abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96747524
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 13:30 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

Wat een non-punt. Je wil hier toch niet gaan beweren dat de meeste mohammeds Christen zijn ofzo?
Ik vraag me vooral af waar je precies naar toe wilt.
  † In Memoriam † vrijdag 13 mei 2011 @ 13:36:37 #102
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_96747541
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 13:34 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

Dat laatste is overigens genoegzaam bekend ja.

Ik persoonlijk had gezegd: fuck jou met je halal vreten en 'mag niet van islam'. De crimineel uithangen mag ook niet van islam, had je ook schijt aan. :W
Je bedoeld dat Nederlanders de rug recht houden en niet buigen voor die gasten?
Even rustig aan. Die schok kunnen we wel eens niet te boven komen.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_96747559
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 13:28 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

Mohammed is niet echt een gangbare naam onder niet-moslims.
Hoe heet jij dan? Chris? John? Johannes? Paul? En je bent geen christen? Maak dat de kat wijs!
pi_96747620
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 13:36 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik vraag me vooral af waar je precies naar toe wilt.
Eh, duidelijk maken hoe belachelijk de stelling is dat iemand die mohammed niet per definitie een moslim is?

Die 0,0000000000000000000000001 waar dat echt voor geld is zo ontzettend insignificant dat het belachelijk is om er mee te komen.
Seculier-Fundamentalistisch
  † In Memoriam † vrijdag 13 mei 2011 @ 13:41:07 #105
341203 3-voud
pi_96747678
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 13:39 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

Eh, duidelijk maken hoe belachelijk de stelling is dat iemand die mohammed niet per definitie een moslim is?

Die 0,0000000000000000000000001 waar dat echt voor geld is zo ontzettend insignificant dat het belachelijk is om er mee te komen.
Die bekende tactiek weer he?

Het komt ergens een enkele uitgezonderde keer voor, dus is het niet zo. Want dat weegt net zo zwaar als het 50/50 verdeeld zou zijn.

Ik wordt zo moe van die gebrekkige intelligentie. :O
pi_96747704
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 13:37 schreef Rambolin het volgende:

[..]

Hoe heet jij dan? Chris? John? Johannes? Paul? En je bent geen christen? Maak dat de kat wijs!
Mijn voornaam is Keltisch van afkomst :) Jammer joh.

Maar inderdaad, als we net even doen alsof Christenen over de gehele linie net zo achterlijk streng in de leer zijn als moslims dat in de praktijk zijn, geld net zo hard dat beweren dat iemand die Christiaan heeft "heulemaal geen Christen hoeft te zijn" net zo belachelijk is.

Met de kanttekening dat dat voor een Christaan prima kan, want de voormalig Christenen zijn allang niet meer zo gelovig.
pi_96747768
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 13:36 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Je bedoeld dat Nederlanders de rug recht houden en niet buigen voor die gasten?
Even rustig aan. Die schok kunnen we wel eens niet te boven komen.
Ik weet het misschien vraag ik wel te veel... ;)
pi_96748188
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 13:41 schreef SeculasStatius het volgende:

Mijn voornaam is Keltisch van afkomst :) Jammer joh.
Maar laten we naar de namen van alle gevangenen gaan kijken, dan zul je heel wat christennamen tegenkomen, daar ben ik van overtuigd.

quote:
Met de kanttekening dat dat voor een Christaan prima kan, want de voormalig Christenen zijn allang niet meer zo gelovig.
Dat boeit niet. Hij heeft een christennaam en is dus een christen. Dat is hoe jij redeneert.
pi_96748484
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 13:54 schreef Rambolin het volgende:

[..]

Maar laten we naar de namen van alle gevangenen gaan kijken, dan zul je heel wat christennamen tegenkomen, daar ben ik van overtuigd.
Ja, in absolute getallen (zoek even op wat dat betekent als je het niet weet) zullen er meer autochtone NL'ers in het gevang zitten.

Er wonen immers veel meer autochtonen in NL dan buitenlanders.

quote:
Dat boeit niet. Hij heeft een christennaam en is dus een christen. Dat is hoe jij redeneert.
Alleen als jij het verhaaltje over 'strak in de leer zijn' niet begrijpt.
  † In Memoriam † vrijdag 13 mei 2011 @ 14:05:21 #110
341203 3-voud
pi_96748617
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 13:54 schreef Rambolin het volgende:

Dat het in Nederland allang geen issue meer is welke naam je kiest op basis van religie, en juist bij de islamieten wel, doe je maar net alsof dat niet aan de orde is. Want dat verzuipt je argument.

Lekker kort door de bocht discussiëren om anderen maar geen gelijk te willen geven.
pi_96749147
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 14:05 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Dat het in Nederland allang geen issue meer is welke naam je kiest op basis van religie, en juist bij de islamieten wel, doe je maar net alsof dat niet aan de orde is. Want dat verzuipt je argument.

Lekker kort door de bocht discussiëren om anderen maar geen gelijk te willen geven.
Hoe een gemiddelde westerse Christen zijn geloof beleeft valt inderdaad totaal niet te vergelijken met hoe een gemiddelde moslim zijn geloof beleeft.
pi_96750358
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 13:28 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

Mohammed is niet echt een gangbare naam onder niet-moslims.
ow mijn kind noem ik die zo maar hij is geen moslim maar atheist dan als ie wil luisteren naar mij tenminste :(
pi_96751147
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 14:48 schreef Athlon64x het volgende:

[..]

ow mijn kind noem ik die zo maar hij is geen moslim maar atheist dan als ie wil luisteren naar mij tenminste :(
Goeie _O-

Kan best werken inderdaad, je wil niet aangesproken worden met 'mohammed'.
  † In Memoriam † vrijdag 13 mei 2011 @ 17:22:49 #114
341203 3-voud
pi_96757335
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 14:48 schreef Athlon64x het volgende:

[..]

Geloof je jezelf? Kom op man.
pi_96758614
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 14:05 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Wel zo prettig om moslims snel te kunnen herkennen.
  Eindredactie Games vrijdag 13 mei 2011 @ 18:25:14 #117
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_96759692
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 13:41 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Ik wordt zo moe van die gebrekkige intelligentie. :O
_O- _O- _O- _O-
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  † In Memoriam † vrijdag 13 mei 2011 @ 20:49:29 #118
341203 3-voud
pi_96766147
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 17:56 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Heb ik geen naam voor nodig:

v.s.

:s)
  vrijdag 13 mei 2011 @ 21:35:19 #119
87106 Oud_student
Lux Aeterna
pi_96769029
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 17:56 schreef Xa1pt het volgende:
Is een moslima in boerka wel of niet makkelijk te herkennen :9
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 22:49:38 #120
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_96773813
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 13:49 schreef KoosVogels het volgende:
Joden in het Heilige Roomse Rijk hebben tot diep in de 19e eeuw bijvoorbeeld nog verplicht in ghetto's gewoond.
Dat lijkt me sterk, het Heilige Roomse Rijk werd in 1806 ontbonden. Ik denk dat je de Pauselijke staten bedoelt.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  vrijdag 13 mei 2011 @ 22:54:10 #121
235357 TitusPullo
pi_96774115
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 14:05 schreef Ulpianus het volgende:

[..]

Nou ik zie nog geen Kristalnachten, ik zie nog steeds geen politieke partij die antisemitisme ook maar lichtelijk goed praat.
Het enigste wat ik zie is een rotte 'moslim' jeugd waartegen harder moet worden opgetreden.
Ze had het over het antisemitisme in Nederland voor de oorlog, niet over dat in Duitsland.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  vrijdag 13 mei 2011 @ 22:59:49 #122
235357 TitusPullo
pi_96774456
Ik vind het frappant dat in het artikel de volgende zin voorkomt:

quote:
"Tegelijk staan de jongeren het meest afkerig van Bulgaren, Koerden en Romazigeuners. De bereidheid om met hen om te gaan, is erg klein."
maar dat er met geen woord gerept wordt over de bereidheid om met Joden om te gaan.
pi_96777243
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 12:55 schreef Athlon64x het volgende:

[..]

ja want alle Mohammeds zijn ook moslim man _O-
De oude Mohammed was toch zelf al geen moslim?
zijn volgelingen echter....
pi_96792162
Zowiezo is het dom om joden in NL aan te spreken op het gedrag van Israel. Dat betekent dat wij ook aangesproken mogen worden op het gedrag van moslims in Indonesie.
pi_96794776
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 14:04 schreef HAKIM_1988 het volgende:
Zowiezo is het dom om joden in NL aan te spreken op het gedrag van Israel. Dat betekent dat wij ook aangesproken mogen worden op het gedrag van moslims in Indonesie.
Maar dat is wel een tweesnijdend zwaard. Als een van die moslims in Indonesië zo het geneesmiddel tegen kanker uitvindt zou je daar ook niet trots op mogen zijn ;)
pi_96797189
@ Mistersqueaky

Als iemand het geneesmiddel voor kanker ontdekt, dan zouden we trots moeten zijn op de hele mensheid. Er zijn volkeren voor ons geweest die de basis hebben gelegd voor andere volkeren, die weer de basis hebben gelegd voor onze huidige wereld. Zo zijn we toch weer aan elkaar verbonden.

One small step for man, one giant leap for mankind.

Trots zijn op je 'eigen volk' door een uitvinding van een enkeling vind ik een beetje simpel.
pi_96799342

[ Bericht 100% gewijzigd door Nielsch op 14-05-2011 17:28:17 ]
PWBF
pi_97833327
"Nederlandse" basisschoolkinderen zijn OOK antisemitisch!

Het leeft hier anno 2011 ook onder basisschoolkinderen, OOK op onze scholen met Christelijke inslag. Joden zijn dom, dat hoort mijn kind tijdens buitenspelen van een ca 9-jarig meisje, dat (nog ) geen hoofddoekje draagt. Mijn dochter werd boos, en wilde niet meer met haar spelen, ze voelde zich aangesproken omdat ze zelf een Jiddische voornaam heeft ( maar we zijn niet Joods) Het broertje van het van oorsprong Egyptische meisje zit bij onze dochter in de klas, het meisje zelf een paar klassen hoger op dezelfde KATHOLIEKE school
Ik twijfel nog steeds of ik dit incident bij de directie van onze school moet melden....
Pa en ma komen naar Nederland, moeder netjes hoofddoekgetooid, krijgen kinderen ( weet niet of ze hier geboren zijn), doen hun kinderen op een katholieke school, en leren ze vervolgens Joden en Niet-Moslims te haten
Hoezo ligt het niet aan het geloof?
En hoezo ze willen integreren?
Dit is wat bepaalde bekende personen en politica jaaaren geleden al voorspelde: het ENIGE doel is om van Nederland een Islamitisch land te maken en de nu nog dominante Nederlands-Joods-Christelijke cultuur te ondermijnen. Het wordt met de paplepel ingegoten.....
--------------------------------------------------------------------------------

Hoezo racist?
Een racist ben je niet van geboorte, je wordt het gemaakt!

@@ieder goed persoon is per defenitie een mens, maar niet ieder mens is per definitie een goed persoon@@
Beter huismiddeltjes dan chemische troep...
pi_97833376
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 11:57 schreef Rebel71 het volgende:

Het leeft hier anno 2011 ook onder basisschoolkinderen, OOK op onze scholen met Christelijke inslag. Joden zijn dom, dat hoort mijn kind tijdens buitenspelen van een ca 9-jarig meisje, dat (nog ) geen hoofddoekje draagt. Mijn dochter werd boos, en wilde niet meer met haar spelen, ze voelde zich aangesproken omdat ze zelf een Jiddische voornaam heeft ( maar we zijn niet Joods) Het broertje van het van oorsprong Egyptische meisje zit bij onze dochter in de klas, het meisje zelf een paar klassen hoger op dezelfde KATHOLIEKE school
Ik twijfel nog steeds of ik dit incident bij de directie van onze school moet melden....
Pa en ma komen naar Nederland, moeder netjes hoofddoekgetooid, krijgen kinderen ( weet niet of ze hier geboren zijn), doen hun kinderen op een katholieke school, en leren ze vervolgens Joden en Niet-Moslims te haten
Dit is wat bepaalde bekende personen en politica jaaaren geleden al voorspelde: het ENIGE doel is om van Nederland een Islamitisch land te maken en de nu nog dominante Nederlands-Joods-Christelijke cultuur te ondermijnen. Het wordt met de paplepel ingegoten.....
--------------------------------------------------------------------------------

Hoezo racist?

@@ieder goed persoon is per defenitie een mens, maar niet ieder mens is per definitie een goed persoon@@
Eigenlijk is het best triest, want juist kinderen zouden zonder vooroordelen moeten zijn en lekker met elkaar moeten kunnen spelen, zonder zich druk te maken over kleurtjes en religies.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 12:19:09 #130
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_97833924
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 13:35 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Je bedoeld dus te zeggen dat wij westerlingen om en rond de WWII het wel eens waren met wat Hitler van plan was met de Joden, al dan niet de rug toe keerden.

Heb je nog meer van die bullshit om het te bagatelliseren?
Westerlingen gaven een tijd lang joden de schuld voor al het ellende tijdens WWII :{w

Ontopic: dit soort groeperingen is alleen maar logisch, culturele barričres zijn nu nog te groot. Heb je hier in NL ook van 't VMBO tot (mindere mate) vwo.
AFC AJAX
pi_97834043
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 12:19 schreef msnk het volgende:

[..]

Westerlingen gaven een tijd lang joden de schuld voor al het ellende tijdens WWII :{w

Ontopic: dit soort groeperingen is alleen maar logisch, culturele barričres zijn nu nog te groot. Heb je hier in NL ook van 't VMBO tot (mindere mate) vwo.
Wat een slap exuus.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
pi_97834118
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 11:57 schreef Rebel71 het volgende:

Hoezo racist?

Joods-christelijke cultuur :') Lol de Europeanen zijn waarschijnlijk wel de grootse joden haters in de gehele geschiedenis geweest. En nu proberen pseudo wetenschappers zo als Robert Spencer en Daniel Pipes even te vertellen dat we joods-christelijke cultuur hebben haha!
  dinsdag 7 juni 2011 @ 12:28:23 #133
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_97834166
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 12:24 schreef huhggh het volgende:

[..]

Wat een slap exuus.
Excuus? Ik praat niets goed, vind het zelf ook heel jammer hoor. Ik zeg alleen dat het een 'logisch' gebeuren is, zo is de mens.
AFC AJAX
  dinsdag 7 juni 2011 @ 13:00:35 #134
97079 Jeff89
Conquer All
pi_97835071
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 12:26 schreef Doler12 het volgende:

[..]

Joods-christelijke cultuur :') Lol de Europeanen zijn waarschijnlijk wel de grootse joden haters in de gehele geschiedenis geweest. En nu proberen pseudo wetenschappers zo als Robert Spencer en Daniel Pipes even te vertellen dat we joods-christelijke cultuur hebben haha!
Van een stad als Amsterdam of Antwerpen kan je het misschien zeggen met een beetje fantasie.. Hoewel de segregatie wel erg scherp was (en is) om echt van een gemeenschappelijke cultuur te spreken..
pi_97835315
volgens mij valt het Katholicisme onder het Christendom, nietwaar?
En is het Christendom ONTSTAAN uit het Jodendom.
Mij is vanuit de thuiscultuur in ieder geval NIET ingeprent andersgelovigen te verachten of te haten.
we zijn niet eens praktiserend.
En ja, het klopt dat Joden/Christenen in islamitische landen op zn minst als ondergeschikt worden beschouwd.
Maar deze kinderen, wonen in NEDERLAND, niet in Islamaland!
En ik vind, als ouders er voor kiezen hun kinderen op te voeden in een land dat haaks staat op hun cultuur, geloof en opvattingen, en ze het beste willen voor hun kind naar de volwassenheid als zelfstandig individue in Nederland, ze hun kinderen dan op zn minst leren respect te tonen voor de cultuur en samenleving van ons land, en anders gewoon terug moeten gaan.
Ze willen wel de rechten en de financien van onze samenleving, maar oooh hun kind zou toch eens autochtone vriendinnen krijgen, of nog erger, verwesteren.
Sorry hoor, als ik mijn eigen opvatteingen uit mijn jeugd vergelijk met die van nu, beginnen die ook steeds meer haaks op elkaar te staan. En is dat erg verwonderlijk?
pi_97835776
quote:
10s.gif Op donderdag 12 mei 2011 12:25 schreef leeell het volgende:
Onderzoeksbureau Open Deur
_O-

Open deur indeed. Wat een giller. Dit wist ik 10 jaar geleden al. :')
pi_97836068
En dan nu over naar het échte nieuws...
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_97838399
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 13:00 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Van een stad als Amsterdam of Antwerpen kan je het misschien zeggen met een beetje fantasie.. Hoewel de segregatie wel erg scherp was (en is) om echt van een gemeenschappelijke cultuur te spreken..
Of misschien Polen, maar dat was natuurlijk snel over toen het Pools-Litouwse Gemenebest instorten en overgenomen werd door de anti-Semitische Russische keizerrijk.
pi_97840250
Het zijn ook bepaalde subculturen binnen de Moslimgemeenschap die zo openlijk hun antisenitisch gedachtengoed verspreiden.
Moslims uit india en china bijvoorbeeld, zijn goed geintegreerd, en daarbinnen merk je het niet of amper.
Pas wanneer de noordafrikaanse Moslimgemeenschap hier gestaag begon te groeien met inbegrip van de oprichting van islamitische scholen en moskeeen en de inbreng van steeds meer buitenlandse imams, TOEN pas werd het merkbaar.
En die gemeenschap groeit nog steeds het hardst, problemen worden binnenshuis gehouden, anti-integratietechnieken van oma op kind op kleinkind en de antipathie tegen Joden en autochtonen wordt steeds meer naar buiten gedragen, zelfs dus door jonge kinderen...
Dan is het niet vreemd dat het rechtse gedachtengoed met name naar deze groepen zijn grip neemt op haast het merendeel van de autochtonen
pi_97841015
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 13:08 schreef Rebel71 het volgende:
volgens mij valt het Katholicisme onder het Christendom, nietwaar?
Daar zijn discussies over. Veel protestanten vinden van niet.
Maar aangezien er meer Katholieken dan aanhangers van alle andere smaakjes christendom zijn (ofwel: meer dan 50% van alle Christenen op aarde is Katholiek) kunnen we dat minderheidsstandpunt wel negeren.
pi_97842097
In ieder geval vind ik dat nederland naar de godv****** gaat op deze manier.
segregatie en intolerantie vieren hoogtij, en waar 2 partijden tegenover elkaar staan, moeten 2 partijen water bij de wijn doen om eenheid te kunnen vormen.
Zolang de nieuwe generaties Islamitische kinderen ( overgrote deel inmiddels Nederlands door geboorte) zich blijven afzetten tegen alles in hun leefomgeving buiten de voordeur, zal de rest dat ook ( en steeds meer) blijven doen. En dat werkt segregatie dus alleen maar verder in de hand.
Toch zulen bepaalde standpunten in de loop der tijd wel veranderen:
Voorbeeld: de straatschoffies uit de media worden door de autochtonen al uitgekotst, maar straks ook door de eigen gemeenschap, want er is enige liberalisering gaande. De meestal bescheiden opgevoede islamitische meisjes willen deze kereltjes straks ook niet meer, en de autochtone ouder zal zijn/haar dochters ook wel vroeg inprenten dat deze types niet welkom zijn thuis. Rest hun alleen een dame uit het geboorteland, en die willen deze, inmiddels iets verwesterde schoffies OOK niet, zij het slechts voor een enkeltje Paradiso Hollandia.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 18:55:48 #142
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_97849864
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 12:24 schreef 3-voud het volgende:

[..]

bron:http://www.demorgen.be/dm(...)-antisemitisch.dhtml

Komt ie: uit onderzoek van de universiteit Brussel blijkt dat de 50% van de Brusselse moslims antisemiet is (en dat de multiculturele samenleving finaal is mislukt).
Een zeer kwalijke zaak. Ik vraag me trouwens af hoe men het antisemitisme heeft gemeten. Ik bedoel, volgens sommige nationalistische Joden ben je antisemitisch wanneer je het niet eens bent met het beleid van Israel.

Ik neem aan dat deze wetenschappers hier zorgvuldig mee zijn omgegaan, maar ben wel beniewd naar de invulling. Daarnaast ben ik ook benieuwd naar hoe Joden bijvoorbeeld over Moslims, Katholieken, en anderen denken. Handig om te weten wanneer je de kloof wilt verkleinen.
Krekker is de bom!
  dinsdag 7 juni 2011 @ 18:58:56 #143
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_97850068
quote:
3s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 15:14 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Maar dat is wel een tweesnijdend zwaard. Als een van die moslims in Indonesië zo het geneesmiddel tegen kanker uitvindt zou je daar ook niet trots op mogen zijn ;)
Tuurlijk niet 8)7

Maar goed, ik vind het zelf al belachelijk dat mensen trots zijn op het Nederlands elftal wanneer ze winnen. Heel blij: logisch... Trots: :'(
Krekker is de bom!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')