quote:ben je een ho
Voeg toe aan adresboek Blokkeren Toevoegen aan buddylijst Account delendo 12 mei 2011 21:22u door Gulmez
faka arkadas ben je lelijk ofzo chimi
quote:Je moet gewoon ff chillaxen want het is niet mijn fout dat al die witmeids me blaka bana willen tjappen
en hun poenie voor me kieren.
laatst zat ook al zo'n boertje naar ons te kijken
dus toen zei ik dat ze sma dan niet de hele tijd me tollie moest grabben.
maar die boertje wist niet dat Lionel Virgilio en Delano ze sma ook hadden gebald in de kelderbox
en dat ze jizz kloekt.
HAHAAAAA toen had Virgilio die boertje tegen ze hoofd geschopt want die man vecht wedstrijden taiboxen
en toen had die boertje een geboste neus HAHAAA dus toen was die witmans in de ziekie-osso
en toen had Lionel die boertje ze kaas chikkie jizz kloeker gefoond
en toen hebben we allemaal haar nog een x gebald terwijl die boertje in de ziekenhuis was
AIIIGHT dope fatoe sabi tog.
dus beter had die man gewoon niet naar ons gekeken.
Bijna goed.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
Is dat afkorting voor professioneel atleet?
quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:46 schreef Gr_Intersect het volgende:
ts denkt dat hij stoer is met zijn vmbo jargon
quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:48 schreef sinepedraap het volgende:
Straattaal als "jongen", en "ja man" en weet ik veel wat allemaal zijn tot daar aan toe, maar dingen als "swa", "saaf" en "doekoe" enzo
jonko spinnnenquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:01 schreef HetNieuweGezicht het volgende:
Ik feun met me mannen op de block. Maar no spang, de popo scotten wij gewoon. Ik spin dus een jonko, pak mn litti en blaas die ding oming hard. Maarja faka met die tanga? Gewoon rustig hoor, ze is wel omin spang. eheh bundyyyy
Slaan.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:38 schreef LethalP het volgende:
M'n neefje van 14 begint ook al met dat kuttaaltje op hyves, bahbah. ik schaam me voor m
Ja logisch, dat klinkt net als föhnen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:45 schreef Gulmez het volgende:
Kom ook dikke draaien in de hood na het werk lekker feunen is hard oke vriend?
''huh'' wat zeg je??
Mijn Föhn is kapot en nu kan ik mijn stijltang niet gebruikenquote:
Hobbies: Hosselen, kkhard smoken jwz!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:16 schreef fratsman het volgende:
Straattaal gebruiken en je dan over 20 jaar afvragen waarom je niks in het leven bereikt hebt.
nee, wel een mattie Fadi zit in de cell, iedereen die hem kent heeft ook ''Free Fadi'' op hyves staan, zit nog 2 maanden vast is pakistaansquote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:30 schreef BeffJeck het volgende:
Ts komt uit een achterstandswijk. Binnen nu en 5 jaar zitten 5 van zijn vrienden vast en 4 zijn er overleden aan een overdosis. Over 7 jaar zal Ts zich presenteren als slachtoffer van de maatschappij. Voor Ts staan er dan allemaal linkse subsidieclubjes klaar die een hoop geld aan hem gaan verdienen en Ts roept dat de regering hem moet helpen. Miischien komt Ts wel op SBS6 in Hart van Nederland omdat zijn energiemaatschappij zo slecht was om hem in de winter af te sluiten. Want iedereen kan weleens vergeten om 7 maanden niet de rekening te betalen en dit kan de energiemaatschappij zijn 6 kinderen niet aan doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |