quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Prachtige film ja.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:58 schreef ToerkCep het volgende:
[..]
Geweldig Ayca dat je het ook nog hebt afgekekenecht een huilfilm ofnie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:12 schreef Che_ het volgende:
Oke wegens vele verzoeken via pm hier nog een laatste:
Wanneer mag een turk met een mes lopen?Als ie 'm. Niet die 'em.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
okquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
Expres gedaan, omdat het over turken gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Natuurlijk. Na de Friezen zijn wij de grootste groep allochtonen in Nederland. En dat vertegenwoordigen wij natuurlijk ook hier op het forum.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 03:18 schreef YuRaGo het volgende:
wist nie dat er zoveel turken waren op fok, best wel cool
Wie zeikt er dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 06:17 schreef zarGon het volgende:
Nederlanders en dat gezeik over het Eurovisie Songfestival elk jaar..
Terecht als twee blonde debielen en kabouters met punthoeden doorgaan.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 06:17 schreef zarGon het volgende:
Nederlanders en dat gezeik over het Eurovisie Songfestival elk jaar..
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 03:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Natuurlijk. Na de Friezen zijn wij de grootste groep allochtonen in Nederland. En dat vertegenwoordigen wij natuurlijk ook hier op het forum..
Ja, wanneer ik daar zin in heb.quote:
Is haram!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, wanneer ik daar zin in heb.
Jij kan alleen op je rug? (.
. )
Mag je bij mij wel doen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oh... Ik zal dan vanaf nu niet meer op m'n buik liggen!
Samenvatting: mensen die,quote:
Ik wil je vele centimeters aan liefde geven. Maar eerst eens scheren. Bekle beni, rawr!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Laat je dat tussen onze liefde in komen?
Eerst naar de moskee.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik wil je vele centimeters aan liefde geven. Maar eerst eens scheren. Bekle beni, rawr!
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, wanneer ik daar zin in heb.
Jij kan alleen op je rug? (.
. )
(Bij)geloofquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:14 schreef ToerkCep het volgende:
Vrijdag de 13de vandaag mensen, we gaan ERAAAAAAAANNN (ga bidden)
Natuurlijk maken ze nog nog tapijten in Turkije.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:23 schreef WammesWaggel het volgende:
Maken ze eigenlijk nog echt tapijten in Turkije of is dat allemaal import uit Iran/Afghanistan/China?
Werk je bij de VOC kom je thuis met een brieventas als souvenir.quote:
wwwwhwhahaahahahaaha Ik ken ook een gemene mop over Koerden. Wil je die horen?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:41 schreef Che_ het volgende:
O we gaan door met de moppen
Er is een bus waar je moet betalen met eieren in plaats van een kaartje kopen. 3 Nederlanders stappen in en geven 1 ei per persoon aan de buschauffeur. Daarna komt er een turk met een kip binnen, zegt de chaffeur "En wat moet dit voor stellen?!" waar de turk op antwoord: is abonnement lan!
neee!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:41 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
wwwwhwhahaahahahaaha Ik ken ook een gemene mop over Koerden. Wil je die horen?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |