quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Prachtige film ja.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:58 schreef ToerkCep het volgende:
[..]
Geweldig Ayca dat je het ook nog hebt afgekekenecht een huilfilm ofnie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:12 schreef Che_ het volgende:
Oke wegens vele verzoeken via pm hier nog een laatste:
Wanneer mag een turk met een mes lopen?Als ie 'm. Niet die 'em.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
okquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
Expres gedaan, omdat het over turken gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Natuurlijk. Na de Friezen zijn wij de grootste groep allochtonen in Nederland. En dat vertegenwoordigen wij natuurlijk ook hier op het forum.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 03:18 schreef YuRaGo het volgende:
wist nie dat er zoveel turken waren op fok, best wel cool
Wie zeikt er dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 06:17 schreef zarGon het volgende:
Nederlanders en dat gezeik over het Eurovisie Songfestival elk jaar..
Terecht als twee blonde debielen en kabouters met punthoeden doorgaan.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 06:17 schreef zarGon het volgende:
Nederlanders en dat gezeik over het Eurovisie Songfestival elk jaar..
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 03:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Natuurlijk. Na de Friezen zijn wij de grootste groep allochtonen in Nederland. En dat vertegenwoordigen wij natuurlijk ook hier op het forum..
Ja, wanneer ik daar zin in heb.quote:
Is haram!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, wanneer ik daar zin in heb.
Jij kan alleen op je rug? (.
. )
Mag je bij mij wel doen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oh... Ik zal dan vanaf nu niet meer op m'n buik liggen!
Samenvatting: mensen die,quote:
Ik wil je vele centimeters aan liefde geven. Maar eerst eens scheren. Bekle beni, rawr!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Laat je dat tussen onze liefde in komen?
Eerst naar de moskee.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik wil je vele centimeters aan liefde geven. Maar eerst eens scheren. Bekle beni, rawr!
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, wanneer ik daar zin in heb.
Jij kan alleen op je rug? (.
. )
(Bij)geloofquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:14 schreef ToerkCep het volgende:
Vrijdag de 13de vandaag mensen, we gaan ERAAAAAAAANNN (ga bidden)
Natuurlijk maken ze nog nog tapijten in Turkije.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:23 schreef WammesWaggel het volgende:
Maken ze eigenlijk nog echt tapijten in Turkije of is dat allemaal import uit Iran/Afghanistan/China?
Werk je bij de VOC kom je thuis met een brieventas als souvenir.quote:
wwwwhwhahaahahahaaha Ik ken ook een gemene mop over Koerden. Wil je die horen?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:41 schreef Che_ het volgende:
O we gaan door met de moppen
Er is een bus waar je moet betalen met eieren in plaats van een kaartje kopen. 3 Nederlanders stappen in en geven 1 ei per persoon aan de buschauffeur. Daarna komt er een turk met een kip binnen, zegt de chaffeur "En wat moet dit voor stellen?!" waar de turk op antwoord: is abonnement lan!
neee!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:41 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
wwwwhwhahaahahahaaha Ik ken ook een gemene mop over Koerden. Wil je die horen?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:43 schreef Che_ het volgende:
[..]
neee!Beetje zelfspot is niet erg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
Die laatste heb je zelf verzonnen of nietquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:47 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
Wat is het verschil tussen een turk en een vis? een vis stinkt pas als hij dood is en een turk stinkt altijd
Hoe noemen turken een tv serie? "Ezel"
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:51 schreef Che_ het volgende:
[..]
Die laatste heb je zelf verzonnen of niet![]()
![]()
Oke ik moest ffquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:41 schreef Che_ het volgende:
O we gaan door met de moppen
Er is een bus waar je moet betalen met eieren in plaats van een kaartje kopen. 3 Nederlanders stappen in en geven 1 ei per persoon aan de buschauffeur. Daarna komt er een turk met een kip binnen, zegt de chaffeur "En wat moet dit voor stellen?!" waar de turk op antwoord: is abonnement lan!
Daar zou het best een tof tasje voor zijn ja.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:21 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Of je tablet/ebook, Turken zijn altijd hun tijd ver vooruit![]()
Ik vraag me nu toch wel stiekem af hoe hij voor het ongeluk eruit zag.quote:Man toont volledig getransplanteerd gezicht
AMSTERDAM – De eerste man in de Verenigde Staten die een volledige gezichtstransplantatie heeft ondergaan, toonde maandag (plaatselijke tijd) tijdens een persconferentie in Boston voor het eerst zijn nieuwe gezicht.
Volledige gezichtstransplantatieFotoserie video Dit meldden Amerikaanse media. De 25-jarige Dallas Wiens liep in november 2008 brandwonden op toen zijn hoofd tijdens schilderwerkzaamheden een hoogspanningskabel raakte. De brandwonden vaagden zijn gezichtstrekken volledig weg.
In maart vorig jaar onderging de man een 15 uur durende operatie waarbij de neus, lippen en huid werden gereconstrueerd.
“Ik raakte al snel aan mijn nieuwe gezicht gewend”, vertelde Wiens maandag. “Na een tijdje kon ik zelfs weer ruiken. Dit is echt geweldig.”
De man is vooral blij dat zijn 4-jarige dochtertje niet meer bang voor hem is. “Het eerste wat ze na de operatie tegen me zei was: papa, je bent zo knap!”.
Bron: NU.nl.
Wat maakt dat nou weer uit.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:18 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ik vraag me nu toch wel stiekem af hoe hij voor het ongeluk eruit zag..
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:38 schreef Che_ het volgende:
Hoe ziet hij eruit na de operatie dan? En wat heeft Tom Cruise (rechts) hiermee te maken.
Niets. Ik vroeg het me af na de opmerking van zijn dochter. Kijk me niet aan met zo'n blik! Ik voel het hoor.quote:
Ja, dat zeker!quote:Tof dat dit kan tegenwoordig.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:58 schreef wikwakka2 het volgende:
Is hij nou blind, of was zijn huid alleen voor zijn ogen "gesmolten"? Ik zag op nu.nl zo'n filmpje van hem. Arme vent, maar blij voor hem dat dit gewoon kan!
Er zijn foto's te zien van hem op die website voor en na het ongeluk. Je ziet hem ook met z'n dochter. Ahw.quote:"I started at the edge and worked my way in," said Wiens, who is blind from the 2008 accident. "I had a nose, I had eyelids, and I had lips. I was amazed."
Bron: http://dallaswiens.com/.
Te lang? 66 afleveringen en nog 4 te gaan en dan is het afgelopen, wat lang is zijn 160 afleveringen (Yaprak dökümü)quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:24 schreef Ayca het volgende:
Duurt te lang. Zoals alle series in Turkije.
Ja, ik bedoelde dus dat het de hele avond duurt met oneindig veel reclames etc etcquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:17 schreef ToerkCep het volgende:
[..]
Te lang? 66 afleveringen en nog 4 te gaan en dan is het afgelopen, wat lang is zijn 160 afleveringen (Yaprak dökümü)
Yaprak.. lekkerquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:17 schreef ToerkCep het volgende:
[..]
Te lang? 66 afleveringen en nog 4 te gaan en dan is het afgelopen, wat lang is zijn 160 afleveringen (Yaprak dökümü)
Op de site staat dat er kans is dat hij zijn zicht weer terugkrijgtquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Er zijn foto's te zien van hem op die website voor en na het ongeluk. Je ziet hem ook met z'n dochter. Ahw..
op armenie toch?quote:
Ha.quote:
een armenie fan?quote:
WOOT!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:29 schreef WammesWaggel het volgende:
Vandaag Unknown in de bios gezien, er zaten zeker 5 zinnen Turks in een Amerikaanse film welke zich mag afspelen in het gritty Berlijn.
Gaat tot zien en wees trotsch![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |