SPOILER: Welke landen er doorgingen naar de finale in de eerste halve finale.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tuurlijk. Geeft niet. Gewoon niet goed genoeg.quote:
Dat is ook wat waardquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:54 schreef Ewelina het volgende:
Is NL nu echt zo dom dat we niet doorhebben dat dit niet werkt?
De succesformule luidt volgens mij als volgt: men neme een lekker wijf (liefst blond), trekt die een kort bloot jurkje aan, met wat achtergronddansers en een oostblok-stamper. Succes gegarandeerd.
WIE HAD DAT GEDACHT WAT EEN TELEURSTELLING MENSEN AL ONZE DROMEN IN DUIGEN IK HAD DIT NOOIT GEDACHT WAT EEN DRAMAquote:
en dat is NR 7quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:58 schreef cornaldm het volgende:
Je ziet aan de shots wie er doorgaan..... #maasESF
quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:58 schreef 3rdRock het volgende:
zo, weer niet door. volgend jaar DJ Paul Elstak sturen!
quote:
Of nog beter: de Vengaboys.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:58 schreef 3rdRock het volgende:
Ik vond 't lolligquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:58 schreef Sk00p het volgende:
[..]
MY god!! ben zo blij dat Jedward door is eigenlijk
Ditquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:58 schreef AllesWatWas het volgende:
"Het lag echt niet aan die jongens."
Nou dus wel
Verkapte-ik-ga-naar-NewYork-post.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:59 schreef Jor_Dii het volgende:
Verdomme nu heb ik niks te doen zaterdagavond.. oh nee dan loop ik rond in Manhattan![]()
![]()
Doet ie snelquote:driejs Vrede mee..... Geen pijl op te trekken.... Trots. En bedankt!!!!!! Iedereen! JK http://lockerz.com/s/101053618
Nee, Nederland moet met een act komen. Een podiumact.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:59 schreef livelink het volgende:
Nederland moet echt met betere, leukere liedjes komen. Andere landen kunnen het ook.
dat waren de besten aapquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:59 schreef Hyundai het volgende:
Moldavië, Ierland door, wat een onzin eigenlijk!
Tot zaterdagquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:00 schreef cptmarco het volgende:
is dit het moment om te roepen dat ik nooit meer naar het Songfestival ga kijken...?
Dat dus, stuur in vredersnaam iets van de kwaliteit van Within Temptation, die hebben tenminste een podiumpresentatie.. hier stonden een paar slappe pannekoeken op het podium.. en door de zenuwen ... mn glazen braken hier.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:59 schreef livelink het volgende:
Nederland moet echt met betere, leukere liedjes komen. Andere landen kunnen het ook.
Ja.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:00 schreef cptmarco het volgende:
is dit het moment om te roepen dat ik nooit meer naar het Songfestival ga kijken...?
Linda Wagemakers deed het goed.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:00 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nee, Nederland moet met een act komen. Een podiumact.
Elke keer heb je alleen bewegende zangers of backings. Andere landen voeren een circus op en zingen daarbij.
Bij volendammers moet het buitenland ook beginnen bij de stadsgrens, en ze moeten preventief binnen de landsgrens gehouden worden.quote:
Nee, de Vengaboys.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:00 schreef speknek het volgende:
DJ Paul Elstak sturen met als achtergronddansers de New Kids. In ieder geval gegarandeerd 12 punten van Duitsland (of mogen die niet stemmen in de voorronde?)
Nee, de Vengaboys.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:00 schreef speknek het volgende:
DJ Paul Elstak sturen met als achtergronddansers de New Kids. In ieder geval gegarandeerd 12 punten van Duitsland (of mogen die niet stemmen in de voorronde?)
Of Doc John.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:58 schreef 3rdRock het volgende:
Nou, een aantal nummers zijn wel terecht door en zijn best leuke liedjes, ook dinsdag.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:01 schreef Boldface het volgende:
Weer niet. Ben net thuis en val net in de bekendmaking van de laatste twee finalisten. Een boel kutmeuk is door, waaronder dat gedrocht van Ierland.
Niet dat de 3J's een wereldnummer hebben gemaakt, maar als je dan ziet wat er zoal wél doorgaat, kan ik alleen maar fronsen en vaststellen dat het met een SONGfestival niks meer heeft te maken. Al heel lang niet meer.
Ohw, die is ook wel prima om te sturenquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Thomas Berghe hadden ze het over vanmorgen op de radio.
now we are talking!quote:
Maar sindsdien hebben we niet meer zo'n act gehad.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:01 schreef lezzer het volgende:
[..]
Da's 11 jaar geleden.... nog voor Reunion (uit m'n hoofd effe).
quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:00 schreef Droopie het volgende:
Marco Borsato moet gewoon een keer dit doen
die waren leuk ja.quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:01 schreef Boldface het volgende:
Weer niet. Ben net thuis en val net in de bekendmaking van de laatste twee finalisten. Een boel kutmeuk is door, waaronder dat gedrocht van Ierland.
Niet dat de 3J's een wereldnummer hebben gemaakt, maar als je dan ziet wat er zoal wél doorgaat, kan ik alleen maar fronsen en vaststellen dat het met een SONGfestival niks meer heeft te maken. Al heel lang niet meer.
Vind ik dus ook.. alleen Ierland en Griekenland snap ik niet helemaal... de rest vind ik niet heel vreemd gekozenquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, een aantal nummers zijn wel terecht door en zijn best leuke liedjes, ook dinsdag.
Al had er iemand in de microfoon staan kuchen, ze gingen toch wel door met die act.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:01 schreef TheVulture het volgende:
Het was gewoon weer geen totaalplaatje zoals bij andere landen wel helemaal af is... Oekraine met die zandact... liedje was niet eens bijzonder maar pakt zo wel...
Komop, we hadden Sieneke mét act verleden jaarquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar sindsdien hebben we niet meer zo'n act gehad.
Volgens mij bedoelen we hetzelfdequote:Op donderdag 12 mei 2011 23:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar sindsdien hebben we niet meer zo'n act gehad.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:02 schreef Wilskracht het volgende:
Nederland scoort niet op de belangrijke punten
veel buurlanden
tieten
spectaculaire act
Veel inwoners in de landen die stemmen.
Nou oké, een hippe act danquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Komop, we hadden Sieneke mét act verleden jaar
Hij lijkt een beetje op Robbie Williamsquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:02 schreef Pino112 het volgende:
Nu maar es opzoeken waar ik Denemarken van herken.
Die vieren kerstmis in het strafkampquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:03 schreef fwokker het volgende:
Wel jammer van Belarus, ze hielden er zo van
quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:04 schreef eleusis het volgende:
[..]
Die vieren kerstmis in het strafkamp
Nou, ik vond de act ernstig tegenvallenquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Komop, we hadden Sieneke mét act verleden jaar
Kijk, dat zou scorenquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:04 schreef tralalala het volgende:
Chantal Janzen, Doutzen Kroes Hanna Verboom en Yolanthe die in de microfoon hijgen.
Op de achtergrond Armin van Buuren die een random plaatje draait.
das zoals met elke liefdesrelatie, als je het van de daken gaat blaten wordt het irritant en krijg je last van plaatsvervangende schaamte, net als met Micky en Adamquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:03 schreef fwokker het volgende:
Roemenie vond ik het beste van de avond... en Moldavie was qua act kut maar het liedje was best grappigquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:03 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Romenie en Moldavie hadden er echt niet tussen mogen zitten. Zware baggernummers!
Soort van tweede ademnood?quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:04 schreef tralalala het volgende:
Chantal Janzen, Doutzen Kroes Hanna Verboom en Yolanthe die in de microfoon hijgen.
Volgens mij is dat wel zo'n beetje de aanpak van het halve voormalig oostblokquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:04 schreef tralalala het volgende:
Doen!quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:04 schreef tralalala het volgende:
Moldavië is door ?!?!quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:03 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Romenie en Moldavie hadden er echt niet tussen mogen zitten. Zware baggernummers!
quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:03 schreef fwokker het volgende:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:04 schreef eleusis het volgende:
[..]
Die vieren kerstmis in het strafkamp
een ding geldt wel voor Sieneke, zij had er geen valse noten tussen zitten als ik me goed herinner.. en een stuk minder podiumervaring dan de 3J's. Volgens mij hebben ze zich veel te laat gerealiseerd dat dit geen achteraf zaaltje van het plaatselijke buurthuis isquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:04 schreef livelink het volgende:
Sieneke was een act op zich, natuurlijk.
Wellicht verandert er iets met de fusie van de TROS en de AVRO.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:06 schreef speknek het volgende:
Van Hind had ik verwacht dat ze door zou gaan, van Sieneke niet echt maar vond ik stiekem wel een leuk liedje. Voor de rest hebben we alleen bagger gestuurd de laatste tijd. Echt kappen met de TROS en sterren.nl
Eh neequote:Op donderdag 12 mei 2011 23:04 schreef lezzer het volgende:
[..]
Volgens mij is dat wel zo'n beetje de aanpak van het halve voormalig oostblok
Elk jaar zeggen ze vooraf: 'dit is het beste lied in jaren' waarmee toe wordt gegeven dat het al jaren bagger is wat we sturenquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:05 schreef Ronaldsen het volgende:
Hoe vaker Nederland niet door gaat, hoe grappiger zo'n TV avond wordt.
Ik lach me altijd wel slap nadat de uitslag bekend is
Ik stem voor.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:05 schreef Vrieskist het volgende:
Of we sturen de mosselman?
Leuke act met mosselvla etc.
Ik hoop dat ze er geen geld voor hebben.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wellicht verandert er iets met de fusie van de TROS en de AVRO.
Ja, daar kwamen ze volgens mij na de eerste repetitie pas achterquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:06 schreef totebel het volgende:
[..]
een ding geldt wel voor Sieneke, zij had er geen valse noten tussen zitten als ik me goed herinner.. en een stuk minder podiumervaring dan de 3J's. Volgens mij hebben ze zich veel te laat gerealiseerd dat dit geen achteraf zaaltje van het plaatselijke buurthuis is
Het was niet slecht, maar het valt totaal niet op. Ik geef die Fransman wel een kans. Het valt op, en het is kwaliteit.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:06 schreef totebel het volgende:
[..]
een ding geldt wel voor Sieneke, zij had er geen valse noten tussen zitten als ik me goed herinner.. en een stuk minder podiumervaring dan de 3J's. Volgens mij hebben ze zich veel te laat gerealiseerd dat dit geen achteraf zaaltje van het plaatselijke buurthuis is
Dit!quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:05 schreef Prosac het volgende:
Waarom sturen we elke keer zo'n oerhollandse act die kant op? Dat weeeeerkt NIET.
4 lekkere wijven, beetje met die tieten zwaaien, Tiesto erachter met de heren van de Jeugd van Tegenwoordig, iets van Watskeburt met C'mon.
ik zeg, #winning.
dat is een "backstage fusie" de omroepen TROS en AVRO blijven bestaan.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wellicht verandert er iets met de fusie van de TROS en de AVRO.
Ja, en de genoemde dames zitten hier ergens bij de Lidl achter de kassa?quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Eh neeDino Merlin is een topartiest. De vrouw die het lied voor Servie schreef is een absolute topper. Enzovoort. Probleem in Nederland is het imago. Dat los je alleen op door een geweldige artiest te sturen. Caro Emerald, waarrrrr ben je?
Sieneke deed haar werk gewoon heel goed... Beter kon niet. Het liedje sloeg de plank mis.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:06 schreef totebel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:06 schreef eleusis het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze er geen geld voor hebben.
Come on, na drie woorden ging het al mis, het was onverstaanbaad en er stond niks op het podium.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:07 schreef CoJackso het volgende:
[..]
Het was niet slecht, maar het valt totaal niet op. Ik geef die Fransman wel een kans. Het valt op, en het is kwaliteit.
Ik blijf er bij dat ze dat bigband ding dat er in zat veel meer hadden moeten uitventen, en dat draaiorgel hadden ze er af moeten rossen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:08 schreef eleusis het volgende:
[..]
Sieneke deed haar werk gewoon heel goed... Het liedje sloeg de plank gewoon mis.
had best door kunnen gaan, je had er alleen een over the top hollandse act van moeten maken...quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:08 schreef eleusis het volgende:
[..]
Sieneke deed haar werk gewoon heel goed... Beter kon niet. Het liedje sloeg de plank mis.
Eh nee, maar de dames hebben wel een ander vakgebied dan muziek, als ik het me goed herinner? Of hebben Doutzen, Hanna en Yolanthe een omscholingscursus bij InHolland gedaan?quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:07 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, en de genoemde dames zitten hier ergens bij de Lidl achter de kassa?
De TROS doet het vanaf 2009 en we hebben sinds 2005 al geen finale plek meer gehaald, je kunt ook zeggen dat de NOS slim is geweest om eruit te stappen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:06 schreef speknek het volgende:
Van Hind had ik verwacht dat ze door zou gaan, van Sieneke niet echt maar vond ik stiekem wel een leuk liedje. Voor de rest hebben we alleen bagger gestuurd de laatste tijd. Echt kappen met de TROS en sterren.nl
De toppers faalden ook, maar waren wel opvallend..quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:09 schreef cptmarco het volgende:
[..]
had best door kunnen gaan, je had er alleen een over the top hollandse act van moeten maken...
Dat dus, jij snapt het.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Eh neeDino Merlin is een topartiest. De vrouw die het lied voor Servie schreef is een absolute topper. Enzovoort. Probleem in Nederland is het imago. Dat los je alleen op door een geweldige artiest te sturen. Caro Emerald, waarrrrr ben je?
quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:02 schreef Pino112 het volgende:
Nu maar es opzoeken waar ik Denemarken van herken.
Nee Marco Borsato is een oude zak met grijs haar en een buik, kan niet dansen en heeft geen uitstraling, die komt niet in de finale.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:09 schreef Droopie het volgende:
Het is de waarheid in het engels is gewoon een finale plaats,
Maar de TROS komt gewoon met Nick en Simon volgend jaar, met 'the soldier'
Zonder entourage wordt het niks.quote:
Maar deze 'geweldige' artiesten hebben over het algemeen geen tijd om aan het begin van het festivalseizoen even 2 weken open te houden voor het ESF.quote:
Dan maken ze maar tijd. Klaar.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Maar deze 'geweldige' artiesten hebben over het algemeen geen tijd om aan het begin van het festivalseizoen even 2 weken open te houden voor het ESF.
Nou zullen we Rene van de Gijp dan maar sturen, met 'give me up Johanna'quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:12 schreef speknek het volgende:
[..]
Nee Marco Borsato is een oude zak met grijs haar en een buik, kan niet dansen en heeft geen uitstraling, die komt niet in de finale.
En waarom zouden ze?quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Maar deze 'geweldige' artiesten hebben over het algemeen geen tijd om aan het begin van het festivalseizoen even 2 weken open te houden voor het ESF.
welnee, het moet echt geweldig zijn om daarbij te zijn, wat de uitslag ook isquote:
vind within temptation wel een retegoeie suggestiequote:Op donderdag 12 mei 2011 23:13 schreef Knarf het volgende:
Guus Meeuwis, Caro, Within Temptation, Marco misschien. Voor de rest weet ik even niemand die wel wat op een podium kan en een leuk nummer kan maken. (Oke, Golden Earing natuurlijk, maar die zie ik daar echt niet staan ;-))
Ik geloof dat een artiest als Adele met een nummer als 'someone like you' weg was gekomen zonder enige entourage. Gewoon, goede zangeres en piano, zoals bij de BRIT awards. Wij hebben zulke zangeressen. Nu nog even meedoenquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:12 schreef lezzer het volgende:
[..]
Zonder entourage wordt het niks.
Dat vind ik echt de grootste faal van dit jaar, dat er niks met dat scherm gedaan is.
En dat reken ik de Tros aan.
Vals zingen kan natuurlijk komen door de zenuwen, het liedje zélf vond ik zo slecht nog niet.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:13 schreef Onnoman het volgende:
nederland moet eens wat werken aan de act vind ik....het is te statisch.. te vals.. eigenlijk best een saai nummer...
eerlijk zijn nu! of ben je een tokkie?
een echte artiest zal nooit meedoen, je kan daar alleen maar verliezen, geen enkele A-artiest zal zijn goede naam wagen aan het esfquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:14 schreef fwokker het volgende:
Caro Emerald kan daar nog wel de finale halen, maar ik zie liever dat ze eens compleet de andere kant op gaan a la Moldavie en vage shit het podium opsturen.
het maakt geen reet uit wie je stuurt.. het gaat om het totaalplaatje..quote:
Dat doen ze niet, want "wij" zeiken ze maanden lang af met ons verzuurde commentaarquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik geloof dat een artiest als Adele met een nummer als 'someone like you' weg was gekomen zonder enige entourage. Gewoon, goede zangeres en piano, zoals bij de BRIT awards. Wij hebben zulke zangeressen. Nu nog even meedoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |