Mag je bij mij wel doen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oh... Ik zal dan vanaf nu niet meer op m'n buik liggen!
Samenvatting: mensen die,quote:
Ik wil je vele centimeters aan liefde geven. Maar eerst eens scheren. Bekle beni, rawr!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Laat je dat tussen onze liefde in komen?
Eerst naar de moskee.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik wil je vele centimeters aan liefde geven. Maar eerst eens scheren. Bekle beni, rawr!
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, wanneer ik daar zin in heb.
Jij kan alleen op je rug? (.
. )
(Bij)geloofquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:14 schreef ToerkCep het volgende:
Vrijdag de 13de vandaag mensen, we gaan ERAAAAAAAANNN (ga bidden)
Natuurlijk maken ze nog nog tapijten in Turkije.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:23 schreef WammesWaggel het volgende:
Maken ze eigenlijk nog echt tapijten in Turkije of is dat allemaal import uit Iran/Afghanistan/China?
Werk je bij de VOC kom je thuis met een brieventas als souvenir.quote:
wwwwhwhahaahahahaaha Ik ken ook een gemene mop over Koerden. Wil je die horen?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:41 schreef Che_ het volgende:
O we gaan door met de moppen
Er is een bus waar je moet betalen met eieren in plaats van een kaartje kopen. 3 Nederlanders stappen in en geven 1 ei per persoon aan de buschauffeur. Daarna komt er een turk met een kip binnen, zegt de chaffeur "En wat moet dit voor stellen?!" waar de turk op antwoord: is abonnement lan!
neee!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:41 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
wwwwhwhahaahahahaaha Ik ken ook een gemene mop over Koerden. Wil je die horen?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |