zo'n mooie plaat voor dat kutprogamma.....quote:
of lol Alle Menschen werden Brüder... Beethoven.... dan kan ik de slappe lach krijgen!quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:07 schreef knagsje het volgende:
[..]
zo'n mooie plaat voor dat kutprogamma.....
kloptquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:13 schreef beequeen het volgende:
Even over die vragen op SST.
Djoon zat toch met Maik in de geheime kamer?
Gerard heeft toch ook geen geheim geraden?
klopt!quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:13 schreef beequeen het volgende:
zal je moeten weten als je al vanaf half acht naar een jank segredo zit te kijken,terwijl alles nog slaapt,ik laas ochtends en avonds een uur mee en wist het zelfquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:13 schreef beequeen het volgende:
ook bedankt vn mij..ik ben een ganesha fan,,,mijn beste maatje is indiaas..een sikh..en dat verhaal van ganesha vond ik fantastischquote:
Heb ik ook heb hier verschillende ganesia's staan , en ja is een mooi verhaal hoe hij aan een olifantenkop kwam!quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:37 schreef trollie67 het volgende:
[..]
ook bedankt vn mij..ik ben een ganesha fan,,,mijn beste maatje is indiaas..een sikh..en dat verhaal van ganesha vond ik fantastisch
Kom op Karim, nog een paar procent omhoogquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:36 schreef bamby het volgende:
jo26% karim23% phil24% shar27% volgens upc stand 17.30
Zo er wordt aardig wat gestemd nog even hebben ze de kosten van het programma er uit (geintje)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |