abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105779279
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 15:43 schreef mybrawnie het volgende:
ik vond aflevering 5x5 echt heeeeeeeel slecht. Dat naakt erin hoefde echt niet en leidde alleen maar af, verder klopte er veel dingen van het plot niet..
Zou je dat verder willen uitleggen? Veel fans (waaronder ik) en critici vonden het juist een hele toffe aflevering.
pi_105797040
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 17:53 schreef Glenn0 het volgende:

[..]

Zou je dat verder willen uitleggen? Veel fans (waaronder ik) en critici vonden het juist een hele toffe aflevering.
Met alle plezier, Laat ik beginnen door te zeggen dat Chuck mijn favoriete tv show is en ik specifiek deze aflevering (5.05) beneden pijl vond, maar tijdens alle andere afleveringen super gelachen en meegeleefd heb met alle personages. (seizoen 3+4 zijn mijn favoriete seizoenen)

5.05 voelde gewoon niet aan als chuck..
Hieronder een lijstje met punten die ik raar vond aan deze aflevering in volgorde van belang dat ik eraan hecht:

5. Casey (geheime ex-overheidsagent die meerdere moorden heeft gepleegd) komt in dezelfde gevangenis faciliteit terecht als lester (een niemand die iets doms gedaan heeft)

4. Hoe komt lester zo snel in de gevangenis terecht? en hoezo kan jeff zijn klacht nog indienen zodat lester geen proces verbaal meer krijgt als lester al in de gevangenis zit? lester zou in de gevangenis moeten blijven.

3. Dat de commune een nudistensekte was vond ik heel raar en onnodig. Die pixelbrij voelde heel onnatuurlijk, afleidend en niet-chuck aan. Daarbij komt dat het maar een paar seconden duurde en niet eens grappig was, het had er zo tussen uit geknipt kunnen worden. (of er had grappig een blaadje voor de intieme delen kunnen zitten haha, dat was nog grappig geweest, maar pixels.. dat was gewoon raar.)

2. Het feit dat de verhaallijn met decker zo abrupt beëindigd wordt. OPEENS is decker dood, terwijl hij al een hele tijd wordt klaar gestoomd als super slechterik.. Alsof ze opeens een andere verhaallijn hadden bedacht en liever daarop in wilde gaan. Snapte hier trouwens niks van? kan iemand mij uitleggen waarom er nog gevaar dreigt nu decker dood is en wat er precies aan de hand is?

1. Waar ik mij ook voornamelijk heeeeeeeeeeeel erg aan stoorde, was dat de relatie tussen chuck en sarah perfect was en er zomaar opeens iets geheel nieuws naar boven wordt gebracht. Chuck wil niet zijn hele leven spioneren en sarah wil dit wel. Chuck wil een tech-firm van carmichael industries maken. Dit is gewoon gedaan om de relatie interessant te houden, maar de keuze om te spioneren of niet hebben ze samen al uitgebreid beleefd. Chuck en sarah plaatsten hun relatie als prioriteit nr 1. en spionage op nr 2. En ze wilden allebei beide blijven doen. En nu gaan ze weeeeeeeeer moeilijk doen. En dan wordt dit op het einde weer snel opgelost doordat chuck zijn 'spy game moet uppen' en dus spion moet blijven, om zich te kunnen verdedigen tegen de nieuwe gevaren die op de loer liggen.

Maar goed, ik heb je vraag beantwoord, hoop dat je inruil ff mn filmpje wil bekijken + comment wilt geven.

[ Bericht 0% gewijzigd door mybrawnie op 19-12-2011 23:06:15 ]
pi_105798758
Het is nog wel vermaak, maar kijk er niet meer naar uit, het geeft me niet meer het vrolijke gevoel wat het me vroeger gaf.

Vaker zo bij series die langer draaien.
pi_105798980
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 23:19 schreef JDx het volgende:
Het is nog wel vermaak, maar kijk er niet meer naar uit, het geeft me niet meer het vrolijke gevoel wat het me vroeger gaf.

Vaker zo bij series die langer draaien.
Precies dat inderdaad :)
Iets wat Burn Notice nog wel heeft.
pi_105800987
Wat ik dus net na Chuck heb gekeken haha. Idd, dat geeft me nog wel het echte gevoel wat die serie me gaf, mooie views van Miami, mooie auto's en vrouwen, vleugje humor met Sam.

Denk dat stiekem het leukste van Chuck was of hij Sarah zou krijgen! :D
pi_105801207
Chuck was inderdaad de klungelige nerd met een veel te mooie handler er naast. Nu is hij beroepsspion die alles voor elkaar heeft. Weinig over van de oude Chuck dus :)
pi_105809823
Toch hebben Chuck en The Big Bang eraan bijgedragen dat Nerd tegenwoordig niet echt een scheldwoord meer is :P
pi_105810399
'k Moet binnenkort maar 'es beginnen met kijken. *O*

Heb een hekel aan cliffhangers dus ik wacht tot een seizoen redelijk compleet is voor ik begin met kijken.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_105810992
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 22:50 schreef mybrawnie het volgende:

[..]

Met alle plezier, Laat ik beginnen door te zeggen dat Chuck mijn favoriete tv show is en ik specifiek deze aflevering (5.05) beneden pijl vond, maar tijdens alle andere afleveringen super gelachen en meegeleefd heb met alle personages. (seizoen 3+4 zijn mijn favoriete seizoenen)

Hieronder een lijstje met punten die ik raar vond aan deze aflevering in volgorde van belang dat ik eraan hecht:

5. Casey (geheime ex-overheidsagent die meerdere moorden heeft gepleegd) komt in dezelfde gevangenis faciliteit terecht als lester (een niemand die iets doms gedaan heeft)

4. Hoe komt lester zo snel in de gevangenis terecht? en hoezo kan jeff zijn klacht nog indienen zodat lester geen proces verbaal meer krijgt als lester al in de gevangenis zit? lester zou in de gevangenis moeten blijven.

3. Dat de commune een nudistensekte was vond ik heel raar en onnodig. Die pixelbrij voelde heel onnatuurlijk, afleidend en niet-chuck aan. Daarbij komt dat het maar een paar seconden duurde en niet eens grappig was, het had er zo tussen uit geknipt kunnen worden. (of er had grappig een blaadje voor de intieme delen kunnen zitten haha, dat was nog grappig geweest, maar pixels.. dat was gewoon raar.)

2. Het feit dat de verhaallijn met decker zo abrupt beëindigd wordt. OPEENS is decker dood, terwijl hij al een hele tijd wordt klaar gestoomd als super slechterik.. Alsof ze opeens een andere verhaallijn hadden bedacht en liever daarop in wilde gaan. Snapte hier trouwens niks van? kan iemand mij uitleggen waarom er nog gevaar dreigt nu decker dood is en wat er precies aan de hand is?

1. Waar ik mij ook voornamelijk heeeeeeeeeeeel erg aan stoorde, was dat de relatie tussen chuck en sarah perfect was en er zomaar opeens iets geheel nieuws naar boven wordt gebracht. Chuck wil niet zijn hele leven spioneren en sarah wil dit wel. Chuck wil een tech-firm van carmichael industries maken. Dit is gewoon gedaan om de relatie interessant te houden, maar de keuze om te spioneren of niet hebben ze samen al uitgebreid beleefd. Chuck en sarah plaatsten hun relatie als prioriteit nr 1. en spionage op nr 2. En ze wilden allebei beide blijven doen. En nu gaan ze weeeeeeeeer moeilijk doen. En dan wordt dit op het einde weer snel opgelost doordat chuck zijn 'spy game moet uppen' en dus spion moet blijven, om zich te kunnen verdedigen tegen de nieuwe gevaren die op de loer liggen.

Maar goed, ik heb je vraag beantwoord, hoop dat je inruil ff mn filmpje wil bekijken + comment wilt geven.
is dit tvfan met een andere login? :P

met die blokjes van dat nudistenkamp vond ik juist wel geinig gedaan en jij stoort je meer eraan dat lester en casey in dezelfde gevangenis zitten maar dat iedereen in en uitbreekt in diezelfde bajes vind je normaal... En Chuck en sarah hebben álles al 20x beleefd, daarom stopt de serie ook :P
pi_105812551
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 00:01 schreef JDx het volgende:
Wat ik dus net na Chuck heb gekeken haha. Idd, dat geeft me nog wel het echte gevoel wat die serie me gaf, mooie views van Miami, mooie auto's en vrouwen, vleugje humor met Sam.

Denk dat stiekem het leukste van Chuck was of hij Sarah zou krijgen! :D
Dit klopt idd. Het leukste was of chuck sarah zou krijgen haha :P, maar ook hoe hun relatie zich nog steeds ontwikkelt en dat speelt de show nog steeds goed voor mekaar. (ik kijk dus nog steeds super erg uit naar die zaterdag waarop ik weer chuck kan kijken)
Alleen ik vond 5.05 echt raar.. Opeens wordt iets nieuws geintroduceerd wat al behandelt is in hun relatie en dan wordt het ook binnen 10minuten weer opgelost.. Alsof ze gewoon interactie tussen de twee wilden zonder gevolgen. Dat miste ik echt in die aflevering. Oorzaak gevolg.. "t zat er niet goed in deze keer..
pi_105821888
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 22:50 schreef mybrawnie het volgende:

[..]

Zulke dingen zijn natuurlijk altijd bij Chuck voorgekomen, gevangenissen worden niet heel serieus genomen (zie 4x12). Daarnaast heeft Lester een soort van poging tot moord gedaan.

Nogmaals, het is geen Law & Order o.i.d. Dit soort plot holes hebben er altijd ingezeten. Tevens ook niet heel storend, tenzij je er graag commentaar op wil hebben.

Juist voor de fun erin gestopt. Dat is juist de Chuck humor. Het absurde feit dat een tophackersfaciliteit geheim wordt gehouden door voor te doen als een soort van nudistensekte.
Een blaadje zou juist niet heel logisch zijn geweest, welke 'sekte' loopt er met een blaadje voor de edele delen rond?

13 afleveringen maar, er moet tempo in het verhaal komen. Daarnaast niet goed opgelet, Decker is ook maar onderdeel van een groter plan voor Chuck en Sarah.

Dit soort dingen zijn er altijd ingekomen, zie vorig jaar de onnodige cliffhanger van 4x03 met de ring die in Castle viel. Volgende aflevering al weer opgelost. Beiden twijfelen nu juist of het wel verstandig is om door te blijven gaan, of dat het te gevaarlijk is voor hun beiden. Ook was het juist bedoeld om de relatie van Verbanski en Casey af te spiegelen tegen die van Chuck en Sarah, die al verder zijn in het proces.

Thanks voor je verdere uitleg. Moet zeggen dat ik het er niet helemaal mee eens ben, zie de quote. Daarnaast beschouw ik seizoen 3 en 4 juist als de zwakste seizoenen, zeker 4. 3 was qua plot totaal niet geloofwaardig meer, maar qua personages wel redelijk in-character. Tweede helft van seizoen 3 staat bij mij daarentegen wel erg hoog aangeschreven. Bij seizoen 4 heb ik meerdere malen het gevoel gehad dat de schrijvers de characters niet goed genoeg kenden (zeker bij afleveringen van Wootton).

