Oww ja da's waarquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:01 schreef knagsje het volgende:
[..]
halloooooooooo.....we zijn toch van de roddelclub
Geen ene drol boeit me ook niet.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:59 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
![]()
Nee je bent niet gek maar stel he.....stel dat t waar is dat t niet haar broertje is maar haar kind....dan nog, wat hebben we er eigenlijk mee te maken
Geef ze het nummer van de pizza boerquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:02 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Oww ja da's waar![]()
Maar moet toch echt effe wat aan het eten doen hierAnders gaat me gezin in opstand komen
quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:01 schreef Stability het volgende:
en voor de sharon liefhebbers ...
[ link | afbeelding ]
Niks, maar het net zoiets als de speurtocht naar Mamanda.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:59 schreef Blackprinces het volgende:
![]()
Nee je bent niet gek maar stel he.....stel dat t waar is dat t niet haar broertje is maar haar kind....dan nog, wat hebben we er eigenlijk mee te maken
mij ook niet.... leven en laten leven. Willen ze er over liegen, is het hun probleem, niet het mijne.quote:
Ik dacht eerder aan deze:quote:
Dat dusquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:04 schreef MargrietV het volgende:
[..]
mij ook niet.... leven en laten leven. Willen ze er over liegen, is het hun probleem, niet het mijne.
OOk goedquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan deze:
(Omdat Bart zo enthousiast en op magische wijze de streams offline zapte)
zo'n mooie plaat voor dat kutprogamma.....quote:
of lol Alle Menschen werden Brüder... Beethoven.... dan kan ik de slappe lach krijgen!quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:07 schreef knagsje het volgende:
[..]
zo'n mooie plaat voor dat kutprogamma.....
kloptquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:13 schreef beequeen het volgende:
Even over die vragen op SST.
Djoon zat toch met Maik in de geheime kamer?
Gerard heeft toch ook geen geheim geraden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |