quote:
quote:
Ik heb ze allemaal al gezien opa. Doelde meer op: wanneer en hoelaat?quote:
OMG.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:22 schreef Picchia het volgende:
Ach, anders maken we er toch één.
[ afbeelding ]
RTL 7 23.00. Opa?quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal al gezien opa. Doelde meer op: wanneer en hoelaat?
Welk deel?quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:22 schreef Picchia het volgende:
Ach, anders maken we er toch één.
[ afbeelding ]
Allerlaatste.quote:
In de zin van jaar van productie of plaats in de reeks?quote:
quote:
Return of the Jediquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
In de zin van jaar van productie of plaats in de reeks?
Kutfilm.quote:
Is nog wel uit jouw tijdperk.quote:
Dat zijn dezelfde films? Nooit gesnapt waarom Lucas alleen maar delen IV-VI heeft gemaakt, maar eh, om nou 20 jaar later nog eens 1-3 te maken zou vast alleen maar een hoop slechts opleveren.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
In de zin van jaar van productie of plaats in de reeks?
Werd zo hondsberoerd in geacteerd. Vooral dat wijfie die Luke speelde. Komop zeg.quote:
Heh?quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:28 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Dat zijn dezelfde films? Nooit gesnapt waarom Lucas alleen maar delen IV-VI heeft gemaakt, maar eh, om nou 20 jaar later nog eens 1-3 te maken zou vast alleen maar een hoop slechts opleveren.
Han Solo is de man, ja?!quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Werd zo hondsberoerd in geacteerd. Vooral dat wijfie die Luke speelde. Komop zeg.
Wat?quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:28 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Dat zijn dezelfde films? Nooit gesnapt waarom Lucas alleen maar delen IV-VI heeft gemaakt, maar eh, om nou 20 jaar later nog eens 1-3 te maken zou vast alleen maar een hoop slechts opleveren.
Darth Sidious.quote:
HAHAHAquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:31 schreef eriksd het volgende:
Bovendien was ik altijd voor het Rijk. Ik droomde van een carriere als kapitein op een Victory Class Star Destroyer. Een lichte kruiser, als ik mij niet vergis
Freud zou zeggen dat dat onderdrukte auto-erotische asfyxie verlangens waren.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:31 schreef eriksd het volgende:
Bovendien was ik altijd voor het Rijk. Ik droomde van een carriere als kapitein op een Victory Class Star Destroyer. Een lichte kruiser, als ik mij niet vergis
Mafkees. Hoewel the Empire wel voornamelijk bestaat uit degelijk volk. Zo'n kapitein noemt bounty hunters bijvoorbeeld 'scum' in Empire (V). Pleit toch voor em.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:31 schreef eriksd het volgende:
En dat is gewoon fucked up.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:34 schreef Voorschrift het volgende:
Ik droomde ook altijd dat ik Wehrmacht generaal was.![]()
Die droom kan nog steeds uitkomen, als ik het centrale PVV topic mag geloven.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:34 schreef Voorschrift het volgende:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:31 schreef eriksd het volgende:
Mafkees? Ik ben er heel eerijk inquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mafkees. Hoewel the Empire wel voornamelijk bestaat uit degelijk volk. Zo'n kapitein noemt bounty hunters bijvoorbeeld 'scum' in Empire (V). Pleit toch voor em.
Het was zo'n weirde droom inderdaad, heb nooit gedroomd dat ik Amerikaan of Brit was, maar wel een keer dat ik Hitler adviseerde Rusland niet binnen te vallen, en we wonnen de oorlog.quote:
Rommel?quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:34 schreef Voorschrift het volgende:
Dat is dus vreemd. Ik heb wel eens gedroomd dat ik meedeed aan een landing als onderdeel van de geallieerde krijgsmacht. Slagveld was mn woonplaats, dat was wel wat vreemd.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het was zo'n weirde droom inderdaad, heb nooit gedroomd dat ik Amerikaan of Brit was, maar wel een keer dat ik Hitler adviseerde Rusland niet binnen te vallen, en we wonnen de oorlog.
Fucked up.
Uhu.quote:
George Lucas heeft the Empire bedacht zodat we die gasten kunnen haten, erik!quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mafkees? Ik ben er heel eerijk inKeurig gedisciplineerde organisatie met stoere pakken en grote oorlogsschepen
Het einde van de droom van mij was een promotie naar Feldmarschall en een nog mooier uniform en uiteraard zo'n ere-kruis. En een overwinning van Nazi-Duitsland, maar dat vergeet ik maar even, hoe ik daar bij kwam.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:36 schreef eriksd het volgende:
De enige keer dat ik over WO2 droomde zat ik bij de prinses irene brigade en werd ik opgepakt bij de slag om Nijmegen en op gevangentransport naar duitsland geknald, maar ik ontsnapte in de herfstbossen en dat was de rest van mijn droom: wandelen in de avondzon in een bos in de nazomer.
Smeerlap.quote:
Dan is mijn droom toch wat gepaster.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het einde van de droom van mij was een promotie naar Feldmarschall en een nog mooier uniform en uiteraard zo'n ere-kruis. En een overwinning van Nazi-Duitsland, maar dat vergeet ik maar even, hoe ik daar bij kwam.
Soms vraag ik me af hoe en waar je opgegroeid bentquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het einde van de droom van mij was een promotie naar Feldmarschall en een nog mooier uniform en uiteraard zo'n ere-kruis. En een overwinning van Nazi-Duitsland, maar dat vergeet ik maar even, hoe ik daar bij kwam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |