Kloptquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:41 schreef Lutte het volgende:
Nou.. Als Nederland niet door gaat.. Er vallen er maar negen af toch, en tien door?
Jaaaaquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:41 schreef charmed_angel het volgende:
Denemarken is ook leuk
Maar nu moet ik toch echt even naar de wc..... kan dat nog?
quote:
Ik denk een kwartiertje?quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:45 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ben benieuwd.. hoelang duurt t nog ongeveer?
Geen idee, als ze op gaan noemen gaat het best snelquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:45 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ben benieuwd.. hoelang duurt t nog ongeveer?
Dank je wel lieverdquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:46 schreef Lutte het volgende:
Pfff het is al ver na Luttebedtijd voor een doordeweekse dag.Maar kan morgen 'uitslapen'.. Tot acht uur ofzo.
Nu maar even alvast tanden poetsen, kan ik zo gelijk door mijn bed in.
En voor ik het vergeet, Siep en c_a: veel plezier!!!!!!![]()
Geweldigquote:
Spookslot geloof ik, dat achter glas, althans een stukje ervan.quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:50 schreef PatriQue89 het volgende:
als Antje Monteiro word gevraagd voor volgend jaar, zegt ze JA!
Alsjeblieft niet, eerst hebben we jaar na jaar TROS gevallen, dan nog Antjequote:Op donderdag 12 mei 2011 22:50 schreef PatriQue89 het volgende:
als Antje Monteiro word gevraagd voor volgend jaar, zegt ze JA!
zeg zeg zeg.. ff koest ja!quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet, eerst hebben we jaar na jaar TROS gevallen, dan nog Antje
Dank je wel lieviequote:Op donderdag 12 mei 2011 22:46 schreef Lutte het volgende:
Pfff het is al ver na Luttebedtijd voor een doordeweekse dag.Maar kan morgen 'uitslapen'.. Tot acht uur ofzo.
Nu maar even alvast tanden poetsen, kan ik zo gelijk door mijn bed in.
En voor ik het vergeet, Siep en c_a: veel plezier!!!!!!![]()
Ik wil duncan..quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:53 schreef Kally het volgende:
Wat zitten die boys van Blue eng te doen zeg
Wij misschien ook, gratis internet in het hotelquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:53 schreef iBenny het volgende:
Kuikentje, ben jij hier zaterdag ook in de RR?![]()
dan word ik gekquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:53 schreef Pisces29 het volgende:
Zou wat zijn als we als eerste opgenoemd worden
Als jullie weer gaan kijken jaquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:53 schreef iBenny het volgende:
Kuikentje, ben jij hier zaterdag ook in de RR?![]()
Jij mag datquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Wij misschien ook, gratis internet in het hotel
Echt? tofquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Wij misschien ook, gratis internet in het hotel
Of anders komen we na de kroeg wel posten, zoiets als dit: Jally gat zoo fv vlassednquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Of anders komen we na de kroeg wel posten, zoiets als dit: Jally gat zoo fv vlassedn
quote:
Oh lekker in de pubquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Of anders komen we na de kroeg wel posten, zoiets als dit: Jally gat zoo fv vlassedn
Ze kiezen de slechtste dus ik weet niet hoorquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:56 schreef charmed_angel het volgende:
Pffffff ik heb nog hoop, ik heb nog hoop
komt goedquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:56 schreef Pisces29 het volgende:
Ik begin hoop te verliezen als ik zie wat nu door is
Jaquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:56 schreef Pisces29 het volgende:
Ik begin hoop te verliezen als ik zie wat nu door is
Elk jaar deze reacties ook weerquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:58 schreef Bellatrix het volgende:
BOM OP EUROPA, BEN ER HELEMAAL KLAAR MEE.
Je kent me nu voortaan toch wel.quote:
Ja duidelijk en het stomme is dat er daar veel beter de goeie gekozen zijn, als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze hadden in de eerste halve finale moeten staan
Kon het niet meer met je eens zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja duidelijk en het stomme is dat er daar veel beter de goeie gekozen zijn, als je het mij vraagt.
En hier kiezen ze genoeg bagger.
Krijg jij voor elkequote:
Het was heel slecht gearticuleerdquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:59 schreef PatriQue89 het volgende:
Mij ook niet... niks van dat gebrabbel verstaan van m
weet ik, maar de rest was niet leuk en hier moest ik om lachen, of wacht Ijsland, lekker kneuterigquote:
Wtf zijn die ook door?quote:
Ja showquote:
Neequote:Op donderdag 12 mei 2011 23:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Krijg jij voor elkevanavond een euro ofzo?
Owwww, succes, ik denk aan je, trustequote:Op donderdag 12 mei 2011 23:02 schreef iBenny het volgende:
Ik ga naar mn bedje toe
Morgenmiddag uitslag MRI en misschien ook wel van examen
Ja dat was leuk, maar niet terecht door...quote:
Ik heb het niet echt gevolgd vandaag.. is me van vorige keer ook niet echt wat bijgebleven.. eigenlijkquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:02 schreef Kally het volgende:
[..]
weet ik, maar de rest was niet leuk en hier moest ik om lachen, of wacht Ijsland, lekker kneuterig
Wie vind jij goed dan?
Trusten en succes morgen!quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:02 schreef iBenny het volgende:
Ik ga naar mn bedje toe
Dat bedoel ik, dat haar en die show blijft hangen, maar Ijsland was wel grappig hahaquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb het niet echt gevolgd vandaag.. is me van vorige keer ook niet echt wat bijgebleven.. eigenlijk
quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jullie heel veel pret en plezier in Londen![]()
truste kerelquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:02 schreef iBenny het volgende:
Ik ga naar mn bedje toe
Ik denk aan jequote:Op donderdag 12 mei 2011 23:02 schreef iBenny het volgende:
Ik ga naar mn bedje toe
Komt goedquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:04 schreef Bellatrix het volgende:
c_a en Kally, alvast veul plezier in London! Doe niet wat ik ook niet zou doen, doe alles dus!
Dank je wel Bennyquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jullie heel veel pret en plezier in Londen![]()
Thxquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:04 schreef Bellatrix het volgende:
c_a en Kally, alvast veul plezier in London! Doe niet wat ik ook niet zou doen, doe alles dus!
quote:Nee!!? Ik heb t vol gehouden, ..mr 3 J's zijn niet door en die kabouters wel??
Even quotenquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Komt goed
Ik zal een lekkere engelse hoolie kussen voor je
Doe maar ja.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Komt goed
Ik zal een lekkere engelse hoolie kussen voor je
Doen wequote:Op donderdag 12 mei 2011 23:05 schreef Koen66 het volgende:
C_A en Kally, alvast veel plezier in London en doe Stu de groeten![]()
Doen we en tnxquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:05 schreef Koen66 het volgende:
C_A en Kally, alvast veel plezier in London en doe Stu de groeten![]()
quote:
Ik volg je niet meerquote:
Jaquote:
neequote:Op donderdag 12 mei 2011 23:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik volg je niet meer
Heb je me eraf gegooid?
quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Ok... ik ga slapen!
Simone en Miranda.. HEEL VEEL PLEZIER!!!! DOE ALLES WAT IK OOK ZOU DOEN!!!![]()
What happens in London, stays in London!!
Gingen er nog spullen in de gote koffer? Ja toch? Dan zet ik hem nog niet op slotquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik volg je niet meer
Heb je me eraf gegooid?
Uhm ja wel iets maar doen jaquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gingen er nog spullen in de gote koffer? Ja toch? Dan zet ik hem nog niet op slot
Ja jij veel succes zondagquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Ok... ik ga slapen!
Voor de ergenisquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:10 schreef Pisces29 het volgende:
Wel een beetje kut, vorig jaar was Griekenland echt een favoriet, nu weet ik niet waarom ik Zaterdag nog moet kijken
truste kerelquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Ok... ik ga slapen!
Slaap lekker, veel plezier dit weekend!quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
Dan ga ik nu echt mijn twitterbericht uitvoeren
Weltrusten
wie waren er uberhaupt goed?quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:10 schreef Pisces29 het volgende:
Wel een beetje kut, vorig jaar was Griekenland echt een favoriet, nu weet ik niet waarom ik Zaterdag nog moet kijken
Jaquote:
Truste en have funnnnnnquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:10 schreef Kally het volgende:
Ik ga ook naar bed, anders kom ik er niet uit
Truste
Veel plezier dit weekend!quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:10 schreef Kally het volgende:
Ik ga ook naar bed, anders kom ik er niet uit
Truste
Er waren een paar wel oke, maar niks naar mijn smaak.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wie waren er uberhaupt goed?
Ik had afgelopen weekend wel al alle liedjes gezien op de Deense tv
beetje laat maar truste Piscquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Er waren een paar wel oke, maar niks naar mijn smaak.![]()
Zaterdag ben ik benieuwd naar Frankrijk, een soort Andrea BocelliEn van Dinsdag vond ik Georgië wel leuk, rock
Tijd voor het mandje![]()
vliegtuigmodus, onder draadloos en netwerken (instellingen)quote:Op vrijdag 13 mei 2011 07:38 schreef charmed_angel het volgende:
Kutten met telefoon.
Hoe krijgen we internet uit op een galaxy s?
Op de grond gooien en er op stampen!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 07:38 schreef charmed_angel het volgende:
Kutten met telefoon.
Hoe krijgen we internet uit op een galaxy s?
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:40 schreef charmed_angel het volgende:
Vertraging, door een dronken Engelsman
Ohohquote:
Respect hoorquote:
Ja lekker hoorquote:
Heb je je kar al?quote:
Vanmiddag ga ik hem ophalen.quote:
ga eens heel snel weg! Geniet van je weekend.. EN NIET FOKKEn!!!!!!!!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:14 schreef charmed_angel het volgende:
Kusjes uit Londen van siepie en mij!
En(fruit)joyyyyyyyy!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:14 schreef charmed_angel het volgende:
Geef d'r een tong terug!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:14 schreef charmed_angel het volgende:
Dat wordt vroeg naar bedquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:42 schreef Lutte het volgende:
He bah, ik zit al bijna een uur boven de laptop te gapen en heb alleen maar tekst weggehaald in plaats van bijgeschreven. Ik kan alleen maar aan slapen denken.
Wat dan?!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:04 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik kan wel janken!
Gelukkig komt er zo iemand om me te troosten
Ohw zo...quote:
Even proberen!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw zo...
Pat,
Heb je de batterij er al ff een paar minuten uitgehaald? En daarna ff aan de stroom leggen en een paar minuten later aandoen?
Ohw ja, das natuurlijk totaal jou ding nietquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:24 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hij komt me troosten, op elke mogelijke manier
Niet?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw ja, das natuurlijk totaal jou ding niet
Ohwquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:31 schreef PatriQue89 het volgende:
Nee, dat met bb wat jij zegt benny helpt niet... die starten vanzelf op als je ze aan het stroom legt
Ja, maandag even naar de hi winkel.. heb al even gegoogled.. 9 van de 10 keer krijg je een nieuwequote:
Wat is de foutmelding?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Alleen de foutmelding, met een knopje restart... maar dat doet ie dan aldoor
ja, nou, ik snap het allemaal niet.. en dat kunnen ze ook in de winkel, maar dat snappen ze daar 9 van de 10 keer niet.. dus krijg je een nieuwe.. so i hope.. en alsnog.. mn batterij is aldoor binnen 6 uur leeg.. dus ik moest al heenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het zou op te lossen moeten zijn door iets te installeren op de computer zoals ik het begrijp
Dan maar dattes!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:53 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja, nou, ik snap het allemaal niet.. en dat kunnen ze ook in de winkel, maar dat snappen ze daar 9 van de 10 keer niet.. dus krijg je een nieuwe.. so i hope.. en alsnog.. mn batterij is aldoor binnen 6 uur leeg.. dus ik moest al heen
Dan zou je nu terug moeten zijnquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
duur.. nee, ik weet wat ik moet hebben, is binnen 1 minuut klaar..
En de winkel waar ik heen moest was dicht, toen moest ik naar dequote:
Dicht, supermarkt, nu al?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
En de winkel waar ik heen moest was dicht, toen moest ik naar deJumbo
Duurde weer heeel lang!
toko , 8 uur gesloten.. jumbo 9 uurquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dicht, supermarkt, nu al?
Jumbo was vroeger tof.. nu is het ene kutwinkel.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:06 schreef PatriQue89 het volgende:
Jongen zat ik een belbus, zat nog iemand in, die werd eerst weggebracht, toen reden ze een te smal straatje in, en zaten ze vast
Ah, lekker dan.. dus nu komt-ie ook niet meerquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:07 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mjah.. dus toen is ie maar naar huis gegaan.. en had geen telefoon bij zich..
Heeft ook geen zin, want mn moeder is nu thuisquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ah, lekker dan.. dus nu komt-ie ook niet meer
Het is dus gezelligquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:16 schreef Kally het volgende:
Hik, oeps sorry vanuit de pub and Stuart says hi
Proostquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:16 schreef Kally het volgende:
Hik, oeps sorry vanuit de pub and Stuart says hi
Pas als alle medaillons in de Paulus buiten de muren vol zijn, dus je hebt nog vier of wat Pausen voor we eraan gaan. /KCVquote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:38 schreef iBenny het volgende:
Goedesmorgens!
Donkere wolken, met lichte zonnestralen en een hele zwerm vogels voor de deur. We gaan eroan?
Mijn slaperige ogen moesten deze tekst 4x lezen om het te kunnen begrijpenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Pas als alle medaillons in de Paulus buiten de muren vol zijn, dus je hebt nog vier of wat Pausen voor we eraan gaan. /KCV
In de Paulus buiten muren, das een kerk in Rome, hangen allemaal medaillons. Elke paus wordt in zo'n medaillon gemozaïekt, en als alle medaillons vol zijn vergaat de wereld. En er zijn er geloof ik nog een stuk of vier, of ik moet ergens een wandje hebben gemist (al denk ik dat eigenlijk want anders gaan we er over een jaar of honderd wel aanquote:
quote:Lieve volgers van #sstnl, SUPER bedankt. Vergeet niet;Ondanks de kijkcijfers waren we online groter dan #tvoh! Dankzij jullie!
Ontbeten om 9 uur uiteraardquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:34 schreef charmed_angel het volgende:
Lekker wezen stappen gisteren
Pubs sluiten om 2 uur, teruggelopen naar het hotel en om 3 uur naar bed
Ik was half 7 al weer wakker, katernet lekker ontbeten en nu shoppen!!!!!!!
Oeh! Klinkt goed!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:34 schreef charmed_angel het volgende:
Lekker wezen stappen gisteren
Pubs sluiten om 2 uur, teruggelopen naar het hotel en om 3 uur naar bed
Ik was half 7 al weer wakker, katernet lekker ontbeten en nu shoppen!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |