Ik vraag me vooral af waar je precies naar toe wilt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:30 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Wat een non-punt. Je wil hier toch niet gaan beweren dat de meeste mohammeds Christen zijn ofzo?
Je bedoeld dat Nederlanders de rug recht houden en niet buigen voor die gasten?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:34 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Dat laatste is overigens genoegzaam bekend ja.
Ik persoonlijk had gezegd: fuck jou met je halal vreten en 'mag niet van islam'. De crimineel uithangen mag ook niet van islam, had je ook schijt aan.
Hoe heet jij dan? Chris? John? Johannes? Paul? En je bent geen christen? Maak dat de kat wijs!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:28 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Mohammed is niet echt een gangbare naam onder niet-moslims.
Eh, duidelijk maken hoe belachelijk de stelling is dat iemand die mohammed niet per definitie een moslim is?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:36 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af waar je precies naar toe wilt.
Die bekende tactiek weer he?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:39 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Eh, duidelijk maken hoe belachelijk de stelling is dat iemand die mohammed niet per definitie een moslim is?
Die 0,0000000000000000000000001 waar dat echt voor geld is zo ontzettend insignificant dat het belachelijk is om er mee te komen.
Mijn voornaam is Keltisch van afkomstquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:37 schreef Rambolin het volgende:
[..]
Hoe heet jij dan? Chris? John? Johannes? Paul? En je bent geen christen? Maak dat de kat wijs!
Ik weet het misschien vraag ik wel te veel...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:36 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je bedoeld dat Nederlanders de rug recht houden en niet buigen voor die gasten?
Even rustig aan. Die schok kunnen we wel eens niet te boven komen.
Maar laten we naar de namen van alle gevangenen gaan kijken, dan zul je heel wat christennamen tegenkomen, daar ben ik van overtuigd.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:41 schreef SeculasStatius het volgende:
Mijn voornaam is Keltisch van afkomstJammer joh.
Dat boeit niet. Hij heeft een christennaam en is dus een christen. Dat is hoe jij redeneert.quote:Met de kanttekening dat dat voor een Christaan prima kan, want de voormalig Christenen zijn allang niet meer zo gelovig.
Ja, in absolute getallen (zoek even op wat dat betekent als je het niet weet) zullen er meer autochtone NL'ers in het gevang zitten.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:54 schreef Rambolin het volgende:
[..]
Maar laten we naar de namen van alle gevangenen gaan kijken, dan zul je heel wat christennamen tegenkomen, daar ben ik van overtuigd.
Alleen als jij het verhaaltje over 'strak in de leer zijn' niet begrijpt.quote:Dat boeit niet. Hij heeft een christennaam en is dus een christen. Dat is hoe jij redeneert.
Dat het in Nederland allang geen issue meer is welke naam je kiest op basis van religie, en juist bij de islamieten wel, doe je maar net alsof dat niet aan de orde is. Want dat verzuipt je argument.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:54 schreef Rambolin het volgende:
Dat boeit niet. Hij heeft een christennaam en is dus een christen. Dat is hoe jij redeneert.
Hoe een gemiddelde westerse Christen zijn geloof beleeft valt inderdaad totaal niet te vergelijken met hoe een gemiddelde moslim zijn geloof beleeft.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:05 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat het in Nederland allang geen issue meer is welke naam je kiest op basis van religie, en juist bij de islamieten wel, doe je maar net alsof dat niet aan de orde is. Want dat verzuipt je argument.
Lekker kort door de bocht discussiëren om anderen maar geen gelijk te willen geven.
ow mijn kind noem ik die zo maar hij is geen moslim maar atheist dan als ie wil luisteren naar mij tenminstequote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:28 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Mohammed is niet echt een gangbare naam onder niet-moslims.
Goeiequote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:48 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
ow mijn kind noem ik die zo maar hij is geen moslim maar atheist dan als ie wil luisteren naar mij tenminste
Geloof je jezelf? Kom op man.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:48 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
ow mijn kind noem ik die zo maar hij is geen moslim maar atheist dan als ie wil luisteren naar mij tenminste
Wel zo prettig om moslims snel te kunnen herkennen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:05 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat het in Nederland allang geen issue meer is welke naam je kiest op basis van religie, en juist bij de islamieten wel, doe je maar net alsof dat niet aan de orde is. Want dat verzuipt je argument.
Lekker kort door de bocht discussiëren om anderen maar geen gelijk te willen geven.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:41 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik wordt zo moe van die gebrekkige intelligentie.
Heb ik geen naam voor nodig:quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:56 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wel zo prettig om moslims snel te kunnen herkennen.
Is een moslima in boerka wel of niet makkelijk te herkennenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:56 schreef Xa1pt het volgende:
Wel zo prettig om moslims snel te kunnen herkennen.
Dat lijkt me sterk, het Heilige Roomse Rijk werd in 1806 ontbonden. Ik denk dat je de Pauselijke staten bedoelt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:49 schreef KoosVogels het volgende:
Joden in het Heilige Roomse Rijk hebben tot diep in de 19e eeuw bijvoorbeeld nog verplicht in ghetto's gewoond.
Ze had het over het antisemitisme in Nederland voor de oorlog, niet over dat in Duitsland.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:05 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Nou ik zie nog geen Kristalnachten, ik zie nog steeds geen politieke partij die antisemitisme ook maar lichtelijk goed praat.
Het enigste wat ik zie is een rotte 'moslim' jeugd waartegen harder moet worden opgetreden.
maar dat er met geen woord gerept wordt over de bereidheid om met Joden om te gaan.quote:"Tegelijk staan de jongeren het meest afkerig van Bulgaren, Koerden en Romazigeuners. De bereidheid om met hen om te gaan, is erg klein."
De oude Mohammed was toch zelf al geen moslim?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:55 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
ja want alle Mohammeds zijn ook moslim man
Maar dat is wel een tweesnijdend zwaard. Als een van die moslims in Indonesië zo het geneesmiddel tegen kanker uitvindt zou je daar ook niet trots op mogen zijnquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:04 schreef HAKIM_1988 het volgende:
Zowiezo is het dom om joden in NL aan te spreken op het gedrag van Israel. Dat betekent dat wij ook aangesproken mogen worden op het gedrag van moslims in Indonesie.
Eigenlijk is het best triest, want juist kinderen zouden zonder vooroordelen moeten zijn en lekker met elkaar moeten kunnen spelen, zonder zich druk te maken over kleurtjes en religies.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:57 schreef Rebel71 het volgende:
"Nederlandse" basisschoolkinderen zijn OOK antisemitisch!
Het leeft hier anno 2011 ook onder basisschoolkinderen, OOK op onze scholen met Christelijke inslag. Joden zijn dom, dat hoort mijn kind tijdens buitenspelen van een ca 9-jarig meisje, dat (nog ) geen hoofddoekje draagt. Mijn dochter werd boos, en wilde niet meer met haar spelen, ze voelde zich aangesproken omdat ze zelf een Jiddische voornaam heeft ( maar we zijn niet Joods) Het broertje van het van oorsprong Egyptische meisje zit bij onze dochter in de klas, het meisje zelf een paar klassen hoger op dezelfde KATHOLIEKE school
Ik twijfel nog steeds of ik dit incident bij de directie van onze school moet melden....
Pa en ma komen naar Nederland, moeder netjes hoofddoekgetooid, krijgen kinderen ( weet niet of ze hier geboren zijn), doen hun kinderen op een katholieke school, en leren ze vervolgens Joden en Niet-Moslims te haten
Hoezo ligt het niet aan het geloof?
En hoezo ze willen integreren?
Dit is wat bepaalde bekende personen en politica jaaaren geleden al voorspelde: het ENIGE doel is om van Nederland een Islamitisch land te maken en de nu nog dominante Nederlands-Joods-Christelijke cultuur te ondermijnen. Het wordt met de paplepel ingegoten.....
--------------------------------------------------------------------------------
Hoezo racist?
Een racist ben je niet van geboorte, je wordt het gemaakt!
@@ieder goed persoon is per defenitie een mens, maar niet ieder mens is per definitie een goed persoon@@
Westerlingen gaven een tijd lang joden de schuld voor al het ellende tijdens WWIIquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:35 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je bedoeld dus te zeggen dat wij westerlingen om en rond de WWII het wel eens waren met wat Hitler van plan was met de Joden, al dan niet de rug toe keerden.
Heb je nog meer van die bullshit om het te bagatelliseren?
Wat een slap exuus.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:19 schreef msnk het volgende:
[..]
Westerlingen gaven een tijd lang joden de schuld voor al het ellende tijdens WWII
Ontopic: dit soort groeperingen is alleen maar logisch, culturele barričres zijn nu nog te groot. Heb je hier in NL ook van 't VMBO tot (mindere mate) vwo.
Joods-christelijke cultuurquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:57 schreef Rebel71 het volgende:
"Nederlandse" basisschoolkinderen zijn OOK antisemitisch!
Het leeft hier anno 2011 ook onder basisschoolkinderen, OOK op onze scholen met Christelijke inslag. Joden zijn dom, dat hoort mijn kind tijdens buitenspelen van een ca 9-jarig meisje, dat (nog ) geen hoofddoekje draagt. Mijn dochter werd boos, en wilde niet meer met haar spelen, ze voelde zich aangesproken omdat ze zelf een Jiddische voornaam heeft ( maar we zijn niet Joods) Het broertje van het van oorsprong Egyptische meisje zit bij onze dochter in de klas, het meisje zelf een paar klassen hoger op dezelfde KATHOLIEKE school
Ik twijfel nog steeds of ik dit incident bij de directie van onze school moet melden....
Pa en ma komen naar Nederland, moeder netjes hoofddoekgetooid, krijgen kinderen ( weet niet of ze hier geboren zijn), doen hun kinderen op een katholieke school, en leren ze vervolgens Joden en Niet-Moslims te haten
Hoezo ligt het niet aan het geloof?
En hoezo ze willen integreren?
Dit is wat bepaalde bekende personen en politica jaaaren geleden al voorspelde: het ENIGE doel is om van Nederland een Islamitisch land te maken en de nu nog dominante Nederlands-Joods-Christelijke cultuur te ondermijnen. Het wordt met de paplepel ingegoten.....
--------------------------------------------------------------------------------
Hoezo racist?
Een racist ben je niet van geboorte, je wordt het gemaakt!
@@ieder goed persoon is per defenitie een mens, maar niet ieder mens is per definitie een goed persoon@@
Excuus? Ik praat niets goed, vind het zelf ook heel jammer hoor. Ik zeg alleen dat het een 'logisch' gebeuren is, zo is de mens.quote:
Van een stad als Amsterdam of Antwerpen kan je het misschien zeggen met een beetje fantasie.. Hoewel de segregatie wel erg scherp was (en is) om echt van een gemeenschappelijke cultuur te spreken..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:26 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Joods-christelijke cultuurLol de Europeanen zijn waarschijnlijk wel de grootse joden haters in de gehele geschiedenis geweest. En nu proberen pseudo wetenschappers zo als Robert Spencer en Daniel Pipes even te vertellen dat we joods-christelijke cultuur hebben haha!
Of misschien Polen, maar dat was natuurlijk snel over toen het Pools-Litouwse Gemenebest instorten en overgenomen werd door de anti-Semitische Russische keizerrijk.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:00 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Van een stad als Amsterdam of Antwerpen kan je het misschien zeggen met een beetje fantasie.. Hoewel de segregatie wel erg scherp was (en is) om echt van een gemeenschappelijke cultuur te spreken..
Daar zijn discussies over. Veel protestanten vinden van niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:08 schreef Rebel71 het volgende:
volgens mij valt het Katholicisme onder het Christendom, nietwaar?
Een zeer kwalijke zaak. Ik vraag me trouwens af hoe men het antisemitisme heeft gemeten. Ik bedoel, volgens sommige nationalistische Joden ben je antisemitisch wanneer je het niet eens bent met het beleid van Israel.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:24 schreef 3-voud het volgende:
[..]
bron:http://www.demorgen.be/dm(...)-antisemitisch.dhtml
Komt ie: uit onderzoek van de universiteit Brussel blijkt dat de 50% van de Brusselse moslims antisemiet is (en dat de multiculturele samenleving finaal is mislukt).
Tuurlijk nietquote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:14 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Maar dat is wel een tweesnijdend zwaard. Als een van die moslims in Indonesië zo het geneesmiddel tegen kanker uitvindt zou je daar ook niet trots op mogen zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |