :Y

En nu jij weer! :)
pi_96700029
Er worden gewoon mensen weggepest hier :9 Laat die vrouw toch lekker posten over haar postbode die op een jonge hond lijkt; als ze daar blij van wordt/dat haar voldoening geeft.. Zo heel erg off-topic is het ook weer niet. Beter dat dan pagina lange discussies waar mensen elkaar proberen te kleineren. :)
  donderdag 12 mei 2011 @ 15:29:36 #247
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96700048
Drie topic delen doorgelezen. Niet meer bij te houden. Wel vermakkelijk allemaal. Geeft een aardig idee van wat er leeft in de hoofden van mensen. Wel veel arrogante posten van mensen die menen dat hun voorkeur beter is dan die van anderen. Weinig begrip voor problemen van mensen, als je ze niet zomaar kan begrijpen of oplossen. Er zitten trouwens wel veel beta-mannen in dit topic die moeite hebben met versieren.
The view from nowhere.
pi_96700077
quote:

Geen idee, er is sowieso geen fool proof manier om mij te versieren.
Ik laat me liever verrassen.
  donderdag 12 mei 2011 @ 15:31:33 #249
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96700124
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 15:29 schreef deelnemer het volgende:
Drie topic delen doorgelezen. Niet meer bij te houden. Wel vermakkelijk allemaal. Geeft een aardig idee van wat er leeft in de hoofden van mensen. Wel veel arrogante posten van mensen die menen dat hun voorkeur beter is dan die van anderen. Weinig begrip voor problemen van mensen, als je ze niet zomaar kan begrijpen of oplossen. Er zitten trouwens wel veel beta-mannen in dit topic die moeite hebben met versieren.
Dat is nogal een beschuldiging die je in de groep gooit. Care to explain aan wie dat gericht is?
  donderdag 12 mei 2011 @ 15:31:43 #250
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96700128
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 15:29 schreef iwannabehigh het volgende:

Er worden gewoon mensen weggepest hier :9
Nu kreeg jij ineens veel kritiek. Toen MissyB. Ricard wordt voordurend hard op zijn gezicht geramd. Het nivo van het topic is ook laag. Vind dat mensen weinig blijk geven van reflectie vermogen. Met heeft een eigen belevingswereld en kan daar niet buiten treden. Wordt men geconfronteerd met mensen die een andere belevingswereld hebben dat wordt men agressief.
The view from nowhere.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')