Eigenlijk is het best triest, want juist kinderen zouden zonder vooroordelen moeten zijn en lekker met elkaar moeten kunnen spelen, zonder zich druk te maken over kleurtjes en religies.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:57 schreef Rebel71 het volgende:
"Nederlandse" basisschoolkinderen zijn OOK antisemitisch!
Het leeft hier anno 2011 ook onder basisschoolkinderen, OOK op onze scholen met Christelijke inslag. Joden zijn dom, dat hoort mijn kind tijdens buitenspelen van een ca 9-jarig meisje, dat (nog ) geen hoofddoekje draagt. Mijn dochter werd boos, en wilde niet meer met haar spelen, ze voelde zich aangesproken omdat ze zelf een Jiddische voornaam heeft ( maar we zijn niet Joods) Het broertje van het van oorsprong Egyptische meisje zit bij onze dochter in de klas, het meisje zelf een paar klassen hoger op dezelfde KATHOLIEKE school
Ik twijfel nog steeds of ik dit incident bij de directie van onze school moet melden....
Pa en ma komen naar Nederland, moeder netjes hoofddoekgetooid, krijgen kinderen ( weet niet of ze hier geboren zijn), doen hun kinderen op een katholieke school, en leren ze vervolgens Joden en Niet-Moslims te haten
Hoezo ligt het niet aan het geloof?
En hoezo ze willen integreren?
Dit is wat bepaalde bekende personen en politica jaaaren geleden al voorspelde: het ENIGE doel is om van Nederland een Islamitisch land te maken en de nu nog dominante Nederlands-Joods-Christelijke cultuur te ondermijnen. Het wordt met de paplepel ingegoten.....
--------------------------------------------------------------------------------
Hoezo racist?
Een racist ben je niet van geboorte, je wordt het gemaakt!
@@ieder goed persoon is per defenitie een mens, maar niet ieder mens is per definitie een goed persoon@@
Westerlingen gaven een tijd lang joden de schuld voor al het ellende tijdens WWIIquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:35 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je bedoeld dus te zeggen dat wij westerlingen om en rond de WWII het wel eens waren met wat Hitler van plan was met de Joden, al dan niet de rug toe keerden.
Heb je nog meer van die bullshit om het te bagatelliseren?
Wat een slap exuus.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:19 schreef msnk het volgende:
[..]
Westerlingen gaven een tijd lang joden de schuld voor al het ellende tijdens WWII
Ontopic: dit soort groeperingen is alleen maar logisch, culturele barrières zijn nu nog te groot. Heb je hier in NL ook van 't VMBO tot (mindere mate) vwo.
Joods-christelijke cultuurquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:57 schreef Rebel71 het volgende:
"Nederlandse" basisschoolkinderen zijn OOK antisemitisch!
Het leeft hier anno 2011 ook onder basisschoolkinderen, OOK op onze scholen met Christelijke inslag. Joden zijn dom, dat hoort mijn kind tijdens buitenspelen van een ca 9-jarig meisje, dat (nog ) geen hoofddoekje draagt. Mijn dochter werd boos, en wilde niet meer met haar spelen, ze voelde zich aangesproken omdat ze zelf een Jiddische voornaam heeft ( maar we zijn niet Joods) Het broertje van het van oorsprong Egyptische meisje zit bij onze dochter in de klas, het meisje zelf een paar klassen hoger op dezelfde KATHOLIEKE school
Ik twijfel nog steeds of ik dit incident bij de directie van onze school moet melden....
Pa en ma komen naar Nederland, moeder netjes hoofddoekgetooid, krijgen kinderen ( weet niet of ze hier geboren zijn), doen hun kinderen op een katholieke school, en leren ze vervolgens Joden en Niet-Moslims te haten
Hoezo ligt het niet aan het geloof?
En hoezo ze willen integreren?
Dit is wat bepaalde bekende personen en politica jaaaren geleden al voorspelde: het ENIGE doel is om van Nederland een Islamitisch land te maken en de nu nog dominante Nederlands-Joods-Christelijke cultuur te ondermijnen. Het wordt met de paplepel ingegoten.....
--------------------------------------------------------------------------------
Hoezo racist?
Een racist ben je niet van geboorte, je wordt het gemaakt!
@@ieder goed persoon is per defenitie een mens, maar niet ieder mens is per definitie een goed persoon@@
Excuus? Ik praat niets goed, vind het zelf ook heel jammer hoor. Ik zeg alleen dat het een 'logisch' gebeuren is, zo is de mens.quote:
Van een stad als Amsterdam of Antwerpen kan je het misschien zeggen met een beetje fantasie.. Hoewel de segregatie wel erg scherp was (en is) om echt van een gemeenschappelijke cultuur te spreken..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:26 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Joods-christelijke cultuurLol de Europeanen zijn waarschijnlijk wel de grootse joden haters in de gehele geschiedenis geweest. En nu proberen pseudo wetenschappers zo als Robert Spencer en Daniel Pipes even te vertellen dat we joods-christelijke cultuur hebben haha!
Of misschien Polen, maar dat was natuurlijk snel over toen het Pools-Litouwse Gemenebest instorten en overgenomen werd door de anti-Semitische Russische keizerrijk.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:00 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Van een stad als Amsterdam of Antwerpen kan je het misschien zeggen met een beetje fantasie.. Hoewel de segregatie wel erg scherp was (en is) om echt van een gemeenschappelijke cultuur te spreken..
Daar zijn discussies over. Veel protestanten vinden van niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:08 schreef Rebel71 het volgende:
volgens mij valt het Katholicisme onder het Christendom, nietwaar?
Een zeer kwalijke zaak. Ik vraag me trouwens af hoe men het antisemitisme heeft gemeten. Ik bedoel, volgens sommige nationalistische Joden ben je antisemitisch wanneer je het niet eens bent met het beleid van Israel.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:24 schreef 3-voud het volgende:
[..]
bron:http://www.demorgen.be/dm(...)-antisemitisch.dhtml
Komt ie: uit onderzoek van de universiteit Brussel blijkt dat de 50% van de Brusselse moslims antisemiet is (en dat de multiculturele samenleving finaal is mislukt).
Tuurlijk nietquote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:14 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Maar dat is wel een tweesnijdend zwaard. Als een van die moslims in Indonesië zo het geneesmiddel tegen kanker uitvindt zou je daar ook niet trots op mogen zijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |