Ik volg je niet meerquote:
Jaquote:
neequote:Op donderdag 12 mei 2011 23:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik volg je niet meer
Heb je me eraf gegooid?
quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Ok... ik ga slapen!
Simone en Miranda.. HEEL VEEL PLEZIER!!!! DOE ALLES WAT IK OOK ZOU DOEN!!!![]()
What happens in London, stays in London!!
Gingen er nog spullen in de gote koffer? Ja toch? Dan zet ik hem nog niet op slotquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik volg je niet meer
Heb je me eraf gegooid?
Uhm ja wel iets maar doen jaquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gingen er nog spullen in de gote koffer? Ja toch? Dan zet ik hem nog niet op slot
Ja jij veel succes zondagquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Ok... ik ga slapen!
Voor de ergenisquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:10 schreef Pisces29 het volgende:
Wel een beetje kut, vorig jaar was Griekenland echt een favoriet, nu weet ik niet waarom ik Zaterdag nog moet kijken
truste kerelquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Ok... ik ga slapen!
Slaap lekker, veel plezier dit weekend!quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
Dan ga ik nu echt mijn twitterbericht uitvoeren
Weltrusten
wie waren er uberhaupt goed?quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:10 schreef Pisces29 het volgende:
Wel een beetje kut, vorig jaar was Griekenland echt een favoriet, nu weet ik niet waarom ik Zaterdag nog moet kijken
Jaquote:
Truste en have funnnnnnquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:10 schreef Kally het volgende:
Ik ga ook naar bed, anders kom ik er niet uit
Truste
Veel plezier dit weekend!quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:10 schreef Kally het volgende:
Ik ga ook naar bed, anders kom ik er niet uit
Truste
Er waren een paar wel oke, maar niks naar mijn smaak.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wie waren er uberhaupt goed?
Ik had afgelopen weekend wel al alle liedjes gezien op de Deense tv
beetje laat maar truste Piscquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Er waren een paar wel oke, maar niks naar mijn smaak.![]()
Zaterdag ben ik benieuwd naar Frankrijk, een soort Andrea BocelliEn van Dinsdag vond ik Georgië wel leuk, rock
Tijd voor het mandje![]()
vliegtuigmodus, onder draadloos en netwerken (instellingen)quote:Op vrijdag 13 mei 2011 07:38 schreef charmed_angel het volgende:
Kutten met telefoon.
Hoe krijgen we internet uit op een galaxy s?
Op de grond gooien en er op stampen!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 07:38 schreef charmed_angel het volgende:
Kutten met telefoon.
Hoe krijgen we internet uit op een galaxy s?
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:40 schreef charmed_angel het volgende:
Vertraging, door een dronken Engelsman
Ohohquote:
Respect hoorquote:
Ja lekker hoorquote:
Heb je je kar al?quote:
Vanmiddag ga ik hem ophalen.quote:
ga eens heel snel weg! Geniet van je weekend.. EN NIET FOKKEn!!!!!!!!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:14 schreef charmed_angel het volgende:
Kusjes uit Londen van siepie en mij!
En(fruit)joyyyyyyyy!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:14 schreef charmed_angel het volgende:
Geef d'r een tong terug!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:14 schreef charmed_angel het volgende:
Dat wordt vroeg naar bedquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:42 schreef Lutte het volgende:
He bah, ik zit al bijna een uur boven de laptop te gapen en heb alleen maar tekst weggehaald in plaats van bijgeschreven. Ik kan alleen maar aan slapen denken.
Wat dan?!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:04 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik kan wel janken!
Gelukkig komt er zo iemand om me te troosten
Ohw zo...quote:
Even proberen!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw zo...
Pat,
Heb je de batterij er al ff een paar minuten uitgehaald? En daarna ff aan de stroom leggen en een paar minuten later aandoen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |