http://www.spatiegebruik.nl/quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:45 schreef Gulmez het volgende:
Kom ook dikke draaien in de hood na het werk lekker feunen is hard oke vriend?
''huh'' wat zeg je??
Mensen die geen een woord straat taal weten![]()
![]()
Leer dan op zijn minst de basic ik ben opgegroeid in de haagse schilderswijk en ken het al dankzij mijn vrienden en een neef van mij en zodoende heb ik het geleerd.
ik ben op diot moment stoned, excusses ik geniet van het leven en vind dat opp dit moment erg best.
en nee ts is 20 geen 12ik ga ff een pizza klappe rustig.
klacht is duidelijk.
Nee sorry.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:46 schreef boem-dikkie het volgende:
Is 'diot', 'excusses' en 'opp' ook straattaal?
mbo 1 voedsel leefomgeving.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:46 schreef Gr_Intersect het volgende:
ts denkt dat hij stoer is met zijn vmbo jargon
Waarom zou je op mijn 'block' hangen?quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:46 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Nee sorry.
ik hang vaker op je block dan je bitch op msn dat weer wel.
Apart.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:48 schreef Gulmez het volgende:
om daar hard te feunen snap je hahaha ik moet lachen
dat zegt die ander weer snap je het nogquote:
Keizer & 101 Barzquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:46 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Nee sorry.
ik hang vaker op je block dan je bitch op msn dat weer wel.
Ik snap het wel hoor, maar je bericht is nog onduidelijker dan de gemiddelde straattaal.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:49 schreef Gulmez het volgende:
[..]
dat zegt die ander weer snap je het nog
maar ik ga ff van de pc anders ben ik bang dat mijn reputatie straks op fok weg is door mij eigen doen
Dat was al komende op het moment dat TS op de invoerknop klikte.quote:
Nee, die worden door de neger meneren van de block geschopt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mag je dan wel op een block hangen?
quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:54 schreef GeileHond het volgende:
[..]
Nee, die worden door de neger meneren van de block geschopt.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:58 schreef De_Commodore het volgende:
Ik zie jou en je soort als het grootste probleem van onze samenleving. Door het verheerlijken van een cultuur van analfabeten, criminelen en werkeloze zwervers 'on the block', voel jij je superieur tegenover mensen die wel wat willen bereiken. Ik zie je over tien jaar wel weer, als je in de rij staat voor de voedselbank met je tandeloze, crack rokende 'homies'.
Crackquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:58 schreef De_Commodore het volgende:
Ik zie jou en je soort als het grootste probleem van onze samenleving. Door het verheerlijken van een cultuur van analfabeten, criminelen en werkeloze zwervers 'on the block', voel jij je superieur tegenover mensen die wel wat willen bereiken. Ik zie je over tien jaar wel weer, als je in de rij staat voor de voedselbank met je tandeloze, crack rokende 'homies'.
Mooi gesproken.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:58 schreef De_Commodore het volgende:
Quotewaardig en een mooi visueel beeld geschetst, complimenten!quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:59 schreef StateOfMind het volgende:
Straattaal is voor kansloze paupers die zichzelf bewust buiten de maatschappij plaatsen door niks anders te doen dan maar een beetje kansloos op straat rond te hangen en te blowen, in plaats van aan zichzelf te werken en een fatsoenlijke toekomst op te bouwen.
Het is maar net waar je trots op bent...
quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:50 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Hoezo denk je dat mensen straattaal willen spreken dan? Ik zie dat als ordinair, als iets wat alleen proleten doen. Jij voelt je daar prettig bij?
quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:59 schreef StateOfMind het volgende:
Straattaal is voor kansloze paupers die zichzelf bewust buiten de maatschappij plaatsen door niks anders te doen dan maar een beetje kansloos op straat rond te hangen en te blowen, in plaats van aan zichzelf te werken en een fatsoenlijke toekomst op te bouwen.
Het is maar net waar je trots op bent...
Dat. Slotje.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:58 schreef De_Commodore het volgende:
Het zijn ook zulke vriendelijke mensen: ze komen met z'n allen om je heen staan, en vragen of je een probleem hebt!quote:
Op die leeftijd nog straattaal sprekenquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:52 schreef Boris_Karloff het volgende:
Ik praat liever niet als een idioot
Dit dus.quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:29 schreef Che_ het volgende:
ey sahbo luister deze dan..je wet tok die faya bonumang met die bimpie..3 hala tips in zn body gepopt zit nu op de oxy stickies. A no pe pe man.
quote:Ha vriend, luister even naar dit! Je weet dat de kip een boemerang gooit naar bipsen. 2 hele tips in zijn lichaam hebben dit je verteld en nu zit je ook nog op de ossen-stokjes. Ach, niet poepen kerel!
iddquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:34 schreef LethalP het volgende:
Klacht: mensen die geen normaal Nederlands kunnen praten of schrijven
Een jood die straattaal praatquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:35 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ik ben geen moslim manniet elke turk is moslim man jij bent toch ook niet christen
Ik dacht; niet iedereen zal dit snappen, misschien is het duidelijker als ik het vertaal naar ABN.quote:
quote:ben je een ho
Voeg toe aan adresboek Blokkeren Toevoegen aan buddylijst Account delendo 12 mei 2011 21:22u door Gulmez
faka arkadas ben je lelijk ofzo chimi
quote:Je moet gewoon ff chillaxen want het is niet mijn fout dat al die witmeids me blaka bana willen tjappen
en hun poenie voor me kieren.
laatst zat ook al zo'n boertje naar ons te kijken
dus toen zei ik dat ze sma dan niet de hele tijd me tollie moest grabben.
maar die boertje wist niet dat Lionel Virgilio en Delano ze sma ook hadden gebald in de kelderbox
en dat ze jizz kloekt.
HAHAAAAA toen had Virgilio die boertje tegen ze hoofd geschopt want die man vecht wedstrijden taiboxen
en toen had die boertje een geboste neus HAHAAA dus toen was die witmans in de ziekie-osso
en toen had Lionel die boertje ze kaas chikkie jizz kloeker gefoond
en toen hebben we allemaal haar nog een x gebald terwijl die boertje in de ziekenhuis was
AIIIGHT dope fatoe sabi tog.
dus beter had die man gewoon niet naar ons gekeken.
Bijna goed.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
Is dat afkorting voor professioneel atleet?
quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:46 schreef Gr_Intersect het volgende:
ts denkt dat hij stoer is met zijn vmbo jargon
quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:48 schreef sinepedraap het volgende:
Straattaal als "jongen", en "ja man" en weet ik veel wat allemaal zijn tot daar aan toe, maar dingen als "swa", "saaf" en "doekoe" enzo
jonko spinnnenquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:01 schreef HetNieuweGezicht het volgende:
Ik feun met me mannen op de block. Maar no spang, de popo scotten wij gewoon. Ik spin dus een jonko, pak mn litti en blaas die ding oming hard. Maarja faka met die tanga? Gewoon rustig hoor, ze is wel omin spang. eheh bundyyyy
Slaan.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:38 schreef LethalP het volgende:
M'n neefje van 14 begint ook al met dat kuttaaltje op hyves, bahbah. ik schaam me voor m
Ja logisch, dat klinkt net als föhnen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:45 schreef Gulmez het volgende:
Kom ook dikke draaien in de hood na het werk lekker feunen is hard oke vriend?
''huh'' wat zeg je??
Mijn Föhn is kapot en nu kan ik mijn stijltang niet gebruikenquote:
Hobbies: Hosselen, kkhard smoken jwz!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:16 schreef fratsman het volgende:
Straattaal gebruiken en je dan over 20 jaar afvragen waarom je niks in het leven bereikt hebt.
nee, wel een mattie Fadi zit in de cell, iedereen die hem kent heeft ook ''Free Fadi'' op hyves staan, zit nog 2 maanden vast is pakistaansquote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:30 schreef BeffJeck het volgende:
Ts komt uit een achterstandswijk. Binnen nu en 5 jaar zitten 5 van zijn vrienden vast en 4 zijn er overleden aan een overdosis. Over 7 jaar zal Ts zich presenteren als slachtoffer van de maatschappij. Voor Ts staan er dan allemaal linkse subsidieclubjes klaar die een hoop geld aan hem gaan verdienen en Ts roept dat de regering hem moet helpen. Miischien komt Ts wel op SBS6 in Hart van Nederland omdat zijn energiemaatschappij zo slecht was om hem in de winter af te sluiten. Want iedereen kan weleens vergeten om 7 maanden niet de rekening te betalen en dit kan de energiemaatschappij zijn 6 kinderen niet aan doen.
Doe liftmonteur dan.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:25 schreef Gulmez het volgende:
[..]
nee, wel een mattie Fadi zit in de cell, iedereen die hem kent heeft ook ''Free Fadi'' op hyves staan, zit nog 2 maanden vast is pakistaans
de rest heeft wel veel om handen qua werk, stage etc denk ik.
ik woon trouwens nu in Zwolle, en ben op dit moment werkloos. maar ik zoek wel met een coach naar een baan, algemeen onderhoud ofzoik ben wel technies
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |