En de winkel waar ik heen moest was dicht, toen moest ik naar dequote:
Dicht, supermarkt, nu al?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
En de winkel waar ik heen moest was dicht, toen moest ik naar deJumbo
Duurde weer heeel lang!
toko , 8 uur gesloten.. jumbo 9 uurquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dicht, supermarkt, nu al?
Jumbo was vroeger tof.. nu is het ene kutwinkel.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:06 schreef PatriQue89 het volgende:
Jongen zat ik een belbus, zat nog iemand in, die werd eerst weggebracht, toen reden ze een te smal straatje in, en zaten ze vast
Ah, lekker dan.. dus nu komt-ie ook niet meerquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:07 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mjah.. dus toen is ie maar naar huis gegaan.. en had geen telefoon bij zich..
Heeft ook geen zin, want mn moeder is nu thuisquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ah, lekker dan.. dus nu komt-ie ook niet meer
Het is dus gezelligquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:16 schreef Kally het volgende:
Hik, oeps sorry vanuit de pub and Stuart says hi
Proostquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:16 schreef Kally het volgende:
Hik, oeps sorry vanuit de pub and Stuart says hi
Pas als alle medaillons in de Paulus buiten de muren vol zijn, dus je hebt nog vier of wat Pausen voor we eraan gaan. /KCVquote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:38 schreef iBenny het volgende:
Goedesmorgens!
Donkere wolken, met lichte zonnestralen en een hele zwerm vogels voor de deur. We gaan eroan?
Mijn slaperige ogen moesten deze tekst 4x lezen om het te kunnen begrijpenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Pas als alle medaillons in de Paulus buiten de muren vol zijn, dus je hebt nog vier of wat Pausen voor we eraan gaan. /KCV
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |