Wou ik ook net melden!quote:
Joh, ze zal evengoed denken dat het speciaal voor haar gedaan is.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:17 schreef beequeen het volgende:
LOL, een cap van Albertino. Djoon haat roze, op haar badjas na dan.![]()
[ afbeelding ]
Gister, mochten ze elkaar inteviewen, tenenkrommend was het.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:19 schreef Ireth het volgende:
Zijn dat foto's van vandaag/gisteren?
http://www.secretstory.nl(...)or+jou+de+winnaar%3F
quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:11 schreef Stability het volgende:
nou ik ben er weer druk mee geweest......
nieuw plaatje voor de SST Rehap OP wil iemand hem plaatsen aub?
[ afbeelding ]
Vind het zo ook maar een vreemd zooitjequote:Op donderdag 12 mei 2011 16:19 schreef sjampoeh het volgende:
m'n hub zegt als iedereen het huis al uit is, hebben ze of allemaal gewonnen of niemand. raar kutspelzo ging dat bb of de franse versie toch ook niet ?
bah erger me er dood aan
net goed voor derquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:17 schreef beequeen het volgende:
LOL, een cap van Albertino. Djoon haat roze, op haar badjas na dan.![]()
[ afbeelding ]
Segotje, ik smelt weer!quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:20 schreef Chanel5 het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ja dat ze nu al hier zijn vind ik ook jammer en dat het niet vanuit het huis gaat.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:19 schreef sjampoeh het volgende:
m'n hub zegt als iedereen het huis al uit is, hebben ze of allemaal gewonnen of niemand. raar kutspelzo ging dat bb of de franse versie toch ook niet ?
bah erger me er dood aan
oehhh wat een schatjes, moppies, druifjes, lekker dingetjessssquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:20 schreef Chanel5 het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:21 schreef sjampoeh het volgende:
oh my lordy![]()
![]()
mo dr hyves:
Hallo Leden..
Ten eerste wat fijn dat wij alweer bijna 200 leden hebben.. 200 mensen die samen met ons net zo hebben genoten van Mo of Mootje...
Monique is morgen precies een week geleden uit het huis der geheimen gestapt en terug de realiteit in, naar haar Maik,, terug naar haar familie en vrienden.
Net als jullie heb ik hard gewerkt om een stukje onrecht wat haar in mijn ogen is aangedaan recht te zetten maar nu ze weer terug is merk ik pas hoe sterk ze echt is.. ze gaat prima met de negativiteit om en miss deels ook met behulp van Maik..
Hebben we niet enorm genoten van deze uit limburg afkomstige vrolijke dame.. die heel lief en heel gevoelig is..Ik zeker wel en daarom ben ik trots dat ik samen met Lana en Linda deze hyves mag beheren..
mensen laten we dit een leuke verzamelplek maken...om dingen te delen
en in de toekomst nog een leuke verassing maar dat horen jullie snel!!!
veel liefs een trotse monique fan
Maar waar is segredo, hoort toch ook erbijquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:20 schreef MargrietV het volgende:
Delen Bewoners gespot!
12 mei om 15.42
Sharon, Joanna, Philip en Karim op weg.
De laatste vier bewoners zijn gesignaleerd. Met hun Secret Story koffertjes onder de arm stappen ze een taxi in. Het uur van de waarheid nadert, vanavond wordt de winnaar bekendgemaakt. Hopelijk zijn ze een beetje uitgerust want er staat een spetterende finale op ze te wachten. Ontwetend van wat er komen gaat, maken ze hun weg richting de Amsterdamse studio’s. Jij hebt bepaalt wie zich, na een avontuur van drie maanden, winnaar van Secret Story mag noemen.
die is nie goeeeeeddddquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:21 schreef sjampoeh het volgende:
oh my lordy![]()
![]()
mo dr hyves:
Hallo Leden..
Ten eerste wat fijn dat wij alweer bijna 200 leden hebben.. 200 mensen die samen met ons net zo hebben genoten van Mo of Mootje...
Monique is morgen precies een week geleden uit het huis der geheimen gestapt en terug de realiteit in, naar haar Maik,, terug naar haar familie en vrienden.
Net als jullie heb ik hard gewerkt om een stukje onrecht wat haar in mijn ogen is aangedaan recht te zetten maar nu ze weer terug is merk ik pas hoe sterk ze echt is.. ze gaat prima met de negativiteit om en miss deels ook met behulp van Maik..
Hebben we niet enorm genoten van deze uit limburg afkomstige vrolijke dame.. die heel lief en heel gevoelig is..Ik zeker wel en daarom ben ik trots dat ik samen met Lana en Linda deze hyves mag beheren..
Delen van bewoners??? zijn ze uitelkaar gevallen?quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:20 schreef MargrietV het volgende:
Delen Bewoners gespot!
12 mei om 15.42
Sharon, Joanna, Philip en Karim op weg.
De laatste vier bewoners zijn gesignaleerd. Met hun Secret Story koffertjes onder de arm stappen ze een taxi in. Het uur van de waarheid nadert, vanavond wordt de winnaar bekendgemaakt. Hopelijk zijn ze een beetje uitgerust want er staat een spetterende finale op ze te wachten. Ontwetend van wat er komen gaat, maken ze hun weg richting de Amsterdamse studio’s. Jij hebt bepaalt wie zich, na een avontuur van drie maanden, winnaar van Secret Story mag noemen.
ze kunnen de boom in,....quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:21 schreef sjampoeh het volgende:
oh my lordy![]()
![]()
mo dr hyves:
Hallo Leden..
staat op SST site...quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:23 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Delen van bewoners??? zijn ze uitelkaar gevallen?
Ja ik ga zo ook aanstalten makenquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:23 schreef Ireth het volgende:
Voedertijd hiero, de overige gezinsleden zitten mij verlekkerd aan te kijken... denk dat ik aan de macaroni ga beginnen anders red ik de liveshow niet eens vanaaf
die stemming maakt niets uit, de laatste staat inene bovenaan, ik vertrouw dat hele SST nietquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:20 schreef Freule het volgende:
[..]
nee geloof dat niet kan haast niet met deze stemming
staat die foto van het vliegveld bij, en caps maken.. lukt me niet.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:24 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja af en toe een capje plaatsen, we moeten het zonder streams doen dus dan maar zo!
quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:23 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Delen van bewoners??? zijn ze uitelkaar gevallen?
Eten staat hier al klaar stampot zuurkool met spek en hema worst, eetse voor straks tel ook af voor de live showquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:23 schreef Ireth het volgende:
Voedertijd hiero, de overige gezinsleden zitten mij verlekkerd aan te kijken... denk dat ik aan de macaroni ga beginnen anders red ik de liveshow niet eens vanaaf
Oehhh lekkerquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:26 schreef bamby het volgende:
[..]
Eten staat hier al klaar stampot zuurkool met spek en hema worst, eetse voor straks tel ook af voor de live show
Die Maik is echt een vrolijke jongenquote:
Ik zit het filmpje nog maar eens te kijken. Ian is echt de spitting image van Djoon.quote:
Hoi Day.quote:
Hoi, hoi, jullie zijn snel verhuisd zeg! Wat braaf!quote:
een djoonkloonquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zit het filmpje nog maar eens te kijken. Ian is echt de spitting image van Djoon.
Ook lekkerquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:29 schreef MargrietV het volgende:
Heb zigeunerschnitzel met tomaten/komkommersalade.
Ook lekkerquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:29 schreef MargrietV het volgende:
Heb zigeunerschnitzel met tomaten/komkommersalade.
wij zijn altijd braafquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:29 schreef Day het volgende:
[..]
Hoi, hoi, jullie zijn snel verhuisd zeg! Wat braaf!
Dat dus. Ik vind Djoon niet op haar moeder lijken en Ian ook niet. Ze zijn van 2 verschillende vaders. Ik zeg niks.......quote:
Nah zal raar zijn als mamma hier zegt nou kinders jullie vermaken je wel?? Ik ga elders een vorkie prikkenquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat dus. Ik vind Djoon niet op haar moeder lijken en Ian ook niet. Ze zijn van 2 verschillende vaders. Ik zeg niks.......
Die gedachte was ook al door mijn hoofd gegaan.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat dus. Ik vind Djoon niet op haar moeder lijken en Ian ook niet. Ze zijn van 2 verschillende vaders. Ik zeg niks.......
Ja maar het is wel jammer zo snel,hoop leuke toppic zijn daar in secret story en nu moet je steeds heen en weer omdat je daar ook nog wil lezen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:29 schreef Day het volgende:
[..]
Hoi, hoi, jullie zijn snel verhuisd zeg! Wat braaf!
Ja lolquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:33 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nah zal raar zijn als mamma hier zegt nou kinders jullie vermaken je wel?? Ik ga elders een vorkie prikken
quote:Liedje87 Lianne van Veen
En Sharon staat weer bovenaan in de poll#sstnl
yepquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:37 schreef Day het volgende:
Even voor mijn beeld, heb 2 dagen gemist i.v.m. bruiloft van vrienden (en ben nog steeds gaar). Er is nog niemad uitgestemd en we wachten hier in spanning af op de finale vanavond?
Niemand weg nog en ja wachten in spanning af hierquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:37 schreef Day het volgende:
Even voor mijn beeld, heb 2 dagen gemist i.v.m. bruiloft van vrienden (en ben nog steeds gaar). Er is nog niemad uitgestemd en we wachten hier in spanning af op de finale vanavond?
Ik denk dat dus ook. Ik ga proberen een cap te maken.quote:
herstelquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:37 schreef beequeen het volgende:
Is dit misschien te zien via Ziggo of UPC?
[..]
Zal even kijken zet hem wel even aan.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:37 schreef beequeen het volgende:
Is dit misschien te zien via Ziggo of UPC?
[..]
Ach dan wordt t voor Maik makkelijker om....lamaaquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:39 schreef PoezeligDing het volgende:
Vanavond weer kotsen met mo;
SST_Monique SST_Monique
@
@SST_Karim haha ok doen we (ik wijntje dan). Is er ook een pool om in te jumpen bij die bar daar? Haha kus Mo #sstnl
je moet niet stemmen want dat heeft geen zin.......alles staat al vastquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:38 schreef sjampoeh het volgende:
goffer hoeveel moet je wel niet stemmen ???
Dat bedoel ik niet. Ian lijkt echt sprekend op Djoon en Djoon noch Ian lijken op MamaDjoon.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:39 schreef Toverheks het volgende:
lig gestrekt hier wat lees ik nu wat maakt het uit dat iemand verschillende vaders heeft en niet op elkaar lijkt, sorry hoor moest echt even lachen
Ja zie het hier ook maar was dat niet de stand, voor de zender er uit ging?quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:39 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
herstel
Sharon 28%
Jo 27%
Flip 24%
Karim 21%
staat op upc (moest vechten met me dochter om de afstandsbediening)
ja dat kan toch Jo is ook een kind van die moeder en Beppie haar moeder is helemaal strak getrokken die heeft niet echt meer een normaal gezicht met trekken dat ze op haar kinderen bv zou lijkenquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Ian lijkt echt sprekend op Djoon en Djoon noch Ian lijken op MamaDjoon.
Ben bang van wel, ja. Jammer voor karim, had 'm graag wat geld gegund voor zijn reis.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:41 schreef knagsje het volgende:
[..]
je moet niet stemmen want dat heeft geen zin.......alles staat al vast![]()
het onrecht viert weer eens hoogtijquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:43 schreef Day het volgende:
[..]
Ben bang van wel, ja. Jammer voor karim, had 'm graag wat geld gegund voor zijn reis.
Ik vond het van de week echt typerend normaal als ze met ze 4e zaten te vertellen over iets had Jo het ook wel meegemaakt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Ian lijkt echt sprekend op Djoon en Djoon noch Ian lijken op MamaDjoon.
Doe ik nooit en bij een nieuwe rls zal ik dat ook nooit doen, ben niet gekquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:41 schreef knagsje het volgende:
[..]
je moet niet stemmen want dat heeft geen zin.......alles staat al vast![]()
Mooi moment en ik dacht dat Renate er ook erg blij mee was.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:38 schreef knagsje het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 5 mei 2011 23:47 schreef Urb het volgende:
Karim gaat door en Gerard juicht! gemaakt door Maver24
[ afbeelding ]
gemaakt door Mazaru
Ja viel mij ook al opquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:47 schreef danilel het volgende:
Lekker Simpel.............
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:46 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja mij ook, maar ik ga daar maar niet over hebben.
LS had toch een bloedjehekel aan Monique of heb ik het nu misquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:47 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:47 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]
yip, is ook te lezen in het bericht, zit een lekkere sneer in.........quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
LS had toch een bloedjehekel aan Monique of heb ik het nu mis
Het schommelt echt tussen Joanna en Sharon, vrees dat Karim 4e zal wordenquote:
oh oke ja ben niet zo helder vandaagquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:49 schreef danilel het volgende:
[..]
yip, is ook te lezen in het bericht, zit een lekkere sneer in.........
Ben er ook bang voor, hoopte toch dat hij zijn kluis mee zou krijgen.Gun het die joana en flip voor geen meterquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het schommelt echt tussen Joanna en Sharon, vrees dat Karim 4e zal worden.
das niet zo moeilijk he he,,,, het is afgelopen vanavondquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:52 schreef MartineLongchamp het volgende:
![]()
Zo, het werk is gedaan. Ik zit er helemaal klaar voor om met jullie de grote sensationele finale te kijken.
En als Karim vierde wordt, kijk ik nooit meer![]()
Karim![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:53 schreef knagsje het volgende:
[..]
das niet zo moeilijk he he,,,, het is afgelopen vanavond
Alleen morgen nog één daily met de winnaar van SST01quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:53 schreef knagsje het volgende:
[..]
Ja klopt staat ook in mijn gidsquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Alleen morgen nog één daily met de winnaar van SST01
Tja, ik moet toch ergens mee dreigen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:53 schreef knagsje het volgende:
[..]
en dan zijn jullie weer verlost van Madelief en mij!quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nee Karim zit zeker in de finale 100%quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:52 schreef MartineLongchamp het volgende:
![]()
Zo, het werk is gedaan. Ik zit er helemaal klaar voor om met jullie de grote sensationele finale te kijken.
En als Karim vierde wordt, kijk ik nooit meer![]()
Karim![]()
![]()
en maandag nog een best ofquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
quote:
halloooooooooo.....we zijn toch van de roddelclubquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:59 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
![]()
Nee je bent niet gek maar stel he.....stel dat t waar is dat t niet haar broertje is maar haar kind....dan nog, wat hebben we er eigenlijk mee te maken
hahahha tegelijkertijdquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:59 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
![]()
Nee je bent niet gek maar stel he.....stel dat t waar is dat t niet haar broertje is maar haar kind....dan nog, wat hebben we er eigenlijk mee te maken
Oww ja da's waarquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:01 schreef knagsje het volgende:
[..]
halloooooooooo.....we zijn toch van de roddelclub
Geen ene drol boeit me ook niet.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:59 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
![]()
Geef ze het nummer van de pizza boerquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:02 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Oww ja da's waar![]()
Maar moet toch echt effe wat aan het eten doen hierAnders gaat me gezin in opstand komen
quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:01 schreef Stability het volgende:
en voor de sharon liefhebbers ...
[ link | afbeelding ]
Niks, maar het net zoiets als de speurtocht naar Mamanda.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:59 schreef Blackprinces het volgende:
![]()
mij ook niet.... leven en laten leven. Willen ze er over liegen, is het hun probleem, niet het mijne.quote:
Ik dacht eerder aan deze:quote:
Dat dusquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:04 schreef MargrietV het volgende:
[..]
mij ook niet.... leven en laten leven. Willen ze er over liegen, is het hun probleem, niet het mijne.
OOk goedquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan deze:
(Omdat Bart zo enthousiast en op magische wijze de streams offline zapte)
zo'n mooie plaat voor dat kutprogamma.....quote:
of lol Alle Menschen werden Brüder... Beethoven.... dan kan ik de slappe lach krijgen!quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:07 schreef knagsje het volgende:
[..]
zo'n mooie plaat voor dat kutprogamma.....
kloptquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:13 schreef beequeen het volgende:
Even over die vragen op SST.
Djoon zat toch met Maik in de geheime kamer?
Gerard heeft toch ook geen geheim geraden?
klopt!quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:13 schreef beequeen het volgende:
zal je moeten weten als je al vanaf half acht naar een jank segredo zit te kijken,terwijl alles nog slaapt,ik laas ochtends en avonds een uur mee en wist het zelfquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:13 schreef beequeen het volgende:
ook bedankt vn mij..ik ben een ganesha fan,,,mijn beste maatje is indiaas..een sikh..en dat verhaal van ganesha vond ik fantastischquote:
Heb ik ook heb hier verschillende ganesia's staan , en ja is een mooi verhaal hoe hij aan een olifantenkop kwam!quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:37 schreef trollie67 het volgende:
[..]
ook bedankt vn mij..ik ben een ganesha fan,,,mijn beste maatje is indiaas..een sikh..en dat verhaal van ganesha vond ik fantastisch
Kom op Karim, nog een paar procent omhoogquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:36 schreef bamby het volgende:
jo26% karim23% phil24% shar27% volgens upc stand 17.30
Zo er wordt aardig wat gestemd nog even hebben ze de kosten van het programma er uit (geintje)quote:
echt waar!quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:45 schreef trollie67 het volgende:
ik verlang bijna terug na de eerste bb...wat een aanfluiting was dit..gewen ene ssl liet me al afhaken na een week...dit is dus de toekomst van nederland..je mag blij zijn als je bejaart bent en luira niet je kont gaat wassen..ze valt er bij in slaap ook
Waar zijn de dranghekken?quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:46 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Foto uit Telegraaf
Bewoners met al hun fans
quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:42 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Zo er wordt aardig wat gestemd nog even hebben ze de kosten van het programma er uit (geintje)
waar zijn de fans??werken voor hun geld??quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:46 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Foto uit Telegraaf
Bewoners met al hun fans
spareribs!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:47 schreef Stability het volgende:
zo, ik heb lekker spare ribs besteldhet ging ff mis op de bezorg website haha ik wilde ideal betaling doen, en dat ging dus niet...belde ik het restaurant op, om het te zeggen, wat denk je wat ze zeggen? oh mevrouw, geen probleem , we brengen uw bezorging gewoon, en de volgende keer komt u gewoon bij ons betalen in het restaurant als u tijd heeft...en anders verrekenen we het met de volgende keer ! nou dat is wel service he? (ik bestel daar wel altijd hoor )
ja lekker ! kep geen zin om te kokenquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:46 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Foto uit Telegraaf
Bewoners met al hun fans
Netjesquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:47 schreef Stability het volgende:
zo, ik heb lekker spare ribs besteldhet ging ff mis op de bezorg website haha ik wilde ideal betaling doen, en dat ging dus niet...belde ik het restaurant op, om het te zeggen, wat denk je wat ze zeggen? oh mevrouw, geen probleem , we brengen uw bezorging gewoon, en de volgende keer komt u gewoon bij ons betalen in het restaurant als u tijd heeft...en anders verrekenen we het met de volgende keer ! nou dat is wel service he? (ik bestel daar wel altijd hoor )
Waar is segredoquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:46 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Foto uit Telegraaf
Bewoners met al hun fans
Ik hoop voor je dat het niet de bezorger is die al weken de weg nu nog aan het zoeken is.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:47 schreef Stability het volgende:
ja en??dat mag wel een keer...hier duitse karbonade...schouderkarbonade met steak kruiden en kruidnboter..gebakken aaradappelen,gemengde sla van ijsberg,tomaat met een schijf sinaasappel er boven en verse sperziebonenquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:48 schreef Stability het volgende:
[..]
ja lekker ! kep geen zin om te koken
lekker! en geweldige service!quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:47 schreef Stability het volgende:
drollevanger bedoel je???quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:50 schreef MargrietV het volgende:
en wat zei ik vanmorgen! Joanna in haar jumpsuit...
hahaha neeeeeee dat was de shoarma bezorger !!quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:50 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het niet de bezorger is die al weken de weg nu nog aan het zoeken is.![]()
klinkt goed!quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:51 schreef trollie67 het volgende:
[..]
ja en??dat mag wel een keer...hier duitse karbonade...schouderkarbonade met steak kruiden en kruidnboter..gebakken aaradappelen,gemengde sla van ijsberg,tomaat met een schijf sinaasappel er boven en verse sperziebonenik lust alleen de sla..hahahaha
ja vind ik ook, ze bezorgen ook altijd netjes binnen 30 minutenquote:
ik ben ook een echte vlees eetster, heerlijk ! zonder vlees voor mij geen maaltijd hoorquote:
ohhhhhhhhhhh...de antonov..ik ben fan van dit geval..die he;e grote...stond toen met de camera 3 dagen bij de polderbaan om een foto te kunnen nemenquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:54 schreef Stability het volgende:
hahaha op die foto van de televaag, heeft jo alleen 2 kleine koffertjes bij zich
de rest moet zeker nog aankomen met de speciale antonov?
uno biefe de lomo grande van 4 ons.....hmmmmmmz doet u maar even van de grill aubquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:54 schreef Stability het volgende:
[..]
ik ben ook een echte vlees eetster, heerlijk ! zonder vlees voor mij geen maaltijd hoor
en het lekkerste een dikke steak
haha fan van antonov?quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:56 schreef trollie67 het volgende:
[..]
ohhhhhhhhhhh...de antonov..ik ben fan van dit geval..die he;e grote...stond toen met de camera 3 dagen bij de polderbaan om een foto te kunnen nemen
and red as hell !!! yeahquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:56 schreef knagsje het volgende:
[..]
uno biefe de lomo grande van 4 ons.....hmmmmmmz doet u maar even van de grill aub
heerlijk!quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:56 schreef knagsje het volgende:
[..]
uno biefe de lomo grande van 4 ons.....hmmmmmmz doet u maar even van de grill aub
ja die moeten ze ergens anders op schiphol halen,. heb ik ook wel eens gehad met groot breekbaar spul...dan krijg je een formulier, en staat het voor je klaar...zal ook wel met dieren zo gaan neem ik aanquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die is te groot om in een tas te passen, dus reist apart.
ook lekker,... en een 4 ons lomo is veel te groot voor mij, dus Madelief is heel gelukkig met de restjes lolquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:58 schreef Ytsmi het volgende:
Zo hier ook lekker gegeten lekker broodje doner gehaald of hoe je het ook schrijft
zou graag mee doen, maar heb aardappel andersquote:
oh !! kan je de live niet zien dan?quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:59 schreef danilel het volgende:
[..]
zou graag mee doen, maar heb aardappel anders
(luie huisvrouwen modus, moet om 18.45 weer ergens anders zijn)
wil zo graag weten hoe het met Segredo is!quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:58 schreef Stability het volgende:
[..]
ja die moeten ze ergens anders op schiphol halen,. heb ik ook wel eens gehad met groot breekbaar spul...dan krijg je een formulier, en staat het voor je klaar...zal ook wel met dieren zo gaan neem ik aan
ja, maar ik denk dat dat wel goed gaat. krijgen dieren trouwens kalmeringsmiddelen voor ze gaan vliegen?quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:59 schreef MargrietV het volgende:
[..]
wil zo graag weten hoe het met Segredo is!
klopt...er zat een vrachtwagen erin en de vrachtruimte was nog leeg...vleugels blijken 76 meter te zijn...hij zou opstijgen maar werdt gestopt vanwege problemen..de polderbaan was de enige die groot genoeg was voor hem...nachts mocht die blijkbaar niet vliegen vanwege geluiidoverlast..maar aangezien de vlucht al 3 dagen te laat was ging die nachts om half 3..wij werden er wakker van...want we wonen 10 minuten van de polderbaan...heel erg jammer...stonden er 3 dagen voor niets om fotos te nemen..het is echt een giga mooi vliegtuig...geweldig om te zienquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:56 schreef Stability het volgende:
[..]
haha fan van antonov?
hij is wel heeeeeel groot he?
kweetutniet...we moeten afwachten ...helaas kippegaasquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:00 schreef Ytsmi het volgende:
Zouden we beelden krijgen hoe ze koffers pakken en het huis uit gaan zou wel leuk zijn,en hoe ze op schiphol aankomen
quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die is te groot om in een tas te passen, dus reist apart.
mijn hondje kreeg dat wel maar was gewoon alert en zat alles te bekijken plaste netjes op een krant hahaha! en was zeer geinteresseerd als er wat geserveerd werd!quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:00 schreef Stability het volgende:
[..]
ja, maar ik denk dat dat wel goed gaat. krijgen dieren trouwens kalmeringsmiddelen voor ze gaan vliegen?
Ja helaas en mis best de streams hoor whahahahhahhaquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:01 schreef Stability het volgende:
[..]
kweetutniet...we moeten afwachten ...helaas kippegaas
Die bulldog is er ook, dat had Ian al aangekondigd.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:01 schreef bamby het volgende:
[..]
Hoop wel dat hij ook in de show komt, anders gaat alles dadelijk weer over joana met haar bulletje
ja..ik zat bij een gp amazone..wiens paarden verkocht werden naar china en amerika..als nodig krijgen ze kalmering...maar ze hebben mooie stallen en boxen voor de dieren...quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:00 schreef Stability het volgende:
[..]
ja, maar ik denk dat dat wel goed gaat. krijgen dieren trouwens kalmeringsmiddelen voor ze gaan vliegen?
precies!quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:01 schreef bamby het volgende:
[..]
Hoop wel dat hij ook in de show komt, anders gaat alles dadelijk weer over joana met haar bulletje
wowwww echt groot! ik ging vroeger met mn kinderen ook altijd vliegtuigje spotten...quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:01 schreef trollie67 het volgende:
[..]
klopt...er zat een vrachtwagen erin en de vrachtruimte was nog leeg...vleugels blijken 76 meter te zijn...hij zou opstijgen maar werdt gestopt vanwege problemen..de polderbaan was de enige die groot genoeg was voor hem...nachts mocht die blijkbaar niet vliegen vanwege geluiidoverlast..maar aangezien de vlucht al 3 dagen te laat was ging die nachts om half 3..wij werden er wakker van...want we wonen 10 minuten van de polderbaan...heel erg jammer...stonden er 3 dagen voor niets om fotos te nemen..het is echt een giga mooi vliegtuig...geweldig om te zien
Nopequote:Op donderdag 12 mei 2011 17:59 schreef Stability het volgende:
[..]
oh !! kan je de live niet zien dan?
zat ze niet in het ruim dan? gewoon mee en bij jou zitten?quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:02 schreef MargrietV het volgende:
[..]
mijn hondje kreeg dat wel maar was gewoon alert en zat alles te bekijken plaste netjes op een krant hahaha! en was zeer geinteresseerd als er wat geserveerd werd!
hahaha ja hequote:Op donderdag 12 mei 2011 18:02 schreef Ytsmi het volgende:
[..]
Ja helaas en mis best de streams hoor whahahahhahha![]()
Dat kun je met je dierenarts bespreken. Het wordt aanbevolen om al geruime tijd voor de reis de hond te laten wennen aan de bench, en zonodig krijgt de hond een kalmeringsmiddel.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:00 schreef Stability het volgende:
[..]
lachen als ie bart naar zn poten haptquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die bulldog is er ook, dat had Ian al aangekondigd.
zat op schoot, woog maar 1 kilo en dan mogen ze in de cabine.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:04 schreef Stability het volgende:
[..]
zat ze niet in het ruim dan? gewoon mee en bij jou zitten?
ja zoiets dacht ik al , anders zouden ze wel in paniek raken of gestressed worden..quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:03 schreef trollie67 het volgende:
[..]
ja..ik zat bij een gp amazone..wiens paarden verkocht werden naar china en amerika..als nodig krijgen ze kalmering...maar ze hebben mooie stallen en boxen voor de dieren...
Ja dat dus en op zeker een over de top joanaquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die bulldog is er ook, dat had Ian al aangekondigd.
ja, kan gebeuren...dan let je daar niet op....wel jammer ik hoop wel dat je het ergens terug kunt zien dan..quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:04 schreef danilel het volgende:
[..]