Heb je filmpje even bekeken. Tof initiatief, maar het is meer een montage van toffe dingen i.p.v. de echte overgang naar het spion worden.
pi_105998602
Does Chuck know about the baby?
pi_106008569
Denk het niet. Ik vraag me overigens af of het echt een kind van Sarah is of dat ze die misschien op een missie heeft gered.
  zondag 25 december 2011 @ 00:56:47 #256
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_106022896
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 18:18 schreef Johnny Blaze het volgende:
Denk het niet. Ik vraag me overigens af of het echt een kind van Sarah is of dat ze die misschien op een missie heeft gered.
Of dat 'The baby' net zo'n codewoord is als 'The Omen'... ;)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 25 december 2011 @ 01:47:46 #257
17061 mvt
blame Canada
pi_106024071
Dan nog, zat ie neit 2 jaar in de cel? Als ze suggereren dat zij nu zwanger is van hem heeft hij wel heel sterk zaad
We were to understand there would be pie and punch?
  zondag 25 december 2011 @ 02:13:17 #258
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_106024488
Lol. Whut? Hij heeft het over Hongarije (Budapest?), een missie van jaren geleden...
(Of een romance waarin de baby verwekt of ter wereld gekomen zou zijn)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  Redactie Games zondag 25 december 2011 @ 03:01:39 #259
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_106025131
Nee, man. Jullie zitten er allemaal naast. Shaw heeft eerst Sarah bezwangert en vervolgens haar een abortus gegeven middels een Falcon Punch, nadat ie erachter kwam dat Sarah z'n vrouw had vermoord..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_106239347
een feel good aflevering om het jaar mee af te sluiten
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Redactie Games zaterdag 31 december 2011 @ 12:51:00 #261
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_106242803
Special Agent Burke bij de CIA, wie had dat gedacht...

Overigens lijkt die Hongarije-scène ontzettend op een scène uit The Crow..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  zaterdag 31 december 2011 @ 15:15:12 #262
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_106249061
Hij was weer erg goed *O*
pi_106251130
Was idd weer leuk, leuk ook dat ze geen korte break hebben, ff ouderwets dagje Chuck kijken! :D
pi_106256913
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 december 2011 12:51 schreef Mr.Noodle het volgende:
Special Agent Burke bij de CIA, wie had dat gedacht...
Idd :D

Doen ze wel slim, nu White Collar weer bijna begint :P
pi_106262832

Wat een prachtige aflevering :'( _O_. Tot in 2012 :W ^O^.
  zondag 1 januari 2012 @ 18:18:26 #267
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_106281885
;( Tjonge jonge... een kind van 5 dat huilt als een baby. Dat zag je natuurlijk van mijlenver aankomen dat dat die recorder was, beetje dom. :P En hoe kan het dat niemand überhaupt van Sarahs moeder afweet en ze veilig is, maar die gast daar gewoon eventjes met z'n team naartoe rijdt.

Maar Gucci. Wat nu dan? Die moeder en Molly blijven bij Chuck 'n Sarah wonen ofzo? En als ze Beckmans aanbod afslaan omdat ze een normaal leven willen leiden... houdt Carmichael Industries dan ook op en gaan ze verder in de ITbizz? ;( Zal wel niet hè. :P
  maandag 2 januari 2012 @ 01:01:58 #268
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_106297998
Ellie & Awesome zijn wel echt Awesome zeg, wat een mooi koppel :o
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_106300554
Eigenlijk was dit wel een prima einde van de serie geweest. Zo voelde het ook aan. Maar er komen nog 4 afleveringen zie ik.
pi_106303511
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 18:18 schreef shiznuts het volgende:
;( Tjonge jonge... een kind van 5 dat huilt als een baby. Dat zag je natuurlijk van mijlenver aankomen dat dat die recorder was, beetje dom. :P En hoe kan het dat niemand überhaupt van Sarahs moeder afweet en ze veilig is, maar die gast daar gewoon eventjes met z'n team naartoe rijdt.

dat huilen was idd best triest dat ze daarop reageerde. En Sarah legt ook uit: niemand weet van mijn moeder, of dat ze ooit bestaan heeft. :')

Ik denk dat we wel kunnen gokken dat ook Sarah een moeder heeft, daar hoef je geen spion voor te zijn... maar verder weer een aardige aflevering. Nog 4? Dat wordt aftellen dan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')