abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 mei 2011 @ 16:46:34 #61
344131 doorzuipenmanagerworden
Zuip en wordt manager!
pi_96703523
quote:
14s.gif Op donderdag 12 mei 2011 15:51 schreef Rambolin het volgende:
Joden kunnen gewoon zonder problemen met een keppeltje rondlopen in Iran terwijl dit niet mogelijk is in Amsterdam-west. Hun synagoges zijn ook mooi en voor eenieder zichtbaar, geen moslim die hen iets aandoet in Iran, terwijl de joden een schuil-synagoge hebben in Amsterdam.
Woon jij in Amsterdam?
Op donderdag 12 mei 2011 21:42 schreef Augustus_Thijs het volgende:
:D _O_ _O_Held van de avond :9
Op zaterdag 14 mei 2011 20:55 schreef BarrieButsers het volgende:
Mallerd. Hij is iedere avond gewoon een baas.
pi_96703841
quote:
10s.gif Op donderdag 12 mei 2011 13:57 schreef speknek het volgende:

[..]

:').

Too slow ninja :P.
:'(
pi_96706723
quote:
7s.gif Op donderdag 12 mei 2011 15:42 schreef Rambolin het volgende:

[..]

Klopt idd. ^O^ Ze hebben zelfs 1 vaste zetel in het Iraanse parlement terwijl ze maar met 25.000 man zijn volgens mij wat niet genoeg is voor 1 zetel ;)
Nou zijn Nederlanders en Iraniërs wereld van verschil kwa cultuur.
Nederlanders zijn grondleggers van tokkie cultuur :(
  donderdag 12 mei 2011 @ 18:18:23 #64
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_96707002
Dus je bent niet tegen joden omdat je dom bent, maar je bent dom en daarom moslim _O-
pi_96734129
^O^
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 18:18 schreef Life2.0 het volgende:
Dus je bent niet tegen joden omdat je dom bent, maar je bent dom en daarom moslim _O-
Mo-slim
Joden-dom

_O_
pi_96738069
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 15:17 schreef Rambolin het volgende:
Joden moeten juist blij zijn met de Koran. Het zijn de christenen die de joden de afgelopen 2000 jaar hebben afgeslacht omdat de joden de christengod Jezus hebben vermoord.

De Koran pleit de joden vrij en geeft juist aan dat Jezus niet is vermoord.
Jezus is terechtgesteld door de Romeinen op verzoek van het Sanhedrin, een Joodse rechtbank.
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_96741713
Redelijk open deur inderdaad, toch was er wel wat nieuws onder de zon:

quote:
"Verontrustend is wel dat je de helft van de moslimleerlingen kunt omschrijven als antisemitisch, wat toch erg hoog is. Erger is dat die anti-joodse gevoelens niets te maken hebben met een laag opleidingsniveau of sociale achterstelling, wat wel het geval is bij racistische autochtonen. Het antisemitische is theologisch geïnspireerd, en er is een rechtstreeks verband tussen moslim-zijn en antisemitische gevoelens koesteren.
Direct gerelateerd aan hun sprookje, dus.

Maar laten de linkse speenvarkens en moslims in NL nu altijd geroepen hebben dat antisemitisme en islam 'niks met elkaar te maken te hebben!'.

Maar helaas, zelfs een goed opgeleide moslim kan zich niet ontworstelen aan de joden haat die die van huis uit erin gegoten heeft gekregen.
Seculier-Fundamentalistisch
pi_96741805
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 11:02 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

Maar laten de linkse speenvarkens en moslims in NL nu altijd geroepen hebben dat antisemitisme en islam 'niks met elkaar te maken te hebben!'.

Maar helaas, zelfs een goed opgeleide moslim kan zich niet ontworstelen aan de joden haat die die van huis uit erin gegoten heeft gekregen.
Jodenhaat is één woord, ken je taal vriend, KEN JE VADERLANDSCHE TAAL :%
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
pi_96741859
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 12:49 schreef ElectricEye het volgende:

[..]

Niet! :o
In West-Europa zijn dus wetenschappers in de sociologie actief die zo verrekte wereldvreemd zijn, dat ze een duur onderzoek nodig hebben om er achter te komen wat elke andere West-Europeaan al lang weet?
Zet sociologie dan maar op de lijst 'opleidingen om in te snijden'. :N
Vraag jezelf eens af waarom er in NL nog nooit zo'n onderzoek is geweest.. ;)
pi_96741871
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 11:05 schreef Compatibel het volgende:

[..]

Jodenhaat is één woord, ken je taal vriend, KEN JE VADERLANDSCHE TAAL :%
Ja, whatever.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 11:09:10 #71
97079 Jeff89
Conquer All
pi_96741916
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 11:02 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

Ieder weldenkend mens staat kritisch tegenover het Joodse geloof.. Dat Jood van geboorte geloof ik niet zo, maar mensen die er voor kiezen dat geloof aan te hangen zijn niet te vertrouwen.
Datzelfde geld voor christenen en moslims, en DAT is (terecht!) algemeen geaccepteerd.. Maar Oh WEE als je Joden niet mag. Dat is an-ti-se-mi-tis-me en dat is strafbaar :')
pi_96742061
Een moslim kan het bijvoorbeeld niet eens zijn met de Israëlische regering, maar kan nooit antisemitisch zijn. Dit is tegen de Islam.

www.islamdenouncesantisemitism.com
pi_96742072
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 11:09 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Ieder weldenkend mens staat kritisch tegenover het Joodse geloof.. Dat Jood van geboorte geloof ik niet zo, maar mensen die er voor kiezen dat geloof aan te hangen zijn niet te vertrouwen.
Datzelfde geld voor christenen en moslims, en DAT is (terecht!) algemeen geaccepteerd.. Maar Oh WEE als je Joden niet mag. Dat is an-ti-se-mi-tis-me en dat is strafbaar :')
Een kritische houding alleen is niks mis mee. Keppeltjes aftrekken, joden uitschelden enzo daar is wel wat mis mee.
pi_96742108
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 11:12 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
Een moslim kan het bijvoorbeeld niet eens zijn met de Israëlische regering, maar kan nooit antisemitisch zijn. Dit is tegen de Islam.

www.islamdenouncesantisemitism.com
Volgens mag stelen ook niet van de islam. Toch zit het gevang vol met mohammeds :W
  vrijdag 13 mei 2011 @ 11:14:32 #75
97079 Jeff89
Conquer All
pi_96742123
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 11:13 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

Een kritische houding alleen is niks mis mee. Keppeltjes aftrekken, joden uitschelden enzo daar is wel wat mis mee.
Behalve dan dat als je iets te kritisch bent het strafbaar word, want antisemitisme :') En het dan vreemd vinden dat veel mensen al jeuk krijgen bij alleen het denken aan Joden... Maar inderdaad, fysiek belagen van mensen, hoe gelovig ook, is nimmer acceptabel.
pi_96742171
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 11:14 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

Volgens mag stelen ook niet van de islam. Toch zit het gevang vol met mohammeds :W
De daden van mensen die zogenaamd moslim zijn zegt niets over de Islam. Als zij zich er niet aan houden zegt dat wat over hun, niet over het geloof.
pi_96742184
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 11:14 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Behalve dan dat als je iets te kritisch bent het strafbaar word, want antisemitisme :') En het dan vreemd vinden dat veel mensen al jeuk krijgen bij alleen het denken aan Joden...
Voornamelijk moslims ben ik bang. Het overgrote merendeel van joden in NL herken je niet, omdat die al tig generaties hier wonen, redelijk normale namen hebben enz.
pi_96742197
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 11:09 schreef Jeff89 het volgende:
Ieder weldenkend mens staat kritisch tegenover het Joodse geloof..
Dat mag.
quote:
Dat Jood van geboorte geloof ik niet zo,
De opstellers van de Neurenberger wetten geloofden het destijds wel en dat is de realiteit waar Joden nog steeds mee te maken hebben. Discriminatie en vervolging van Joden is een raciale kwestie.
quote:
maar mensen die er voor kiezen dat geloof aan te hangen zijn niet te vertrouwen.
Want ? Plegen ze aanslagen?
quote:
Datzelfde geld voor christenen en moslims, en DAT is (terecht!) algemeen geaccepteerd.
Waarom zijn die niet te vertrouwen?
quote:
Maar Oh WEE als je Joden niet mag. Dat is an-ti-se-mi-tis-me en dat is strafbaar :')
Het gaat niet "om niet mogen" maar om discriminatie en aanslagen van en op Joden op grond van hun afkomst.
Exaudi orationem meam
pi_96742240
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 11:15 schreef WorldPeaceLeader het volgende:

[..]

De daden van mensen die zogenaamd moslim zijn zegt niets over de Islam. Als zij zich er niet aan houden zegt dat wat over hun, niet over het geloof.
Ja, ok dan komen we op het verschil tussen de islam in jouw hoofd en de islam zoals we die in het wild tegen komen.

Die in jouw hoofd lijkt nogal af te wijken van diegene in het wild. Die in jouw hoofd is niet zo van belang, want die bestaat alleen in jouw hoofd.
pi_96742563
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 11:17 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

Ja, ok dan komen we op het verschil tussen de islam in jouw hoofd en de islam zoals we die in het wild tegen komen.

Die in jouw hoofd lijkt nogal af te wijken van diegene in het wild. Die in jouw hoofd is niet zo van belang, want die bestaat alleen in jouw hoofd.
Wat jij wilt.
pi_96742675
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 11:26 schreef WorldPeaceLeader het volgende:

[..]

Wat jij wilt.
Lijkt me toch helder?

Als de islam een bizar slechte naam heeft, moeten gasten zoals jij gaan janken bij de mensen die die slechte naam verzorgen, niet bij mij, want ik ben geen moslim.

Gewoon bij elke misstand reflexmatig "Ja, maar dat zijn geen moslims hoor!" is al een heel oud trucje.

Dat trucje kun je overigens bij iedereen en alles gebruiken.
pi_96742867
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 11:32 schreef WorldPeaceLeader het volgende:

[...]

Precies, post wat linkjes. Dan gaan we vast wel spontaan vergeten dat de vriendjes van OBL gisteren/vandaag weer talloze mede-moslims opgeblazen hebben en gaan we vanzelf geloven dat islam 'vrede' is, ook al spat de intolerantie, bloed en haat er vanaf, toch? ;)
pi_96742895
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 11:34 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

Precies, post wat linkjes. Dan gaan we vast wel spontaan vergeten dat de vriendjes van OBL gisteren/vandaag weer talloze mede-moslims opgeblazen hebben en gaan we vanzelf geloven dat islam 'vrede' is, ook al spat de intolerantie, bloed en haat er vanaf, toch? ;)
Je kunt de filmpjes echter ook bekijken en zien hoe weldenkende moslims en joden met elkaar omgaan.
pi_96743009
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 11:35 schreef WorldPeaceLeader het volgende:

[..]

Je kunt de filmpjes echter ook bekijken en zien hoe weldenkende moslims en joden met elkaar omgaan.
Blijkbaar zijn 'weldenkende' moslims nogal schaars gezaaid, hé.

Maar nee; als we het hier over antisemitisme hebben, of zeg maar jodenhaat onder moslims, kun jij wel doodleuk komen met propaganda 'dat er ook echt wel anderen zijn die wel normaal doen' maar dat lijkt mij niks te veranderen aan dat het in het westen onder jeugdige import schrikbarend veel voorkomt, of wel?
  vrijdag 13 mei 2011 @ 12:31:54 #86
97079 Jeff89
Conquer All
pi_96745045
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 11:16 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Dat mag.
Sterker: Het MOET.

quote:
De opstellers van de Neurenberger wetten geloofden het destijds wel en dat is de realiteit waar Joden nog steeds mee te maken hebben. Discriminatie en vervolging van Joden is een raciale kwestie.
Ja ho ff dikke, die Neurenberger wetten waren alleen maar een bevestiging van wat Joden zelf als duizenden jaren roepen :') Dat ze ECHT het aparte uitverkoren volk zijn, directe afstammelingen van Abraham, genetically different etc. Alleen vonden zij zichzelf superieur, en de Neurenbergers niet :')

quote:
Want ? Plegen ze aanslagen?
Mensen die zichzelf zien als directe afstammelingen van iemand die duizenden jaren geleden leefde, en zichzelf als superieur beschouwen door een dergelijk gegeven moet je ten alle tijden scherp in de gaten houden.

quote:
Waarom zijn die niet te vertrouwen?
Gelovigen zijn dat eigenlijk nooit, maar zie ook de alinea hierboven.

quote:
Het gaat niet "om niet mogen" maar om discriminatie en aanslagen van en op Joden op grond van hun afkomst.
Daar gaat dit topic over ja. In de realiteit is de vrijheid van meningsuiting sterk beperkt als het om Joden gaat.. Om enig bewijs daarvan te zien verwijs ik je naar de KNVB en het Wetboek van Strafrecht.
pi_96745654
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 12:31 schreef Jeff89 het volgende:

Ja ho ff dikke, die Neurenberger wetten waren alleen maar een bevestiging van wat Joden zelf als duizenden jaren roepen :') Dat ze ECHT het aparte uitverkoren volk zijn, directe afstammelingen van Abraham, genetically different etc. Alleen vonden zij zichzelf superieur, en de Neurenbergers niet :')
Dit is een onzinnige discussie. De Palestijnen bv. zijn een bedacht volk. Ga 100 jaar terug in de tijd en ze bestaan niet.

Blijven we er nu daarom ook op hameren dat ze niet bestaan, of accepteren we dat dat volk zichzelf een volk vind?

Joden hetzelfde.
pi_96746062
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 11:14 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

ja want alle Mohammeds zijn ook moslim man _O-
  † In Memoriam † vrijdag 13 mei 2011 @ 13:07:39 #89
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_96746492
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 12:55 schreef Athlon64x het volgende:

[..]

Niet alle. Maar wel zoveel meer wel dan niet, dat jouw statement 0,0 waard is.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_96746623
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 13:07 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Die bidden elke dag in de gevangenis?

Die willen alleen Haallah voedsel in gevangenis?
  † In Memoriam † vrijdag 13 mei 2011 @ 13:18:53 #91
341203 3-voud
pi_96746919
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 13:11 schreef Athlon64x het volgende:

[..]

Niet zo zeuren.
Wat ik bedoel te zeggen is dat het magische getal "1" voor jou je redding is. Je hebt er 100 en "1" ervan is anders. Dan heb jij een stok om te slaan in de vorm van dat niet allen gelijk zijn en probeer je het idee om te wekken dat het nagenoeg evenredig verdeeld is. Om de aandacht van het overgrote rotte deel maar weg te houden.
Past beter in je tuintje.

Ik trap daar niet in. Veel te nuchter voor. Benoemen wat benoemd dient te worden.
pi_96747192
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 13:07 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Bron? :)
pi_96747278
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 12:55 schreef Athlon64x het volgende:

[..]

Mohammed is niet echt een gangbare naam onder niet-moslims.
pi_96747324
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 13:18 schreef 3-voud het volgende:
Dan heb jij een stok om te slaan in de vorm van dat niet allen gelijk zijn en probeer je het idee om te wekken dat het nagenoeg evenredig verdeeld is. Om de aandacht van het overgrote rotte deel maar weg te houden.
Past beter in je tuintje.

Ik trap daar niet in. Veel te nuchter voor. Benoemen wat benoemd dient te worden.
Het aloude: ze zijn niet allemaal zo.
  † In Memoriam † vrijdag 13 mei 2011 @ 13:29:53 #95
341203 3-voud
pi_96747330
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 13:25 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Als je nog andere plaatjes wil, gewoon vragen. Ik schud ze zo uit mijn mouw.
  † In Memoriam † vrijdag 13 mei 2011 @ 13:30:42 #96
341203 3-voud
pi_96747358
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 13:29 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

Het aloude: ze zijn niet allemaal zo.
Nee precies. Zolang er maar 1 anders is, drijven ze al door.
Het slaat als een tang op een varken. Enkel om een rookgordijn op te trekken.
pi_96747363
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 13:25 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Wat een non-punt. Je wil hier toch niet gaan beweren dat de meeste mohammeds Christen zijn ofzo?
pi_96747390
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 13:29 schreef 3-voud het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Als je nog andere plaatjes wil, gewoon vragen. Ik schud ze zo uit mijn mouw.
Zoals je dat ook met je stellige beweringen doet? Helder. :)
pi_96747466
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 13:11 schreef Athlon64x het volgende:

[..]

Dat laatste is overigens genoegzaam bekend ja.

Ik persoonlijk had gezegd: fuck jou met je halal vreten en 'mag niet van islam'. De crimineel uithangen mag ook niet van islam, had je ook schijt aan. :W
  † In Memoriam † vrijdag 13 mei 2011 @ 13:35:28 #100
341203 3-voud
pi_96747508
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 13:31 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Zoals je dat ook met je stellige beweringen doet? Helder. :)
Die was pittig. Maar het meest kwam ik deze tegen:

pi_96747524
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 13:30 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

Wat een non-punt. Je wil hier toch niet gaan beweren dat de meeste mohammeds Christen zijn ofzo?
Ik vraag me vooral af waar je precies naar toe wilt.
  † In Memoriam † vrijdag 13 mei 2011 @ 13:36:37 #102
341203 3-voud
pi_96747541
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 13:34 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

Dat laatste is overigens genoegzaam bekend ja.

Ik persoonlijk had gezegd: fuck jou met je halal vreten en 'mag niet van islam'. De crimineel uithangen mag ook niet van islam, had je ook schijt aan. :W
Je bedoeld dat Nederlanders de rug recht houden en niet buigen voor die gasten?
Even rustig aan. Die schok kunnen we wel eens niet te boven komen.
pi_96747559
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 13:28 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

Hoe heet jij dan? Chris? John? Johannes? Paul? En je bent geen christen? Maak dat de kat wijs!
pi_96747620
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 13:36 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik vraag me vooral af waar je precies naar toe wilt.
Eh, duidelijk maken hoe belachelijk de stelling is dat iemand die mohammed niet per definitie een moslim is?

Die 0,0000000000000000000000001 waar dat echt voor geld is zo ontzettend insignificant dat het belachelijk is om er mee te komen.
  † In Memoriam † vrijdag 13 mei 2011 @ 13:41:07 #105
341203 3-voud
pi_96747678
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 13:39 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

Eh, duidelijk maken hoe belachelijk de stelling is dat iemand die mohammed niet per definitie een moslim is?

Die 0,0000000000000000000000001 waar dat echt voor geld is zo ontzettend insignificant dat het belachelijk is om er mee te komen.
Die bekende tactiek weer he?

Het komt ergens een enkele uitgezonderde keer voor, dus is het niet zo. Want dat weegt net zo zwaar als het 50/50 verdeeld zou zijn.

Ik wordt zo moe van die gebrekkige intelligentie. :O
pi_96747704
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 13:37 schreef Rambolin het volgende:

[..]

Hoe heet jij dan? Chris? John? Johannes? Paul? En je bent geen christen? Maak dat de kat wijs!
Mijn voornaam is Keltisch van afkomst :) Jammer joh.

Maar inderdaad, als we net even doen alsof Christenen over de gehele linie net zo achterlijk streng in de leer zijn als moslims dat in de praktijk zijn, geld net zo hard dat beweren dat iemand die Christiaan heeft "heulemaal geen Christen hoeft te zijn" net zo belachelijk is.

Met de kanttekening dat dat voor een Christaan prima kan, want de voormalig Christenen zijn allang niet meer zo gelovig.
pi_96747768
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 13:36 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Je bedoeld dat Nederlanders de rug recht houden en niet buigen voor die gasten?
Even rustig aan. Die schok kunnen we wel eens niet te boven komen.
Ik weet het misschien vraag ik wel te veel... ;)
pi_96748188
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 13:41 schreef SeculasStatius het volgende:

Mijn voornaam is Keltisch van afkomst :) Jammer joh.
Maar laten we naar de namen van alle gevangenen gaan kijken, dan zul je heel wat christennamen tegenkomen, daar ben ik van overtuigd.

quote:
Met de kanttekening dat dat voor een Christaan prima kan, want de voormalig Christenen zijn allang niet meer zo gelovig.
Dat boeit niet. Hij heeft een christennaam en is dus een christen. Dat is hoe jij redeneert.
pi_96748484
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 13:54 schreef Rambolin het volgende:

[..]

Maar laten we naar de namen van alle gevangenen gaan kijken, dan zul je heel wat christennamen tegenkomen, daar ben ik van overtuigd.
Ja, in absolute getallen (zoek even op wat dat betekent als je het niet weet) zullen er meer autochtone NL'ers in het gevang zitten.

Er wonen immers veel meer autochtonen in NL dan buitenlanders.

quote:
Dat boeit niet. Hij heeft een christennaam en is dus een christen. Dat is hoe jij redeneert.
Alleen als jij het verhaaltje over 'strak in de leer zijn' niet begrijpt.
  † In Memoriam † vrijdag 13 mei 2011 @ 14:05:21 #110
341203 3-voud
pi_96748617
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 13:54 schreef Rambolin het volgende:

Dat het in Nederland allang geen issue meer is welke naam je kiest op basis van religie, en juist bij de islamieten wel, doe je maar net alsof dat niet aan de orde is. Want dat verzuipt je argument.

Lekker kort door de bocht discussiëren om anderen maar geen gelijk te willen geven.
pi_96749147
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 14:05 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Dat het in Nederland allang geen issue meer is welke naam je kiest op basis van religie, en juist bij de islamieten wel, doe je maar net alsof dat niet aan de orde is. Want dat verzuipt je argument.

Lekker kort door de bocht discussiëren om anderen maar geen gelijk te willen geven.
Hoe een gemiddelde westerse Christen zijn geloof beleeft valt inderdaad totaal niet te vergelijken met hoe een gemiddelde moslim zijn geloof beleeft.
pi_96750358
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 13:28 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

ow mijn kind noem ik die zo maar hij is geen moslim maar atheist dan als ie wil luisteren naar mij tenminste :(
pi_96751147
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 14:48 schreef Athlon64x het volgende:

[..]

ow mijn kind noem ik die zo maar hij is geen moslim maar atheist dan als ie wil luisteren naar mij tenminste :(
Goeie _O-

Kan best werken inderdaad, je wil niet aangesproken worden met 'mohammed'.
  † In Memoriam † vrijdag 13 mei 2011 @ 17:22:49 #114
341203 3-voud
pi_96757335
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 14:48 schreef Athlon64x het volgende:

[..]

Geloof je jezelf? Kom op man.
pi_96758614
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 14:05 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Wel zo prettig om moslims snel te kunnen herkennen.
  Eindredactie Games vrijdag 13 mei 2011 @ 18:25:14 #117
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_96759692
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 13:41 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Ik wordt zo moe van die gebrekkige intelligentie. :O
_O- _O- _O- _O-
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  † In Memoriam † vrijdag 13 mei 2011 @ 20:49:29 #118
341203 3-voud
pi_96766147
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 17:56 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Heb ik geen naam voor nodig:

v.s.

:s)
  vrijdag 13 mei 2011 @ 21:35:19 #119
87106 Oud_student
Lux Aeterna
pi_96769029
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 17:56 schreef Xa1pt het volgende:
Is een moslima in boerka wel of niet makkelijk te herkennen :9
Exaudi orationem meam
  vrijdag 13 mei 2011 @ 22:49:38 #120
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_96773813
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 13:49 schreef KoosVogels het volgende:
Joden in het Heilige Roomse Rijk hebben tot diep in de 19e eeuw bijvoorbeeld nog verplicht in ghetto's gewoond.
Dat lijkt me sterk, het Heilige Roomse Rijk werd in 1806 ontbonden. Ik denk dat je de Pauselijke staten bedoelt.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')