Nope![]()
(ben een dom ei geweest en me ergens voor opgegeven zonder dat ik wist dat dan ook de finale zou zijn)
haha zo kleinquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:06 schreef MargrietV het volgende:
[..]
zat op schoot, woog maar 1 kilo en dan mogen ze in de cabine.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:07 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]
http://lockerz.com/s/100984211
wij gaan nog steeds om te spotten met de cameras...voor al patat etende mensen zijn hilarisch..hahahaha...dat zijn meer onze uitjes op zondag omdat we 6 dagen werken in de week...dan ben je er wel ff uit..en het is niet ver weg...en manlief houd wel van die patat...er staan 3 wagens..en oma is de beste...voor 1.95 patatje oorlog...en je houd er nog patat en saus over...zo veel is het..ik hou er niet van..maar de koffie is erg goed en ook maar 60 eurocentquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:04 schreef Stability het volgende:
[..]
wowwww echt groot! ik ging vroeger met mn kinderen ook altijd vliegtuigje spotten...
op dat parkeer terreintje met die patatwagen, daar stonden echt van die gasten die met grootbeeld lenzen en complete apparatuur op statief al die vliegtuigen filmden en fotografeerden.
het mooste vond ik ook altijd die hele grote zware vliegtuigen...kheb ze alleen nooit gefotografeerd hoor.
smerige omkoperij, laat ze het maar in hun reet steken.... gaat natuurlijk onder mom van goody bag!quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:07 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is echt jammer voor jequote:Op donderdag 12 mei 2011 18:04 schreef danilel het volgende:
[..]
Nope![]()
(ben een dom ei geweest en me ergens voor opgegeven zonder dat ik wist dat dan ook de finale zou zijn)
dat is toch niet te geloven he? wie wil er nou met een shirt van dat wijf lopen>???quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:07 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]
om ritueel te verbranden misschienquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:09 schreef Stability het volgende:
[..]
dat is toch niet te geloven he? wie wil er nou met een shirt van dat wijf lopen>???
Ik nietquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:09 schreef Stability het volgende:
[..]
dat is toch niet te geloven he? wie wil er nou met een shirt van dat wijf lopen>???
haha ja...ik ben ook geen patat eter hoor, maar ja , kleine kinderen toen he...die bleven maar bestellen, keken heel niet naar die vliegtuigen omquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:09 schreef trollie67 het volgende:
[..]
wij gaan nog steeds om te spotten met de cameras...voor al patat etende mensen zijn hilarisch..hahahaha...dat zijn meer onze uitjes op zondag omdat we 6 dagen werken in de week...dan ben je er wel ff uit..en het is niet ver weg...en manlief houd wel van die patat...er staan 3 wagens..en oma is de beste...voor 1.95 patatje oorlog...en je houd er nog patat en saus over...zo veel is het..ik hou er niet van..maar de koffie is erg goed en ook maar 60 eurocent
We kunnen het wel Hotel California noemenquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het gaat hier net zo hard als MET streams. Druk bezochte kliniek hier.
echt wel! en die foto's van die kleine hartedief doen me goed, ben zo vreselijk benieuwd hoe hij de vlucht heeft doorstaan!quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het gaat hier net zo hard als MET streams. Druk bezochte kliniek hier.
eet smakelijk!quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:13 schreef Stability het volgende:
mn spare ribs zijn er !! zie je wel zo snel he?
hij heeft zn bankrekening nummer erbij gedaan hahahaha wat een vertrouwen he? perfect !!
nou tot straks , eerst lekker eten nu
eet smakelijk..en bedankt voor je mooie capsquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:13 schreef Stability het volgende:
hij heeft zn bankrekening nummer erbij gedaan hahahaha wat een vertrouwen he? perfect !!
Eet smakelijkquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:13 schreef Stability het volgende:
Belachelijk zeg snap nog steeds niet dat dat mens mamajo, daar niet op aangepakt wordtquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:07 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]
eet smakelijkquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:13 schreef Stability het volgende:
Smakelijkquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:13 schreef Stability het volgende:
Ah, komop, finale, lekker mee kijken, en dat er "gestuurd" werd wist jij toch ook al lang?quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:15 schreef trollie67 het volgende:
ik ga me dat niet aandoen vanavond..al dat bedrog..ik lees hier wel wie er heeft gewonnen..het liefs karim en dan dan sharon....ik ga lekker een bollywood film kiken...kal ho na ho
gaat helemaal blozen!quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:18 schreef trollie67 het volgende:
margriet..knufff aan madelief..knaagje..alltijd knuffies...jullie hier zijn zulke kanjers...dank jullie kon ik met mjn baan alles bijhouden door ochtends en avonds een uur te cos na te lezen...wat heb ik gelacheb om jullie..veeeullll beter als ssl......hope;ijk tot snel
Eet smakkelijkquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:13 schreef Stability het volgende:
je weet me te vinden hequote:Op donderdag 12 mei 2011 18:18 schreef trollie67 het volgende:
margriet..knufff aan madelief..knaagje..alltijd knuffies..,mark,toverheks,flashbox en allemaal hier op de forum...met uitzonderingen van die pisserds die zo graag mod willen spelen....jullie hier zijn zulke kanjers...dank jullie kon ik met mjn baan alles bijhouden door ochtends en avonds een uur te cos na te lezen...wat heb ik gelachen om jullie..veeeullll beter als ssl......hope;ijk tot snel
Ja, effe terug naar het SST stekkiequote:Op donderdag 12 mei 2011 18:20 schreef MargrietV het volgende:
moeten we voor de finale dadelijk verhuizen?
ja...maar dat er een in de hemel wordt geprijsd pik ik niet...toch een kijkcijfer minderquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ah, komop, finale, lekker mee kijken, en dat er "gestuurd" werd wist jij toch ook al lang?
quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:18 schreef knagsje het volgende:
[..]
een scheetje is een zucht uit je reetje.....
dan doe ik dat over een uurtje!quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, effe terug naar het SST stekkie
knuff terug en hopelijk tot snel!quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:18 schreef trollie67 het volgende:
margriet..knufff aan madelief..knaagje..alltijd knuffies..,mark,toverheks,flashbox en allemaal hier op de forum...met uitzonderingen van die pisserds die zo graag mod willen spelen....jullie hier zijn zulke kanjers...dank jullie kon ik met mjn baan alles bijhouden door ochtends en avonds een uur te cos na te lezen...wat heb ik gelachen om jullie..veeeullll beter als ssl......hope;ijk tot snel
verhuizen is niet zo erg.... gaat met een muisklik hahahaquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Had Gert aangekondigd in de allerlaatste COS
Tot over een uurquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:21 schreef trollie67 het volgende:
[..]
ja...maar dat er een in de hemel wordt geprijsd pik ik niet...toch een kijkcijfer minder
Tot snelquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:18 schreef trollie67 het volgende:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:24 schreef Ceetje.. het volgende:
goeienavond allemaal![]()
![]()
Stab, complimenten voor de geweldige plaatjes in de OP![]()
dwanwk jwe wel (mond vol spare ribs )quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:24 schreef Ceetje.. het volgende:
![]()
jij was ook alltijd zoo lief...en danilel..noelle...en nikki...ls....zo veel lieve mensen hier..dat ga ik meer missen als sslquote:
Goeden avondquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:24 schreef Ceetje.. het volgende:
![]()
hahaha, ik ook hoor, lekker roseetje erbij. Kan alleen de daily niet helemaal zien, moet dochtertje lief nog effe snel ophalen van judo. Maar om 20.30 zit ik strak voor TV met laptop, roseetje en snacksquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:26 schreef MargrietV het volgende:
Hallo Ceetje.... zit er klaar voor.... wijntje binnen handbereik en over een uur neem ik eerste slok
Hallo ceetjequote:Op donderdag 12 mei 2011 18:24 schreef Ceetje.. het volgende:
![]()
Thanksquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:27 schreef trollie67 het volgende:
[..]
jij was ook alltijd zoo lief...en danilel..noelle...en nikki...ls....zo veel lieve mensen hier..dat ga ik meer missen als ssl
Wat nouquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:27 schreef beequeen het volgende:
Denken dat, als je niet afstemt op het kanaal van Ziggo of UPC, het een kijker minder is. Heeft die trol een kijkcijferkastje dan?
nee...die trol heeft geen kijkcijferkast...ik kijk uit principe niet....ga jij maar lekker buigen voor ger die niets fout kan doenquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:27 schreef beequeen het volgende:
Denken dat, als je niet afstemt op het kanaal van Ziggo of UPC, het een kijker minder is. Heeft die trol een kijkcijferkastje dan?
quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:27 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hahaha, ik ook hoor, lekker roseetje erbij. Kan alleen de daily niet helemaal zien, moet dochtertje lief nog effe snel ophalen van judo. Maar om 20.30 zit ik strak voor TV met laptop, roseetje en snacks
Tsssk tssssk, moet het weer zo? Dat is niet des FoK!s.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:29 schreef trollie67 het volgende:
[..]
nee...die trol heeft geen kijkcijferkast...ik kijk uit principe niet....ga jij maar lekker buigen voor ger die niets fout kan doen
Yeah nog een uurtjequote:Op donderdag 12 mei 2011 18:32 schreef Diamonds28 het volgende:
Jaaaaa ik zit er al klaar voor kom maar op![]()
ja daar heb ik dus ook zin in!quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
Laat me bij de finale wat plezier hebben
Nee, het wordt Karims feestjequote:Op donderdag 12 mei 2011 18:33 schreef Stability het volgende:
ik bemoei me er lekker niet mee, tis jullie feestje
Who the fuck is Ger! En flikkerstraal op met die persoonlijke aanvallen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:34 schreef trollie67 het volgende:
[..]
het spoort niet..zit in een depressie omdat ger er niet meer is...
Jij ook ophoudenquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:34 schreef trollie67 het volgende:
[..]
hij komt in de live show!quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:34 schreef trollie67 het volgende:
[..]
ze is te vaak gestoken door een bijtje???quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:34 schreef trollie67 het volgende:
[..]
Op donderdag 12 mei 2011 18:27 schreef beequeen het volgende:quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Tsssk tssssk, moet het weer zo? Dat is niet des FoK!s.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |