quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:54 schreef GeileHond het volgende:
[..]
Nee, die worden door de neger meneren van de block geschopt.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:58 schreef De_Commodore het volgende:
Ik zie jou en je soort als het grootste probleem van onze samenleving. Door het verheerlijken van een cultuur van analfabeten, criminelen en werkeloze zwervers 'on the block', voel jij je superieur tegenover mensen die wel wat willen bereiken. Ik zie je over tien jaar wel weer, als je in de rij staat voor de voedselbank met je tandeloze, crack rokende 'homies'.
Crackquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:58 schreef De_Commodore het volgende:
Ik zie jou en je soort als het grootste probleem van onze samenleving. Door het verheerlijken van een cultuur van analfabeten, criminelen en werkeloze zwervers 'on the block', voel jij je superieur tegenover mensen die wel wat willen bereiken. Ik zie je over tien jaar wel weer, als je in de rij staat voor de voedselbank met je tandeloze, crack rokende 'homies'.
Mooi gesproken.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:58 schreef De_Commodore het volgende:
Quotewaardig en een mooi visueel beeld geschetst, complimenten!quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:59 schreef StateOfMind het volgende:
Straattaal is voor kansloze paupers die zichzelf bewust buiten de maatschappij plaatsen door niks anders te doen dan maar een beetje kansloos op straat rond te hangen en te blowen, in plaats van aan zichzelf te werken en een fatsoenlijke toekomst op te bouwen.
Het is maar net waar je trots op bent...
quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:50 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Hoezo denk je dat mensen straattaal willen spreken dan? Ik zie dat als ordinair, als iets wat alleen proleten doen. Jij voelt je daar prettig bij?
quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:59 schreef StateOfMind het volgende:
Straattaal is voor kansloze paupers die zichzelf bewust buiten de maatschappij plaatsen door niks anders te doen dan maar een beetje kansloos op straat rond te hangen en te blowen, in plaats van aan zichzelf te werken en een fatsoenlijke toekomst op te bouwen.
Het is maar net waar je trots op bent...
Dat. Slotje.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:58 schreef De_Commodore het volgende:
Het zijn ook zulke vriendelijke mensen: ze komen met z'n allen om je heen staan, en vragen of je een probleem hebt!quote:
Op die leeftijd nog straattaal sprekenquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:52 schreef Boris_Karloff het volgende:
Ik praat liever niet als een idioot
Dit dus.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |