oh oke ja ben niet zo helder vandaagquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:49 schreef danilel het volgende:
[..]
yip, is ook te lezen in het bericht, zit een lekkere sneer in.........
Ben er ook bang voor, hoopte toch dat hij zijn kluis mee zou krijgen.Gun het die joana en flip voor geen meterquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het schommelt echt tussen Joanna en Sharon, vrees dat Karim 4e zal worden.
das niet zo moeilijk he he,,,, het is afgelopen vanavondquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:52 schreef MartineLongchamp het volgende:
![]()
Zo, het werk is gedaan. Ik zit er helemaal klaar voor om met jullie de grote sensationele finale te kijken.
En als Karim vierde wordt, kijk ik nooit meer![]()
Karim![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:53 schreef knagsje het volgende:
[..]
das niet zo moeilijk he he,,,, het is afgelopen vanavond
Alleen morgen nog één daily met de winnaar van SST01quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:53 schreef knagsje het volgende:
[..]
Ja klopt staat ook in mijn gidsquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Alleen morgen nog één daily met de winnaar van SST01
Tja, ik moet toch ergens mee dreigen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:53 schreef knagsje het volgende:
[..]
en dan zijn jullie weer verlost van Madelief en mij!quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nee Karim zit zeker in de finale 100%quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:52 schreef MartineLongchamp het volgende:
![]()
Zo, het werk is gedaan. Ik zit er helemaal klaar voor om met jullie de grote sensationele finale te kijken.
En als Karim vierde wordt, kijk ik nooit meer![]()
Karim![]()
![]()
en maandag nog een best ofquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
quote:
halloooooooooo.....we zijn toch van de roddelclubquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:59 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
![]()
Nee je bent niet gek maar stel he.....stel dat t waar is dat t niet haar broertje is maar haar kind....dan nog, wat hebben we er eigenlijk mee te maken
hahahha tegelijkertijdquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:59 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
![]()
Nee je bent niet gek maar stel he.....stel dat t waar is dat t niet haar broertje is maar haar kind....dan nog, wat hebben we er eigenlijk mee te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |